kifisou 60

Glamour

GDE

Brilisoy 46

Trigeta 3

Kifisou 30

Hlia Hliou 82

KONLEOS 132

ioaninon 3 KATO

EscortsClub

AdultClub

Iris Solomou 70

ioaninon 3 OROFOS

Agyras 12

Agyras 9

Sensuality

Βριλησσού 60 ΟΡΟΦΟΣ

Μπακνανά 47

Βέργας 6 ΚΑΤΩ

Ethereal SPA

KALAMATA erotic

STUDIO 4 ΚΑΛΑΜΑΤΑ

STAR Sparti

Hot Studio Lamia

Bolos Xatziargyrh 15

Moyseos 3a BOLOS

Cherry Club Βόλος

Xalkida Erotica

Sabrina

Adriana

Nikol

Χριστιάνα IND

Samantha ind

Evelina ind

IOANNA IND

Katerina Massage

Princes

Μοτοσυκλέτες - Bikers House

Ξεκίνησε από gabadoo, Νοεμβρίου 30, 2008, 09:55:07 ΜΜ

0 Μέλη και 7 Επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Biker

#810
Πωωωωωωωωω ρε πούστη μου ! Πάλι θ'αρχίσουμε το μεροκάματο στο σπίτι !
 @!jo  @!jo  @!jo  @!jo  @!jo  @!jo  @!jo  @!jo  @!jo  @!jo  @!jo  @!jo  @!jo

 !@#h  !@#h  !@#h  !@#h  !@#h  !@#h  !@#h

... και σε σκούρο μελαχροινό δεχόμεθα προσφοράς !


Το διαδίκτυο βλάπτει σοβαρά όταν δεν σκέφτεσαι .

iakov

#811
παρε  !@#h
τάφος το απέραντό του γίνεται κρεβάτι
ενώ οι πουτάνες της αυλής του κλείνουνε το μάτι
Ο άγγελος του δεν μπορεί παρ\' όλη τη σοφία
να βγάλει απ\' το είναι του την χαλασμένη ουσία

Biker

#812
Με μεράκλωσες και θυμήθηκα τα νειάτα μου , μωρή κουΤΑΛΩγρια !







Το διαδίκτυο βλάπτει σοβαρά όταν δεν σκέφτεσαι .

Padron

#813



Padron

#814



Biker

#815
www.fmtop.gr

Φρέσκα νέα και σχόλια , από τον Πρωτομάστορα Σπύρο Παπαδημητρίου !
 !@#h  !@#h  !@#h


Το διαδίκτυο βλάπτει σοβαρά όταν δεν σκέφτεσαι .

Altec

#816
Αφιέρωμα Valentino Rossi



Ο μαέστρος του MotoGP Valentino Rossi πήρε τις μπαγκέτες του και διεύθυνε τη σύνθεση του 2008. Ο Ιταλός Superstar πιο ώριμος από ποτέ, οδήγησε καταπληκτικά σε μια σεζόν που του ανήκει άξια ο τίτλος του πρωταθλητή. Ο δρόμος φυσικά δεν ήταν στρωμένος με ροδοπέταλα για τον Rossi, ο οποίος έπρεπε να κάνει τον αγώνα της ζωής του στη Laguna Seca για να «καθαρίσει» ψυχολογικά τους αντιπάλους του. Πάμε να δούμε αναλυτικά τα κατορθώματα του Valentino Rossi, στο νικηφόρο 2008.

Λίγη ιστορία πρώτα (αν και την γνωρίζετε)

Ο Valentino Rossi γεννήθηκε στις 16 Φεβρουαρίου του 1979, στο Urbino της Ιταλίας και πέρασε τα παιδικά του χρόνια στην διάσημη πιά Tavullia. Τα πρώτα του μηχανοκίνητα βήματα τα έκανε με την αρωγή του πατέρα του, Graziano Rossi, πρώην αναβάτη και ασχολήθηκε με το καρτ. Το 1990 κέρδισε το τοπικό πρωτάθλημα καρτ και πέρασε στα minimoto με επιτυχία, χωρίς όμως να εγκαταλείψει τα τετράτροχα.

Το 1993, ο Rossi ήταν 14 χρονών και ήθελε να οδηγήσει κάτι που θα τον ικανοποιούσε περισσότερο. Έτσι δανείστηκε μια Cagiva Mito 125cc και μπήκε για πρώτη φορά στην πίστα με κανονική μοτοσικλέτα. Το αποτέλεσμα ήταν απογοητευτικό, καθώς ο Valentino έπεσε στην πρώτη μόλις στροφή, απογοητεύοντας τον πατέρα του. Εκείνη όμως η πτώση δεν στάθηκε εμπόδιο στη μετέπειτα πορεία του.

Η πορεία του Rossi στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Μοτοσικλέτας είναι λίγο έως πολύ γνωστή. Μετά την αποφοίτηση από το Ιταλικό Πρωτάθλημα 125cc έκανε την πρώτη εμφάνισή του στο MotoGP με πλήρη συμμετοχή,το 1996, με την ομάδα της Aprilia και κατέκτησε την πρώτη του νίκη την ίδια χρονιά στο Brno. Την επόμενη χρονιά κατέκτησε τον τίτλο των 125cc με 11 νίκες και πέρασε αμέσως στα 250cc. Στη μεσαία κατηγορία έκανε καρμπόν πορεία με τα 125cc κατακτώντας τον τίτλο τη δεύτερη χρονιά συμμετοχής του.



Το 2000, έκανε το μεγάλο βήμα προς τα 500cc με την ομάδα της Honda και αρχιμηχανικό τον Jeremy Burgess. Η πρώτη χρονιά ήταν αναγνωριστική αλλά η δεύτερη τον έχρισε πρωταθλητή κατακτώντας συνολικά 11 νίκες. Η εποχή των δίχρονων έφτασε στο τέλος της το 2002 και ο Rossi ανταμείφτηκε από την Honda με το υπερόπλο της, την RC211V. Η κυριαρχία του ήταν ολοκληρωτική και κατάφερε να κερδίσει άνετα τους δύο πρώτους τίτλους της κατηγορίας MotoGP.
Το 2004, χώρισε τους δρόμους του με το HRC και αποφάσισε να περάσει στη Yamaha. Ο «Γιατρός» έκανε για μια ακόμη φορά το θαύμα του και κατέκτησε τον τίτλο με την σαφώς υποδεέστερη M1. Επανέλαβε την επιτυχία του το 2005 με μεγαλύτερη άνεση πριν έρθει το 2006 να του κόψει τη φόρα. Ο Ιταλός έχασε τον τίτλο στον τελευταίο αγώνα από τον Nicky Hayden και για πρώτη φορά μετά από 5 συνεχόμενα χρόνια γκρεμίστηκε από το θρόνο του. Οι ατυχίες συνεχίστηκαν και το 2007, όπου αυτή τη φορά χτύπησε πάνω στον τοίχο που λεγόταν Casey Stoner. Ο Rossi δεν κατάφερε να προσαρμοστεί στην νέα κατηγορία των 800cc και έμεινε μακριά από την κορυφή, χάνοντας μάλιστα και τη 2η θέση στην κατάταξη, κάτι που είχε να συμβεί από το 1997. Πολλοί είπαν τότε ότι αυτό ήταν το τέλος του Valentino Rossi.


2008+8

Η αντεπίθεση του Valentino Rossi το 2008 δεν ξεκίνησε από το Κατάρ, αλλά από τη Valencia στο τέλος του 2007. Ο Ιταλός απείλησε τους πάντες ότι αν δεν έπαιρνε τα ελαστικά της Bridgestone θα αποχωρούσε από την ενεργό δράση και φυσικά όλοι ράψανε το στόμα τους και έδωσαν με ευχαρίστηση τα θαυματουργά ελαστικά των Ιαπώνων.

Ο χειμώνας ήταν μακρύς και δύσκολος για τον Rossi καθώς έπρεπε να δουλέψει σκληρά με την ομάδα της Yamaha για να φέρει την M1 στα μέτρα του. Πίεσε αφόρητα το ιαπωνικό εργοστάσιο να του παρέχει το καλύτερο δυνατό πακέτο και έφτασε στον νυχτερινό αγώνα του Κατάρ καλά προετοιμασμένος. Ο πρώτος νυχτερινός αγώνας της χρονιάς δεν αποδείχτηκε τυχερός για τον Valentino Rossi, ο οποίος αν και ξεκίνησε θεαματικά τον αγώνα έμεινε γρήγορα στις πίσω θέσεις. Πάλεψε για την 4η θέση στο τέλος, με τον συμπατριώτη του Andrea Dovizioso, αλλά ηττήθηκε τελικά από τον νεαρό rookie. Δύσκολο ξεκίνημα για τον Rossi.

Η συνέχεια ήταν καλύτερη σε Jerez και Estoril, με δύο βάθρα και η λύτρωση ήρθε στην Κίνα. Ο «Γιατρός» έστησε καταπληκτικά την μοτοσικλέτα του, ακολούθησε την τακτική του «μπαίνω μπροστά και άντε πιάστε με» και πήρε την πρώτη νίκη της χρονιάς και παράλληλα την πρώτη νίκη με τα ελαστικά της Bridgestone. Η νίκη στην Κίνα καθήλωσε τους αντιπάλους του και έδωσε άλλον αέρα στο box της Yamaha, η οποία ανέβηκε στην κορυφή μετά από 8 αγώνες.



Η κεκτημένη ταχύτητα της Κίνας συνεχίστηκε και στα επόμενα 2 GP, σε Γαλλία και Ιταλία με τον Rossi να κατακτά συνεχόμενες νίκες, κάτι που είχε να κάνει από το 2005. Στο Mugello μάλιστα γιόρτασε μαζί με τους συμπατριώτες του την 90ή νίκη του και έκανε το γύρο του θριάμβου, μαζί με τον Angel Nieto, τον οποίο και ισοφάρισε στη σχετική λίστα. Μαζί με τις 90 νίκες ο Rossi πέρασε και στην πρώτη θέση της βαθμολογίας.

Στην Καταλονία, το σερί του Ιταλού διακόπηκε από τον Dani Pedrosa, ο οποίος τον απειλούσε στην βαθμολογία περισσότερο από όλους, ενώ στο Donington Park άρχισαν τα προβλήματα. Ο Casey Stoner, ο οποίος μέχρι τότε είχε μόνο ατυχίες και άσχημα αποτελέσματα, έκανε μια εκπληκτική επιστροφή και κατάφερε στη Μεγάλη Βρετανία να πάρει τη νίκη, ρίχνοντας κάποια σύννεφα πάνω από την ομάδα της Yamaha. Στην Ολλανδία, τα πράγματα έγιναν ακόμη πιο δύσκολα, καθώς στην πρώτη στροφή ο Rossi έπεσε και αναγκάστηκε τελικά να τερματίσει στην 11η θέση. Σε εκείνο το σημείο του πρωταθλήματος, ο Ιταλός έχασε την πρωτοπορία από τον Dani Pedrosa, ενώ ο Stoner άρχισε ένα καταπληκτικό σερί νικών.

Ο αγώνας της δεκαετίας

Ο προβληματισμός του Rossi συνεχίστηκε και στη Γερμανία, καθώς ο Stoner φάνηκε να έχει πάρει μπροστά και να μην σταματάει με τίποτα. Κέρδισε το Sachsenring μπροστά από τον Rossi και άρχισε να πλησιάζει επικίνδυνα στη βαθμολογία. Ο «Γιατρός» έπρεπε να βρει ένα τρόπο να σταματήσει τον Αυστραλό αντίπαλό του και βρήκε τον τρόπο στη Laguna Seca.


Από πολλούς χαρακτηρίστηκε ο αγώνας της διετίας και δεν απείχε πολύ από την πραγματικότητα. Ο Valentino Rossi όλη τη χρονιά είχε μελετήσει καλά τον τρόπο που οδηγούσε ο Casey Stoner και τώρα ήταν το κατάλληλο σημείο να αποδείξει ότι είχε βρει το αντίδοτο για τον Αυστραλό και την Ducati. Η τακτική ήταν απλή. «Μπαίνω μπροστά σου και δεν σε αφήνω να περάσεις» και ο Ιταλός την εφάρμοσε κατά γράμμα. Μπήκε μπροστά από τον πρώτο γύρο και δεν επέτρεψε στον Stoner να περάσει και να ξεφύγει στην κορυφή. Ρίσκαρε τα πάντα, ακόμη και την πτώση στην Corkscrew, και κατάφερε να σπάσει τα νεύρα του νεαρού πρωταθλητή, τον οποίο ουσιαστικά οδήγησε σε πτώση. Το πρωτάθλημα κάπου εκεί έληξε, με τον Rossi να δείχνει σε όλους πως είναι ένας αναβάτης που έχει κατακτήσει 7 τίτλους στην καριέρα του.

Από εκεί και πέρα τα πράγματα έγιναν πολύ εύκολα. Ο μεγάλος του αντίπαλος, Casey Stoner απέκτησε ψυχολογικά προβλήματα και κάθε φορά που έβγαινε πινακίδα με το όνομα του Rossi εκείνος προτιμούσε να πέσει, κάτι που επανέλαβε δύο φορές σε Brno και Misano, τη στιγμή μάλιστα που οδηγούσε τον αγώνα. Από την άλλη, ο Pedrosa είχε χάσει το τρένο με τον τραυματισμό του στη Γερμανία, άρα ο Ιταλός βρήκε τον τρόπο να διασκεδάσει τον 8ο τίτλο του. Κέρδισε διαδοχικά σε Τσεχία, Σαν Μαρίνο, Ινδιανάπολη και Ιαπωνία, όπου στέφθηκε και επίσημα πρωταθλητής του 2008. Μεγάλη στιγμή ήταν η αποθέωση από τους χιλιάδες συμπατριώτες του στο Misano, ενώ στο Motegi στέφθηκε πρωταθλητής από τον δήμαρχο της Tavullia, υπογράφοντας τα χαρτιά και το κράνος του.

Η Αυστραλία ήταν υπόθεση Stoner, ο Rossi πέτυχε την 9η νίκη του στη Μαλαισία και η χρονιά ολοκληρώθηκε με ακόμη μια νίκη του Stoner και ένα βάθρο για τον Rossi. Η συγκομιδή των 373 βαθμών είναι η μεγαλύτερη που έχει επιτευχθεί στη μικρή ιστορία των τετράχρονων MotoGP, ενώ ο Rossi έγινε ο δεύτερος αναβάτης στη λίστα με τις περισσότερες νίκες σε GP, μετά από τον Giacomo Agostini. Καταπληκτική χρονιά, απίστευτη οδήγηση και πειστικές νίκες χάρισαν στον Rossi έναν απόλυτα δίκαιο 8ο τίτλο και τον έφεραν πάλι στην φυσική του θέση. Την πρώτη!


Το σημαντικότερο επίτευγμα του Valentino Rossi πάντως δεν ήταν τόσο η κατάκτηση του πρωταθλήματος, όσο ο τρόπος που δούλεψε για να έρθει. Ο Ιταλός μελέτησε σωστά τους αντιπάλους του και κατάφερε να αλλάξει όλη την οδηγική του φιλοσοφία. Από το ʽσας κάνω πλάκα και σας περνάω στον τελευταίο γύροʼ έπρεπε να πάει στο ʽμπαίνω μπροστά και κάνω τον αγώνα μουʼ κάτι που κατάφερε να κάνει με απόλυτη επιτυχία. Ο Rossi προσαρμόστηκε καταπληκτικά στις ανάγκες του αντιπάλου του, ο οποίος ήταν ο Casey Stoner τελικά, και με σκληρή δουλειά κατάφερε να πετύχει τους στόχους του. Ο Valentino Rossi λοιπόν, εκτός από ένας καταπληκτικός αναβάτης, υπέροχος άνθρωπος και ίσως η μεγαλύτερη προσωπικότητα στον μηχανοκίνητο αθλήτισμό, είναι και εξαιρετικά εργατικός, ένας πραγματικός δουλευταράς...


By Vito !@#h
Πηγή: MSFREE - Γιάννης Πετρόχειλος
Άνθρωπο που έχει πολεμήσει με τον εαυτό του να τον φοβάσαι ...

zorro76

#817

zorro76

#818

Biker

#819
BRAVI TUTTI ! ! ! Altec anche Giovanni !
Μπράβο Altecιε ! Έξοχο άρθρο !


Το διαδίκτυο βλάπτει σοβαρά όταν δεν σκέφτεσαι .

bonbenito

#820
Παράθεση από: "Biker"http://www.fmtop.gr

Φρέσκα νέα και σχόλια , από τον Πρωτομάστορα Σπύρο Παπαδημητρίου !
 !@#h  !@#h  !@#h

Και μουσική, και μουσική  msk!
Τα άγρια σκυλιά δε φοβούνται τους λύκους, φοβούνται τους ανθρώπους που τρώνε σκύλους...

Altec

#821
Παράθεση από: "bonbenito"Και μουσική, και μουσική  msk!



Nαι ναι...της ηλικιας μας  #@lo
Άνθρωπο που έχει πολεμήσει με τον εαυτό του να τον φοβάσαι ...

Vortex

#822
Για τον warhol  &hdb  &hdb  &hdb


And I still believe that I cannot be saved.

zorro76

#823

zorro76

#824

Στούντιο 12

Your Angel

GreeceVIP Escorts

Brilsou 36

KONLEOS 92A

Diamon Spa

Bourbaxi19

Κροκεών 6 Ισόγειο

ioanninon 5

Lelas karagiani 35

BODY MASSAGE

Sygroy 108

TATOIOU 71

Dreams

EscortNow

Sweet Escape

Marnis 28

KONLEOS 166A

Anna Bergas 6

Fokeas 27B

ΚΩΝ/Λεως 128

Αλκαμένους 113

XANIA Eros

Studio 3 XANIA

Studio 11

Studio VIP HRAKLEIO

EDEM ΜΑΛΙΑ ΚΡΗΤΗ

Luna Rodos

Amazones

Maria IND

ΖΩΗ(IND)

Julia IND

Λάουρα IND

Μαίρη Μασάζ

Aimilia Barak

Άννα Μαρία

FRANTZI 2