kifisou 60

Glamour

GDE

Brilisoy 46

Trigeta 3

Kifisou 30

Hlia Hliou 82

KONLEOS 132

XOMATIANOY 11

ioaninon 3 KATO

EscortsClub

AdultClub

Athens Escorts

Candygrirls CRETE

Iris Solomou 70

Kalirois 36

ioaninon 3 OROFOS

Agyras 12

Agyras 9

Sensuality

Βριλησσού 60 ΟΡΟΦΟΣ

Κασσάνδρας 3

Μπακνανά 47

Βέργας 6 ΚΑΤΩ

Αλκαμένους 113

Κασσάνδρας 6

Αθηνών 413

KALAMATA erotic

STUDIO 4 ΚΑΛΑΜΑΤΑ

STAR Sparti

Hot Studio Lamia

Bolos Xatziargyrh 15

Moyseos 3a BOLOS

Cherry Club Βόλος

Xalkida Erotica

ΚΑΤΕΡΙΝΗ paradise

Sabrina

Adriana

Nikol

Άννα Μαρία

Μαίρη Μασάζ

Princes

Μοτοσυκλέτες - Bikers House

Ξεκίνησε από gabadoo, Νοεμβρίου 30, 2008, 09:55:07 ΜΜ

0 Μέλη και 14 Επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Biker

http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/1216016/

είναι σα το δικό μου , νεεεεξτ μοντελ

ΜΑΚΡΥΑ !


Το διαδίκτυο βλάπτει σοβαρά όταν δεν σκέφτεσαι .

seek and destroy

Παράθεση από: Biker στις Απριλίου 06, 2011, 01:00:21 ΠΜ
Μόνον τριάντα χιλιάρικα ...

Κοίτα , αν σκεφτείς πως το C.C. κάνει εκατό ... ε ... ευκαιρία δεν είναι ;;;  :ugly_tocktock:

Ρε συ , δεν ανοίγει τούτο : http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/1216016/
Ducati 748 BIPOSTO '03 - € 4.700




Uploaded with ImageShack.us



Biker



Το διαδίκτυο βλάπτει σοβαρά όταν δεν σκέφτεσαι .

seek and destroy


Biker

#1804
Λοιπόν ... ξέχωρα από τα διάφορα μικρά που θα σου βγάλει και θα σου σπάνε τα παπάρια , θα σου κάνει και μιά κκκκρρρακκκκκ κάποια φάση και θα σου χαμογελάσει το μπλοκ των κάρτερ . Μεγάλωασαν κυβισμό και ιπποδύναμη στα κάρτερ των Pantah SL 600 , μεγάλωσαν ρουλεμάν στροφάλου , με διπλό μακαρονάκι κλπ κλπ κλπ , ΑΛΛΑ , όόόόόόλο τούτο το παραμύθι εδραζόταν σε κάτι κάρτερ μιά σταλίτσα , με αποτέλεσμα να ανοίγoυν και να σου χαμογελούν ...

όπερ και εγένετω και με το ιδικόν μου   

πάρτα μωρή άρρωστη


Το διαδίκτυο βλάπτει σοβαρά όταν δεν σκέφτεσαι .

Biker

Παράθεση από: seek and destroy στις Απριλίου 06, 2011, 01:08:34 ΠΜ
Αυτό?

http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/632495/

αυτό είναι 749 , το οποίο είναι υπέροχο , καμμιά σχέση με το 748 , αλλά το έχει σχεδιάσει ένα φασιστόμουτρο σκατοπουστόγαλλος , ο Πιερ Τερμπλανς , το οποίον τον διαολοστειλαν ευγενικά ... ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΣΧΗΜΟ !


Το διαδίκτυο βλάπτει σοβαρά όταν δεν σκέφτεσαι .

Biker

Παράθεσηόπερ και εγένετω και με το ιδικόν μου   

Το << εγένετω >> αυτό , ΕΓΩ το έγραψα ;;;;

α δεν πάμε καλά ... κάτι έχω πάθει ...  :oldman: :oldman: :oldman:

με ζυγώνει ο Χάρος

μωραίνει Κύριος ...


Το διαδίκτυο βλάπτει σοβαρά όταν δεν σκέφτεσαι .

seek and destroy

Τι προτείνεις λοιπόν σε ss μηχανές 750 - 1000 κυβικών με ταβάνι τα 5 χιλ.?

Biker

Παράθεση από: seek and destroy στις Απριλίου 06, 2011, 01:23:07 ΠΜ
Τι προτείνεις λοιπόν σε ss μηχανές 750 - 1000 κυβικών με ταβάνι τα 5 χιλ.?

καμμια 25αριά μοντελλα ... Μίλησα με τα παιδιά του service , οπότε θα βρούμε κάτι σύντομα και εύκολα .
Καλό θα ήταν να εύρισκες κάνα GSXR-600 ή 750 , αλλά θα τά'χουν σκίσει ρε γαμώτο .
Άλλωστε να το πάρεις τέτοιο μηχανάκι , ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙ ;;;
Γιά παράδειγμα , το mille που μου πόσταρες , γράφει πως έχει 20.000 χλμ σε έξι χρόνια ... δηλαδη 3.200 το χρόνο ... χέσε με ...

Τέλος πάντων , θα πάμε και θα το δούμε και τούτο   ...


Το διαδίκτυο βλάπτει σοβαρά όταν δεν σκέφτεσαι .

seek and destroy

Παράθεση από: Biker στις Απριλίου 06, 2011, 01:29:28 ΠΜ
καμμια 25αριά μοντελλα ... Μίλησα με τα παιδιά του service , οπότε θα βρούμε κάτι σύντομα και εύκολα .
Καλό θα ήταν να εύρισκες κάνα GSXR-600 ή 750 , αλλά θα τά'χουν σκίσει ρε γαμώτο .
Άλλωστε να το πάρεις τέτοιο μηχανάκι , ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙ ;;;
Γιά παράδειγμα , το mille που μου πόσταρες , γράφει πως έχει 20.000 χλμ σε έξι χρόνια ... δηλαδη 3.200 το χρόνο ... χέσε με ...

Τέλος πάντων , θα πάμε και θα το δούμε και τούτο   ...
Γαμώτο,έχω κολλήσει με το R1  :uglystupid2: :uglystupid2:

Biker

Παράθεση από: seek and destroy στις Απριλίου 06, 2011, 01:37:27 ΠΜ
Γαμώτο,έχω κολλήσει με το R1  :uglystupid2: :uglystupid2:

καλα και τιμια μηχανακια είναι , αλλα δύσκολα θα βρεις κάποιο σε κατάσταση ανάλογη με αυτό που έχεις ...
Α ... και κάτι ΠΟΛΥ σημαντικό . Όταν σου λέω π.χ. πως το τάδε ή το δείνα μηχανάκι θέλει 3.000 γιά να γίνει καλό , εννοώ να επανέλθει σε κατάσταση κούτας , με γνήσια ανταλλακτικά και εργασία αποκατάστασης από σοβαρό συνεργείο .
:hi:   


Το διαδίκτυο βλάπτει σοβαρά όταν δεν σκέφτεσαι .

seek and destroy


Biker

θα πάμε να το δούμε κι'αυτό ...
προς το παρόν θα πάμε γιά ύπνο ...

:sleeping: :sleeping: :sleeping:

bye bye


Το διαδίκτυο βλάπτει σοβαρά όταν δεν σκέφτεσαι .

Biker

#1813
Παράθεση από: Biker στις Απριλίου 06, 2011, 01:29:28 ΠΜ
καμμια 25αριά μοντελλα ... Μίλησα με τα παιδιά του service , οπότε θα βρούμε κάτι σύντομα και εύκολα .
Καλό θα ήταν να εύρισκες κάνα GSXR-600 ή 750 , αλλά θα τά'χουν σκίσει ρε γαμώτο .
Άλλωστε να το πάρεις τέτοιο μηχανάκι , ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙ ;;;
Γιά παράδειγμα , το mille που μου πόσταρες , γράφει πως έχει 20.000 χλμ σε έξι χρόνια ... δηλαδη 3.200 το χρόνο ... χέσε με ...

Τέλος πάντων , θα πάμε και θα το δούμε και τούτο   ...


http://gixxer.forumh.net/t3472-topic

http://argyropoulosmoto.gr/?section=1779&language=el_GR&itemid1494=1855

Suzuki GSXR 1000 (K4) Mat Mladin Edition

http://www.autoemporio.gr/showcar.asp?catid=554 :ugly_tocktock: :ugly_tocktock: :ugly_tocktock: :ugly_tocktock: :ugly_tocktock:

Μετά την επιτυχία που γνώρισε η πρώτη γενιά Suzuki GSX-R1000 οι μηχανικοί της Suzuki επικεντρώθηκαν στη μείωση του βάρους, την αύξηση της ισχύος και τη βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς. Οι διαστάσεις της μοτοσικλέτας και η γεωμετρία έμειναν χωρίς αλλαγές, αν και το ύψος της σέλας ήταν τώρα λίγο χαμηλότερο. Το πλαίσιο πάντως ήταν ξανασχεδιασμένο και ενισχύθηκε εσωτερικά, ενώ ταυτόχρονα βάφτηκε μαύρο, όπως και οι τροχοί.
Το Κ3 δεν είχε πια τις τριέμβολες δαγκάνες του Κ1 αλλά νέες τετραέμβολες ακτινικής στήριξης που ζύγιζαν 30gr λιγότερο και που συνεργάζονταν με μικρότερης διαμέτρου 300mm που εξοικομόμησαν άλλα 300gr από τις μη αναρτώμενες μάζες εις όφελος της οδικής συμπεριφοράς.
Ο κινητήρας δεν είχε εκ πρώτης όψεως σημαντικές αλλαγές, ωστόσο απέδιδε περισσότερη δύναμη και ροπή χάρη σε τέσσερις οπές εξαέρωσης που ανοίχτηκαν ανάμεσα από τους κυλίνδρους ώστε αν εξισορροπηθεί η πίεση του στροφαλοθαλάμου ανάμεσα στα έμβολα. Ταυτόχρονα μεταφέρθηκε η εισαγωγή του αέρα πιο κοντά στον κεντρικό άξονα της μοτοσικλέτα και αναβαθμίστηκε η ECU από 16bit σε 32bit. Η εξάτμιση πλέον ήταν εξ ολοκλήρου από τιτάνιο εξοικονομώντας άλλα 600gr και το φως της ουράς αντικαταστάθηκε με ένα τεχνολογίας led.
Οπτικά το Κ3 και Κ4 ξεχωρίζει σε σχέση με τα Κ1 και Κ2 από τον νέο προβολέα που τοποθετήθηκε κάθετα στο φέρινγκ για να αφήσει χώρο στις εισαγωγές του ram air που έπρεπε να τοποθετηθουν πιο κοντά στον κεντρικό άξονα της μοτοσικλέτας. Το σχήμα του εμπρός μέρους ήταν επηρεασμένο έντονα από το Hayabusa.
To K4 δεν είχε αλλαγές σε σχέση με το Κ3. Το 2004 όμως δημιουργήθηκε το GSX-R 1000 K4 Limited Edition σε μαύρο χρώμα με χρυσές ζάντες.



Το διαδίκτυο βλάπτει σοβαρά όταν δεν σκέφτεσαι .

Biker



Το διαδίκτυο βλάπτει σοβαρά όταν δεν σκέφτεσαι .

Στούντιο 12

Your Angel

GreeceVIP Escorts

Brilsou 36

KONLEOS 92A

Diamon Spa

Bourbaxi19

Κροκεών 6 Ισόγειο

ioanninon 5

Lelas karagiani 35

Body & Touch

BODY MASSAGE

Sygroy 108

TATOIOU 71

Dreams

Athens Call Girls

Greekgirls-escorts.com

Sweet Escape

Marnis 28

Rose Massage

Kassandras 4B isogeio

KONLEOS 166A

Anna Bergas 6

Fokeas 27B

Πατησίων 131

Φυλής 71Β

Κατεχάκη 5

Κροκεών 6 ΟΡΟΦΟΣ

Κασσάνδρας 8Γ-3

XANIA Eros

Studio 3 XANIA

Studio 11

Studio VIP HRAKLEIO

EDEM ΜΑΛΙΑ ΚΡΗΤΗ

Luna Rodos

Amazones

ATHENSSEXSTUDIOS

Maria IND

IOANNA IND

Aimilia Barak

MEDUSA

FRANTZI 2