Η γυναίκα που φροντίζει ένα χωράφι με φαλλούς Μια σκηνή από ένα ελληνικό βάζο. Η παράξενη σοδειά δεν είναι το μόνο χιουμοριστικό στοιχείο της εικόνας, καθώς αυτά που φοράει η γυναίκα την κατατάσσουν στην μεσαία τάξη. Κάτι που σημαίνει ότι ποτέ δεν θα είχε μια τέτοια σοδειά, αφού η κοινωνία απαιτούσε να ζήσει μια ενάρετη ζωή στα πλαίσια του σπιτιού του συζύγου της. (http://www.iefimerida.gr/sites/default/files/slide_303128_2571963_free.jpg) |
Κουβαλώντας ένα φαλλό Η εικόνα μιλάει από μόνη της. Πρόκειται για μια ιερόδουλη που κουβαλάει ένα ΧΧL δονητή. Οποίος μάλιστα στην κορυφή έχει ένα μάτι για να την προστατεύει από το κακό μάτι. (http://www.iefimerida.gr/sites/default/files/slide_303128_2571964_free.jpg) |
Ένα «παράξενο» στασίδι Πέτρινες στήλες που απεικόνιζαν ένα μουσάτο άντρα με πέος σε στύση τοποθετούνταν στις γωνίες των δρόμων προκειμένου να εξασφαλίσουν θεϊκή προστασία για την πόλη. Εδώ βλέπουμε μια διακωμώδηση αυτού του θεσμού. (http://www.iefimerida.gr/sites/default/files/slide_303128_2571967_free.jpg) |
Πληρωμένος έρωτας «Το αγόρι είναι όμορφο» είναι αυτό που αναγράφεται στο πάνω μέρος της εικόνας. Πρόκειται για αναπαράσταση μιας συναλλαγής ανάμεσα σε ένα Αθηναίο πολίτη και ένα εκδιδόμενο άντρα (http://www.iefimerida.gr/sites/default/files/slide_303128_2571972_free.jpg) |
Ο φτερωτός φαλλός Αναπαράσταση ενός αρχαίου «γκράφιτι» που απεικονίζει ένα από τους μεταλλικούς φαλλούς με φτερά που συνήθως κρεμούσαν οι αρχαίοι στα σπίτια τους για να τους προστατεύσουν από το κακό. Τα γράμματα στην εικόνα γράφουν «ευφραίνουσα», δηλαδή «η γυναίκα που προσφέρει ηδονή». (http://www.iefimerida.gr/sites/default/files/slide_303128_2571966_free.jpg) |
Ένα ΧΧΧ νόμισμα Ένας σάτυρος (μισός άνθρωπος, μισή κατσίκα) με το πέος σε στύση κάνει μια σεξουαλική πρόταση σε μια νύμφη. Πρόκειται για απεικόνιση σε νόμισμα που κυκλοφορούσε στη Θράκη και την Μακεδονία του 5ο αιώνα π.χ. (http://www.iefimerida.gr/sites/default/files/slide_303128_2571969_free.jpg) |
Ο Διόνυσος στην Δήλο Ότι έχει απομείνει από τους δυο εντυπωσιακούς φαλλούς που υπήρχαν στο ναό του Διόνυσου στην Δήλο. (http://www.iefimerida.gr/sites/default/files/slide_303128_2571974_free.jpg) |
Οι γυναίκες Φυσικά δεν ήταν όλα ρόδινα. Η κοινωνία της Αρχαίας Ελλάδας ήταν ως επί το πλείστον ανδροκρατούμενη και οι γυναίκες θεωρούνταν υποδεέστερες. Οι γάμοι δεν βασίζονταν σε ρομαντικά ιδεώδη, αλλά είχαν τη μορφή οικονομικών συμβολαίων και οι νόμιμες σύζυγοι σε καμία περίπτωση δεν απολάμβαναν τη σεξουαλική ελευθερία των αντρών τους. Σύγχρονοι μελετητές υποστηρίζουν ότι οι αρχαίοι Έλληνες πίστευαν πως η γυναικεία σεξουαλικότητα ήταν πολύ πιο έντονη από την αντρική και οι περισσότερες γυναίκες δεν επιτρεπόταν να κυνηγήσουν την σεξουαλική τους ικανοποίηση εκτός του οίκου. Γι' αυτό υπέθεταν ότι χρησιμοποιούσαν δονητές που μπορούσαν να βρουν στην αγορά (http://news247.gr/eidiseis/mixani-tou-xronou/article3135518.ece/BINARY/w660/dildo.jpg) |
Οι γυναίκες στην αρχαία Ελλάδα, δεν ήθελαν να έχουν ούτε... τρίχα στα απόκρυφα σημεία τους, κι αυτό γιατί οι αρχαίοι ημών πρόγονοι, θεωρούσαν πως το άτριχο σώμα συμβολίζει τη νεότητα και την ομορφιά! Αν παρατηρήσει κανείς τα αγάλματα της εποχής θα δει ότι πράγματι οι γυναίκες δεν έχουν τρίχα πάνω τους... Μάλιστα στο βιβλίο «η Σεξουαλική Ζωή των Αρχαίων Ελλήνων» του Hans Licht, ο συγγραφέας αναφέρει πως οι άντρες δεν προτιμούσαν τις αξύριστες γυναίκες καθώς οι τρίχες στο εφηβαίο θεωρούνταν κάτι πολύ άσχημο και αποκρουστικό. (http://www.paraskhnio.gr/wp-content/uploads/2013/08/apotrixwsi-arxaiwn-1.jpg) Έτσι, ήταν must για τις γυναίκες όχι μόνο των ανώτερων τάξεων αλλά και για κάποιες κατώτερης κοινωνικής θέσης που ήταν ωστόσο «κοκέτες» να... περιποιούνται την περιοχή γύρω από το αιδοίο τους! Πώς τα κατάφερναν όμως δίχως το laser, τα ξυραφάκια και τις αποτριχωτικές ταινίες; Πώς είχαν αποτελέσματα δίχως τη σημερινή τεχνολογία; Σύμφωνα με άρθρο της Erin L. Thompson (στο The Gloss) οι μελετητές έχουν καταλήξει ότι οι αρχαίες Ελληνίδες δεν προτιμούσαν την ολική αποτρίχωση στο αιδοίο τους αλλά άφηναν μια γραμμή στο κέντρο. Όσον αφορά τον τρόπο, δηλαδή το πώς έκαναν την αποτρίχωση, οι αρχαίες Ελληνίδες ακολουθούσαν διάφορες επίπονες μεθόδους: Μαδούσαν τις τρίχες μία-μία Τις έκαιγαν με καυτή στάχτη Τις έκαιγαν με τη φλόγα λυχναριού Αποτρίχωση αρχαίων Ελληνίδων Φυσικά το να βάζεις φωτιά στο αιδοίο σου για να αποτριχωθείς δεν είναι και ο,τι καλύτερο, όμως θα μπορούσαμε να πούμε ότι αυτή η μέθοδος είναι ο πρόδρομος του λέιζερ... Πάντα πρωτοπόροι οι Έλληνες! |
Παράθεση από: poustrigos στις Ιανουαρίου 03, 2016, 11:24:42 ΜΜ:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Είναι αυτό που λέμε για τις μούτζες.... πήρε φωτιά η μούνα τους :84:
Η σεξουαλική ζωή των γυναικών Οι παντρεμένες γυναίκες δεν είχαν πολύ έντονη σεξουαλική ζωή και οι ανύπαντρες μηδενική (εκτός από τις εταίρες). Παρ' όλα αυτά ο αθηναϊκός νόμος της εποχής, υποχρέωνε τον άνδρα να έχει σεξουαλική επαφή με την γυναίκα του τουλάχιστον 3 φορές το μήνα, ειδάλλως θα έπρεπε να τιμωρηθεί με πρόστιμο. Παρ' όλα αυτά οι άνδρες προτιμούσαν την σεξουαλική παρέα των εφήβων παρά των γυναικών. Άρα οι γυναίκες μπορούσαν να καταφύγουν μονάχα σε μία λύση – τον αυνανισμό. Ο αυνανισμός στην αρχαία Ελλάδα δεν ήταν ταμπού, ούτε θεωρούταν κάτι κακό. Μονάχα η κατάχρηση του. Αν και η γυναικεία αυτοικανοποίηση δεν αναφέρεται συχνά στην αρχαία Ελλάδα (όπως και γενικά οι γυναίκες), έχουμε πληροφορίες όμως για τις βασικές τους προτιμήσεις. Οι Ελληνίδες είχαν μεγάλη προτίμηση σε όργανα αυτοικανοποίησης όπου τους αποκαλούσαν όλισβους ή βαυβώνες που ήταν ομοιώματα πέους. Κατασκευάζονταν κυρίως στη Μίλητο και εξάγονταν από κει σε όλο τον κόσμο. Μαθαίνουμε κυρίως από μία συζήτηση που βρίσκεται στις Φιλιάζουσες ή Ιδιάζουσες του Ηρώνδα, όπου 2 φίλες συζητούν αρχικά ντροπαλά και μετά εντελώς ανοιχτά για τον όλισβο. Η Μητρώ είχε ακούσει ότι η φίλη της Κοριττώ διαθέτει ήδη έναν όλισβο και ότι τον δάνεισε σε μία στενή της φίλη, πριν καν τον χρησιμοποιήσει η ίδια. Η φίλη της που λέγεται Εύβουλη τον έδωσε αυθαίρετα σε μία άλλη φίλη της. Η Μητρώ ανυπομονεί να δανειστεί το όργανο και ζητά από την Κοριττώ να περιγράψει τον τεχνίτη, ούσα ενθουσιασμένη με τους υπέροχους ολίσβους που κατασκευάζει. Μόλις δίνει τις κατάλληλες πληροφορίες η Μητρώ τρέχει να αγοράσει και η ίδια έναν όλισβο. (http://adapokrites.gr/images/2015/a/15/09b32-dildo5.jpg) |
Αρχαία sex toys Οι αρχαίοι, Έλληνες και Ρωμαίοι λάτρευαν την ηδονοβλεψία. Οι δονητές ήταν απαραίτητα εργαλεία στις γυναίκες ώστε να χαρίσουν στα αρσενικά τη μεγαλύτερη δυνατή ευχαρίστηση. Τα sex toys ήταν πολύ διαδεδομένα και φτιάχνονταν κυρίως από δέρμα ζώων. Τα πιο ακριβά, ήταν φτιαγμένα από ελεφαντόδοντο χαλκό, κάτι που όμως τους έκανε πολύ ακριβούς για να μπορούν να τους αγοράσουν όλοι. Είχαν φτιαχτεί και μερικά αντίστοιχα κεραμικά σκεύη, αλλά ήταν επικίνδυνα επειδή μπορούσαν να σπάσουν . Μερικές κοπέλες της Ρώμης, είχαν την ιδέα να χρησιμοποιούν οικολογικά προϊόντα για την ικανοποίησή τους, όπως, φρούτα, καρπούς, ακόμα και φρατζόλες από ψωμί. (http://www.sirina.tv/sites/default/files/imagecache/optimize/others/4_24.jpg) |
Κατά τη διάρκεια ανασκαφών στην Πομπηία, στα μέσα του 18ου αιώνα, ανακάλυψαν ένα ευρύ φάσμα τοιχογραφιών που χαρακτηρίζονται από γραφικές έως σκληρό πορνό, αγάλματα Φαύνων να πηδάνε κατσίκες, και μια ιδιαιτέρως διασκεδαστική παράσταση ενός μονομάχου που παλεύει με το δικό του πέος που έχει μεταμορφωθεί σε ένα ορμητικό θηρίο.
|
Ένα ιπτάμενο πέος με πέος για ουρά, περίπου 1ος αιώνας μ.Χ (http://kissmygrass.gr/wp-content/uploads/2014/09/history5.jpg) |
Ένα μεγάλο αρχαίο πέος με πόδια μπαίνει σ'ένα μάτι, περίπου 2ος αιώνας μ.Χ. (http://kissmygrass.gr/wp-content/uploads/2014/09/history.jpg) |
Ενα εύρημα που δικαιολογεί γιατί το αντρικό όργανο το λέμε και πουλί είναι το φτερωτό πέος (!) το οποίο είναι φτιαγμένο από το κόκκαλο κάποιου ζώου. Το συγκεκριμένο μοτίβο (πουλί... με φτερά) ήταν αρκετά συνηθισμένο στη αρχαία Ελλάδα. (http://69magazine.gr/tools/ArticleImage.ashx?src=21dba2b6-53c2-4372-8877-2424d520ccca.jpg&height=360&aid=3239) |
Ειδώλια σε σχήμα φαλλού, αγγεία, λυχνάρια, ανάγλυφες στήλες, φυλαχτά, περίαπτα, όλα με φαλλό, χρησιμοποιήθηκαν σε όλη την αρχαιότητα ως ύψιστο αποτροπαϊκό μέσο εναντίον κάθε επιβουλής. Άλλωστε και σήμερα τα πιάνουν οι άντρες όταν θέλουν να διώξουν το κακό μάτι ή την επιβουλή. |
"Μετρονόμοι" βάρους που αντέχει η στήση πέους! Λεπτομέρεια από Ψυκτήρα, περίπου 500-490 π.Χ. |
Ο Πρίαπος είναι γνωστός για το τεράστιο πέος του και τη συνεχή κατάσταση (σεξουαλικής) ανησυχίας. |
Το εικονιζόμενο κεραμικό που βρέθηκε στη Σωζόπολη, με το τεράστιο πέος, ενισχύει την άποψη ότι ο ναός ήταν αφιερωμένος στο θεό Πρίαπο. |
Δονητές, ή για να είμαστε πιο ακριβείς ομοιώματα πέους, κυκλοφορούσαν και στην Αρχαία Ελλάδα και χρησιμοποιούνταν από εταίρες, χήρες ή και παντρεμένες όταν έλειπαν οι άντρες τους. Χρησιμοποιούνταν επίσης για τη θεραπεία των υστερικών γυναικών (οι Ελληνες είχαν περιγράψει την υστερία σαν «μήτρα φλογερή»), από την εποχή τού Iπποκράτη. (http://www.e-saloniki.gr/images/usrImage/0648792001397416762.jpg) Πως όμως λεγόταν ο δονητής στην Αρχαία Ελλάδα; Το όνομά του ήταν όλισβος και προέρχεται από το ρήμα ολισθάνω, όλισθος. Συνήθως ήταν φτιαγμένος από ξύλο και δέρμα για να δίνει μια πιο φυσική αίσθηση... και μάλιστα τους άλειφαν με λάδι. (http://www.e-saloniki.gr/images/usrImage/0880355001397416762.jpg) Ο Κρατίνος, λέει ότι ολισβους χρησιμοποιούσαν οι γυναίκες που ήταν πιο παθιάρες: «μισηταί δε γυναίκες ολίσβοισιν χρήσονται». Σύμφωνα με τον σχολιαστή Τρύφωνα, η λέξη «μισητή» διαφέρει από την λέξη «μισήτη». Η «μισητή» σημαίνει την αξιομίσητη γυναίκα, ενώ η «μισήτη» σημαίνει η φιλήδονη. (http://www.e-saloniki.gr/images/usrImage/0994832001397416762.jpg) Η Λυσιστράτη στο γνωστό έργο του Αριστοφάνη λέει σε μια φίλη της: «Ουκ είδον όλισβον οκτωδάκτυλον, ος ην ημίν σκυτίνη επικουρία...». Όπως το μετέφρασε ο Βάρναλης: «Άι και να 'χα μια πέτσινη λεγάμενη οχτώ δάκτυλα να βολευτώ...». Το 1997, δίπλα από το Ωδείο τής Αρχαίας Αγοράς, ανακαλύφθηκε αρχαίος οίκος ανοχής και λουτρά κι ανάμεσα στα υπόλοιπα ευρήματα, ήταν και θραύσµατα από ένα είδος αρχαίου δονητή (µε κινητό µάλιστα στέλεχος). Αργότερα, ο όλισβος στην Ιταλία, ονομάστηκε «ντιλέτο» (απόλαυση) και μάλλον από εκεί προέρχεται η ονομασία με την οποία είναι γνωστός μέχρι και σήμερα, δηλαδή dildo. |
Δεν προκαλεί έκπληξη. Οι αρχαίοι κάτοικοι αυτής της γης που πατάμε γνώριζαν πράγματι τι έπρεπε να κάνουν, πότε έπρεπε να το κάνουν και πώς έπρεπε να το κάνουν! Οπως όλα τα σημαντικά πράγματα πάνω σ' αυτό τον πλανήτη, έτσι και η «πορνογραφία» δεν αποτελεί εξαίρεση: κατ' εξοχήν αρχαιοελληνικό επίτευγμα, διαιωνισμένο από τους Ρωμαίους, εγγραφόταν σε ένα ευρύτερο πλαίσιο σεξουαλικών ηθών που έφερε την ονομασία «αφροδίσια» και προσδιόριζε το σύνολο των γραπτών και ζωγραφικών απεικονίσεων σεξουαλικών πράξεων με σκοπό τον ερεθισμό του κοινού, ώστε η έκθεση στο οπτικό ή ακουστικό ερέθισμα να ωθεί πάραυτα στη «μίμηση πράξεως» φαύλης και αχρείας... Η χρήση του όρου «πορνογράφος» καταγράφεται για πρώτη φορά το 2ο αιώνα π.Χ. στο έργο «Δειπνοσοφισταί» του Αθήναιου του Ναυκρατίτη, ο οποίος χαρακτήριζε έτσι τους ζωγράφους Αριστείδη, Παυσία και Νικοφάνη, για τις ζωγραφικές συνθέσεις τους που απεικόνιζαν πόρνες. Εκτοτε, ανά τους αιώνες της ελληνορωμαϊκής αρχαιότητας, η τέχνη της πορνογραφίας είδε τον εαυτό της να αναπτύσσεται πολυειδώς και προς όλες τις κατευθύνσεις, παράγοντας σεξουαλικά εγχειρίδια, προκλητικά θεατρικά έργα, «βρόμικη» ποίηση και πρόζα, αλλά και πολλά-πολλά θεάματα, τα οποία εκτελούσαν ηθοποιοί που έδιναν εμπρόθετα έμφαση στα σεξουαλικώς φορτισμένα στοιχεία με απώτερο στόχο τη διέγερση των παρευρισκομένων. Τα σωστά συστατικά της πετυχημένης πορνολαγνικής αναπαράστασης ήταν απλά: η σεξουαλική πράξη οφείλει να γίνεται ευκόλως αντιληπτή από το κοινό, ενώ αυτό με τη σειρά του πρέπει αφενός να αισθανθεί πως τα όσα έκτροπα λαμβάνουν χώρα ενώπιόν του συμβαίνουν για λογαριασμό του, αφετέρου να προσδοκά την τελική επίτευξη του οργασμού. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε το ότι τόσο σε αρχαίες ελληνικές όσο και σε ρωμαϊκές αναπαραστάσεις τέτοιου είδους, τίποτα απολύτως δεν παρεμβάλλεται μεταξύ των γεννητικών οργάνων εν δράσει και του βλέμματος του θεατή: εξ ου και η ευρέως χρησιμοποιούμενη σήμερα κίνηση των επιβητόρων πορνοστάρ να τοποθετούν το ένα χέρι στο γοφό ώστε να μην κρύβεται το επίμαχο σημείο των διατριβόμενων οργάνων. Σημαντικό ρόλο, επίσης, ενδεικτικό του κατ' ουσίαν θεαματικού χαρακτήρα της αρχαίας πορνογραφίας (του γεγονότος ότι προοριζόταν να ιδωθεί με σκοπό τη διέγερση), ήταν και η σκηνοθεσία της πράξης, η οποία τοποθετούνταν σε σκηνικό ή πλατφόρμα που απομόνωνε τους δρώντες, αιχμαλωτίζοντας την απρόσκοπτη προσοχή του κοινού στη σκηνή της πράξης. |
ΤΑ «ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΑ» ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΥΚΛΑΔΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ |
Πόρνες και παιδεραστές. Φαλλοί με φτερά και ραβασάκια χαραγμένα σε πηλό. Κτηνοβασίες και γιατροί που επιχειρούν να λυτρώσουν τους πάσχοντες από πριαπισμό (παρατεταμένη επώδυνη στύση). Δίνουν όλοι τους ραντεβού σε έναν μήνα στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης σε μια τολμηρή και αποκαλυπτική έκθεση που έχει ως θέμα της τον χρυσόφτερο θεό και ακαταμάχητο δαίμονα με τον οποίο ασχολείται η ανθρωπότητα από τη γέννησή της ώς τις μέρες μας: τον έρωτα. Και μπορεί ο γιος της Αφροδίτης (κατά τη μυθολογία, διότι κατά τον Σωκράτη ήταν γιος της Πενίας, και του Πόρου, ήτοι της εφευρετικότητας) να μην έχει ηλικία. Τα 280 όμως γλυπτά, ανάγλυφα, αγγεία, ειδώλια, λυχνάρια, κοσμήματα- ορισμένα με υπογραφές διάσημων γλυπτών και αγγειογράφων της αρχαιότητας- που προέρχονται από 46 αρχαιολογικά μουσεία της Ελλάδας, της Κύπρου, της Ιταλίας και της Γαλλίας (μεταξύ άλλων και του Λούβρου) θα αποκαλύψουν τις αμέτρητες όψεις του από τον 6ο αι. π.Χ. έως τον 4ο αι. μ.Χ. μέσα από εννέα ενότητες (επιμέλεια: καθηγητής Νίκος Σταμπολίδης και Γιώργος Τασούλας). Άτακτος και ανυπάκουος- γι΄ αυτό και η Αφροδίτη απεικονίζεται συχνά να τον χτυπά με το σανδάλι της- ο Έρωτας εμφανίζεται αθώος να θηλάζει. Έτοιμος με τα βέλη του να χτυπήσει θνητούς και θεούς (από τους αγαπημένους στόχους του ο Δίας), παρών στους γάμους στεφανώνει τους νεόνυμφους (κι ας ήταν σπάνιοι οι γάμοι από έρωτα), ικανός να μεταμορφώσει σε μουσικούς και ποιητές τους άμουσους, αθλητής (τελούνταν αγώνες προς τιμήν του), φιλόσοφος, αφού είναι ένας δαίμων ανικανοποίητος που επιδιώκει να αποκτήσει την ομορφιά και να κατακτήσει τη σοφία. Παρών και στους τάφους, καθώς αποτελούσε αλληγορική αναπαράσταση του ύπνου και του θανάτου. Ακατάλληλη για ανηλίκους όμως είναι μία από τις βασικότερες ιδιότητές του, την οποία θα ανακαλύψουν όσοι φτάσουν έως τον δεύτερο όροφο του μουσείου, που θα μεταμορφωθεί σε δωμάτιο πορνείου. Εκεί η είσοδος θα επιτρέπεται μόνο σε άνω των 16 ετών, καθώς «ορισμένα από τα εκθέματα ενδέχεται να θεωρηθούν απαγορευμένα», λένε οι υπεύθυνοι του μουσείου. Τι μπορεί όμως να σοκάρει; Οι φαλλοί που τοποθετούνταν ακόμη και στις οροφές των σπιτιών για να διώξουν το κακό. Τα ερωτικά συμπλέγματα γυναικών με γάιδαρο (κτηνοβασία). Οι σκηνές παιδεραστίας- θεσμός νομικά επιτρεπτός που αφορούσε νέους από 12 έως 17 ετών και αποσκοπούσε σε προσφορά ενός προτύπου: είχε δηλαδή παιδαγωγικό χαρακτήρα. Και ομοφυλοφιλικές σκηνές που ανθούν στα μέσα του 6ου αι. π.Χ., αλλά η αλλαγή στο πολιτικό σκηνικό (πτώση του τυράννου Πεισίστρατου, άνοδος δημοκρατίας) προκαλεί λαϊκή αντίδραση ενάντια στα ήθη της ανώτερης τάξης και εξαφάνιση των σκηνών αυτών ώς το 475 π.Χ. Πέρα όμως από τον αγοραίο ή τον φιλοσοφικό, θα υπάρξει και στάση στον έρωτα που άλλαξε τον ρου της Ιστορίας. Απόδειξη, ότι η ερωτική παρενόχληση του νεαρού Αρμόδιου από τον τύραννο Ίππαρχο, γιο του Πεισίστρατου, αποτέλεσε την αφορμή για τη δολοφονία του τυράννου από τον Αρμόδιο και τον εραστή του, τον Αριστογείτονα, και την κατάλυση της τυραννίας. Μνεία θα υπάρχει και για τον έρωτα που σήμανε την αλλαγή της διακυβέρνησης του αρχαίου κόσμου τον 1ο αι. π.Χ., εκείνον της Κλεοπάτρας που συνδέθηκε ερωτικά με δύο από τους ισχυρότερους άνδρες της εποχής της: τον Ιούλιο Καίσαρα και τον Μάρκο Αντώνιο |
Η ΙΕΡΗ ΠΟΡΝΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ |
Τι ακριβώς είναι οι ιερόδουλες; Σίγουρα πόρνες, αλλά και ιέρειες, αφού τα δύο λειτουργήματα είναι στενά συνδεδεμένα μεταξύ τους. Όπως οι υπόλοιπες ιέρειες τού ελληνικού κόσμου, συμμετέχουν επίσημα σε όλες τις τελετές, όπου η «ιερή» παρέμβαση τους είναι απαραίτητη. Έτσι, όταν οι Πέρσες εισβάλλουν στην Ελλάδα, ζητείται από τις ιερόδουλες τής Κορίνθιας Αφροδίτης να προσευχηθούν δημόσια και να προσφέρουν μια θυσία για τη σωτηρία των Ελλήνων. Φαίνεται, ότι οι προσευχές ήταν αποτελεσματικές, αφού ο στρατός και ο στόλος τού Ξέρξη τράπηκαν οριστικά σε άτακτη φυγή από το συνασπισμό των ελληνικών πόλεων κι έτσι οι Κορίνθιοι τοποθετούν στο ναό τής Αφροδίτης ένα τάμα, αγάλματα και τον κατάλογο όλων των πόρνων, που ενέπνευσαν τη νίκη. Ένα επίγραμμα του Σιμωνίδη χαραγμένο ύστερα απ" αυτό τον κατάλογο, αποτίει φόρο τιμής στην αποτελεσματικότητα των ιερόδουλων και τής προστάτιδάς τους, Αφροδίτης : «Αυτές οι γυναίκες αφοσιώθηκαν για να προσευχηθούν στη θεϊκή Κύπριδα, για χάρη των Ελλήνων και των γενναίων στη μάχη πολιτών τους. Γιατί η θεά Αφροδίτη δε θέλησε η ακρόπολη των Ελλήνων να παραδοθεί στους Πέρσες τοξότες». |
Πόρνη με πελάτη της. (Αττική πελίκη, 430 π.Χ., Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο Αθήνας. |
Για να πείσει ένα πιθανό πελάτη για τα θέλγητρά της, αυτή η πόρνη δεν διστάζει να ξεγυμνωθεί εντελώς. |
Επισκέπτριες στο Μουσείο στην Θεσσαλονίκη αναγνωρίζουν τελετουργικό αγγείο 45 εκ σε σχήμα φαλλού .Η παρουσία του φαλλού-συμβόλου διώχνει το κακό και υπαινίσσεται την γενετήσια επιθυμία ως το θετικό σύμβολο ζωής που ξορκίζει το φόβο του θανάτου. Ακόμη και σήμερα 21αι μ.Χ. σε ζευγάρια μετά από μια τελετή κηδείας η ερωτική συνεύρεση είναι συχνότερη .Αυτή δίνει την αίσθηση της αθανασίας. |
Τα αρχαία γκράφιτι ως πηγές μελέτης των ιστορικών-ιδεολογικών συνθηκών. |
«Πρωτόγονα» όσο ο άνθρωπος, αρχαία όσο η γραφή, ανταγωνιστικά, με έμφυλες διακρίσεις και σεξουαλικά υπονοούμενα -σχεδόν «πορνό»- τα γκράφιτι δεν αποτελούν φαινόμενο του σύγχρονου κόσμου. Αντίθετα, έχουν ιστορία τουλάχιστον 3.000 χρόνων . |
Παράθεση από: orgasmo nero στις Μαΐου 15, 2016, 09:24:15 ΜΜΠως κοιτάνε το αρχαίο κάλλος :penisdance: οι κάρχιες
Επισκέπτριες στο Μουσείο στην Θεσσαλονίκη αναγνωρίζουν τελετουργικό αγγείο 45 εκ σε σχήμα φαλλού .Η παρουσία του φαλλού-συμβόλου διώχνει το κακό και υπαινίσσεται την γενετήσια επιθυμία ως το θετικό σύμβολο ζωής που ξορκίζει το φόβο του θανάτου. Ακόμη και σήμερα 21αι μ.Χ. σε ζευγάρια μετά από μια τελετή κηδείας η ερωτική συνεύρεση είναι συχνότερη .Αυτή δίνει την αίσθηση της αθανασίας.
(http://1.bp.blogspot.com/-Pv0EjxO6O3A/ViYDAeLShOI/AAAAAAAAxtA/bQu13UFfA2Q/s640/young-women-look-ancient-ritual-vessel-shaped-45-centimetre-male-phallus-displayed.jpg)
Παράθεση από: ιωαννης χαμουριδης στις Ιανουαρίου 05, 2019, 06:18:37 ΜΜκαι μετα σου λενε οι κουλτουριαρηδες οτι δεν κραταμε απο αυτους
Οι αρχαίοι ειχανε ψύχωση με τον κώλο όπως και οι νέοι.
Παράθεση από: pontikos69 στις Μάρτιος 27, 2019, 10:09:37 ΜΜs14116.gif s14116.gif s14116.gif s14116.gif s14116.gif s14116.gif
Αυτό που δεν ξέρουμε είναι να υπήρχαν και τρανς στην αρχαία ελλάδα. s14020.gif
Παράθεση από: Καβλιήλ στις Δεκεμβρίου 24, 2019, 06:01:32 ΜΜοχι καθολου syujaf74.gif
Οι αρχαίοι Κινέζοι τον τρώγανε καθόλου ;
Παράθεση από: Καβλιήλ στις Δεκεμβρίου 24, 2019, 06:01:32 ΜΜσε ολους τους λαου απτην αρχη της ανθρωποτητας υπηρχαν πουστηδες
Οι αρχαίοι Κινέζοι τον τρώγανε καθόλου ;
Παράθεση από: pertinax στις Δεκεμβρίου 25, 2019, 03:11:28 ΜΜt2045.gif
Τι ψάχνουμε ;
Και στην αρχαιοτητα ολοι τον δίναν και τον παίρνανε.
Παράθεση από: labas στις Ιουνίου 26, 2020, 11:42:21 ΜΜhttps://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9B%CE%BF%CE%B9%CE%BC%CF%8C%CF%82_%CF%84%CF%89%CE%BD_%CE%91%CE%B8%CE%B7%CE%BD%CF%8E%CE%BD
Μια χαρά περνάγανε τότε οι άνθρωποι
Ουτε πανδημίες ούτε τίποτα
Παράθεση από: pertinax στις Δεκεμβρίου 25, 2019, 03:11:28 ΜΜΝαι αλλά οι αρχαίοι Έλληνες ήταν οι πρώτοι που το παραδέχτηκαν.
Τι ψάχνουμε ;
Και στην αρχαιοτητα ολοι τον δίναν και τον παίρνανε.
Παράθεση από: γοβοπουλος στις Απριλίου 13, 2021, 02:50:36 ΜΜt1518.gif t1518.gif
Στις κωλοτρυπίδες οπως εχουν αναφέρει οι συναγωνιστές έχουν γραφτεί ανθρώπινες συμφωνίες
Παράθεση από: zorokan στις Απριλίου 18, 2021, 01:39:39 ΠΜ
Κάπως έτσι θα ήταν αν ζούσε η Λίζα Άννα στην αρχαιότητα
(https://www.mypornstarbook.net/pornstars/l/lisa_ann/gallery98/images/04.jpg)
και κάπως έτσι η φάση στα συμπόσια
(https://64.media.tumblr.com/3afeba2a5d7b7b6e677bc5725606376d/tumblr_ogwqt68WCB1v7dt6vo1_500.gifv)
Υπήρχαν και οι Ομονοιακοί της εποχής
(https://66.media.tumblr.com/695dcd03f565dc1884cc4bf6321cd51b/tumblr_mpxflk2QQ91qehz7qo1_500.jpg)
Παράθεση από: zorokan στις Απριλίου 18, 2021, 01:39:39 ΠΜΚάπως έτσι θα ήταν αν ζούσε η Λίζα Άννα στην αρχαιότητααν υπήρχαν.................μονο ομονοιακοί ηταν s14116.gif s14116.gif s14116.gif s14116.gif
(https://www.mypornstarbook.net/pornstars/l/lisa_ann/gallery98/images/04.jpg)
και κάπως έτσι η φάση στα συμπόσια
Υπήρχαν και οι Ομονοιακοί της εποχής
(https://66.media.tumblr.com/695dcd03f565dc1884cc4bf6321cd51b/tumblr_mpxflk2QQ91qehz7qo1_500.jpg)
Παράθεση από: zorokan στις Απριλίου 18, 2021, 01:39:39 ΠΜΚάπως έτσι θα ήταν αν ζούσε η Λίζα Άννα στην αρχαιότητααπο τοτε που υπαρχει ανθρωπότητα υπήρχαν και οι ομονοιακοί s14116.gif s14116.gif s14116.gif
και κάπως έτσι η φάση στα συμπόσια
Υπήρχαν και οι Ομονοιακοί της εποχής
(https://66.media.tumblr.com/695dcd03f565dc1884cc4bf6321cd51b/tumblr_mpxflk2QQ91qehz7qo1_500.jpg)
Παράθεση από: kostakis28 στις Σεπτεμβρίου 27, 2024, 11:37:35 ΠΜΤα ιδια με σημερα ηταν και τοτε.τι αλλο να κανουν syujaf74.gif
Γαμιόντουσαν και μετα σφαζόντουσαν.
Παράθεση από: Καβλιήλ στις Οκτωβρίου 22, 2024, 10:04:46 ΜΜΜαγική ζωή.Οχι οπως την ψυχώ σήμερα.σε αυτο τα συμφωνήσω και πολύ μάλιστα
Παράθεση από: DON GIOVANNI στις Νοεμβρίου 03, 2024, 11:51:52 ΠΜΑλώα, η... πρόστυχη γιορτή της αρχαίας Αθήνας αποκλειστικά για γυναίκες !
https://www.janus.gr/2023/05/blog-post.html?m=1