kifisou 60

Glamour

GDE

Brilisoy 46

Trigeta 3

Kifisou 30

Hlia Hliou 82

KONLEOS 132

XOMATIANOY 11

ioaninon 3 KATO

EscortsClub

AdultClub

Athens Escorts

Iris Solomou 70

Kalirois 36

ioaninon 3 OROFOS

Agyras 12

Agyras 9

Sensuality

Βριλησσού 60 ΟΡΟΦΟΣ

Κασσάνδρας 3

Μπακνανά 47

Βέργας 6 ΚΑΤΩ

Αλκαμένους 113

Κασσάνδρας 6

Αθηνών 413

KALAMATA erotic

STUDIO 4 ΚΑΛΑΜΑΤΑ

STAR Sparti

Hot Studio Lamia

Bolos Xatziargyrh 15

Moyseos 3a BOLOS

Cherry Club Βόλος

Xalkida Erotica

ΚΑΤΕΡΙΝΗ paradise

Sabrina

Adriana

Nikol

Άννα Μαρία

Μαίρη Μασάζ

Princes

Facebook: Μόδα η απλά ξεβράκωμα των προσωπικών μας δεδομένων

Ξεκίνησε από Altec, Απριλίου 29, 2009, 09:02:00 ΠΜ

0 Μέλη και 4 Επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

luke cage

Πως να ελέγξετε αν «χάκαραν» τον λογαριασμό σας στο Facebook



Χιλιάδες χρήστες του Facebook αγωνιούν αν ο λογαριασμός τους εκτέθηκε στην Cambridge Analytica, μετά το σκάνδαλο που ξέσπασε και οδήγησε σε απολογία στο Κογκρέσο τον Μάρκ Ζούγκερμπεργκ.

Σε μία προσπάθεια να διευκολύνει τους χρήστες, το Facebook ξεκίνησε τη Δευτέρα να τους ενημερώνει αν βρίσκονται ανάμεσα σε εκείνους που εκτέθηκαν με προσωπικά μηνύματα. Την ίδια ώρα, «ανέβηκε» μία νέα εφαρμογή, μέσω της οποίας οι χρήστες μπορούν να αναζητήσουν τα στοιχεία που θέλουν και να διαπιστώσουν αν τα στοιχεία του λογαριασμού τους έχουν υποκλαπεί.

Τι πρέπει να κάνετε:

1ον:  Κλικ στο εικονίδιο του κέντρου βοηθείας, στη βασική μπάρα δεδομένων (στο εικονίδιο με το ερωτηματικό).

2ον: Κλικ στην επιλογή «κέντρο βοηθείας»

3ον: Στην αναζήτηση γράφετε Cambridge Analytica

4ον: Κλικ στην επιλογή «πώς θα ξέρω αν τα στοιχεία μου κοινοποιήθηκαν στην Cambridge Analytica»

Μόλις ολοκληρώσετε τη διαδικασία θα λάβετε ένα μήνυμα μέσω του οποίου θα ενημερωθείτε αν έχουν υποκλαπεί τα στοιχεία σας.

http://www.kathimerini.gr/958266/article/texnologia/diadiktyo/pws-na-eleg3ete-an-xakaran-ton-logariasmo-sas-sto-facebook?platform=hootsuite


luke cage

Γιατί η «αναγνώριση προσώπου» μπορεί να κοστίσει ακριβά στο Facebook;



Ένας δικαστής στο Σαν Φρανσίσκο αποφάσισε τη Δευτέρα ότι οι χρήστες του Facebook που κατοικούν στο Ιλινόις μπορούν να προβούν σε αγωγές κατά της εταιρείας σχετικά με τη χρήση λογισμικού της αναγνώρισης προσώπου (Facial Recognition). Και αν συνεχιστούν αυτές οι αγωγές, μπορεί να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια. Το Facebook θα ξεκινήσει από σήμερα να ζητά τη ρητή συγκατάθεση από τους Ευρωπαίους χρήστες του για τις ρυθμίσεις που «ωφελούν» μια πιθανή στοχευμένη διαφήμιση, για την αποθήκευση ευαίσθητων πληροφοριών και - για πρώτη φορά στην ΕΕ – την εφαρμογή της τεχνολογίας αναγνώρισης προσώπου, καθώς ο Γενικός Κανονισμός Προστασίας Δεδομένων (GDPR) πρόκειται να τεθεί σε ισχύ από τον επόμενο μήνα. Βασικά η εταιρεία υποχρεούται αλλάξει τους όρους χρήσης των υπηρεσιών της μόνο στην Ευρωπαϊκή Ένωση, αλλά όπως δήλωσε σχεδιάζει να τους θέσει σε ισχύ για όλους τους χρήστες του Facebook, ανεξάρτητα από τον τόπο κατοικίας τους. Αν μη τι άλλο, πρόκειται για μια κίνηση, η οποία επαληθεύει τις δηλώσεις του Μαρκ Ζούκερμπεργκ να εφαρμόσει το «πνεύμα» του GDPR παγκοσμίως. Ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα, όμως, που προκύπτει από τους νέους όρους χρήσης είναι η λειτουργία της αναγνώρισης προσώπου στο Facebook. Μια παραλλαγή αυτής της λειτουργίας υπήρχε στο κοινωνικό δίκτυο μέχρι το 2012. Η εταιρεία, όμως, απέσυρε το προηγούμενο χαρακτηριστικό αναγνώρισης προσώπου (το οποίο ονόμαζε «Tag Suggestions») από την ΕΕ και τον Καναδά το 2012, λόγω ανησυχιών ότι δεν ήταν συμβατό με τους νόμους περί προστασίας δεδομένων σε αυτές τις χώρες. Τώρα, όμως, η εταιρεία πιστεύει ότι μπορεί να αναπτύξει τα χαρακτηριστικά της λειτουργίας σε όλο τον κόσμο αν εξασφαλίσει την ενεργό συγκατάθεση των χρηστών, πριν χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου στις φωτογραφίες τους. Η αναγνώριση προσώπου έχει ήδη φέρει το Facebook αντιμέτωπο με μήνυση στις ΗΠΑ για χρήση χωρίς τη ρητή συγκατάθεση των χρηστών. Την προηγούμενη Δευτέρα, ένας δικαστής στο Σαν Φρανσίσκο αποφάσισε ότι οι χρήστες του Facebook στο Ιλλινόις μπορούν να προβούν σε αγωγές κατά της εταιρείας για τη χρήση του λογισμικού αναγνώρισης προσώπου. Η απόφαση αυτή είναι αποτέλεσμα των αυστηρών νόμων του Ιλινόις σχετικά με την ιδιωτικότητα. Ο νόμος περί προστασίας των βιομετρικών δεδομένων του πολιτείας, επιτρέπει στους κατοίκους του Ιλινόις να μηνύουν εταιρείες τεχνολογίας που δεν συμμορφώνονται με τον νόμο, ο οποίος απαιτεί από τις εταιρείες να έχουν τη ρητή συγκατάθεση των χρηστών πριν συλλέξουν τα δεδομένα τους. Σύμφωνα με την απόφαση του δικαστηρίου της Καλιφόρνια, το Facebook παραβιάζει αυτούς τους κανόνες μέσω του Tag Suggestions που χρησιμοποιεί την τεχνολογία Facial Recognition για να προτείνει ετικέτες στις φωτογραφίες που ανεβάζουν οι χρήστες στο δίκτυο. Στο Mashable, ένας εκπρόσωπος του Facebook υποστήριξε ότι «η εταιρεία συνεχίζει να πιστεύει ότι η υπόθεση είναι άδικη», αλλά όσο άδικη κι εάν είναι, μπορεί να φέρει το κοινωνικό δίκτυο αντιμέτωπο με πρόστιμα δισεκατομμυρίων δολαρίων, καθώς ο νόμος του Ιλινόις για τα βιομετρικά δεδομένα, λέει ότι κάθε παράβαση μπορεί να οδηγήσει σε πρόστιμα μεταξύ 1.000 και 5.000 δολαρίων, με αρκετούς κατοίκους της πολιτείας να κερδίζουν τις (πιθανές) αγωγές τους. Με τα νέα μιας πιθανής εφαρμογής της αναγνώρισης προσώπου στην Ευρώπη, η Σίλκι Κάρλο, διευθύντρια της βρετανικής οργάνωσης Big Brother Watch, δήλωσε στο BBC News: «Η ταυτοποίηση βιομετρικών στοιχείων και ο εντοπισμός τους ανάμεσα σε δισεκατομμύρια φωτογραφίες ενέχει σοβαρούς κινδύνους για την ιδιωτική ζωή των χρηστών. Το Facebook έχει τώρα καθήκον να αποδείξει ότι έχει μάθει να σέβεται τους νόμους, και όχι να δείχνει ότι μπορεί να επεκτείνει κι άλλο τις δυνατότητες της επιτήρησης». Πηγή: http://www.lifo.gr/now/digital-life/189260/giati-i-anagnorisi-prosopoy-mporei-na-kostisei-akriva-sto-facebook/1130

luke cage

Οι νέοι κανόνες του Facebook - Ποιες αναρτήσεις απαγορεύονται και τι θα αφαιρείται άμεσα




Το Facebook αποκαλύπτει 25 σελίδες κατευθυντήριων οδηγιών για το πώς θα αφαιρεί ψευδείς ειδήσεις, αναρτήσεις με βίαιο ή σκληρό περιεχόμενο και επίσης, πόσο γυμνό μπορεί να αντέξει στη ροή του. Το Facebook δεν έχει δημοσιοποιήσει ποτέ τις κατευθυντήριες γραμμές που χρησιμοποιούν οι συντονιστές του για να αποφασίσουν εάν θα αφαιρέσουν περιεχόμενο που περιέχει βία, spam, τρομοκρατική προπαγάνδα, αυτοτραυματισμό, κλοπή πνευματικής ιδιοκτησίας ή ρητορική του μίσους από το κοινωνικό δίκτυο. Η εταιρεία ήλπιζε να αποφύγει το παιχνίδι αυτών των κανόνων, αλλά η γενικότερη ανησυχία από τα συνεχή αιτήματα του κοινού για σαφήνεια και οι διαμαρτυρίες σχετικά με τις αποφάσεις του, φέρνουν σήμερα το κοινωνικό δίκτυο να δημοσιεύει 25 σελίδες λεπτομερών κριτηρίων και παραδειγμάτων για το τι επιτρέπει και τι όχι. Τον περασμένο Μάιο, ο Guardian δημοσίευσε ένα αντίγραφο οδηγιών, στο οποίο υπήρχε πλήρης περιγραφή της πολιτικής της εταιρείας για τον καθορισμό του ποιες αναρτήσεις πρέπει να αφαιρούνται από την υπηρεσία. Σχεδόν ένα χρόνο αργότερα, μετά από πολλά βάσανα και σκοτούρες, το Facebook κάνει μια περίληψη αυτών των κατευθυντήριων γραμμών και τη δίνει απλόχερα σε όλα τα μέλη της κοινότητάς του. Πρόκειται για μια κίνηση η οποία (μάλλον) αποσκοπεί στη συγκέντρωση πληροφοριών και κριτικών από τους χρήστες του δικτύου σε όλο τον κόσμο, αφού η εταιρεία εισάγει και μια νέα διαδικασία ένστασης ή προσφυγής ή αμφισβήτησης της γνώμης της, επιτρέποντας στους χρήστες να ζητήσουν επανεξέταση, εάν πιστεύουν ότι μια ανάρτησή τους έχει αφαιρεθεί άδικα. Οι οδηγίες ισχύουν για κάθε χώρα στην οποία λειτουργεί το Facebook και έχουν μεταφραστεί σε περισσότερες από 40 γλώσσες. Όπως λέει η εταιρεία, τις ανέπτυξε σε συνδυασμό με περίπου διακόσιους εμπειρογνώμονες και ομάδες υπεράσπισης που εκπροσωπούν ολόκληρο τον κόσμο. Καθώς αυτές οι κατευθυντήριες γραμμές θα εξελίσσονται - και θα εξελιχθούν, όπως δήλωσε η Μόνικα Μπίκερτ, επικεφαλής της διαχείρισης της παγκόσμιας πολιτικής του Facebook – θα ενημερώνονται ταυτόχρονα σε κάθε γλώσσα. Οι οδηγίες ισχύουν και για τις άλλες υπηρεσίες του Facebook, συμπεριλαμβανομένου του Instagram, αν και υπάρχουν βασικές διαφορές – όπως, για παράδειγμα, ότι δεν είναι χρειάζεται να χρησιμοποιήσετε το πραγματικό σας όνομα για να φτιάξετε λογαριασμό εκεί. Οι βασικές πολιτικές της εταιρείας δεν έχουν αλλάξει, δήλωσε η Μπίκερτ, αν και τώρα περιλαμβάνουν επιπλέον οδηγίες για τη λήψη αποφάσεων σχετικά με το περιεχόμενο. «Αυτό που ουσιαστικά αλλάζει είναι το επίπεδο αποσαφήνισης για το πώς εφαρμόζουμε αυτές τις πολιτικές», είπε. Σχετικά με το περιεχόμενο που παραβιάζει τους Όρους των Κοινοτικών Προτύπων του Facebook, η εταιρεία τονίζει ότι οι ομάδες που ελέγχουν το περιεχόμενο συμβουλεύονται τις εσωτερικές κατευθυντήριες οδηγίες (οι οποίες, όπως είπαμε, είναι διαθέσιμες σε περισσότερες από 40 γλώσσες) και εργάζονται για έναν καλύτερο έλεγχο 24 ώρες το το εικοσιτετράωρο. Αυτή τη στιγμή, το Facebook διαθέτει 7.500 αναθεωρητές περιεχομένου, ένα νούμερο που έχει αυξηθεί κατά 40% από το περσινό αντίστοιχο. Το Facebook σχεδιάζει επίσης να επεκτείνει τη διαδικασία προσφυγής κατά της αφαίρεσης περιεχομένου. Έχει ήδη επιτρέψει στους χρήστες να ζητήσουν την αναθεώρηση μιας απόφασης εάν το δίκτυο αποφασίσει να καταργήσει του προφίλ τους, τη σελίδα ή την ομάδα τους. Τώρα το Facebook θα ειδοποιεί τους χρήστες όταν αφαιρεί περιεχόμενο που περιέχει γυμνό ή σεξουαλική δραστηριότητα, ρητορική του μίσους ή βία και θα τους δίνει τη δυνατότητα να «απαντούν» στην κατάργηση με ένα κουμπί «Request Review» ώστε το προσωπικό του Facebook να επανεξετάσει το συμβάν μιας αφαίρεσης. Οι ενστάσεις θα ελέγχονται από το αρμόδιο προσωπικό του Facebook μέσα σε 24 ώρες και αν έχει γίνει κάποιο λάθος, το περιεχόμενο θα αποκαθίσταται ενώ εκείνος που ζήτησε την αναθεώρησή του θα ειδοποιείται. Τα νέα «Κοινοτικά Πρότυπα» ισχύουν από σήμερα, Τρίτη, για όλους τους χρήστες του Facebook. Πηγή: http://www.lifo.gr/now/digital-life/190091/oi-neoi-kanones-toy-facebook-poies-anartiseis-apagoreyontai-kai-ti-tha-afaireitai-amesa

luke cage

Συνδρομή στο Facebook; Κι όμως, αυτο το σενάριο είναι πλέον στο τραπέζι



Η Facebook Inc. διεξάγει έρευνες αγοράς τις τελευταίες εβδομάδες για να διαπιστώσει εάν η δωρεάν έκδοση του Facebook ή μια νέα συνδρομητική θα ωθήσει περισσότερους ανθρώπους να συμμετάσχουν στο κοινωνικό δίκτυο. Η εταιρεία έχει μελετήσει μια τέτοια επιλογή στο παρελθόν, αλλά πλέον, μετά τις πιέσεις των νομοθετών για ρύθμιση του κοινωνικού δικτύου, ο Διευθύνων Σύμβουλος και η Διευθύντρια της εταιρείας αναγκάστηκαν να προχωρήσουν σε περιορισμό των ζημιών που προκλήθηκαν. Όπως αναφέρει το Bloomberg, τώρα υπάρχει περισσότερη εσωτερική δυναμική αν και σχέδια για μια συνδρομητική εκδοχή του δικτύου δεν είναι σταθερά και σίγουρα δεν μπορούν να προχωρήσουν άμεσα. Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ έχει από καιρό θεωρήσει την ιδέα μιας τέτοιας εναλλακτικής λύσης - να μην αντικαταστήσει το βασικό επιχειρηματικό μοντέλο του κοινωνικού δικτύου που βασίζεται στη διαφήμιση, αλλά να προσφέρει έναν εναλλακτικό τρόπο σε όσους έχουν δυσαρεστηθεί από την μαζική επίθεση διαφημίσεων, κάτι που τους δίνει έναν καλό λόγο να φύγουν για πάντα από αυτό. Η εταιρεία δημιούργησε ουσιαστικά όλα τα έσοδα της πέρυσι (41 δισεκατομμύρια δολάρια), από στοχευμένες διαφημίσεις βασισμένες στα δεδομένα των χρηστών. Μια παλαιότερη εσωτερική έρευνα της εταιρείας είχε δείξει ότι οι χρήστες δεν θα ήταν θετικοί απέναντι σε μια επιλογή συνδρομής, θεωρώντας το Facebook άπληστο, αφού ζητάει χρήματα για κάτι που κάποτε είπε ότι θα ήταν δωρεάν, για πάντα. Ωστόσο, σύμφωνα με την έκθεση του Bloomberg, το Facebook έχει πραγματοποιήσει μια έρευνα αγοράς, για να διερευνήσει τις δυνατότητες μιας πληρωμένης έκδοσης της πλατφόρμας του. Η εταιρεία εξετάζει ένα μοντέλο που βασίζεται στη συνδρομή και θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί από άτομα που επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν το μέσο κοινωνικής δικτύωσης αλλά να μην μοιράζονται τα δεδομένα τους. Γιατί; O λόγος είναι επειδή το Facebook σκέφτεται ότι το κλίμα των καταναλωτών αλλάζει και η εταιρεία, όντως, αντιμετωπίζει κρίση δημόσιας εμπιστοσύνης. Τα νέα από τη διαρροή δεδομένων προκάλεσαν ερωτήσεις σχετικά με τις πληροφορίες που συλλέγει το Facebook για να τους προβάλει σχετικές διαφημίσεις και το μεγαλύτερο ερώτημα παραμένει ακόμα ενεργό: πώς μπορούν οι χρήστες να εμποδίσουν την παρακολούθηση που τους μεταμορφώνει σε στόχους διαφήμισης; Προς το παρόν, η πλατφόρμα μετρά περισσότερους από 2 δισεκατομμύρια χρήστες. Για την εξυπηρέτησή τους, θα μπορούσε να υπάρχει μια έκδοση που θα είναι δωρεάν και θα περιέχει διαφημίσεις, αλλά ταυτόχρονα θα μπορούσε να υπάρχει μία άλλη, σαν το Spotify ή το Apple Music, που θα τους έδινε τη χαρά της δικτύωσης χωρίς κάθε είδους διαφημιστικό θόρυβο. Η έκθεση αναφέρει επίσης ότι το Facebook έχει ήδη εξετάσει αυτό το μοντέλο στο παρελθόν, αλλά το απέρριψε για διάφορους λόγους. Ωστόσο, τα πράγματα είναι διαφορετικά στο σημερινό σενάριο. Μετά το σκάνδαλο της Cambridge Analytica, η εταιρεία βρίσκεται κάτω από μεγάλη πίεση. Εάν μια επιλογή για Facebook επι πληρωμή είναι διαθέσιμη στους χρήστες, οι πιθανότητες είναι ότι όσοι από αυτούς ενδιαφέρονται για την προστασία της ιδιωτικής ζωής τους, θα μπορούσαν να εξετάσουν το ενδεχόμενο να αφιερώσουν μία μικρή συνδρομή το μήνα αντί να εγκαταλείψουν εντελώς την πλατφόρμα. Βέβαια, μια εσωτερική έρευνα αγοράς δεν επιβεβαιώνει και ένα συνδρομητικό Facebook, τη στιγμή που θα μπορούσε απλά να έχει την ίδια μοίρα με προηγούμενα σχέδια που δεν απόδωσαν. Όμως, η εταιρεία θα συνεχίσει να συλλέγει δεδομένα από όλους όσους χρησιμοποιούν το δωρεάν δίκτυο. Γι' αυτό αξίζει, κάπου εδώ να θυμηθούμε εκείνη την απάντηση του Μαρκ Ζούκερμπεργκ ενώπιον του Κογκρέσου, η οποία κρύβει μια και τις δύο εναλλακτικές από την έκθεση του Bloomberg: «Θα υπάρχει πάντα διαθέσιμη μια δωρεάν έκδοση του Facebook». Πηγή: www.lifo.gr

kavlogatos

Παράθεση από: luke cage στις Μαΐου 08, 2018, 12:35:31 ΠΜ
Συνδρομή στο Facebook; Κι όμως, αυτο το σενάριο είναι πλέον στο τραπέζι



Η Facebook Inc. διεξάγει έρευνες αγοράς τις τελευταίες εβδομάδες για να διαπιστώσει εάν η δωρεάν έκδοση του Facebook ή μια νέα συνδρομητική θα ωθήσει περισσότερους ανθρώπους να συμμετάσχουν στο κοινωνικό δίκτυο. Η εταιρεία έχει μελετήσει μια τέτοια επιλογή στο παρελθόν, αλλά πλέον, μετά τις πιέσεις των νομοθετών για ρύθμιση του κοινωνικού δικτύου, ο Διευθύνων Σύμβουλος και η Διευθύντρια της εταιρείας αναγκάστηκαν να προχωρήσουν σε περιορισμό των ζημιών που προκλήθηκαν. Όπως αναφέρει το Bloomberg, τώρα υπάρχει περισσότερη εσωτερική δυναμική αν και σχέδια για μια συνδρομητική εκδοχή του δικτύου δεν είναι σταθερά και σίγουρα δεν μπορούν να προχωρήσουν άμεσα. Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ έχει από καιρό θεωρήσει την ιδέα μιας τέτοιας εναλλακτικής λύσης - να μην αντικαταστήσει το βασικό επιχειρηματικό μοντέλο του κοινωνικού δικτύου που βασίζεται στη διαφήμιση, αλλά να προσφέρει έναν εναλλακτικό τρόπο σε όσους έχουν δυσαρεστηθεί από την μαζική επίθεση διαφημίσεων, κάτι που τους δίνει έναν καλό λόγο να φύγουν για πάντα από αυτό. Η εταιρεία δημιούργησε ουσιαστικά όλα τα έσοδα της πέρυσι (41 δισεκατομμύρια δολάρια), από στοχευμένες διαφημίσεις βασισμένες στα δεδομένα των χρηστών. Μια παλαιότερη εσωτερική έρευνα της εταιρείας είχε δείξει ότι οι χρήστες δεν θα ήταν θετικοί απέναντι σε μια επιλογή συνδρομής, θεωρώντας το Facebook άπληστο, αφού ζητάει χρήματα για κάτι που κάποτε είπε ότι θα ήταν δωρεάν, για πάντα. Ωστόσο, σύμφωνα με την έκθεση του Bloomberg, το Facebook έχει πραγματοποιήσει μια έρευνα αγοράς, για να διερευνήσει τις δυνατότητες μιας πληρωμένης έκδοσης της πλατφόρμας του. Η εταιρεία εξετάζει ένα μοντέλο που βασίζεται στη συνδρομή και θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί από άτομα που επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν το μέσο κοινωνικής δικτύωσης αλλά να μην μοιράζονται τα δεδομένα τους. Γιατί; O λόγος είναι επειδή το Facebook σκέφτεται ότι το κλίμα των καταναλωτών αλλάζει και η εταιρεία, όντως, αντιμετωπίζει κρίση δημόσιας εμπιστοσύνης. Τα νέα από τη διαρροή δεδομένων προκάλεσαν ερωτήσεις σχετικά με τις πληροφορίες που συλλέγει το Facebook για να τους προβάλει σχετικές διαφημίσεις και το μεγαλύτερο ερώτημα παραμένει ακόμα ενεργό: πώς μπορούν οι χρήστες να εμποδίσουν την παρακολούθηση που τους μεταμορφώνει σε στόχους διαφήμισης; Προς το παρόν, η πλατφόρμα μετρά περισσότερους από 2 δισεκατομμύρια χρήστες. Για την εξυπηρέτησή τους, θα μπορούσε να υπάρχει μια έκδοση που θα είναι δωρεάν και θα περιέχει διαφημίσεις, αλλά ταυτόχρονα θα μπορούσε να υπάρχει μία άλλη, σαν το Spotify ή το Apple Music, που θα τους έδινε τη χαρά της δικτύωσης χωρίς κάθε είδους διαφημιστικό θόρυβο. Η έκθεση αναφέρει επίσης ότι το Facebook έχει ήδη εξετάσει αυτό το μοντέλο στο παρελθόν, αλλά το απέρριψε για διάφορους λόγους. Ωστόσο, τα πράγματα είναι διαφορετικά στο σημερινό σενάριο. Μετά το σκάνδαλο της Cambridge Analytica, η εταιρεία βρίσκεται κάτω από μεγάλη πίεση. Εάν μια επιλογή για Facebook επι πληρωμή είναι διαθέσιμη στους χρήστες, οι πιθανότητες είναι ότι όσοι από αυτούς ενδιαφέρονται για την προστασία της ιδιωτικής ζωής τους, θα μπορούσαν να εξετάσουν το ενδεχόμενο να αφιερώσουν μία μικρή συνδρομή το μήνα αντί να εγκαταλείψουν εντελώς την πλατφόρμα. Βέβαια, μια εσωτερική έρευνα αγοράς δεν επιβεβαιώνει και ένα συνδρομητικό Facebook, τη στιγμή που θα μπορούσε απλά να έχει την ίδια μοίρα με προηγούμενα σχέδια που δεν απόδωσαν. Όμως, η εταιρεία θα συνεχίσει να συλλέγει δεδομένα από όλους όσους χρησιμοποιούν το δωρεάν δίκτυο. Γι' αυτό αξίζει, κάπου εδώ να θυμηθούμε εκείνη την απάντηση του Μαρκ Ζούκερμπεργκ ενώπιον του Κογκρέσου, η οποία κρύβει μια και τις δύο εναλλακτικές από την έκθεση του Bloomberg: «Θα υπάρχει πάντα διαθέσιμη μια δωρεάν έκδοση του Facebook». Πηγή: www.lifo.gr
:xxx_jerking: :xxx_jerking: Άντε Γεια 

luke cage

H χώρα που θα απαγορεύσει το Facebook για έναν μήνα



«Μπλοκ» στο Facebook για ένα μήνα θα πραγματοποιήσει η Παπούα Νέα Γουινέα, στο πλαίσιο μίας κρατικής προσπάθειας να εντοπιστούν τα ψεύτικα προφίλ που υπάρχουν στο κοινωνικό δίκτυο και να αξιολογηθεί η επιρροή της ιστοσελίδας στη χώρα.

Αναφερόμενος στη σχετική πρωτοβουλία, ο υπουργός Επικοινωνιών της χώρας, Σαμ Μπασίλ, τόνισε ότι όσοι χρήστες κοινοποιούν πορνογραφικό υλικό και ψεύτικες ειδήσεις στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης θα εντοπιστούν από τις αρχές. Επιπλέον, σημείωσε ότι η χώρα ενδέχεται να δημιουργήσει το δικό της αντίστοιχο κοινωνικό δίκτυο.

H πρωτοβουλία της νησιωτικής χώρας έρχεται σε μία χρονική στιγμή που το Facebook βρίσκεται αντιμέτωπο με ένα κύμα κριτικής αναφορικά με το σκάνδαλο της υποκλοπής των προσωπικών δεδομένων εκατομμυρίων χρηστών του δικτύου από τη βρετανική εταιρεία Cambridge Analytica, καθώς και σχετικά με τη διασπορά ψευδών ειδήσεων στους κόλπους του.

Παρότι μόνο το 10% του πληθυσμού των οκτώμισι εκατομμυρίων κατοίκων της χώρας έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο, οι αρχές της Παπούας Νέας Γουινέας εμφανίζονται αποφασισμένες να βάλουν σε τάξη τις διαδικτυακές υπηρεσίες της χώρας.

Κατά τη διάρκεια του μήνα που θα βρίσκεται σε ισχύ η απαγόρευση, η κυβέρνηση σκοπεύει να αναλύσει τις διάφορες παραμέτρους της χρήσης του Facebook στη χώρα και ακολούθως να προβεί σε διώξεις εναντίον όσων έχουν παραβιάσει την ισχύουσα νομοθεσία περί ηλεκτρονικού εγκλήματος.

http://www.kathimerini.gr/966667/article/epikairothta/kosmos/h-xwra-poy-8a-apagoreysei-to-facebook-gia-enan-mhna?platform=hootsuite

tripokarydos

Ίσως το ποιό οικιοθελές ξεβράκωμά μας σχετικά με την προσωπική μας ζωή και των δεδομένων μας με τις διάφορες πληροφορίες που αναρτούμε κάθε φορά!!!

Και μετά επικαλούμαστε την 'Ιδιοτηκότητά μας"   s14020.gif
Always Respect !!!

luke cage

Facebook: Η έρευνα που «πάγωσε» τον Ζάκερμπεργκ



Το Facebook δεν βρίσκεται στα καλύτερά του τους τελευταίους μήνες: το σκάνδαλο της Cambridge Analytica, οι αποκαλύψεις για τις μεθόδους πίεσης προς τους χρήστες, ώστε να δίνουν όλο και περισσότερα προσωπικά τους στοιχεία και οι καταθέσεις του Μαρκ Ζάκερμπεργκ στο Κογκρέσο δεν βοηθούν την εικόνα της πιο δημοφιλούς πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης.

Ωστόσο, το πιο ανησυχητικό στοιχείο για το Facebook έρχεται από μια πρόσφατη έρευνα του ιδρύματος Pew, η οποία κατέγραψε μια τάση που μπορεί να θεωρηθεί σχεδόν καταστροφική: παρότι το 95% των ερωτηθέντων εφήβων που συμμετείχαν σε αυτή δήλωσε ότι έχει smartphone και το 45% δήλωσε ότι είναι online σχεδόν διαρκώς, τα πράγματα για το Facebook είναι δυσοίωνα.

Συγκεκριμένα, οι έφηβοι 13-17 ετών δηλώνουν ότι γυρίζουν την πλάτη στο Facebook για άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το Snapchat, το Youtube ή το Instagram. Μάλιστα, οι έφηβοι που προέρχονται από οικογένειες με υψηλά εισοδήματα χρησιμοποιούν το Facebook σημαντικά λιγότερο από αυτούς που προέρχονται από χαμηλά εισοδήματα.

Η τάση αυτή είναι πραγματικά ανησυχητική, καθώς η λογική του Facebook δεν είναι μόνο η κοινωνική δικτύωση, αλλά η ενημέρωση, η ψυχαγωγία, ακόμα και πιο «επαγγελματικές» χρήσεις, όπως η ανταλλαγή μηνυμάτων με υλικό ή έγγραφα. Όσο οι μικρότερες ηλικίες του γυρίζουν την πλάτη, τόσο πιο απίθανο είναι να το χρησιμοποιήσουν στο μέλλον και έτσι το Facebook χάνει και χρήστες και διάρκεια χρήσης.

Ακόμα χειρότερα, η έρευνα αποκάλυψε ότι οι έφηβοι δεν θεωρούν πλέον το Facebook «cool», που σημαίνει ότι δύσκολα θα ενδιαφερθούν και στο μέλλον για αυτό.

http://www.topontiki.gr/article/281264/facebook-i-ereyna-poy-pagose-ton-zakermpergk#.W0UExUKurcg.facebook

sailormoon

Μαζική διαγραφή λογαριασμών από το Facebook



Η Facebook Inc ανακοίνωσε ότι διέγραψε δεκάδες ψεύτικα προφίλ χρηστών στην κοινωνική του πλατφόρμα, αφότου εντόπισε μια συντονισμένη εκστρατεία πολιτικής επιρροής ενόψει των αμερικανικών εκλογών του Νοεμβρίου του 2016

Ένας ρωσικός προπαγανδιστικός βραχίονας επιχείρησε να αναμιχθεί στις αμερικανικές προεδρικές εκλογές του 2016, αναρτώντας και αγοράζοντας χώρο διαφημίσεων στο facebook, σύμφωνα με την εταιρεία και αμερικανικές υπηρεσίες πληροφοριών. Η Μόσχα αρνείται κάθε ανάμιξη.

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι διέγραψε 32 σελίδες και λογαριασμούς από το facebook και το Instagram, ως μέρος της προσπάθειάς της να καταπολεμήσει την ξένη ανάμιξη στις αμερικανικές εκλογές, απόπειρες που βουλευτές χαρακτηρίζουν επικίνδυνες για τη δημοκρατία.

«Αυτού του είδους η συμπεριφορά δεν είναι αποδεκτή στο facebook επειδή δεν θέλουμε άτομα ή οργανισμούς να δημιουργούν δίκτυα λογαριασμών για να παραπλανούν άλλους για το ποιοι είναι ή για το τι κάνουν», ανέφερε η εταιρεία στο ιστολόγιό της.

«Βρισκόμαστε ακόμη στα πολύ πρώτα στάδια της έρευνάς μας και δεν έχουμε όλα τα δεδομένα – όπως ποιοι ενδέχεται να βρίσκονται πίσω από αυτό», υπογραμμίζεται.

Περισσότεροι από 290.000 χρήστες ακολουθούσαν τουλάχιστον μια σελίδα και λογαριασμούς από αυτές τις σελίδες και περίπου 11.000 δολάρια ξοδεύτηκαν σε περίπου 150 διαφημίσεις, τόνισε η εταιρεία. Οι λογαριασμοί δημιούργησαν περίπου 30 εκδηλώσεις από τον Μάιο του 2017.

Οι σελίδες με τους περισσότερους ακόλουθους έφεραν τίτλους όπως "Aztlan Warriors," "Black Elevation," "Mindful Being," and "Resisters."

Το Facebook ανέφερε σε αμερικανούς βουλευτές αυτή την εβδομάδα ότι εντόπισε την εκστρατεία ως μέρος των ερευνών της για την ανάμιξη στις εκλογές σύμφωνα με τους New York Times που δημοσίευσαν πρώτες τη διαγραφή των λογαριασμών.

Η εταιρεία πρωτύτερα είχε τονίσει ότι 126 εκατομμύρια Αμερικάνοι ίσως να εκτέθηκαν σε πολιτικό περιεχόμενο, υποστηριζόμενο από τη Ρωσία, στο facebook σε διάρκεια δύο ετών και ότι 16 εκατομμύρια ενδέχεται να εκτέθηκαν σε ρωσική πληροφόρηση στο Instagram.

«Είναι πολύ μια πολύ καλή είδηση επειδή δείχνει ότι το facebook το λαμβάνει αυτό πολύ σοβαρά, οπότε πρέπει να επαινεθούν για αυτό που έκαναν σήμερα», δήλωσε στο Fox News η Aμερικανίδα υπουργός Εσωτερικής Ασφάλειας Κίρστεν Νίλσεν, σχολιάζοντας τα ευρήματα της εταιρείας.

«Επίσης δείχνει ότι η απειλή είναι πραγματική και οι Αμερικάνοι πρέπει να το γνωρίζουν», είπε σημειώνοντας: «οι Ρώσοι και άλλα κράτη απολύτως επιχειρούν να μας χειραγωγήσουν».

http://www.topontiki.gr/article/284218/maziki-diagrafi-logariasmon-apo-facebook

TAZ 1982

Έπεσε το Facebook



Τεχνικό πρόβλημα παρουσιάστηκε στην ιστοσελίδα της δημοφιλούς πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης για μερικά λεπτά, το απόγευμα της Παρασκευής.

«Λυπούμαστε, κάτι πήγε στραβά. Εργαζόμαστε για την αποκατάστασή του το συντομότερο δυνατόν», έγραφε σε μήνυμά του το Facebook.

http://www.topontiki.gr/article/284558/epese-facebook


διονυσιος λορβας

Περιμένω την μέρα που θα πέσει αυτο το ιντερνετικο έκτρωμα

kastoras

Μου αρέσει που κάνουν 'μποικοτάζ' στο facebook συμετέχοντας οι περισσότεροι στο instagram
Ενω το ίδιο αφεντικό τα έχει και τα δυό  m0105.gif
Οι πουτάνες, τα ποτά και τα ξενύχτια κλείσαν τα καλύτερα τα σπίτια.

大日本帝國

Θρίλερ Το Facebook από κρίση σε χειρότερη κρίση Κι όμως έχει τη δύναμη να αντιμετωπίζει τις επιθέσεις με μισές αλήθειες και με κόλπα δανεισμένα από τους πολιτικούς




Αν θέλεις να διαβάσεις κάτι πιο δυνατό από ένα πολιτικό θρίλερ, ακολούθησε την ιστορία που ξεκίνησαν πριν λίγες μέρες οι New York Times, γύρω από τις μεθόδους που χρησιμοποιεί το Facebook για να καλύψει τις κρίσεις που ξεσπάνε η μια πίσω από την άλλη. Οι ανατροπές και οι κινήσεις είναι πιο συναρπαστικές ακόμα και από όσα διαδραματίζονται στο HouseofCards. Με λίγα λόγια το Facebook θεώρησε ότι έχει η δύναμη να 'κουκουλώσει' και όχι να λύσει το σκάνδαλο που ξεκίνησε τον προηγούμενο Μάρτιο. Τότε αποκαλύφθηκε ότι η εταιρεία Cambridge Analytica είχε χρησιμοποιήσει προσωπικά δεδομένα δεκάδων χιλιάδων χρηστών για να κάνει δουλειά στην προεκλογική εκστρατεία του Τραμπ. Το θέμα αυτό, καθώς και η εμπλοκή Ρώσων στις αμερικανικές εκλογές, είναι οι δύο βασικοί πονοκέφαλοι του Facebook που το έχουν φέρει στο στόχαστρο των αμερικανικών media και (κάποιων) πολιτικών. Γι' αυτά λογοδότησε πριν λίγο καιρό ο ιδρυτής του Mark Zuckerberg στο αμερικάνικο Κογκρέσο, χωρίς να δώσει πειστικές απαντήσεις. Η αντίδραση του Facebook ήταν και είναι να 'παίξει άμυνα'. Αντί για ξεκάθαρες δεσμεύσεις ως προς το πώς θα λύσει το πρόβλημα, προτιμά να ακολουθήσει τις πιο σκληρές πρακτικές της πολιτικής προπαγάνδας: προσέλαβε τον λομπίστα ενός γερουσιαστή και μια εταιρεία που είχε εμπειρία στην δυσφήμιση αντιπάλων, η οποία δούλευε κυρίως για ρεπουμπλικάνους πολιτικούς. Το Facebook νοιώθει ακόμα παντοδύναμο και θα παραμείνει για πολύ πανίσχυρο. Δεν υπάρχουν διαδικασίες, θεσμικό πλαίσιο για να σπάσει σύντομα το τεράστιο μονοπώλιο που έχει δημιουργήσει. Επιπλέον έχει επενδύσει σημαντικά σε lobbying και έχει στενές σχέσεις με πολιτικούς και των δύο αμερικανικών κομμάτων. Από τις πρώτες κινήσεις αυτών των «συμβούλων» ήταν η δυσφήμιση όσων έκαναν κριτική στο Facebook. Προχώρησαν όμως ακόμα πιο μακριά: έβαλαν σε εφαρμογή πλάνο υπονόμευσης των εταιρειών Google, Apple μέσω δημοσιευμάτων (όπου δεν φαινόταν το Facebook). Οι επιθέσεις στην Google είχαν στόχο να δείξουν ότι θέματα με τα προσωπικά δεδομένα έχουν και άλλες εταιρείες. Η επίθεση κατά της Apple είχε ως αφορμή το ότι ο επικεφαλής της έκανε δημόσιες δηλώσεις εναντίον των πρακτικών του Facebook. Ανάμεσα στα άλλα ο Zuckerberg έδωσε εντολή στους εργαζόμενους του Facebook να πάρουν κινητά Android, αντί για iPhone που είχαν οι περισσότεροι. Καλοστημένη ίντριγκα δεν έχει γούστο χωρίς κάποιο 'άρωμα' από Σόρος. Οι 'σύμβουλοι' του Facebook επιχείρησαν να ρίξουν σκιές σε μια δυναμική Οργάνωση κατά των πρακτικών του, βγάζοντας δημοσιεύματα ότι τις αντιδράσεις τις χρηματοδοτεί ο Σόρος. Κάπου εκεί ξέφυγε η κατάσταση: οι επιθέσεις κατά του Σόρος έγιναν viral, καθώς αναπαράχθηκαν από ακροδεξιά sites με αντι-σημιτικά αντανακλαστικά, κάτι που δεν μπορούσε να περάσει απαρατήρητο. Τα στοιχεία που έχουν δημοσιευτεί στα media, δείχνουν εμπλοκή ορισμένων σημαντικών πολιτικών των ΗΠΑ (ανάμεσά τους αρκετοί Δημοκρατικοί). Έριξαν το βάρος τους υπέρ του Facebook, ενώ είχαν στενές σχέσεις μαζί του (ενός η κόρη δουλεύει στο Facebook και έχει λάβει το μεγαλύτερο ποσόν που έχει πάρει αμερικανός πολιτικός από τους εργαζόμενους του Facebook). Το θρίλερ τώρα μόλις ξεκίνησε. Το Facebook νοιώθει ακόμα παντοδύναμο και θα παραμείνει για πολύ πανίσχυρο. Δεν υπάρχουν διαδικασίες, θεσμικό πλαίσιο για να σπάσει σύντομα το τεράστιο μονοπώλιο που έχει δημιουργήσει. Επιπλέον έχει επενδύσει σημαντικά σε lobbying και έχει στενές σχέσεις με πολιτικούς και των δύο αμερικανικών κομμάτων. Παρότι μπορεί να ισχυριστεί ότι του κάνουν πόλεμο τα παραδοσιακά media και η Ευρωπαϊκή Ένωση (γιατί είναι αμερικανική εταιρεία), η κριτική που του ασκείται είναι σκληρή: με τον τρόπο που λειτουργεί το Facebook σήμερα, αποτελεί κίνδυνο για τη δημοκρατία και την ιδιωτικότητα των πολιτών. Πάρε ποπ-κορν, γιατί το στόρυ θα έχει αρκετές ακόμα στροφές.H δύναμη του Facebook δεν είναι μόνο η μονοπωλιακή του θέση ή οι στενές σχέσεις με πολιτικούς. Μεγάλο όπλο του είναι η απροθυμία πολλών χρηστών του να παραδεχτούν ότι το εργαλείο που τους έδωσε τόσο μεγάλη δύναμη έκφρασης και επικοινωνίας, δεν είναι τσάμπα: το πληρώνουν με την πρόσβαση στα προσωπικά τους δεδομένα απ' όπου το Facebook βγάζει τεράστια κέρδη. Πηγή: www.lifo.gr

Στούντιο 12

Your Angel

GreeceVIP Escorts

Brilsou 36

KONLEOS 92A

Diamon Spa

Bourbaxi19

Κροκεών 6 Ισόγειο

ioanninon 5

Lelas karagiani 35

Body & Touch

BODY MASSAGE

Sygroy 108

TATOIOU 71

Dreams

Athens Call Girls

Greekgirls-escorts.com

Sweet Escape

Marnis 28

Rose Massage

Kassandras 4B isogeio

KONLEOS 166A

Anna Bergas 6

Fokeas 27B

Πατησίων 131

Φυλής 71Β

Κατεχάκη 5

Κροκεών 6 ΟΡΟΦΟΣ

Κασσάνδρας 8Γ-3

XANIA Eros

Studio 3 XANIA

Studio 11

Studio VIP HRAKLEIO

EDEM ΜΑΛΙΑ ΚΡΗΤΗ

Luna Rodos

Amazones

Maria IND

IOANNA IND

Aimilia Barak

MEDUSA

FRANTZI 2