kifisou 60

Glamour

GDE

Brilisoy 46

Trigeta 3

Kifisou 30

Hlia Hliou 82

KONLEOS 132

ioaninon 3 KATO

EscortsClub

AdultClub

Iris Solomou 70

ioaninon 3 OROFOS

Agyras 12

Agyras 9

Sensuality

Βριλησσού 60 ΟΡΟΦΟΣ

Μπακνανά 47

Βέργας 6 ΚΑΤΩ

Ethereal SPA

KALAMATA erotic

STUDIO 4 ΚΑΛΑΜΑΤΑ

STAR Sparti

Hot Studio Lamia

Bolos Xatziargyrh 15

Moyseos 3a BOLOS

Cherry Club Βόλος

Xalkida Erotica

Sabrina

Adriana

Nikol

Χριστιάνα IND

Samantha ind

Evelina ind

IOANNA IND

Katerina Massage

Agni Massage

Princes

Μοτοσυκλέτες - Bikers House

Ξεκίνησε από gabadoo, Νοεμβρίου 30, 2008, 09:55:07 ΜΜ

0 Μέλη και 1 Επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Altec

#795
Honda CB1300 Super Touring ABS



Το πανέμορφο υγρόψυκτο γυμνό των 1300 κ.εκ. της Honda, ανανεώνεται, αποκτά μια νέα έκδοση και γίνεται πιο τουριστικό από ποτέ! Εδώ με μικρή μάσκα, δέχθηκε μια ψηλότερη ζελατίνα, ένα σετ βαλίτσες, και ακονίζει τα μαχαίρια του για διηπειρωτικό τουρισμό.
Εκτός από τις εμφανείς αλλαγές, το ST τοποθετεί τον αναβάτη του σε νέα, περισσότερο όρθια, στάση οδήγησης ενώ το ABS έρχεται μαζί με συνδυασμένα φρένα, και είναι στάνταρ. Οι βαλίτσες είναι χωρητικότητας 29 λίτρων και περιλαμβάνονται επίσης στον στάνταρ εξοπλισμό. Από την άλλη, στον επίσημο προαιρετικό εξοπλισμό, βρίσκουμε ένα GPS navigator, αλλά και θερμαινόμενα γκριπ. Ταξίδι κανείς;

by Vito
Πηγή: http://www.mototriti.gr
Άνθρωπο που έχει πολεμήσει με τον εαυτό του να τον φοβάσαι ...

Altec

#796
Οι πρώτες εντυπώσεις από το FE 390


Μία μοτοσικλέτα που μπήκε στην παραγωγή με σκοπό να προσφέρει απόλαυση στους πραγματικούς λάτρεις των χωμάτινων διαδρομών και όχι να ωθήσει τους πρωταθλητές σε έναν ακόμη τίτλο. Χωρίς να λέει όχι και σε αυτό το τελευταίο, το 390 προσφέρει πολλά, ζητώντας πολύ λίγα.
Το FE 390 μοιράζεται φυσικά το πλαίσιο και τις διαστάσεις του 450 και του 570 και το ίδιο συμβαίνει και με τον κινητήρα, όπου οι διαφορές στα εσωτερικά κινούμενα μέρη είναι που κάνουν την τεράστια διαφορά. Η Husaberg χρησιμοποίησε το έμβολο του 450 (95mm διάμετρος), αλλά με νέο, ελαφρύτερο και μικρότερο σε διαστάσεις στρόφαλο, συνδυασμένα με νέα μακρύτερη μπιέλα (55,5mm διαδρομή), καταλήγοντας τελικά στα 393,3 κυβικά. Οι διαφορές με το μεγαλύτερου κυβισμού κινητήρα συνεχίζονται στη συμπίεση (11,1:1 - 11,8:1), στο διαφορετικού χρονισμού εκκεντροφόρο, αλλά και στο νέο χάρτη ηλεκτρονικής ανάφλεξης. Όλα τα υπόλοιπα παραμένουν ίδια και οι διαφορές έρχονται στην οδήγηση.

Το FE 390 είναι αποκάλυψη! Από τη στιγμή που το βάζεις μπροστά, καταλαβαίνεις πως δεν μπορεί να σε βλάψει. Ακούγεται λίγο ατροφικό στο άνοιγμα του γκαζιού και αυτό μόνο καλό μπορεί να θεωρηθεί για το enduro. Κουμπώνεις τις σχέσεις και επιταχύνεις γραμμικά, με τη δύναμη να βγαίνει άνετα στο έδαφος. Όταν προηγουμένως έχεις οδηγήσει τα μεγαλύτερα μοντέλα που αποτελούν υπόδειγμα για τη φιλική παροχή δύναμης στο έδαφος, χωρίς υποστροφές ισχύος και τρελές σούζες, τότε το μικρό «αδελφάκι» στα 390 απλά μπορεί να χαρακτηριστεί ως το τέλειο. Μπορείς να ανοίξεις όλο το γκάζι άφοβα σε όλα τα σημεία της πίστας, χωρίς να σε «ξεζουμίσει» και να σου μακρύνει τα χέρια. Τοποθετείς το σώμα στο μπροστινό σημείο της σέλας, γραπώνεις το τιμόνι και κρεμιέσαι από το γκάζι στην είσοδο της στροφής. Το μικρό Berg διανύει τη στροφή σαν διαβάτης, δίνοντάς σου να καταλάβεις για μία ακόμη φορά πως οι μεγάλοι κυβισμοί δεν αποτελούν το «ιδανικό» για όλους τους αναβάτες.

Χώνομαι στα στενά μονοπάτια, φρενάρω τελευταία στιγμή, τσιμπάω το συμπλέκτη και πετάγομαι γρήγορα στο ανηφορικό μονοπάτι. Οι αναρτήσεις του λειτουργούν υποδειγματικά, απορροφούν τις ανωμαλίες χωρίς κόπο και τίποτα δεν φτάνει στα χέρια. Κινούμαι πάνω σε ρίζες, φυτευτές πέτρες και κροκάλες και ανεβάζω συνέχεια ρυθμό χωρίς κανένα πρόβλημα. Αισθάνομαι ασφάλεια πάνω στο 390 και το απολαμβάνω συνεχώς, μιας και η αίσθησή του στην οδήγηση είναι αυτή ενός τετράχρονου 250. Αλλάζω κατεύθυνση εύκολα και τοποθετώ το σώμα γρήγορα, χωρίς την αδράνεια που προσδίδουν οι μεγαλύτεροι κυβισμοί. Το ζορίζω στην ανηφόρα και σκαρφαλώνει άνετα, φεύγω για την enduro διαδρομή και κινούμαι γρήγορα χωρίς να το καταλαβαίνω.

Φτάνω σε σημείο με βράχια και φυτευτές πέτρες και σκαρφαλώνω σε μηδενικό χρόνο, χωρίς καν να ζορίσω το συμπλέκτη. Με μία σχέση και λίγο γκάζι, μπορώ να κατεβάσω τις στροφές του κινητήρα σχεδόν μέχρι το ρελαντί, με το μοτέρ να γουργουρίζει και το FE 390 να σκαρφαλώνει ξεκούραστα χωρίς τη δική μου βοήθεια. Αυτό είναι trial! Μία εκπληκτική μοτοσικλέτα που δύναται να μαγέψει τους ερασιτέχνες που ψάχνονται σε μονοπάτια, να εκπλήξει τους «γρήγορους» που προτιμούν τα μεγαλύτερα και να γεμίσει πλατιά χαμόγελα όσους το οδηγήσουν. Πρόκειται ουσιαστικά για ένα πολύ εύχρηστο 250 σε συμπεριφορά, με δύναμη και ελαστικότητα όπως ένας κινητήρας 400 κυβικών. Απίθανος συνδυασμός!


by Vito
Πηγή: www.mototriti.gr
Άνθρωπο που έχει πολεμήσει με τον εαυτό του να τον φοβάσαι ...

Altec

#797
Υamaha HV-X στο Τόκιο



Πριν από λίγους μήνες, η Yamaha κατοχύρωσε κάποια μηχανολογικά σχέδια ενός «μυστήριου» δίκυκλου, που συνδύαζε στοιχεία από τα scooter και τις μοτοσικλέτες. Οι απαντήσεις στα ερωτήματα που είχαν γεννηθεί τότε δόθηκαν τελικά στο φετινό σαλόνι του Τόκιο, όπου έγιναν και τα «αποκαλυπτήρια» του υβριδικού HV-X.
Πρόκειται για ένα υβριδικό scooter που συνδυάζει συμβατικό κινητήρα εσωτερικής καύσης με ηλεκτροκινητήρα, σε παράλληλη σύνδεση. H κατασκευή του θυμίζει κάτι από...Φράνκεσταϊν, αφού χρησιμοποιήθηκαν το αλουμινένιο πλαίσιο του T-Max 500 και ένα μέρος από το κινητήρα του Majesty 250.

Το μονοκύλινδρο μοτέρ του Majesty συνδέεται με τη αυτόματη μετάδοση (από T-Max και αυτή), ενώ στη μετάδοση συνδέεται επίσης και ένας ηλεκτροκινητήρας ισχύoς 20 ίππων. Πηγή ενέργειας για τον ηλεκτροκινητήρα, είναι μια συστοιχία μπαταριών ιόντων του λιθίου στα 300V. Οι δύο ενεργοπαραγωγές μονάδες στο HV-X, ελέγχονται από μια κεντρική υπολογιστική μονάδα, που τις ενεργοποιεί αναλόγως των αναγκών.

Κατά βάση το HV-Χ κινείται από το ηλεκτρικό μοτέρ, όταν όμως ο οδηγός ζητήσει περισσότερη επιτάχυνση, εμπλέκεται αυτόματα και ο κινητήρας εσωτερικής καύσης για συμπληρωματική ισχύ. Σύμφωνα με τη Yamaha, το πρωτότυπο HV-X αποτελεί μια πρώτη προσέγγιση στην υβριδική κίνηση και θα αποτελέσει την πλατφόρμα για περαιτέρω έρευνα και εξέλιξη σε αυτό το τομέα.

Βy Vito
Πηγή: www.mototriti.gr
Άνθρωπο που έχει πολεμήσει με τον εαυτό του να τον φοβάσαι ...

Altec

#798
Οι εντυπώσεις από τις πρώτες δοκιμές



Η Honda έδωσε την ευκαιρία σε λίγους τυχερούς δημοσιογράφους, να πάρουν μια πρώτη γεύση από την νέα VFR 1200F. Σταχυολογούμε τα πιο ενδιαφέροντα τμήματα από τις εντυπώσεις τους, που αποκαλύπτουν πολλά για τo πολυαναμενόμενο sport-touring.

Visordown (Mark Forsyth): Το VFR 1200F είναι κλασσικό «Honda» σε κάθε τετραγωνικό εκατοστό της επιφάνειας του και σε κάθε γραμμάριο του βάρους του. Τίποτε δεν σε ξενίζει, τίποτε δεν χρειάζεται περίοδο προσαρμογής, τίποτα δεν πρόκειται να σε ξαφνιάσει δυσάρεστα. Ευχάριστα είναι τα νέα για τους «οπαδούς» του V4 κινητήρα. Παρά την ασυνήθιστη σειρά ανάφλεξης των κυλίνδρων, το μοτέρ παραμένει ένα κλασσικό V4 σε αίσθηση, τουλάχιστον σε ότι αφορά στη ισχύ που είναι διαθέσιμη στην χαμηλομεσαία περιοχή λειτουργίας. Αυτό που διαφέρει είναι ο ήχος που δεν μοιάζει με οτιδήποτε άλλο, ακούγεται περίπου σαν ένα μεγάλο δικύλινδρο σε σειρά μοτέρ. Αποδίδει την δύναμη του με ένα smooth τρόπο, χωρίς ίχνος από «τρύπες» αλλά και κορυφώσεις και το ride-by-wire γκάζι προσφέρει ακρίβεια στην απόκριση. Κατά την παρουσίαση πριν την δοκιμή, οι άνθρωπο της Honda τόνιζαν συνεχώς πως ο άξονας στη τελική μετάδοση προσδίδει αίσθηση αντίστοιχη μιας αλυσίδας. Οφείλω να ομολογήσω ότι ήμουν λίγο επιφυλακτικός, αλλά τελικά αποδείχτηκε πως είχαν απόλυτο δίκιο! Καμία από τις συνηθισμένες αντιδράσεις των αξόνων δεν πρόκειται να κάνει την εμφάνιση της στο VFR 1200F, οπότε έχουμε ξεκάθαρα μια περίπτωση οπού το πλεονέκτημα της μηδενικής συντήρησης δεν συνεπάγεται άλλου είδους παραχωρήσεις. Σε ότι αφορά στο φινίρισμα και στη ποιότητα κατασκευής είναι στη κορυφή, με το Candy Red χρώμα να έχει απίστευτο «βάθος» και στιλπνή αίσθηση.

MCN (Andy Downes): Μετά από ένα 25 λέπτο στη πίστα του Sugo (Ιαπωνία) με το νέο VFR 1200F, μπορώ να πω πως η μοτοσικλέτα είναι απίστευτα ευκολοδήγητη! Χρειάστηκα λιγότερο από ένα γύρο για να την συνηθίσω και να αισθανθώ άνετα επάνω της και παρά τα 267 κιλά της, δεν αισθάνθηκα σε καμία περίπτωση το βάρος της. Είναι τόσο ελαφριά η αίσθηση της μοτοσικλέτας, που στα πρώτα λεπτά στη πίστα χρειάστηκε να διορθώνω τη πορεία μου, γιατί κατευθυνόμουν προς το εσωτερικό των στροφών. Δεν θα πρέπει όμως να συγχέουμε το «εύκολη στην οδήγηση» με το «βαρετή»! O κινητήρας έχει «πυγμή» και προσφέρει μια μοναδική αίσθηση ανεβάζοντας γρήγορα στροφές μέχρι τα κόκκινα στις 10.500 σ.α.λ. Η ισχύς είναι κατανεμημένη σε όλο το εύρος των στρροφων και η απόκριση πολύ καλή, ενώ τα συνδυασμένα φρένα με το ABS προσφέρουν αίσθηση και δύναμη και η προστασία από τον αέρα είναι εξαιρετική. Τέλος, περίμενα έναν κλασσικό V4 ήχο, αλλά τελικά οι συχνότητες που παράγει το μοτέρ είναι πιο μπάσες. Ακούγεταί μια χαρά ωστόσο, πολύ κοντά στον ήχο ένος ακτινικού κινητήρα αεροπλάνου.

Canadian Motorcycle Guide (Costas Mouzouris...προφανώς ομογενής):To VFR 1200F δεν έχει ακριβώς άμεσο ανταγωνισμό, αλλά σε σχέση με τα περισσότερα GT είναι στα χαρτιά, αλλά και στη πράξη, ελαφρύτερο. Η θέση οδήγησης τοποθετεί το σώμα σε μια sport στάση, η οποία ωστόσο χαρακτηρίζεται άνετη. Η σέλα είναι εργονομική και πλατιά, ενώ τα πόδια φθάνουν εύκολα στο έδαφος. Φυσικά το ενδιαφέρον των περισσότερων εστιάζεται στο νέο V4 κινητήρα. Προσφέρει μεγάλα αποθέματα ροπής και είναι πολύ ισχυρός, ενώ η απόκριση είναι άμεση, αλλά σε καμία περίπτωση «απότομη». Ωστόσο, σε απότομο άνοιγμα του γκαζιού με 2η ταχύτητα από τις 2.000 σ.α.λ. περίμενα το VFR 1200F να επιταχύνει βίαια, αλλά με έκπληξη διαπίστωσα πως η επιτάχυνση δεν ήταν η αναμενόμενη. Σε ότι αφορά στον άξονα, η Honda έχει κάνει εκπληκτική δουλειά, αφού ανοιγοκλείνοντας το γκάζι δεν παρατηρείται η παραμικρή αντίδραση από τη μετάδοση. Στο ίδιο κλίμα είναι και το κιβώτιο, που αποδείχτηκε μαλακό και απόλυτα ακριβές στις αλλαγές των ταχυτήτων. Ο ήχος του κινητήρα στο ρελαντί δεν ενθουσιάζει ούτε προϊδεάζει για κάτι καλύτερο, αλλά στις υψηλότερες στροφές αποκτά...ενδιαφέρον.



By Vito
Πηγή: www.mototriti.gr
Άνθρωπο που έχει πολεμήσει με τον εαυτό του να τον φοβάσαι ...

Biker

#799
[youtube:37ajj5h6]Tf1MnAZKPIw[/youtube:37ajj5h6]


Το διαδίκτυο βλάπτει σοβαρά όταν δεν σκέφτεσαι .

Vortex

#800
And I still believe that I cannot be saved.

Vortex

#801



And I still believe that I cannot be saved.

Vortex

#802
And I still believe that I cannot be saved.

vavoura

#803

vavoura

#804

Altec

#805
10.000 Harley Davidson στην Πάτρα τον Μάιο



Σε εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες για την διαμόρφωση του χώρου στην παραλία, εν όψει και της πανευρωπαϊκής συνάντησης των φίλων της Harley Davidson, που θα γίνει από τις 20 έως τις 24 Μαΐου 2010, με την συμμετοχή περισσοτέρων από 10.000 μοτοσικλετιστών.

Πρόκειται για μια σπουδαία διοργάνωση, η οποία ανατίθεται με πολύ αυστηρά κριτήρια στις πόλεις που την διεκδικούν.

Το «Super Rally 2010», όπως είναι ο τίτλος της διοργάνωσης, θα έχει πολλαπλά οφέλη για την Πάτρα.

Οφέλη τόσο στο πεδίο τόνωσης της τοπικής αγοράς, αφού θα έχουμε εκείνη την περίοδο 10.000 επισκέπτες, όσο και στο πεδίο της προβολής της πόλης και μάλιστα σε διεθνή κλίμακα.
 
Ήδη υπό την εποπτεία του αντιδημάρχου Πατρέων Νίκου Κουρεμένου ανακαινίζονται τα κτίρια του πρώην κάμπινγκ ενώ και με τη συνδρομή της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης, θα ολοκληρωθεί η διαμόρφωση του πάρκου στο χώρο που βρίσκεται πάνω από τον δρόμο.

Πηγή: Skai Πάτρας
Άνθρωπο που έχει πολεμήσει με τον εαυτό του να τον φοβάσαι ...

Biker

#806
Παράθεση από: "talos43"παπαρίδη.....σημερα με το καληνυ΄χτα βάλε φωτό απο.....HONDA CB 400 SUPER DREAM.......το αγαπημένο μου μηχαν΄'ακι.......ομίλησα..... !#kn  !#kn

Παράθεση από: "talos43"ΤΗΝ ΠΑΠΑΡΙΖΟΥΥΥΥΥΥΥ........... @!jo  @!jo  @!jo  @!jo [/size]

kύλησε ο κιλλίβαντας και βρήκε το παπάρι ! ! !


Από τα πλέον αξιόπιστα , και τα πλέον άχρηστα . Καινοτομία γιά τα χρόνια του , ο τριβάλβιδος , με τις δύο εισαγωγής ! Κατά τ'άλλαααααα ...
800 κιλά δύστροπης αηδίας ... de gustibus et de coloribus ...  #@!sw  #@!sw  #@!sw



Μεγάλη ξεφτίλα , οι πριτσινωμένες ζάντες ! Αν έκανες 1.500 χλμ. στους τότε Ελληνικούς δρόμους ( μην διαβάσω καμμιά μαλακία ... Οι ΤΟΤΕ Ελληνικοί δρόμοι , ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με τους ΤΩΡΑ ) ήθελες καινούριες !





Το διαδίκτυο βλάπτει σοβαρά όταν δεν σκέφτεσαι .

talos43

#807
το μαύρο είχα.....καύλα ατελείωτη.....το πούλησα ο μαλάκας αντι να το κρατήσω και να το βλέπω.......όσο για τις ζάντες....γαμήσι......είχα αλλάξει τα πριτσίνια με βίδες και ειχα ησυχάσει αρκετά....όχι τελείως......μερσί μεσιε λε παπάρ για τις φωτό...... !@#h  !@#h  !@#h  !@#h  !@#h  !@#h
μόλις έκανα ρεκτιφιέ......δεν σπάω....δεν χαλάω..... τρίζω μόνο λίγο.....λάδι ρεεεεεεε.....

frankly my dear i dont give a damn.....

Biker

#808
Παράθεση από: "talos43"το μαύρο είχα.....καύλα ατελείωτη.....το πούλησα ο μαλάκας αντι να το κρατήσω και να το βλέπω.......όσο για τις ζάντες....γαμήσι......είχα αλλάξει τα πριτσίνια με βίδες και ειχα ησυχάσει αρκετά....όχι τελείως......μερσί μεσιε λε παπάρ για τις φωτό...... !@#h  !@#h  !@#h  !@#h  !@#h  !@#h

Ντεριάν μον αμί ...











Το διαδίκτυο βλάπτει σοβαρά όταν δεν σκέφτεσαι .

iakov

#809
μπεικον δωρακι  !@#h
τάφος το απέραντό του γίνεται κρεβάτι
ενώ οι πουτάνες της αυλής του κλείνουνε το μάτι
Ο άγγελος του δεν μπορεί παρ\' όλη τη σοφία
να βγάλει απ\' το είναι του την χαλασμένη ουσία

Στούντιο 12

Your Angel

GreeceVIP Escorts

Brilsou 36

KONLEOS 92A

Diamon Spa

Bourbaxi19

Κροκεών 6 Ισόγειο

ioanninon 5

Lelas karagiani 35

BODY MASSAGE

Sygroy 108

TATOIOU 71

Dreams

EscortNow

Sweet Escape

Marnis 28

KONLEOS 166A

Anna Bergas 6

Fokeas 27B

ΚΩΝ/Λεως 128

Αλκαμένους 113

XANIA Eros

Studio 3 XANIA

Studio 11

Studio VIP HRAKLEIO

EDEM ΜΑΛΙΑ ΚΡΗΤΗ

Luna Rodos

Amazones

ATHENSSEXSTUDIOS

Maria IND

ΖΩΗ(IND)

Julia IND

Λάουρα IND

Μαίρη Μασάζ

Aimilia Barak

Άννα Μαρία

FRANTZI 2