kifisou 60

Glamour

GDE

Brilisoy 46

Trigeta 3

Kifisou 30

Hlia Hliou 82

KONLEOS 132

ioaninon 3 KATO

EscortsClub

AdultClub

Iris Solomou 70

ioaninon 3 OROFOS

Agyras 12

Agyras 9

Sensuality

Βριλησσού 60 ΟΡΟΦΟΣ

Μπακνανά 47

Βέργας 6 ΚΑΤΩ

Ethereal SPA

KALAMATA erotic

STUDIO 4 ΚΑΛΑΜΑΤΑ

STAR Sparti

Hot Studio Lamia

Bolos Xatziargyrh 15

Moyseos 3a BOLOS

Cherry Club Βόλος

Xalkida Erotica

Sabrina

Adriana

Nikol

Χριστιάνα IND

Samantha ind

Evelina ind

IOANNA IND

Katerina Massage

Agni Massage

Princes

Μοτοσυκλέτες - Bikers House

Ξεκίνησε από gabadoo, Νοεμβρίου 30, 2008, 09:55:07 ΜΜ

0 Μέλη και 1 Επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

COBRA

#765
ΑΥΤΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΠΟΤΕ!!!!

COBRA

#766
ΑΥΤΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΠΟΤΕ!!!!

COBRA

#767
ΑΥΤΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΠΟΤΕ!!!!

skinothetis

#768
Δώστε κωλάρες στόν ΛΑΟ

skinothetis

#769
Δώστε κωλάρες στόν ΛΑΟ

skinothetis

#770
Δώστε κωλάρες στόν ΛΑΟ

skinothetis

#771
Δώστε κωλάρες στόν ΛΑΟ

Altec

#772
Καλημερα λεμεεεεεε  !*to  !*to

Άνθρωπο που έχει πολεμήσει με τον εαυτό του να τον φοβάσαι ...

Altec

#773


Και τι πάπια! Όχι όποια και όποια, αλλά το θρυλικό Cub, το οποίο ένεκα των οικονομικών και περιβαλλοντολογικών περιστάσεων «μπήκε στη πρίζα» και έγινε ηλεκτροκίνητο και με 2 Χ 2 κίνηση παρακαλώ! Το EV-Cub είναι concept μέχρι στιγμής, αλλά δεν αποκλείεται πολύ σύντομα να μπει στη παραγωγή.  Σοφά σκεπτόμενοι οι άνθρωποι της Honda κατέληξαν στο εξής: Αν το πρώτο Cub 50 αποτέλεσε τον «ευαγγελιστή» των μοτοσικλετών σε παγκόσμιο επίπεδο, τότε γιατί να μην συμβεί κάτι αντίστοιχο και με την ηλεκτροκίνητη έκδοση; Για αυτό το λόγο το EV-Cub διατηρεί την αδιαμφισβήτητα επιτυχημένη «συνταγή» του προπάππου του - αλλά σε ηλεκτροκίνητη εκτέλεση- και φιλοδοξεί να αποτελέσει ένα οικονομικά προσιτό και αξιόπιστο μέσο μετακίνησης.

Η Honda δεν έχει δώσει τεχνικά χαρακτηριστικά στη δημοσιότητα, αλλά το σκεπτικό για την δημιουργία του EV-Cub ήταν η (με ρεαλιστικά κριτήρια) προοπτική της παραγωγής τους σε ευρεία κλίμακα. Εκτός από το «προχωρημένο» νεορετρό σχεδιασμό, η καινοτομία του εν λόγω δίκυκλου είναι οι δύο Hub ηλεκτροκινητήρες που βρίσκονται στα κέντρα των τροχών, μετατρέποντας το EV-Cub σε δικίνητο όχημα. Σύμφωνα με τη Honda, καθοριστικό ρόλο για την απόφαση σχετικά με τη παραγωγή του θα παίξει η...γνώμη του κοινού. Πολύ απλά, αν ο κόσμος το απαιτήσει, το EV-Cub θα αποτελέσει πολύ σύντομα μια πραγματικότητα .


Πηγή: http://www.mototriti.gr/data/news/pr...news/79260.asp
__________________
Άνθρωπο που έχει πολεμήσει με τον εαυτό του να τον φοβάσαι ...

Biker

#774
Παράθεση από: "Biker"ΔΕΝ την έχω δει από κοντά , όπως και κανένας μας , άλλωστε , αλλά απ'όλα όσα είδα και διάβασα , θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω . ( ... Καλά , μου επιτρέψεις ή όχι , εγώ θα διαφωνήσω ) .
Κλασσικό VFR , σε όσα αφορούν την λογική του στησίματος του !
Touring , με μεγάλο fairing , V - 4 , τεχνολογία αιχμής , μονόμπρατσο , με μόνη παραφωνία ( Η αλήθεια είναι πως τον σιχαίνομαι κομματάρα τον άξονα ) την τελική του μετάδοση .
Με όσα αναφέρει ο Bρεττανός Boss , από τον Γενάρη στους κινηματογράφους , οπότε κοντά - σιμά τα Γιάννενα .
ΧΧ πάντως , ή κάτι σχετικό τέλος πάντων ... ΔΕΝ είναι !
Άλλο το αν θα λειτουργήσει σαν αντί - ΧΧ  , που δεν το νομίζω ... και άλλο το αν θα το προωθήσουν ως κάτι τέτοιο ( που κι'αυτό δεν το νομίζω )
Ίδωμεν και οψόμεθα !
 !@#h  !@#h  !@#h

... και επιβεβαίωση ( μάλλον περί ταύτισης απόψεων πρόκειται ) από τους expert του χώρου ...
 ;D  ;D  ;D

γαμημένος κωλόκαιρος !  >:(  >:(  >:(


Το διαδίκτυο βλάπτει σοβαρά όταν δεν σκέφτεσαι .

Altec

#775
Προς πώληση η MV Agusta!



Ενός κακού μύρια έπονται λένε...και αυτό επιβεβαιώνεται στο 100%, αφού εκτός από τη Buell, η MV Agusta αποτελεί άλλη μια «παράπλευρη απώλεια» στη προσπάθεια για την οικονομική εξυγίανση της Harley Davidson. Τουλάχιστον η MV Agusta δεν κλείνει...
Δεν θα μπορούσε να υπάρξει χειρότερο timing για αυτή την απόφαση! Η MV Agusta έδειχνε πως επιστρέφει πιο δυνατή από ποτέ, με τρία ριζικά ανανεωμένα μοντέλα και πιθανότατα με εκπροσώπηση και στη μεσαία κατηγορία των supersport (F3). Τίποτα δεν προμήνυε αυτή την εξέλιξη, η οποία «βάζει φρένο» στις φιλοδοξίες της MV Agusta.

O διευθύνων σύμβουλος της MV Agusta, Claudio Castiglioni, δήλωσε σχετικά, σε συνέντευξη του στο Motociclismo:

«Θα προτιμούσαμε φυσικά να έχουμε ενημερωθεί για αυτή την απόφαση ποίο νωρίς, αλλά όπως με πληροφόρησαν (από την Harley Davidson), δεν μπορούσαν να κάνουν διαφορετικά. H MV είναι μια εταιρεία με «ισχυρή προσωπικότητα», που χαίρει της εκτίμησης των περισσότερων μοτοσικλετιστών και αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε πολύ καλή κατάσταση.

Ετοιμαζόμαστε να παρουσιάσουμε τα νέα μας μοντέλα στην EICMA και είμαι σίγουρος πως θα προκαλέσουν αίσθηση, ανεβάζοντας το γόητρο της εταιρείας. Σε ότι αφορά στο μέλλον, δεδομένης και της απουσίας του Tamburini, πιστεύω πως πρέπει να συνεχίσουμε από το σημείο που είχαμε αφήσει τα πράγματα (εννοεί προ της Harley εποχής) και να εκμεταλλευθούμε το υπάρχον υλικό που διαθέτουμε. Θεωρώ δε, πως από επιχειρηματικής άποψης η MV Agusta θα πρέπει να επιστρέψει σε Ιταλικά χέρια.»


Πηγή: www.mototriti.gr
Άνθρωπο που έχει πολεμήσει με τον εαυτό του να τον φοβάσαι ...

Altec

#776
H Harley Davidson ανακοίνωσε το κλείσιμο της  Buell

--------------------------------------------------------------------------------
Ο οικονομικός απολογισμός της Harley Davidson για το 3ο τρίμηνο του 2009 ήταν τουλάχιστον απογοητευτικός, προμηνύοντας ένα δύσκολο μέλλον για τη θρυλική εταιρεία. Τα «σπασμένα» τα πλήρωσε όμως η Buell, της οποίας το κλείσιμο ανακοινώθηκε αιφνιδιαστικά εχθές.
Η αλήθεια είναι πως η Buell αντιμετώπιζε προβλήματα λόγο της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης και μάλιστα είχε αποφασιστεί η προσωρινή παύση της παραγωγής από τις 30/10 έως τις 04/01. Όμως ο πραγματικός λόγος για τον οποίο αποφασίστηκε το κλείσιμο της Buell, ήταν η πολύ άσχημη οικονομική εικόνα της «μητρικής» Harley Davidson, που ανακοίνωσε για το διάστημα Ιουλίου – Σεπτεμβρίου 2010, μείωση των πωλήσεων κατά 21% και μείωση των καθαρών εσόδων κατά 84%, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2009.

Δεδομένου του ότι και το β΄ εξάμηνο του 2010 δεν ήταν καθόλου ενθαρρυντικό για τη Harley Davidson, η διοίκηση της εταιρείας αποφάσισε να προβεί σε δραστικές κινήσεις, προλαμβάνοντας τα χειρότερα. Μια από αυτές τις κινήσεις ήταν και το κλείσιμο – «θυσία» της Buell, το οποίο θα έχει ως αποτέλεσμα την βραχυπρόθεσμη εξοικονόμηση 125 εκατομμυρίων δολαρίων για την Harley Davidson, σύμφωνα με τους οικονομικούς αναλυτές.

Βέβαια, το τι θα απογίνουν οι συνολικά 180 εργαζόμενοι της Buell δεν το ανέλυσαν οι οικονομικοί διευθυντές, αλλά αυτά είναι «ψιλά γράμματα» για το στυγνό επιχειρηματικό περιβάλλον. Ο εγκέφαλος και πρόεδρος της Buell, Erik Buell, θα αναλάβει ένα υψηλό πόστο στην Harley Davidson, πιθανότατα ως ειδικός σύμβουλος σε θέματα που άπτονται του R&D τμήματος. O ίδιος εμφανίστηκε φανερά συγκινημένος σε ένα «αποχαιρετιστήριο» video, το οποίο και σας παρουσιάζουμε στη σελίδα μας.

Σε ότι αφορά στους κατόχους μοτοσικλετών Buell, η Harley Davidson ανακοίνωσε πως θα συνεχίσει να παράσχει εξουσιοδοτημένα service και ανταλλακτικά για όσο διάστημα και αν χρειαστεί, ενώ το ίδίο θα ισχύσει και για όσους αγοράσουν μοτοσικλέτες της Buell που έχουν παραμείνει σε stock.


Πηγή: http://www.mototriti.gr
Άνθρωπο που έχει πολεμήσει με τον εαυτό του να τον φοβάσαι ...

Biker

#777
Moto Morini: Δεν πτωχεύσαμε! ... ... ακόμα ! ...άντε να δούμε ... :(  :(  :(


ΔΙΕΘΝΗ
   Παρ΄ όλο που μόλις πριν από λίγες ημέρες η φήμη για την πτώχευση της Moto Morini είχε κατακλύσει τις ειδησεογραφικές –και όχι μόνο- μοτοσικλετιστικές ιστοσελίδες, η εταιρεία με ανακοίνωση της δήλωσε πως η κατάσταση είναι μεν δύσκολη, αλλά όχι μη-αναστρέψιμη.
Η λανθασμένη ερμηνεία των γεγονότων, οφείλεται στην «μυστήρια» Ιταλική νομοθεσία περί των επιχειρήσεων που διάγουν περιόδους οικονομικής κρίσης. Εν ολίγοις, ακόμα και αν δεν το έχουμε αποσαφηνίσει πλήρως, στην γειτονική μας χώρα μπορείς να δηλώσεις πτώχευση, αλλά να μην έχει περιέλθει ακόμα σε αυτή τη κατάσταση. Όπως και να έχει, εκπρόσωποι της Moto Morini δήλωσαν πως κανένας από τους 65 υπαλλήλους της εταιρείας δεν έχει μείνει απλήρωτος, ωστόσο επισήμαναν πως όντως υπάρχουν καθυστερήσεις στην αποπληρωμή των χρεών προς τους προμηθευτές. Ήταν δε κατηγορηματικοί στο ότι η εταιρεία δεν αντιμετωπίζει τη προοπτική παύσης των εργασιών της και η παραγωγή θα συνεχιστεί κανονικά, τηρώντας παράλληλα το χρονοδιάγραμμα της εξέλιξης και παρουσίασης των νέων μοντέλων. Τέλος, κατέστησαν σαφές πως η Moto Morini θα δώσει το παρών στην προσεχή έκθεση του Μιλάνου, φέτος το Νοέμβριο.


Το διαδίκτυο βλάπτει σοβαρά όταν δεν σκέφτεσαι .

Biker

#778
... και κάτι ενθαρρυντικό , κόντρα στο ρεύμα της εποχής ...



Fischer: ...και άλλη εταιρεία που πάει καλά!

   Αύξηση της παραγωγής του MRX σχεδιάζει η Fischer για το 2010, στηριζόμενη στις αναπάντεχα καλές πωλήσεις που σημείωσε το μοντέλο στις Η.Π.Α., στην Ευρώπη και στην Αυστραλία. Σύμφωνα με ανθρώπους της εταιρείας, οι πωλήσεις στη νέα χρονιά αναμένεται να διπλασιαστούν.
Το MRX αποτελεί το μοναδικό μοντέλο της Fischer και λανσαρίστηκε στην αγορά στις αρχές του καλοκαιριού που μας πέρασε. Φέρει ένα V2 μοτέρ χωρητικότητας 647 κ.εκ., αναρτήσεις της Öhlins, φρένα από τη brembo και πλαίσιο εξελιγμένο από τη Gemini Technology Systems. Πρόκειται για ένα «μεσαίο» δικύλινδρο supersport και δεδομένης της απουσίας του SV 650S της Suzuki, αποτελεί πλέον τον μοναδικό εκπρόσωπο της κατηγορίας αυτής. Από ότι φαίνεται, το συγκεκριμένο πεδίο στην αγορά ήταν είναι παραπάνω από πρόσφορο, με τη Fischer να μην προλαβαίνει την ζήτηση σε μοτοσικλέτες. Ο Dan Fischer, πρόεδρος της Fischer δήλωσε σχετικά:

«Γνωρίζαμε πως όταν οι αναβάτες ανακαλύψουν τη συνολική ποιότητα της μοτοσικλέτας, δεν θα ήμασταν σε θέση να καλύψουμε τη ζήτηση. Πιστεύουμε δε πως ακόμη και τώρα που αυξάνουμε τη παραγωγή, δεν θα μπορέσουμε να καλύψουμε στο 100% τις ανάγκες της αγοράς. Είμαστε μια μικρή σε μέγεθος εταιρεία και οι μοτοσικλέτες μας κατασκευάζονται στις Η.Π.Α. χειροποίητα, αυτό δεν αλλάζει από τη μία μέρα στην άλλη.»

Αν η MXR Fischer σας κάνει «κλικ», φροντίστε να αποταμιεύσετε περίπου 8.000 δολάρια και δώστε την «παραγγελία» σας δικτυακά, στη διεύθυνση: http://www.fischer1.com

μοτοτριτη


Το διαδίκτυο βλάπτει σοβαρά όταν δεν σκέφτεσαι .

Biker

#779






Γιά ένα φιλαράκι που του λείψανε τα Castrol ki'ή βρώμα τους  ! ! !

( ... η αλήθεια είναι πως κι'εμένα μου λείπουν )


Το διαδίκτυο βλάπτει σοβαρά όταν δεν σκέφτεσαι .

Στούντιο 12

Your Angel

GreeceVIP Escorts

Brilsou 36

KONLEOS 92A

Diamon Spa

Bourbaxi19

Κροκεών 6 Ισόγειο

ioanninon 5

Lelas karagiani 35

BODY MASSAGE

Sygroy 108

TATOIOU 71

Dreams

EscortNow

Sweet Escape

Marnis 28

KONLEOS 166A

Anna Bergas 6

Fokeas 27B

ΚΩΝ/Λεως 128

Αλκαμένους 113

XANIA Eros

Studio 3 XANIA

Studio 11

Studio VIP HRAKLEIO

EDEM ΜΑΛΙΑ ΚΡΗΤΗ

Luna Rodos

Amazones

ATHENSSEXSTUDIOS

Maria IND

ΖΩΗ(IND)

Julia IND

Λάουρα IND

Μαίρη Μασάζ

Aimilia Barak

Άννα Μαρία

FRANTZI 2