kifisou 60

Glamour

GDE

Brilisoy 46

Trigeta 3

Kifisou 30

Hlia Hliou 82

KONLEOS 132

XOMATIANOY 11

ioaninon 3 KATO

AGN

EscortsClub

AdultClub

Athens Escorts

Iris Solomou 70

Kalirois 36

ioaninon 3 OROFOS

Agyras 12

Agyras 9

Sensuality

Βριλησσού 60 ΟΡΟΦΟΣ

Κασσάνδρας 3

Μπακνανά 47

Βέργας 6 ΚΑΤΩ

Αλκαμένους 113

KALAMATA erotic

STUDIO 4 ΚΑΛΑΜΑΤΑ

STAR Sparti

Hot Studio Lamia

Bolos Xatziargyrh 15

Moyseos 3a BOLOS

Cherry Club Βόλος

Xalkida Erotica

ΚΑΤΕΡΙΝΗ paradise

ATHENSSEXSTUDIOS

Sabrina

Adriana

Nikol

Princes

Μακεδονικό ζήτημα

Ξεκίνησε από καραφλο αρχιδι, Ιανουαρίου 14, 2011, 05:15:00 ΠΜ

0 Μέλη και 1 Επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

luke cage

Ρε μπάρμπα ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ  και πολύ μας είναι τόσο καραγκιόζηδες που είμαστε  sex019.gif

Δες εδω ξεφτιλίκια και μετά έλα να μου πεις τι έχει γίνει λάθος  :banghead: viol308.gif

! No longer available

luke cage

Μακεδονικό, μια μεγάλη πολιτική μπίζνα



Τις μέρες αυτές συζητάμε ξανά για αξιοπρεπή, βιώσιμη λύση του Μακεδονικού. Στη συζήτηση αυτή, στιγμή να μη φεύγει από το μυαλό η πρόσφατη πολιτική μας ιστορία.

Υπάρχει ευαισθησία σε μεγάλα τμήματα του λαού για το ζήτημα της ονομασίας. Υπάρχει και εθνικισμός. Ευαισθησία και εθνικισμός αποτελούν, για όποιον μπορεί και θέλει να επενδύσει, τεράστιο πολιτικό κεφάλαιο. Και μάλιστα σε καιρούς δυσπραγίας, σε καιρούς που κατά τα λοιπά η πολιτική αντιπροσώπευση λιμνάζει σε καθεστώς capitalcontrols.

Το Μακεδονικό είναι μια μεγάλη πολιτική μπίζνα, μια επιχείρηση με τεράστια κέρδη, πολιτικά και οικονομικά. Το Μακεδονικό έφτιαξε καριέρες. Πήρε αποτυχημένους πλην αδίστακτους υπουργούς εξωτερικών και τους έκανε πρωθυπουργούς. Πήρε φιλόδοξους ιεράρχες και τους έκανε λαοπρόβλητους ηγέτες, να συνομιλούν με την ιστορία, να κουνάνε λάβαρα, να οργανώνουν λαοσυνάξεις. Το Μακεδονικό ετοίμασε τη μάχη των ταυτοτήτων κι έβαλε την εκκλησία ακόμα πιο μέσα στο πολιτικό παιχνίδι. Μετέτρεψε σε πολιτική παρέμβαση το κήρυγμα ενός γηραιού φανατικού κάθε Κυριακή στην ΕΤ3. Το Μακεδονικό ήταν και είναι εκκλησιαστικός τζόγος.

Παράλληλα, εξέθρεψε την trash αισθητική, «καρατζαφεροποίησε» το publicdiscours. Μας γέμισε Αλέξανδρους και Βουκεφάλες, πανοπλίες και σανδάλια, έκανε μόδα το χρυσαυγίτικο lifestyle πριν καν το σκεφτούν οι ίδιοι οι χρυσαυγίτες. Άνοιξε το δρόμο στην Ακροδεξιά, της έδωσε ρόλο. Το Μακεδονικό καλλιέργησε συλλογικά σύνδρομα, παρόξυνε την εθνική αυτοθυματοποίηση, επιτάχυνε την αποκοπή από τη διεθνή πραγματικότητα.

Οι πλατείες σείστηκαν από το μυριόστομο σύνθημα «Ο γιαλός είναι στραβός, εμείς καλά αρμενίζουμε». Όσοι ανέβαιναν στην εξέδρα χτυπούσαν τα πλήθη γλυκά στην πλάτη: «Δεν πα' να τη λένε όλοι Μακεδονία, μη τους ακούς. Εμείς θα κλείνουμε τα αυτιά μας. Θα αποσυρόμαστε από καλλιστεία και τουρνουά σκακιού, θα σβήνουμε τα αρχικά της ακατονόμαστης χώρας από την οθόνη σου όταν θα βλέπεις μπάσκετ, θα τους κρατάμε μούτρα, θα κάνουμε μποϊκοτάζ στο ένταμ και εμπάργκο στο πετρέλαιο. Θα καταψηφίζουμε στη Γιουροβίζιον. Θα γεμίζουμε ψησταριές και ΚΤΕΛ με αστέρια της Βεργίνας. Θα μιλάμε με δάκρυ στη φωνή, θα τεντώνουμε ορθόδοξα τόξα».

Συλλαλητήρια, εθνικοπατριωτικός οίστρος και έξαρση. Κι από την άλλη πλευρά των συνόρων, αυτοεκπληρούμενη και ανατροφοδοτούμενη προφητεία: οι εθνικιστές στην εξουσία των Σκοπίων κι η ΠΓΔΜ μια Ντίσνευλαντ κιτσάτου εθνικισμού.

Ακούμε σήμερα πάλι τις ίδιες κραυγές, ριγούμε από την ίδια εθνική υπερηφάνεια: να μη δεχτούμε, να κερδίσουμε χρόνο, να βάλουμε βέτο. Ώσπου να μη μείνει άλλη χώρα που να μην τη λέει νέτα σκέτα Δημοκρατία της Μακεδονίας. Και δώστου πάλι, οι αγιασμοί, τα συλλαλητήρια, το ποντάρισμα στο αδιέξοδο. Δεν είναι αφέλεια και εθελοτυφλία, είναι μια μπίζνα που κρατάει ακόμα.

Από το 90 οι μακεδονομάχοι κάνουν ταμείο. Μαυραγορίτες έσπασαν το εμπάργκο κι έφτιαξαν περιουσίες, τηλεαστέρες σπεκουλάρανε με το δάκρυ του Εθνάρχη, οι πνευματικοί ταγοί τσιτάρανε το όνομα και την ψυχή μας. Το Μακεδονικό ήταν για κάποιους μπίζνες, υποκρισία και μισαλλόδοξη εθνικοφροσύνη.

Όμως τώρα η ηγεσία των Σκοπίων γκρεμίζει τα αγάλματα της δικής τους βλακείας. Με έναν τρόπο μάς καλεί να κάνουμε το ίδιο. Η ευκαιρία είναι μοναδική. Φυσικά κάποιοι δικοί μας ζορίζονται και μας προτρέπουν να γυρίσουμε στην εξωτερική πολιτική του ένταμ. Γιατί αν κλείσει το θέμα, οι επαγγελματίες μακεδονομάχοι θα τρέχουν στον ΟΑΕΔ για επίδομα ανεργίας.

http://www.huffingtonpost.gr/entry/makedoniko-mia-meyale-politike-mpizna_gr_5a551a56e4b0efe47ebdbb90

pontikos69

Μικρέ άστο γιατί ευθυνόμαστε για πολλά κακά που περνάμε.Ένα απο αυτά είναι και το Μακεδονικό και απο αυτά τα σαφούκια τα τζαγοδόμουτρα που πάνε να παίξουνε στα σκόπια να είσαι σίσουρος ότι πολλοι είναι ψηφοφοροι των ανελ και της νδ.

Άστο γιατί τοσο εξοργίζομαι όταν βλεπω ξεφτιλίκια.

sarcofago

Pontικοs69 δεν υπαρχει πιο βρωμερή κομματική φάρα απο τη ΝΔ

Τσάκατο απο τον μεγάλο '''Εθνάρχη'''





και όλο το άρθρο https://luben.tv/politix/139626  ΥΠΕΓΡΑΦΕ το κρατος αυτό ως ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ




και όταν έριχνε και κροκοδείλια δάκρυα και δεν '''ανεχόταν''' ούτε για ανέκδοτο το όνομα ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ σε άλλο κράτος

! No longer available


τελικά ο εθνικισμός δεν είναι ιδεολογία ΑΛΛΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ  t9712.gif

διονυσιος λορβας

Την μια τους αναφωνούσε αλλα και τους υπέγραφε τους σλαυόφωνους ως Μακεδόνες και απο την άλλη μουτσόκλαιγε και έλεγε οτι η Μακεδονια ηταν μονο ελληνική.  s14064.gif

Κατι σαν να λέμε πατριώτες απο τα λίντλ  s14113.gif

luke cage

Συζήτηση με έναν ακτιβιστή αυτοπροσδιοριζόμενο ως «Μακεδόνα» για ένα εθνικό θέμα- ταμπού Μια διερευνητική συνομιλία για τις ιστορικές περιπέτειες μιας «ακατονόμαστης» μειονότητας από μερικούς χιλιάδες εναπομείναντες μειονοτικούς που αυτοπροσδιορίζονται ως Μακεδόνες ή γηγενείς Μακεδόνες.



Η κινητικότητα που παρατηρείται ξανά τελευταία στο επίμαχο, για την Ελλάδα βασικά, ζήτημα της ονομασίας της ΠΓΔΜ με παρακίνησε να απευθυνθώ σε έναν γνωστό για τη δικαιωματική δράση του εκπρόσωπο μιας μειονότητας εξίσου «ακατονόμαστης» με τη γειτονική χώρα. «Ακατονόμαστες» παραμένουν επίσης στα καθ' ημάς η κουλτούρα και η γλώσσα της, που είχα, θυμάμαι, πρωτακούσει μικρότερος σε οικογενειακό ταξίδι στις Πρέσπες και που εξακολουθεί να είναι θέμα «υπό διαπραγμάτευση», ακόμα κι αν πρόκειται για παραδοσιακά τραγούδια σε λαϊκά πανηγύρια. Ο λόγος για τους μερικούς χιλιάδες εναπομείναντες μειονοτικούς που αυτοπροσδιορίζονται ως Μακεδόνες ή γηγενείς Μακεδόνες και που διαθέτουν, καθώς λένε, μια ξεχωριστή μακεδονική –ούτε ελληνική, ούτε σλαβική, ούτε βουλγαρική– εθνοτική συνείδηση, μια πληθυσμιακή ομάδα με πολύ ενδιαφέρουσα όσο και δραματική ιστορία εξαιτίας τόσο των συγκυριών όσο και των διώξεων που υπέστη τα νεότερα χρόνια. Ο συνομιλητής μου, κάτοικος Φλώρινας (Lerin για τους μειονοτικούς), αρχιτέκτονας μηχανικός το επάγγελμα, υπήρξε συνιδρυτής της Μακεδονικής Επιτροπής Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (1989), της Μακεδονικής Κίνησης Βαλκανικής Ευημερίας (ΜΑΚΙΒΕ) το 1992 και του μειονοτικού κόμματος Ουράνιο Τόξο/Vino Zito (1994). Έχει φτάσει στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (ΕΔΔΑ), διεκδικώντας επίσημη αναγνώριση της μειονότητας και των δραστηριοτήτων της – υποθέσεις που κερδήθηκαν, με την Ελλάδα να μη συμμορφώνεται και τον ίδιο καθώς και το μειονοτικό κόμμα να έχουν επανειλημμένα χαρακτηριστεί «ανθέλληνες», «πράκτορες» των Σκοπιανών/των Αμερικανών/των Βούλγαρων κ.λπ. Ως μικρό παιδί έμαθα την «ανύπαρκτη» γλώσσα από τους γονείς μου και ειδικά από τη γιαγιά μου, που δεν ήξερε γρι ελληνικά. Απορρίπτει εξαρχής εθνικισμούς, μεγαλοϊδεατισμούς, αλυτρωτισμούς και «αρχαιοπληξίες» απ' όποια πλευρά των συνόρων κι αν προέρχονται.

Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει η καθοριστική για τη μειονότητα περίοδος του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, και ειδικά του Εμφυλίου, οπότε στο μεγαλύτερο μέρος της στρατεύτηκε στον Δημοκρατικό Στρατό Ελλάδας (ΔΣΕ), με τους εξόριστους πολιτικούς της πρόσφυγες και τους απογόνους τους να στερούνται ακόμη την ιθαγένεια και το δικαίωμα επιστροφής. Κάτι ακόμα αξιοπρόσεκτο είναι οι σχέσεις της σύγχρονης μακεδονικής εθνογένεσης (τέλη 19ου αιώνα) με τις πρώιμες σοσιαλιστικές και αναρχικές ιδεολογίες, όπου επίσης αναφέρεται. Ανεξάρτητα από το αν θα συμφωνήσει ή θα διαφωνήσει κανείς με τις απόψεις του –ο Παύλος δηλώνει πάντα πρόθυμος για διάλογο–, τα ιστορικά γεγονότα που παραθέτει είναι πραγματικά, η ύπαρξη αυτής της μειονότητας επίσης, οπότε είναι πολλά τα ερεθίσματα για σκέψη και συζήτηση αναφορικά με ένα ακόμα ζήτημα-«ταμπού» της σύγχρονης Ιστορίας μας. — Πώς αυτοπροσδιορίζονται οι μειονοτικοί της Ελλάδας, πόσοι υπολογίζονται σήμερα ότι είναι και ποια τα κύρια αιτήματά τους; Αυτό, αγαπητέ, εξαρτάται από το επίπεδο και το είδος συνείδησης κάθε πολίτη όσον αφορά τη γλωσσική, πολιτιστική ή πολιτική συνείδηση καθενός. Στη Βόρεια Ελλάδα θα ακούσεις όρους όπως «ντόπιος», «Μακεδόνας», «ντόπιος Μακεδόνας», «εθνικά Μακεδόνας» ή διάφορους συνδυασμούς. Οι λάτρεις της κοινωνικής ανθρωπολογίας θα διαπιστώσουν ότι η περιοχή και ο πληθυσμός είναι πραγματικό Ελντοράντο που προσφέρεται για μελέτη! Αν προσθέσουμε τον γλωσσικό παράγοντα και τη σχετιζόμενη με αυτόν διαφορετικότητα, διαπιστώνουμε κι εκεί ανάλογους όρους. Το ίδιο συμβαίνει όσον αφορά τον λαϊκό πολιτισμό, κυρίως στα χωριά. Με γνώμονα λοιπόν τη γλωσσική-πολιτιστική διαφορετικότητα του πληθυσμού, μπορούμε να πούμε ότι αυτή εκφράζεται σε περίπου 500 χωριά. Στα μισά σχεδόν από αυτά, τα λεγόμενα μεικτά, συναντά κανείς επίσης ιδιαίτερες γλωσσικές ή πολιτιστικές ιδιαιτερότητες πληθυσμών που εγκαταστάθηκαν εκεί μετά το 1923. — Ορισμένοι λένε ότι ευχαρίστως θα σας αναγνώριζαν ως Σλαβομακεδόνες αλλά όχι ως Μακεδόνες «σκέτους», γιατί αυτό κρύβει αλυτρωτισμό. Όσοι αναγνωρίζουν «Σλαβομακεδόνες» και όχι Μακεδόνες υιοθετούν το στερεότυπο του μέσου Έλληνα πολίτη που βασίζεται στην παράμετρο του εθνικού μας μύθου ότι «η Μακεδονία μας είναι ελληνική από αρχαιοτάτων χρόνων, οι δε Σλάβοι ήρθαν τον 6ο αιώνα στην περιοχή». Με τη χρήση του όρου «Σλαβομακεδόνας», που ξεκίνησε να χρησιμοποιείται στους λεγόμενους αριστερούς χώρους κατά τη διάρκεια του Β' Παγκοσμίου Πολέμου και αργότερα, αμφισβητείται εμμέσως η ιδιαίτερη μακεδονική εθνική ταυτότητα. Αν, τώρα, κάποιος «πάσχει» από αλυτρωτικές εμμονές, εύκολα επινοεί αυθαίρετους όρους. Μπορεί κάποιος να αυτοπροσδιορίζεται μόνο ως Σλάβος και πάλι να έχει αλυτρωτικές ορέξεις! Εξαρτάται από την εκπαίδευση και την κουλτούρα που έχει λάβει. Πιστεύω ότι κάθε μεγαλοϊδεατική ή αλυτρωτική πολιτική ιδεολογία πρέπει να καταδικάζεται, όπως βέβαια και οποιαδήποτε πολιτική καταπίεσης στην έκφραση της διαφορετικότητας σε εθνικό, γλωσσικό ή ακόμη και σεξουαλικό επίπεδο. — Τι θα απαντούσες σε έναν Μακεδόνα με ελληνική εθνική συνείδηση που θα διεκδικούσε αποκλειστικότητα στην ονομασία; Ο συμπολίτης αυτός έχει απλώς έλλειμμα γνώσης σχετικά με την ξεχωριστή μακεδονική εθνική ταυτότητα που εμφανίστηκε περί τα 1880 και μετά, όταν κάτοικοι της τότε Οθωμανικής Αυτοκρατορίας που διαβιούσαν στα εδάφη αυτά άρχισαν να επιλέγουν και να διεκδικούν έναν ξέχωρο εθνοτικό προσδιορισμό. — Είναι γνωστό ότι παλιότερα υπήρξαν διώξεις, απαγορεύσεις της γλώσσας, των εθίμων των μειονοτικών, άλλαξαν ονόματα, τοπικές ονομασίες κ.λπ. Πόσο έχουν βελτιωθεί έκτοτε τα πράγματα; Η Ελλάδα εφάρμοσε πράγματι πολιτικές καταπίεσης και αφομοίωσης ετερόκλητων γλωσσικά-πολιτιστικά πληθυσμών ανά την επικράτεια ήδη από την ίδρυσή της και ανάλογα με την εδαφική της επέκταση στη συνέχεια, όπως άλλωστε έπραξαν λίγο-πολύ όλα τα βαλκανικά κράτη. Η πολιτική αυτή εξακολούθησε και μετά τους Βαλκανικούς Πολέμους στα εδάφη που προσαρτήθηκαν τότε. Μετά το '80 βελτιώθηκε όντως η κατάσταση, κυρίως επειδή πολλοί μειονοτικοί ήλπιζαν ότι η λεγόμενη «αλλαγή» θα τους επέτρεπε να εκφράσουν την ιδιαίτερη μακεδονικότητά τους. Άλλωστε οι συνειδητοποιημένοι Μακεδόνες είναι κυρίως αριστερών πολιτικών πεποιθήσεων. Δεν είναι τυχαίο ότι στον Εμφύλιο του 1944-49 οι περισσότεροι συντάχθηκαν με τον ΔΣΕ. Οπότε, πολλές δεκαετίες μετά βρίσκονταν στην ηττημένη πλευρά και σιωπούσαν, είτε με το καλό είτε με το κακό. Όμως η «αλλαγή» άφησε τους Μακεδόνες πολιτικούς πρόσφυγες, και με σφραγίδα πλέον, εκτός γενέθλιας γης με τον νόμο Γεννηματά-Σκουλαρίκη του 1982, όπου γίνεται αναφορά σε δικαίωμα επαναπατρισμού πολιτικών προσφύγων «Ελλήνων το γένος» μόνον... Ουσιαστικά καμία κυβέρνηση, ούτε η σημερινή, δεν προχώρησε στην αναγνώριση της σύγχρονης μακεδονικής γλώσσας ή στην αποκατάσταση των Μακεδόνων πολιτικών προσφύγων του Εμφυλίου. — Οι δικές σου μνήμες από εκείνη την εποχή ως μαθητή, φοιτητή κ.ο.κ.; Πότε και πώς ανακάλυψες την ιδιαίτερη εθνοτική σου ταυτότητα; Καταρχάς, ως μικρό παιδί έμαθα την «ανύπαρκτη» γλώσσα από τους γονείς μου και ειδικά από τη γιαγιά μου, που δεν ήξερε γρι ελληνικά. Η γλωσσική χειραφέτηση ήρθε αυθόρμητα. Στο γυμνάσιο μού έκανε παρατήρηση η φιλόλογος να μη χρησιμοποιώ το «ιδίωμα» στα διαλείμματα με τους φίλους γιατί ήταν, έλεγε, τροχοπέδη στην πρόοδο και στην ανάπτυξη των γνώσεών μου στη νεοελληνική. Αυτό υπήρξε η αφορμή να «ψαχτώ», η δε παράλληλη ενασχόλησή μου με το φολκλόρ και τη λαϊκή παράδοση μου έδωσε το κύριο ερέθισμα σχετικά. Παρατηρούσα ότι τα μουσικά μας ακούσματα ήταν «μουγγά» κι εμένα δεν μου άρεσε τότε, ως χορευτής που ήμουν, να ακούω τα παραδοσιακά νησιώτικα ή καλαματιανά να συνοδεύονται κανονικά από στίχους, ενώ τα ντόπια μακεδονίτικα να παίζονται αποκλειστικά «ινστρουμένταλ». Ακόμη και σήμερα, φαντάσου, γίνεται «μάχη» σε πολιτιστικούς συλλόγους και λαϊκές εκδηλώσεις στα δικά μας χωριά για το αν θα ακουστεί κάποιο τραγούδι στην «ανύπαρκτη» γλώσσα. Εμείς, όταν πρόκειται να πάμε σε ένα τέτοιο δρώμενο, ρωτάμε χαριτολογώντας τους φίλους εκεί αν θα είναι η «ταινία» βουβή ή ομιλούσα! — Ποια θεωρείς κομβική στιγμή στη νεότερη Ιστορία για την εδώ μειονότητα; Ήταν ο Β' Παγκόσμιος Πόλεμος πράγματι καθοριστικός; Ναι, η περίοδος εκείνη έχει τεράστια σημασία, ειδικά ο Εμφύλιος. Από το 1913 μέχρι τον Β' Παγκόσμιο ο αυτόχθονας μακεδονικός πληθυσμός υπέστη άγρια καταπίεση, εκτοπίσεις, ακόμα και δολοφονίες, με αποκορύφωμα την περίοδο Μεταξά. Θεωρητικά, επομένως, οι Μακεδόνες θα είχαν κάθε λόγο να καλωσορίσουν τους στρατιώτες του Άξονα. Κι όμως, ελάχιστοι συνεργάστηκαν με τις γερμανικές και βουλγαρικές κατοχικές αρχές. Η συντριπτική πλειονότητα συμπορεύτηκε, όπως είπαμε, με την τότε αριστερά, πολλοί μάλιστα βγήκαν στην Αντίσταση. Στον Εμφύλιο, χιλιάδες μαχητές του ΔΣΕ στον Βορρά ήταν Μακεδόνες μειονοτικοί που στάθηκαν «ώμο με ώμο» στα βουνά με τους Έλληνες συντρόφους τους. Σήμερα, οι μεν δεξιοί μάς λασπολογούν ως πράκτορες των Σκοπίων, οι δε αριστεροί ως πράκτορες των Αμερικανών, του Σόρος κ.λπ.! — Σε ποιον «ανήκουν» τελικά ο Μεγαλέξανδρος, ο Κύριλλος και ο Μεθόδιος, ο Ιουστινιανός, η ίδια η ονομασία Μακεδονία κ.λπ.; Είναι, άραγε, τόσο πιο σημαντικό να ερίζουμε για μια συχνά αμφίβολη αρχαία κληρονομιά; Τα λεγόμενα εθνικά κράτη επιλέγουν πετράδια του παρελθόντος και φτιάχνουν ένα φανταχτερό «μωσαϊκό» (την ιστορία τους δηλαδή) – φανταχτερό κατά το δοκούν. Τα «κακά», τα «άσχημα» πετράδια είτε τα κατστρέφουν είτε τα αγνοούν. Έτσι φτιάχνονται οι «εθνικές ιστορίες-Ευαγγέλια». Από ιδρύσεως του σύγχρονου ελληνικού κράτους οι κυβερνώντες οικοδόμησαν την εθνική ιδεολογία και έπεισαν-πείθουν τους πολίτες τους ότι είναι απόγονοι και κληρονόμοι του Σωκράτη και του Περικλή. Η μακεδονική παράμετρος γίνεται τμήμα του σύγχρονου ελληνικού εθνικού μύθου κυρίως μετά το 1912-13. Ο μέσος Έλληνας πολίτης εξακολουθεί να πάσχει από αρχαιοπληξία.



— Πώς ορίζεται ωστόσο αυτή η ξεχωριστή μακεδονική ταυτότητα; Ρωτώ γιατί κάποιοι θεωρούν την ταυτότητα αυτή και τη γλώσσα φτιαχτές, πως οι Μακεδόνες των Σκοπίων δεν είναι παρά Σλάβοι, Βούλγαροι κ.λπ. Κάποιος Πούλεσκι το 1875 έγραψε: «Народ се велит људи који се од еден Род и који зборувајет еднаков збор и који Живувајет и се другарат еден со други и Који имајет еднакви обичаји и песни и весеља,Тије људите ги викајет народ, а местото во Које живуват народ се велитотечство од Тој народ. Така и Македонциве се народ и местото нивно е Македонија». Ότι δηλαδή, σε ελεύθερη μετάφραση, «λαός είναι ένα σύνολο ανθρώπων που έχουν την ίδια καταγωγή, ομιλούν την ίδια γλώσσα, ζουν και συναναστρέφονται ο ένας τον άλλον, έχουν κοινά έθιμα, τραγούδια, απολαύσεις – αυτοί οι άνθρωποι λέγονται λαός. Κάθε λαός προέρχεται από το μέρος όπου κατοικεί. Έτσι οι Μακεδόνες είναι λαός και ο δικός τους τόπος είναι η Μακεδονία." Αυτός και μερικοί άλλοι, όπως ο Τσούποβσκι ή ο Μισίρκοβ, θεωρούνται οι πρώτοι ιδεολόγοι της σύγχρονης μακεδονικής εθνικής ταυτότητας. Δεν ψάχνουν ούτε Μεγαλέξανδρους ούτε Βουκεφάλες. Η μακεδονική εθνογένεση βασίστηκε κυρίως σε ιδεολογίες του πρώιμου αναρχισμού-σοσιαλισμού. Δεν είναι τυχαίο ότι οι Μακεδόνες ιδεολόγοι της εποχής δεν ήθελαν καν να ακούσουν για βασιλιά και παρόμοια απολυταρχικά μοντέλα διακυβέρνησης. Ήταν φαίνεται, εν μέρει τουλάχιστον, η ίδια η «μακεδονικότητα» που οδήγησε τη μεγάλη πλειονότητα της μειονότητας να ταχθεί με την αριστερά στον Εμφύλιο. Τα περί τεχνητής γλώσσας κ.λπ. είναι εθνικιστικές σοφιστείες, μόνο η εσπεράντο είναι τεχνητή. Τα περισσότερα εθνικά κράτη επέλεξαν κάποιον τύπο ή διάλεκτο μιας λαϊκής γλώσσας και την ανήγαγαν σε εθνική. Στη Γαλλία π.χ. τα «επίσημα» γαλλικά τα μιλούσε ένα 20% όταν καθιερώθηκαν. Ο Γκαριμπάλντι επέλεξε μια διάλεκτο ως την επίσημη ιταλική γλώσσα που ομιλείται σήμερα, που τότε όμως ζήτημα να την είχε ως μητρική ένα 2% των Ιταλών. Οι σύγχρονοι Άγγλοι, πάλι, δυσκολεύονται να διαβάσουν Σαίξπηρ στο πρωτότυπο. Οι γλώσσες είναι σαν τρεχούμενα ποτάμια και με την ίδρυση των εθνικών κρατών καθιερώθηκαν οι λεγόμενες λογοτεχνικές εθνικές γλώσσες, ανάμεσά τους η μακεδονική. Η ίδια η Ελλάδα είχε τυπώσει μακεδονικό αλφαβητάριο, το γνωστό ABECEDAR, το 1926, ώστε να μοιραστεί στον αυτόχθονα μακεδονικό πληθυσμό ύστερα από απόφαση της Κοινωνίας των Εθνών. Όσο για το αν οι Μακεδόνες των Σκοπίων είναι ουσιαστικά Βούλγαροι ή Σλάβοι, είναι σαν να πει κανείς ότι οι σύγχρονοι Αθηναίοι π.χ. είναι ουσιαστικά Αρβανίτες! Πηγή: http://www.lifo.gr/articles/greece_articles/176148/syzitisi-me-enan-aktivisti-aytoprosdiorizomeno-os-makedona-gia-ena-ethniko-thema-tampoy

pontikos69


sarcofago

ενα διαχρονικό σύνθημα επειδή μας γίνανε τσουρέκια με τη φάση αυτή  s14116.gif


illuminati

Απλά ο Πάγκαλος δικαιώθηκε δυστυχώς  t2336.gif

luke cage

Αυτά είναι τα πέντε ονόματα της λίστας Νίμιτς για τα Σκόπια



Πέντε ονόματα φέρεται να κατέθεσε την Τετάρτη στη Νέα Υόρκη ο Μάθιου Νίμιτς στους διαπραγματευτές Ελλάδος και Σκοπίων. Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχει συλλέξει το «Βήμα», οι οποίες επίσης δημοσιεύονται (εν όλω ή εν μέρει) στη σκοπιανή ιστοσελίδα «www.MKD.mk», τα ονόματα είναι στα σλαβικά και είναι τα ακόλουθα: Republika Nova Makedonija (Δημοκρατία της Νέας Μακεδονίας) Republika Severna Makedonija (Δημοκρατία της Βόρειας Μακεδονίας) Republika Gorna Makedonija (Δημοκρατία της Άνω Μακεδονίας Republika Vardarska Makedonija (Δημοκρατία της Μακεδονίας του Βαρδάρη) Republika Makedonija (Skopje) [Δημοκρατία της Μακεδονίας (Σκόπια)] Η σύντομη γραφή των ονομάτων προτείνεται αντιστοίχως να είναι Nova Makedonija, Severna Makedonija, Gorna Makedonija, Vardarska Makedonija και Makedonija (Skopje). Ζήτημα ταυτότητας δεν φαίνεται να υπάρχει στη δέσμη ιδεών Νίμιτς. Υπάρχει φυσικά αναφορά στη γλώσσα όπου προτείνεται εναλλακτικά είτε η γραφή «makedonski» είτε μία πιο περιγραφική της ονομασία, πχ «επίσημη γλώσσα της Δημοκρατίας της Νέας Μακεδονίας». Ανάλογη τακτική ακολουθείται και στο ζήτημα της υπηκοότητας, όπου προτείνεται είτε η σλαβική γραφή «makedonska» είτε η περιγραφή πχ «nationality of the Republic on Nova Makedonija». Ο προσωπικός απεσταλμένος του Γενικού Γραμματέα του ΟΗΕ αναφέρει ότι η χρήση του ονόματος πρέπει να είναι erga omnes, δηλαδή θα ισχύει διεθνώς τόσο σε διεθνείς οργανισμούς όσο και για τις διμερείς σχέσεις της χώρας. Δεν ήταν σαφές ως την ώρα που γράφονταν αυτές οι γραμμές αν ο κ. Νίμιτς προτείνει την αλλαγή της συνταγματικής ονομασίας. Θα πρέπει όμως να θεωρείται μάλλον δεδομένο ότι η γειτονική χώρα θα χρειαστεί, με βάση και τις πρόσφατες δηλώσεις αξιωματούχων της, να προχωρήσει σε δημοψήφισμα για την έγκριση της νέας ονομασίας. Πηγή: in.gr

Διαβάστε όλο το άρθρο: http://www.tilestwra.com/afta-ine-ta-pente-onomata-tis-listas-nimits-gia-ta-skopia/

morizakis

Παράθεση από: golden axe στις Ιανουαρίου 04, 2018, 01:42:19 ΜΜ
με μαθηματική ακρίβεια θα ναυαγήσει  s01119.gif γιατί αρχίσανε να λένε μαλακίες οι συντηρητικές τάξεις και των δύο πλευρών.
t2045.gif Ακριβώς  s14110.gif

Θα επικρατήσει η εθνικιστική ηλιθιότητα που δυστυχώς στα βαλκάνια βγαίνει πάντα νικητής.

sarcofago

Αρχίσανε πάλι τα συλαλλητήρια  sex019.gif απο τα ακροδεξιά ζόμπι  df8795.gif

Ρε μαλάκες ; όλοι μα όλοι τους λένε ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ σε όλες τις χώρες τους κόσμου!!!
Τι δεν καταλαβαίνετε ρε τρόμπες με το κωλοσυλαλλητήρια σας ;  t9712.gif t9712.gif t9712.gif t9712.gif t9712.gif t9712.gif t9712.gif t9712.gif

Εννοείτε και συμφωνώ ότι μια ευκαιρία είχαμε να υπάρξει η ονομασία της δημοκρατία της Μακεδονίας με σύνθετη ονομασία για πρώτη φορά μετά απο 100 χρόνια και το πουλάκι πέταξε  t1327.gif
Αλλα όταν έχεις να κάνεις με ταγματασφαλίτες και χουντικούς  p09128.gif τοτε το καυλί  :penisdance: που θα τρώει ο λαός είναι δεδομένο με την μαλακία τους   :xxx_jerking:

Άντε να πάνε να κάνουν και στη Μύκονο κάνα συλλαλητήριο  sex019.gif να γκρεμίσουν και τον δεύτερο φύλαξ άγαλμα που απέμεινε  :sheep:

sailormoon

Αρχιεπίσκοπος Κύπρου για το Σκοπιανό: Δεν έχει σημασία το όνομα
«Δεν κινδυνεύει η Ελλάδα από τα Σκόπια, είτε λέγονται Μακεδονία είτε όχι»



«Δεν κινδυνεύει η Ελλάδα από τα Σκόπια, είτε λέγονται Μακεδονία είτε όχι. Μας κλέβει το όνομα. Η Μακεδονία είναι Ελληνική», δήλωσε ο Αρχιεπίσκοπος Κύπρου Χρυσόστομος.

Ο κ. Χρυσόστομος ανέφερε ότι θεωρεί «περιττό τον θόρυβο που γίνεται για το όνομα», ενώ τα Σκόπια θα μπορούσαν να ήταν ελληνικά, αν η Ελλάδα είχε ακολουθήσει συγκεκριμένη πολιτική.

Σε ερώτηση για το, αν θα συμμετείχε σε συλλαλητήριο για το Μακεδονικό, ο προκαθήμενος της Εκκλησίας της Κύπρου, απάντησε: «Δεν νομίζω να έγινε καμία ανασκαφή και να βρήκανε την γλώσσα που μιλούν σήμερα, «μακεδονικά» ή οποιαδήποτε σλαβική. Οι πρόγονοί μας Έλληνες ήσαν, ελληνικά ομιλούσαν. Και όπου γίνεται ανασκαφή ελληνικά βρίσκουμε», είπε μιλώντας στο patrisnews.com. της Πελοποννήσου, όπως αναμεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Ακολούθως ανέφερε τα εξής: «Δεν ξέρω γιατί μας φοβίζει να ονομάζεται Μακεδονία. Ναι η Ελληνική Μακεδονία φθάνει ως εκεί. Το όνομα ήταν δικό μας. Εκείνο που έπρεπε να κάνουμε και νομίζω το έχουν κάνει εδώ οι ελλαδίτες, να μπούμε μέσα και οικονομικά μπορούμε να κρατούμε τα Σκόπια. Δεν βλέπω μεγάλη σημασία στο όνομα, αν λέγεται Μακεδονία ή όχι. Για το θέμα νομίζω ότι γίνεται θόρυβος περιττός. Εκείνο που έπρεπε να κάνει η Ελλάδα, ήταν να μπει μέσα και τα Σκόπια θα ήταν πραγματικά ελληνικά».

Ο κ. Χρυσόστομος είπε ότι τα Σκόπια είναι «μια σταλιά κράτος» . Δεν μπορούν οι Σκοπιανοί ανάφερες να κάνουν επίθεση στην Ελλάδα και να βγουν στην θάλασσα, ή να διεκδικήσουν την Θεσσαλονίκη. «Είναι ουτοπία αν έχουν τέτοιες σκέψεις» , κατέληξε ο Κύπρου Χρυσόστομος.

luke cage

Γίνεται της πουτάνας σήμερα στη πόλη μας μύστες Αθηναίοι  :sheep:



Πάρτε μια μικρή γεύση πριν έρθουν οι απόκριες  s14113.gif  m0530.gif m0827.gif






νικος αλεφης

#149
Παράθεση από: sarcofago στις Ιανουαρίου 21, 2018, 12:34:03 ΠΜ
Αρχίσανε πάλι τα συλαλλητήρια  sex019.gif απο τα ακροδεξιά ζόμπι  df8795.gif

Ρε μαλάκες ; όλοι μα όλοι τους λένε ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ σε όλες τις χώρες τους κόσμου!!!
Τι δεν καταλαβαίνετε ρε τρόμπες με το κωλοσυλαλλητήρια σας ;  t9712.gif t9712.gif t9712.gif t9712.gif t9712.gif t9712.gif t9712.gif t9712.gif

Εννοείτε και συμφωνώ ότι μια ευκαιρία είχαμε να υπάρξει η ονομασία της δημοκρατία της Μακεδονίας με σύνθετη ονομασία για πρώτη φορά μετά απο 100 χρόνια και το πουλάκι πέταξε  t1327.gif
Αλλα όταν έχεις να κάνεις με ταγματασφαλίτες και χουντικούς  p09128.gif τοτε το καυλί  :penisdance: που θα τρώει ο λαός είναι δεδομένο με την μαλακία τους   :xxx_jerking:

Άντε να πάνε να κάνουν και στη Μύκονο κάνα συλλαλητήριο  sex019.gif να γκρεμίσουν και τον δεύτερο φύλαξ άγαλμα που απέμεινε  :sheep:
Παληκαρι μου η αρχαια μακεδονια ηταν ειναι και θα ειναι ελληνικη.
Τωρα στο μονο που ας πουμε συμφωνω μαζι σου ειναι οτι ολος ο πλανητης τους λεει μακεδονες και σαφως ειναι μια ευκαιρια τωρα να τους λενε με συνθετη ονομασια.
Δεν ειμαι παρανοικος εθνικιστης να πιστευω οτι δεν θα τους ονομασουνε με την λεξη μακεδονια αλλα και απο την αλλη η λεξη μακεδονια ειναι ελληνικη.

Στούντιο 12

Your Angel

GreeceVIP Escorts

Brilsou 36

KONLEOS 92A

Diamon Spa

Bourbaxi19

Κροκεών 6 Ισόγειο

ioanninon 5

Lelas karagiani 35

Body & Touch

BODY MASSAGE

Sygroy 108

TATOIOU 71

Dreams

Greekgirls-escorts.com

Sweet Escape

Marnis 28

Rose Massage

Kassandras 4B isogeio

KONLEOS 166A

Anna Bergas 6

Fokeas 28B

Πατησίων 131

XANIA Eros

Studio 3 XANIA

Studio 11

Studio VIP HRAKLEIO

ΕΡΩΣ2 ΜΑΛΙΑ ΚΡΗΤΗ

Luna Rodos

Amazones

Maria IND

IOANNA IND

Εβελίνα Μασάζ

Aimilia Barak

Anna Maria

Stefania

MEDUSA

FRANTZI 2