kifisou 60

Glamour

GDE

Brilisoy 46

Trigeta 3

Kifisou 30

Hlia Hliou 82

KONLEOS 132

ioaninon 3 KATO

EscortsClub

AdultClub

Iris Solomou 70

ioaninon 3 OROFOS

Agyras 12

Agyras 9

Sensuality

Βριλησσού 60 ΟΡΟΦΟΣ

Μπακνανά 47

Βέργας 6 ΚΑΤΩ

Ethereal SPA

KALAMATA erotic

STUDIO 4 ΚΑΛΑΜΑΤΑ

STAR Sparti

Hot Studio Lamia

Bolos Xatziargyrh 15

Moyseos 3a BOLOS

Cherry Club Βόλος

Xalkida Erotica

Sabrina

Adriana

Nikol

Χριστιάνα IND

Samantha ind

Evelina ind

IOANNA IND

Katerina Massage

Agni Massage

Princes

Μοτοσυκλέτες - Bikers House

Ξεκίνησε από gabadoo, Νοεμβρίου 30, 2008, 09:55:07 ΜΜ

0 Μέλη και 1 Επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Altec

#540
Παράθεση από: "Biker". . . και πού καταλήγεις ; ; ;



Mπριτζεστον το λαστιχακι του τυπου...αυτα φοραγα στο μπουσα  !*to  !*to
Άνθρωπο που έχει πολεμήσει με τον εαυτό του να τον φοβάσαι ...

Altec

#541
Η ΟΔΗΓΗΣΗ ΜΕ ΜΗΧΑΝΗ ΣΩΖΕΙ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥΣ

--------------------------------------------------------------------------------
«Οι εγκέφαλοι των οδηγών ενεργοποιούνται με την οδήγηση της μοτοσικλέτας, γιατί απαιτεί υψηλό βαθμό εγρήγορσης», δήλωσε ο Ριούτα Καβασίμα, μετά από πειράματα που πραγματοποίησε σε μεσήλικες άνδρες η ερευνητική του ομάδα σε συνεργασία με την Yamaha.

«Σε ένα βολικό και άνετο περιβάλλον, ο ανθρώπινος εγκέφαλος και το σώμα συνηθίζει να μειώνει τις απαιτήσεις. Το τελικό μας συμπέρασμα είναι ότι η οδήγηση μοτοσικλέτας μπορεί να οδηγήσει σε έναν «έξυπνο» τρόπο γήρατος», υποστηρίζει ο Ριούτα Καβασίμα.

Ο Καβασίμα είναι ο σχεδιαστής του λογισμικού «Brain Training» (εκπαίδευση εγκεφάλου), το οποίο περιλαμβάνει κουίζ και άλλα παιχνίδια και είναι διαθέσιμο στις κονσόλες Nintendo DS.

Στο πείραμα συμμετείχαν 22 άνδρες - όλοι σαραντάρηδες και πενηντάρηδες - και οι οποίοι αν και είχαν δίπλωμα οδήγησης μηχανής, δεν είχαν πάει ούτε μια βόλτα για τουλάχιστον μια δεκαετία.

Τυχαία χωρίστηκαν σε δύο ομάδες. Στη μία κατηγορία ζητήθηκε να επαναλάβουν την οδήγηση μοτοσικλέτας για δύο μήνες και στην άλλη κατηγορία να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν ποδήλατα ή αυτοκίνητα.

Η ομάδα που οδηγούσε μηχανές κατέγραψε υψηλότερη βαθμολογία στα νοητικά - λειτουργικά τεστ. Για παράδειγμα, σε ένα τεστ, στο οποίο απαιτούσαν από τους άνδρες να θυμηθούν μια ομάδα αριθμών με αντίστροφη σειρά, οι οδηγοί κατέγραψαν ποσοστό πάνω από 50% μέσα σε δύο μήνες, ενώ οι υπόλοιποι παρουσίασαν επιδείνωση. Επιπλέον, οι οδηγοί μηχανής έκαναν λιγότερα λάθη στη δουλειά τους και αισθάνονταν πιο ευτυχισμένοι.

"Η διανοητική φροντίδα είναι πολύ σημαντικό ζήτημα στην σύγχρονη κοινωνία», υποστηρίζει ο Καβασίμα. «Νομίζω ότι προκαλέσαμε μια ενδιαφέρουσα αίσθηση, καθώς τα στοιχεία έδειξαν ότι μπορείς να ενισχύσεις την ψυχική σου κατάσταση, απλά χρησιμοποιώντας μοτοσικλέτα».
Άνθρωπο που έχει πολεμήσει με τον εαυτό του να τον φοβάσαι ...

Altec

#542
Συντήρηση Moto - Γίνετε πιο ορατοί!

--------------------------------------------------------------------------------
2.6 Συντήρηση Μοτοσικλέτας

Η μοτοσικλέτα σας πρέπει να ελέγχεται σε τακτά χρονικά διαστήματα τα οποία καθορίζονται στο εγχειρίδιο του ιδιοκτήτη.

Διατηρείτε την μοτοσικλέτα σας καθαρή. Η σκόνη, η λάσπη και άλλων ειδών ακαθαρσίες μπορούν να καλύψουν πιθανά προβλήματα πάνω στην μοτοσικλέτα..

Ελέγχετε την μπαταρία σας κάθε μήνα. Σιγουρευτείτε ότι το αποσταγμένο νερό είναι στο σωστό επίπεδο. Εάν είναι χαμηλό, τότε γεμίστε την μπαταρία με αποσταγμένο νερό μέχρι το σωστό επίπεδο.

Πρέπει πάντα να έχετε μαζί σας τα κατάλληλα και απαραίτητα μηχανικά εργαλεία. Δεν ξέρετε ποτέ πότε και που θα σας φανούν χρήσιμα. Πρέπει πάντα έχετε το εγχειρίδιο του κατασκευαστή της μοτοσικλέτας. Το εγχειρίδιο του κατασκευαστεί εξηγά σημαντικές διαδικασίες αλλά και απλές διαδικασίες που κάθε μοτοσικλετιστής πρέπει να γνωρίζει όπως που βρίσκετε το κιβώτιο ασφαλειών σε περίπτωση που μια ασφάλεια καεί και το πως να αλλάξετε μια ρόδα.

2.7 Ανίχνευση Προβλημάτων Μοτοσικλέτας

Πολλά πράγματα μπορούν να συμβούν στην μοτοσικλέτα σας. Μην πανικοβληθείτε πριν ελέγξετε τα πιο κάτω αναλόγως της περίστασης:

1. Εάν η μηχανή δεν παίρνει μπροστά τότε ελέγξτε εάν:
(α)Είναι ανοικτό το κλειδί,
(β)Υπάρχει καύσιμο,
(γ)Η μπαταρία είναι αδύνατη ή αν κάποιος μόλυβδος της μπαταρίας είναι χαλαρός,
(δ)Ένα spark είναι χαλαρό.

2. Εάν η μηχανή σταματά χωρίς να το θελήσετε ελέγξτε εάν:
(α)Πατήσατε καταλάθος τον διακόπτη διακοπής,
(β) Έχετε μείνει από καύσιμα,
(γ) Έχει καεί μια ασφάλεια.

3. Εάν η μοτοσικλέτα σας συμπεριφέρεται περίεργα καθώς κινήστε, και ειδικά στις στροφές, τότε σταματήστε πριν είναι αργά και ελέγξτε τα ελαστικά σας. Μπορεί ένα ελαστικό σας να είναι ελαττωματικό. Ελέγξτε τις αναρτήσεις της μοτοσικλέτας σας. Συμβουλευτείτε το εγχειρίδιο του κατασκευαστή της μοτοσικλέτας για τις κατάλληλες και απαραίτητες ρυθμίσεις.

4. Εάν αντιμετωπίζετε οποιαδήποτε προβλήματα με η μοτοσικλέτα – ή αν νιώθετε πως κάτι δεν λειτουργοί σωστά - και δεν μπορείτε να το εντοπίσετε από μόνοι σας, τότε συμβουλευτείτε εξειδικευμένα άτομα.
. Οδήγηση σε Αυτοκινητόδρομο, Στενό Δρόμο, σε Δρόμο Μονής και Διπλής Κατεύθυνσης

Όταν οδηγείτε, οι συνθήκες της επιφάνειας του δρόμου, η οδική κυκλοφορία, και ο καιρός μπορεί να αλλάξουν χωρίς προειδοποίηση. Πρέπει να γνωρίζετε συνεχώς πολλά πράγματα. Η αφηρημάδα όταν οδηγείτε μια μοτοσικλέτα είναι πολύ επικίνδυνο και μπορεί να αποβεί μοιραία. Κατά την διάρκεια της οδήγησης μπορεί να αντιμετωπίσετε διάφορες καταστάσεις στις οποίες και πρέπει να αντιδράσετε γρήγορα. Πρέπει να είστε πάντα προετοιμασμένοι.

Συμβουλές:

(α) Ελέγξτε γύρω σας για πιθανούς κινδύνους,
(β) Αξιολογήστε τους πιθανούς κινδύνους,
(γ) Ενεργήστε σωστά και γρήγορα για να αποφύγετε τους κίνδυνους.

3.1 Γίνετε Πιο Ορατοί Προς Τους Άλλους Οδηγούς Οχημάτων

Η πιο συνηθισμένη εξήγηση ενός αυτοκινητιστή που ανέκοψε το δρόμο ενός μοτοσικλετιστή είναι: «δεν τον πρόσεξα» Είναι μια λυπηρή αλήθεια. Η μοτοσικλέτα είναι μικρή σε μέγεθος αλλά είναι ορατή. Εντούτοις, πάρα πολύ συχνά οι αυτοκινητιστές δεν βλέπουν τους μοτοσικλετιστές επειδή δεν δίνουν αρκετή προσοχή στις μοτοσικλέτες.

Πρέπει να προσελκύετε την προσοχή τους.

Χρησιμοποιείτε τους προβολείς της μοτοσικλέτας όλες της ώρες ακόμη και την πιο ηλιόλουστη μέρα.

Φορέστε ρούχα με φωτεινά χρώματα . Τη νύχτα, μπορείτε να χρησιμοποιείτε αντανακλαστικές ταινίες πάνω στα ρούχα σας, στις μπότες σας ακόμη και στην μοτοσικλέτα σας για να γίνετε πιο ορατοί.

Πρέπει πάντα να χρησιμοποιείτε τους δείκτες κατευθύνσεως ώστε να ενημερώνετε έγκαιρα τους υπόλοιπους οδηγούς για τις προθέσεις σας. Σε περίπτωση που πρέπει να δώσετε έμφαση, χρησιμοποιήστε τα σήματα χειρός.

Θυμηθείτε να απενεργοποιήσετε τα σήματά σας όταν ολοκληρώσετε τον ελιγμό σας. Μην διστάζετε να χρησιμοποιείτε την κόρνα σας.

Οδηγείτε την μοτοσικλέτα σας με τέτοιο τρόπο ώστε να είστε ορατοί προς τους άλλους οδηγούς. Μην οδηγείτε πίσω από ένα μεγάλο φορτηγό ή στα τυφλά σημεία ενός οχήματος.
Άνθρωπο που έχει πολεμήσει με τον εαυτό του να τον φοβάσαι ...

Altec

#543
Εξειδικευμένη Οδήγηση

--------------------------------------------------------------------------------
Πηγη odiki-asfaleia.com.
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗ ΟΔΗΓΗΣΗ
Εξειδικευμένη Oδήγηση1. Προστατευτικός Εξοπλισμός

1.1 Προστατευτικό Κράνος

ΠΡΕΠΕΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΦΟΡΑΤΕ ΤΟ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΟ ΚΡΑΝΟΣ.

Τα κράνη κυκλοφορούν σε όλα τα μεγέθη, από πολύ μικρό (XS) σε πολύ μεγάλο (XL). Υπάρχουν κράνη και για τα παιδιά.

Η επιλογή του σωστού κράνους δεν είναι εύκολη υπόθεση και χρειάζεται αρκετή μελέτη και αρκετός χρόνος πριν την αγορά ενός προστατευτικού κράνους. Πριν την αγορά ενός προστατευτικού κράνους πρέπει πρώτα να σιγουρευτείτε αν τηρούνται οι προδιαγραφές ασφάλειας. Πρέπει να σιγουρευτείτε ότι έχει το κατάλληλο μέγεθος. Δοκιμάστε το επάνω σας ακολουθώντας την πιο κάτω διαδικασία:

(α) Φορέστε το κράνος και κουμπώστε το έτσι ώστε να υπάρχει απόσταση τουλάχιστον δυο δάκτυλα από το σύστημα κλειδώματος (λουρί).
(β) Δοκιμάστε να περιστρέψετε το κράνος. Το κεφάλι σας πρέπει να περιστρέφετε μαζί με το κράνος.
(γ) Σπρώξτε το πίσω μέρος του κράνους προς τα πάνω. Το κεφάλι μας πρέπει να κινηθεί αναλόγως και δεν πρέπει να βγει σε καμία περίπτωση.
(δ) Δεν πρέπει να είναι παρά πολύ σφιχτό αλλά ούτε και παρά πολύ χαλαρό.

Πρέπει πάντα να δένετε το κράνος σας χρησιμοποιώντας το σύστημα κλειδώματος. Ένα χαλαρό προστατευτικό κράνος μπορεί να γίνει επικίνδυνο αφού μπορεί να μετακινηθεί ανά πάσα στιγμή αποσπώντας την προσοχή του οδηγού με αποτέλεσμα να προκαλέσει ατύχημα. Σε περίπτωση σύγκρουσης, ένα χαλαρό κράνος δεν μπορεί να προστατεύσει σωστά το κεφάλι.

Ένα καλό κράνος κάνει το οδήγημα πολύ πιο ευχάριστο αφού κόβει τον θόρυβο του αέρα και μειώνει την κούραση μοτοσικλετιστών.

Μην κακομεταχειρίζεται το κράνος σας, μην το ρίχνετε επάνω σε σκληρές επιφάνειες αφού σε μια τέτοια περίπτωση το κράνος μπορεί να πάθει ζημία και σε περίπτωση ατυχήματος να μην προστατεύσει σωστά το κεφάλι.

Το κράνος έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να απορροφά τις δυνάμεις που προκαλούνται κατά την διάρκεια μιας σύγκρουσης.

1.2 Προστασία Ματιών

Πρέπει πάντα να χρησιμοποιείτε το προστατευτικό ματιών που βρίσκετε στο κράνος σας. Η οδήγηση χωρίς να χρησιμοποιείτε το προστατευτικό ματιών είναι πολύ επικίνδυνη αφού τα μάτια σας μπορεί να τραυματιστούν πολύ εύκολα.

Το Fairing σε μια μοτοσικλέτα δεν προστατεύει τα μάτια σας.

Σιγουρευτείτε ότι το προστατευτικό ματιών είναι καθαρό και χωρίς γδαρσίματα. Χρησιμοποιείτε έγχρωμο προστατευτικό ματιών μόνο κατά την διάρκεια της μέρας και όταν έχει ήλιο.

1.3 Προστατευτικό Σακάκι

Τα προστατευτικά σακάκια μοτοσικλετών κατασκευάζονται κυρίως από δέρμα. Το προστατευτικό σακάκι προσφέρει την καλύτερη δυνατή προστασία από πιθανά γδαρσίματα και σοβαρούς τραυματισμούς σε περίπτωση ατυχήματος και συγκεκριμένα σε περίπτωση τριβής με την άσφαλτο.

Μπορείτε να αγοράσετε σακάκια με αεραγωγούς, τα οποία είναι άνετα ακόμη και το καλοκαίρι όπου οι θερμοκρασίες φτάνουν σε ψηλά επίπεδα.

1.4 Προστατευτικό Παντελόνι

Τα προστατευτικά παντελόνια μοτοσικλετών κατασκευάζονται κυρίως από δέρμα. . Το προστατευτικό σακάκι προσφέρει την καλύτερη δυνατή προστασία από πιθανά γδαρσίματα και σοβαρούς τραυματισμούς σε περίπτωση ατυχήματος και συγκεκριμένα σε περίπτωση τριβής με την άσφαλτο.


1.5 Προστατευτικά Γάντια

Πρέπει πάντα να φοράτε γάντια. Ακόμη και στις πιο καυτές μέρες του καλοκαιριού.

Η μη χρησιμοποιήσει γαντιών εγκυμονεί κινδύνους όπως ο τραυματισμός των δακτύλων σας από μια πέτρα που προήλθε από τους τροχούς του προπορευόμενου αυτοκίνητου ως αποτέλεσμα να χάσετε τον έλεγχο και να εμπλακείτε σε ατύχημα.

Επίσης, τα γυμνά χέρια δεν προστατεύουν από πιθανά γδαρσίματα ή από εγκαύματα σε περίπτωση επαφής με καυτά σημεία της μοτοσικλέτας.

1.6 Προστατευτικές Μπότες

Οι μπότες πρέπει να καλύπτουν τους αστραγάλους. Πρέπει να είναι κατασκευασμένες από ισχυρό και ανθεκτικό υλικό. Οι προστατευτικές μπότες προστατεύουν από πιθανά γδαρσίματα και σοβαρούς τραυματισμούς σε περίπτωση ατυχήματος και συγκεκριμένα σε περίπτωση τριβής με την άσφαλτο.

1.7 Γιλέκο

Οι οδηγοί αυτοκινήτων έχουν πρόβλημα στο να δουν τους μοτοσικλετιστές και στον χρόνο αντίδρασης τους. Γι' αυτό οι μοτοσικλετιστές πρέπει να φοράνε ρούχα με φωτεινά χρώματα .

Υπάρχουν ειδικά γιλέκα που είναι σχεδιασμένα με τέτοιο τρόπο ώστε να τραβούν την προσοχή των άλλων οδηγών.

Για τη νύχτα, μπορείτε να χρησιμοποιείτε αντανακλαστικές ταινίες πάνω στα ρούχα σας, στις μπότες σας ακόμη και στην μοτοσικλέτα σας.

2. Εξοικειωθείτε με την Μοτοσικλέτα Σας

Για να είστε ασφαλής, πρέπει πρώτα να εξοικειωθείτε με τη μοτοσικλέτα σας. Το να οδηγάς μια μοτοσικλέτα είναι τελείως διαφορετικό από το να οδηγάς ένα αυτοκίνητο αφού απαιτούνται περισσότερες οδικές ικανότητες και γνώσεις.

Πρέπει να διαβάσετε και να κατανοήσετε το εγχειρίδιο του κατασκευαστή της μοτοσικλέτας σας αφού δεν είναι όλες οι μοτοσικλέτες όμοιες. Οι τύποι μοτοσικλετών κυμαίνονται από μηχανές δρόμου (touring cruisers, sport, and traditional) ως εκτός δρόμου (Off-road) και διπλής χρήσεως. Το εγχειρίδιο σας δίνει πολλές λεπτομέρειες που είναι χρήσιμες σε θέματα κατανόησης και συντήρησης της μοτοσικλέτας σας.

Παίρνει αρκετό χρόνο να εξοικειωθείτε με μια μοτοσικλέτα, γι' αυτό και δεν πρέπει να δανείζεται ή να δανείζεστε μια μοτοσικλέτα. Η μοτοσικλέτα σας είναι τόσο προσωπικό αντικείμενο όσο και μια οδοντόβουρτσα.
Άνθρωπο που έχει πολεμήσει με τον εαυτό του να τον φοβάσαι ...

Biker

#544
Παράθεση από: "Altec"Mπριτζεστον το λαστιχακι του τυπου...αυτα φοραγα στο μπουσα  !*to  !*to

Καμπόϋκες οι μποτούλες του τύπου...αυτές φόραγε στην κηδεία !  !*to  !*to
























 !$pr  !$pr  !$pr  !$pr  !$pr  !$pr  !$pr
από τα πιό καλά λάστιχα πού'χω φορέσει γιά χρήση δρόμου !
BT-045 R  αν δεν απατώμαι , η σημερινή κωδική τους ονομασία .Η ίδια γόμμα του τότε , σε σημερινό σκελετό !
Ρε μαλάκα Ίκτερε , αν πριν είκοσι χρόνια είχαμε τα σημερινά λάστιχα
... αχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ


Το διαδίκτυο βλάπτει σοβαρά όταν δεν σκέφτεσαι .

Altec

#545
Αυτα βαζει η ζουζουκι σαν πρωτη τοποθετηση στο μπουσα.Κρατανε για 9.000 χλμ. δηλαδη ενα χρονο...

Τουτεστιν....470 ευρω το ζευγαρι τον χρονο  !*to
Άνθρωπο που έχει πολεμήσει με τον εαυτό του να τον φοβάσαι ...

Altec

#546
ΒΤ-56 Βatlax

Άνθρωπο που έχει πολεμήσει με τον εαυτό του να τον φοβάσαι ...

Biker

#547
Παράθεση από: "Altec"ΒΤ-56 Βatlax


Παράθεση από: "Biker"Καμπόϋκες οι μποτούλες του τύπου...αυτές φόραγε στην κηδεία !  !*to  !*to  
από τα πιό καλά λάστιχα πού'χω φορέσει γιά χρήση δρόμου !
BT-045 R  αν δεν απατώμαι , η σημερινή κωδική τους ονομασία .Η ίδια γόμμα του τότε , σε σημερινό σκελετό !
Ρε μαλάκα Ίκτερε , αν πριν είκοσι χρόνια είχαμε τα σημερινά λάστιχα
... αχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Να σου πώ κάτι απλό :
Έτσι κι'αλλιώς , παραπάνω από χρόνο , λάστιχα δε μου μένουν .
Τί κάνω λοιπόν ; ; ;
Παίρνω τα qualifying απ'τον Συνιώρη , από τον Μπούστα , από τον Μαλαμίδη , από τον κάθε έναν που θα βρω ! Αυτά έχουν κάνει καμμιά δεκαριά γύρους , τουτέστιν , καμμιά 50αριά χιλιόμετρα !
Τα κρατάω ένα χρόνο το πολύ , κάνω δύο διπλά track-days , στα τελευταία τους τραβάω και δέκα σούζες και 500 πάντες , και πάμε γιά τα επόμενα ! Κόστος , μέχρι στιγμής , 180 ευρώπουλα το ζεύγος !
Αυτάάάάάάά ...

Είμεθα μιά ωραία ατμόσφαιρα , ε ; ; ;


Το διαδίκτυο βλάπτει σοβαρά όταν δεν σκέφτεσαι .

Biker

#548
Μιά και τό'φερε η κουβέντα , εντελώς μα εντελώς τυχαία , ας γράψουμε δυό κουβεντούλες γιά τα



Eίδα αυτό και με εντυπωσίασε :



Το διαδίκτυο βλάπτει σοβαρά όταν δεν σκέφτεσαι .

Biker

#549
[youtube:qezz1w2s]i3_zVUvYe5c[/youtube:qezz1w2s]

και σε πρασινάκι :

[youtube:qezz1w2s]ZzwXwwdFYJ0[/youtube:qezz1w2s]

και σε κοκκινάκι :

[youtube:qezz1w2s]kypGsxe148k[/youtube:qezz1w2s]

σ'Ιbizάκι δε τό'χουμε !


Το διαδίκτυο βλάπτει σοβαρά όταν δεν σκέφτεσαι .

Biker

#550
Και μιά μίνι παρουσίαση :

[youtube:zoe25srz]3jlzKWAnQzI[/youtube:zoe25srz]

και τα  

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ:
Μοντέλο   Kawasaki Ninja 250R
Κινητήρας   Δικύλινδρος εν σειρά τετράχρονος, υγρόψυκτος, με 2ΕΕΚ και 4β/κ
Κυβισμός   249 κ.εκ
Τροφοδοσία   Ηλεκτρονικός ψεκασμός
Ισχύς   30 ίπποι / 10.500 σ.α.λ.
Ροπή στρέψης   2.14 χλγμ. / 8.500 σ.α.λ.
Πλαίσιο   Ατσάλινο σωληνωτό
Διαστάσεις (ΜxΠ)   2.080x710 χλστ
Ύψος σέλας   780 χλστ
Μεταξόνιο   1.400 χλστ
Βάρος   152 κιλά
Ανάρτηση εμπρός   Συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι
Ανάρτηση πίσω   Αμορτισέρ με μοχλικό
Φρένα εμπρός   Δίσκος 290χλστ με δαγκάνα δύο εμβόλων
Φρένα πίσω   Δίσκος 220χλστ με δαγκάνα δύο εμβόλων


Το διαδίκτυο βλάπτει σοβαρά όταν δεν σκέφτεσαι .

DANAHTRANS

#551
Δεν βλεπω ενθουσιασμο.... ακρα σιγη.... chr$  chr$  chr$  chr$  chr$
[size=150]Δαναη  fun  club....  ετοιμη για ολααα[/size]

Biker

#552
Παράθεση από: "DANAHTRANS"Δεν βλεπω ενθουσιασμο.... ακρα σιγη.... chr$  chr$  chr$  chr$  chr$ [/size]

 :ugly_tocktock:  :ugly_tocktock:  :ugly_tocktock:  :ugly_tocktock:  :ugly_tocktock:

ΟΝΤΩΣ ! Είναι λίγο έως απολύτως << προσωπικά >> αυτά τα νήματα !
Μόνος μου τα γράφω και μόνος μου τα διαβάζω !

 :ugly_tocktock:  :ugly_tocktock:  :ugly_tocktock:  :ugly_tocktock:  :ugly_tocktock:

εκτός από τον << Όμοιο >> Bonbenito , που τα διαβάζει αλλά δεν μπορεί να γράψει , τον Τάλω , τον Άλτεκ και ( όταν θέλει κάποια πληροφορία ) τον Κομάντερ , δεν νομίζω πως ασχολείται κάποιος άλλος μ'αυτά !

... και γιά να σου είμαι απόλυτα ειλικρινής , πολύ το χαίρομαι . Χιχιχιχιχι


Το διαδίκτυο βλάπτει σοβαρά όταν δεν σκέφτεσαι .

Biker

#553














[youtube:27rmlcyw]DIgVihA_9po[/youtube:27rmlcyw]


Το διαδίκτυο βλάπτει σοβαρά όταν δεν σκέφτεσαι .

Altec

#554
Τι εκανε το ατομο  :o  :o  :o  :o

[youtube:jbhvqxm8]TyR3Q1O3uqI[/youtube:jbhvqxm8]
Άνθρωπο που έχει πολεμήσει με τον εαυτό του να τον φοβάσαι ...

Στούντιο 12

Your Angel

GreeceVIP Escorts

Brilsou 36

KONLEOS 92A

Diamon Spa

Bourbaxi19

Κροκεών 6 Ισόγειο

ioanninon 5

Lelas karagiani 35

BODY MASSAGE

Sygroy 108

TATOIOU 71

Dreams

EscortNow

Sweet Escape

Marnis 28

KONLEOS 166A

Anna Bergas 6

Fokeas 27B

ΚΩΝ/Λεως 128

Αλκαμένους 113

XANIA Eros

Studio 3 XANIA

Studio 11

Studio VIP HRAKLEIO

EDEM ΜΑΛΙΑ ΚΡΗΤΗ

Luna Rodos

Amazones

ATHENSSEXSTUDIOS

Maria IND

ΖΩΗ(IND)

Julia IND

Λάουρα IND

Μαίρη Μασάζ

Aimilia Barak

Άννα Μαρία

FRANTZI 2