kifisou 60

Glamour

GDE

Brilisoy 46

Trigeta 3

Kifisou 30

Hlia Hliou 82

KONLEOS 132

XOMATIANOY 11

ioaninon 3 KATO

AGN

EscortsClub

AdultClub

Athens Escorts

Iris Solomou 70

Kalirois 36

ioaninon 3 OROFOS

Agyras 12

Agyras 9

Sensuality

Βριλησσού 60 ΟΡΟΦΟΣ

Κασσάνδρας 3

Μπακνανά 47

Βέργας 6 ΚΑΤΩ

Αλκαμένους 113

KALAMATA erotic

STUDIO 4 ΚΑΛΑΜΑΤΑ

STAR Sparti

Hot Studio Lamia

Bolos Xatziargyrh 15

Moyseos 3a BOLOS

Cherry Club Βόλος

Xalkida Erotica

ΚΑΤΕΡΙΝΗ paradise

ATHENSSEXSTUDIOS

Sabrina

Adriana

Nikol

Μαίρη Μασάζ

Princes

the new social network

Ξεκίνησε από lilly, Οκτωβρίου 28, 2014, 12:10:37 ΜΜ

0 Μέλη και 1 Επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

lilly



Αμφιβάλλω αν γνωρίζει κανείς (στην Ελλάδα) την ύπαρξη του αλλά είπα να ανοίξω ένα θέμα γι' αυτό κι αν ενδιαφέρει κάποιον να το συζητήσουμε. Ας ξεκινήσω με το τι είναι το ello. Πρόκειται για μια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης που δημιουργήθηκε από μια ομάδα προγραμματιστών και καλλιτεχνών. Αρχικά προοριζόταν για ελάχιστα μέλη αλλά οι δημιουργοί αποφάσισαν να το "διευρύνουν" κι έτσι τον Μάρτιο του 2014 η εν λόγω ιστοσελίδα ανέβηκε με ένα πολύ διαφορετικό (σε σχέση με τα άλλα κοινωνικής δικτύωσης μέσα) μανιφέστο όπου ορίζεται πως τα μέλη δεν θα μεταχειρίζονται ως προϊόντα! Τα προσωπικά τους στοιχεία θα παραμένουν προσωπικά, δηλαδή δεν θα κοινοποιούνται/πωλούνται σε εταιρείες όπως πράτει το γνωστό σε όλους μας Facebook, ενώ ταυτόχρονα δεν θα υπάρχουν διαφημίσεις ακόμα κι αν αγοραστεί από κάποιον άλλο αργότερα. Γιατί; Γιατί όπως αυτολεξεί αναφέρουν:
Παράθεση"Τα κοινωνικά σας δίκτυα ανήκουν σε διαφημιστές. Κάθε δημοσίευση που μοιράζεστε, κάθε φίλος που κάνετε, κάθε σύνδεσμος που ακολουθείτε ανιχνεύεται, καταγράφεται και μετατρέπεται σε δεδομένο. Οι διαφημιστές αγοράζουν τα δεδομένα σας ώστε να σας δείξουν περισσότερες διαφημίσεις. Είστε το προϊόν που αγοράζεται και πωλείται.
Πιστεύουμε πως υπάρχει ένας καλύτερος δρόμος. Πιστεύουμε στο θάρρος της έκφρασης. Πιστεύουμε στην ομορφιά, στην απλότητα και στην διαφάνεια. Πιστεύουμε πως οι δημιουργοί και οι χρήστες θα έπρεπε να συνεργάζονται. Πιστεύουμε πως ένας ιστότοπος κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να γίνει ένα εργαλείο ενδυνάμωσης. Όχι ένα εργαλείο χειραγώγησης, εξαπάτησης και πίεσης αλλά ένα μέρος για να συνδεθείς, να δημιουργήσεις και να γιορτάσεις την ζωή. Δεν είστε ένα προϊόν."

Πολύ ωραία αυτά, θα πει κανείς κακοπροαίρετος, αλλά χωρίς διαφημίσεις πως θα επιβιώσει;... Βασίζεται στην λογική του Freemium - προέρχεται από τις λέξεις Free + Premium - και πολύ απλοϊκά σημαίνει πως ένας απλός χρήστης απολαμβάνει την ελεύθερη (απλή) έκδοση, ενώ, αν θες κάτι παραπάνω, θα πρέπει να το πληρώσεις. Έτσι διασφαλίζει τους απαιτητούς πόρους για την μετέπειτα εξέλιξή του. Όπως είναι λογικό (και σύνηθες) σε βάθος χρόνου τα Premium μέρη θα ενταχθούν στην ελεύθερη έκδοση και θα δημιουργηθούν νέα Premium. Πρόκειται για έναν κύκλο. Ιδανικότερα θα βασιζόταν σε δωρεές, όμως προς το παρόν δεν υπάρχει τέτοια αναφορά.

Επιπλέον, δεν σου επιβάλλει να έχεις ένα αληθινό όνομα και δεν δέχεται βίαιες και καταχρηστικές πρακτικές. Αξίζει να αναφέρουμε πως τον Σεπτέμβρη, όταν στο Facebook αποκλείστηκαν τραβεστί του Σαν Φρανσίσκο επειδή θεωρήθηκε πως δεν είναι αληθινά πρόσωπα (!), πολλοί ομοφυλόφιλοι στράφηκαν στο ello και διατήρησαν ενεργούς τους λογαριασμούς τους. Η κοινότητα του ello έφτιαξε και Pride logo  :)



Προσωπικά δεν είμαι χρήστης του αλλά θα ήθελα πολύ να το δω. Διαβάζοντας μερικά άρθρα περιγράφεται ως ένας ιστότοπος ο οποίος έχει αρκετές ομοιότητες με το Tumblr και το Google Plus. Βέβαια, στο ello δεν μπορείς να ανοίξεις απλά έναν λογαρισμό, χρειάζεσαι πρόσκληση κι όταν γίνεις μέλος μπορείς να στείλεις κι εσύ κάποιες προσκλήσεις στον κύκλο σου.


Για περισσότερες πληροφορίες δείτε εδώ
"Και τη δουλειά
θα τη διαλέγουμε
δε θά `μαστε άλογα να μας κοιτάνε στα δόντια.(...)
Θα την αλλάξουμε τη ζωή!
Παρ' όλα αυτά Μαρία."

kavlogatos

Nέο σκάνδαλο: Το Facebook επέτρεψε σε εταιρείες smartphones την πρόσβαση σε δεδομένα χρηστών


Η Facebook ανακοίνωσε χθες ότι η κινεζική Huawei περιλαμβάνεται στις κατασκευάστριες smartphones που είχαν πρόσβαση σε δεδομένα χρηστών, προκαλώντας την οργή μελών του αμερικανικού Κονγκρέσου που θεωρούν ότι η επιχείρηση αυτή αποτελεί την τεχνολογική δύναμη επίθεσης του Πεκίνου.

«Η Huawei είναι η τρίτη μεγαλύτερη κατασκευάστρια κινητών παγκοσμίως και οι συσκευές της χρησιμοποιούνται παντού στον κόσμο, κυρίως στις Ηνωμένες Πολιτείες. Η Facebook, όπως και άλλες αμερικανικές εταιρείες τεχνολογίας συνεργάστηκε μαζί της και με άλλες κινεζικές κατασκευάστριες εταιρείες για να κάνει το Facebook συμβατό με τα τηλέφωνά τους», εξηγεί σε μέιλ του ο Φρανσίσκο Βαρέλα, υπεύθυνος συνεργασίας με εταιρείες κινητών στην Facebook επιβεβαιώνοντας πληροφορίες των New York Times.

Η διαδικασία αυτή είχε στόχο να κάνει το Facebook συμβατό με τα smartphones των κινεζικών ομίλων Huawei, Lenovo, OPPO και TCL και «τελούσε εξ αρχής υπό τον έλεγχο της Facebook», πρόσθεσε.

«Δεδομένου του ενδιαφέροντος εκ μέρους του Κονγκρέσου, θα θέλαμε να διευκρινίσουμε με σαφήνεια ότι όλες οι πληροφορίες» που επιτρέπουν την συμβατότητα του Facebook με τα τηλέφωνα Huawei «ήταν αποθηκευμένες στην συσκευή και όχι στους servers της Huawei», εξήγησε ο Φρανσίσκο Βαρέλα.

Η Huawei αρνείται τους ισχυρισμούς.

Οι New York Times ανέφεραν σε κυριακάτικο δημοσίευμά τους ότι η Facebook επέτρεψε σε πολλές δεκάδες κατασκευαστές smartphones να έχουν πρόσβαση στα στοιχεία των χρηστών του Facebook χωρίς την συγκατάθεσή τους ώστε οι εταιρείες αυτές να είναι σε θέση να αναπτύξουν μία εφαρμογή Facebook για τις συσκευές τους Android ή iphone.

Η Facebook, που ιδρύθηκε το 2004, αντέδρασε εξηγώντας ότι πριν από την δημιουργία μίας στάνταρ εφαρμογής Facebook για την προσαρμογή του στα κινητά, περί τις 60 κατασκευάστριες εταιρείες , όπως οι Amazon, Apple, Blackberry, HTC, Microsoft και Samsung είχαν συνεργασθεί με την εταιρεία Facebook για να προσαρμόσουν την σύνδεση της πλατφόρμας στις συσκευές τους.

Η εταιρεία εξήγησε ακόμη ότι η πρόσβαση στα προσωπικά δεδομένα των χρηστών δεν ήταν δυνατή χωρίς την συγκατάθεσή τους, ότι δεν έχει πληροφορίες για κακή χρήση των δεδομένων αυτών από τις κατασκευαστικές εταιρείες και ότι έχει διακόψει τέτοιου είδους συμφωνίες με εταιρείες κατασκευαστών συσκευών κινητής τηλεφωνίας.

«Το γεγονός ότι η Facebook επέτρεψε σε κατασκευαστές όπως η Huawei ή η TCL να έχουν πρόσβαση στους συνδέσμους της προκαλεί εύλογη ανησυχία και επιθυμώ διακαώς να μάθω με ποιον τρόπο η Facebook διασφάλισε ότι τα στοιχεία των χρηστών δεν έφθασαν μέχρι τους κινεζικούς server», δήλωσε ο Μαρκ Γουόρνερ, αντιπρόεδρος της Επιτροπής Ενημέρωσης της Γερουσίας.

Οι αποκαλύψεις αυτές αποκτούν ακόμη μεγαλύτερο βάρος αφού συμπίπτουν με την οξεία ένταση ανάμεσα στην Ουάσινγκτον και το Πεκίνο με φόντο τις απειλές για εμπορικό πόλεμο μέσω της επιβολής τιμωρητικών δασμών.

Και δημιουργούν ακόμη ένα πρόβλημα στην Facebook μετά το σκάνδαλο της Cambridge Analytica.


http://www.topontiki.gr/article/276239/neo-skandalo-facebook-epetrepse-se-etaireies-smartphones-tin-prosvasi-se-dedomena

madMan

Ήρθε το νέο social και απειλεί το Instagram

Αν και οι πιο... «παλιοί» έχουν συνηθίσει το Facebook και το Instagram, οι έφηβοι της εποχής μας αδιαφορούν για τα εν λόγω social media και αφιερώνονται ολοένα και περισσότερες ώρες στον νέο τους «βασιλιά» που ονομάζεται Tik Tok.

H Tik Tok (παλαιότερα γνωστό ως musical.ly) είναι ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης που ενώνει την κοινωνική δικτύωση με τη μουσική σε μια πρωτότυπη πλατφόρμα αυτοδημιούργητων βίντεο. Η Tik Tok ανήκει στην ίδια μητρική εταιρεία που αγόρασε το μουσικό λογισμικό Musical.ly πέρυσι και φέτος όλοι οι χρήστες του Musical.y αυτόματα μεταφέρθηκαν στην Tik Tok.

Σύμφωνα με τα dikaiologitika.gr οι χρήστες της εφαρμογής μπορούν να δημιουργήσουν, να αποθηκεύσουν και να μοιραστούν βίντεο διάρκειας έως και 15 δευτερόλεπτων. Τα βίντεο συνήθως προβάλλουν lip-syncing (συγχρονισμός χειλιών με το τραγούδι), χορογραφίες και παρωδίες. Όπως στα περισσότερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στην Tik Tok οι χρήστες μπορούν να πατήσουν "like", να σχολιάσουν τα βίντεο που δημοσιεύονται καθώς επίσης να κάνουν remix με αυτά και να τα δημοσιεύσουν ξανά.




http://www.topontiki.gr/article/355501/irthe-neo-social-kai-apeilei-instagram

Giagos Drakos

Δεν νομίζω να αποχωριστούν το ίνστα
Τι εννοείς ότι είναι πουτάνα και την γαμάνε όσοι φοράνε παπούτσια; Μήπως όσοι φοράνε παπούτσια την γαμάνε επειδή είναι πουτάνα ; Μίλα διάολε!

θέλω_ουκρανέζες

Στην   :penisdance: μας ολοι αυτοι που ειναι εξαρτημενοι απο τα social media

Στούντιο 12

Your Angel

GreeceVIP Escorts

Brilsou 36

KONLEOS 92A

Diamon Spa

Bourbaxi19

Κροκεών 6 Ισόγειο

ioanninon 5

Lelas karagiani 35

Body & Touch

BODY MASSAGE

Sygroy 108

TATOIOU 71

Dreams

Athens Call Girls

Greekgirls-escorts.com

Sweet Escape

Marnis 28

Rose Massage

Kassandras 4B isogeio

KONLEOS 166A

Anna Bergas 6

Fokeas 27B

Πατησίων 131

Φυλής 71Β

XANIA Eros

Studio 3 XANIA

Studio 11

Studio VIP HRAKLEIO

ΕΡΩΣ2 ΜΑΛΙΑ ΚΡΗΤΗ

Luna Rodos

Amazones

Maria IND

IOANNA IND

Aimilia Barak

Anna Maria

Stefania

MEDUSA

FRANTZI 2