kifisou 60

Glamour

GDE

Brilisoy 46

Trigeta 3

Kifisou 30

Hlia Hliou 82

KONLEOS 132

ioaninon 3 KATO

EscortsClub

AdultClub

Iris Solomou 70

ioaninon 3 OROFOS

Agyras 12

Agyras 9

Sensuality

Βριλησσού 60 ΟΡΟΦΟΣ

Μπακνανά 47

Βέργας 6 ΚΑΤΩ

Ethereal SPA

KALAMATA erotic

STUDIO 4 ΚΑΛΑΜΑΤΑ

STAR Sparti

Hot Studio Lamia

Bolos Xatziargyrh 15

Moyseos 3a BOLOS

Cherry Club Βόλος

Xalkida Erotica

Sabrina

Adriana

Nikol

Χριστιάνα IND

Samantha ind

Evelina ind

IOANNA IND

Katerina Massage

Princes

Καλημέρα!!!!!

Ξεκίνησε από Altec, Νοεμβρίου 29, 2008, 04:29:36 ΜΜ

0 Μέλη και 32 Επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

osie.0909

Ιδιότροπο ρούχο το παντελόνι. Πολλοί το φορούν, λίγοι το τιμούν.

Κι αν είναι ο λάκκος σου πολύ βαθύς, χρέος με τα χέρια σου να σηκωθείς.

Biker

Παράθεση από: osie.0909 στις Οκτωβρίου 14, 2014, 11:40:12 ΠΜ
Καλημέρα σε όλους και όλες!


Λουτρό - Σφακιά.
ξανά.

Ωραίο όνομα έχει η βάρκα .
:hi:


Το διαδίκτυο βλάπτει σοβαρά όταν δεν σκέφτεσαι .

DON GIOVANNI

Παράθεση από: Biker στις Οκτωβρίου 14, 2014, 12:30:00 ΜΜ
Ωραίο όνομα έχει η βάρκα .
:hi:

Χαίνης = Επαναστάτης  για  τους  μη  γνώστες  !
"Το ευχαριστώ  είναι  πρόστυχη πληρωμή , όταν δύο άνθρωποι ζούνε ό ένας με την ανάσα του άλλου , δέν  χωράει ή πληρωμή ! " Νίκος Καββαδίας

osie.0909

Παράθεση από: Biker στις Οκτωβρίου 14, 2014, 12:30:00 ΜΜ
Ωραίο όνομα έχει η βάρκα .
:hi:

:hi:
Συμφωνώ.
Και ελπίζω να ξέρει τι σημαίνει. Δεν είναι μέλος του συγκροτήματος Χαΐνηδες. ;)

Παράθεση από: DON GIOVANNI στις Οκτωβρίου 14, 2014, 12:34:04 ΜΜ
Χαίνης = Επαναστάτης  για  τους  μη  γνώστες  !

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Στην ουσία είναι ο αντίστοιχος "κλέφτης" της ηπειρωτικής Ελλάδας κατά την τουρκοκρατία. Την ονομασία την έδωσαν οι ίδιοι οι Τούρκοι από το  χαΐν που σημαίνει τον αχάριστο.
Τώρα γιατί  δεν εκτιμήθηκε η κουλτούρα των Τούρκων είναι ένα άλλο θέμα. ;D
Ιδιότροπο ρούχο το παντελόνι. Πολλοί το φορούν, λίγοι το τιμούν.

Κι αν είναι ο λάκκος σου πολύ βαθύς, χρέος με τα χέρια σου να σηκωθείς.

Kлитыров

Παράθεση από: osie.0909 στις Οκτωβρίου 14, 2014, 12:55:54 ΜΜ
:hi:
Συμφωνώ.
Και ελπίζω να ξέρει τι σημαίνει.

βρε ασταδιαλα

Υ.Γ. Γιά να είμαι απολύτως ειλικρινής , είχα ακούσει κάποτε μιά συνέντευξη των Χαΐνηδων στην Ε.Ρ.Α.
ΔΕΝ ΤΟ ΗΞΕΡΑ . Από την συνέντευξη το έμαθα κι'έπειτα τό'ψαξα .
:hi:
Μην πιστεύεις πούστη λόγια και πουτάνα .................................................. γενικώς !!! Ο Biker είναι κλώνος μου

Kлитыров

... και δεν με ξετρελλαίνουν οι Χαΐνηδες ...

Στην Υγειά Μας - Χαΐνηδες
Μην πιστεύεις πούστη λόγια και πουτάνα .................................................. γενικώς !!! Ο Biker είναι κλώνος μου

osie.0909

Παράθεση από: Κλητήρ! στις Οκτωβρίου 14, 2014, 01:38:01 ΜΜ
βρε ασταδιαλα

Υ.Γ. Γιά να είμαι απολύτως ειλικρινής , είχα ακούσει κάποτε μιά συνέντευξη των Χαΐνηδων στην Ε.Ρ.Α.
ΔΕΝ ΤΟ ΗΞΕΡΑ . Από την συνέντευξη το έμαθα κι'έπειτα τό'ψαξα .
:hi:

Και εγώ τυχαία το έμαθα. Ίσως γιατί στα πιο ιδιαίτερα μέρη μου - που φαίνονται ποια είναι- δεν υπήρξαν ποτές Χαΐνηδες, ένεκα του αφιλόξενου προς τους κ.κ Τούρκους δεν υπήρξε αντικείμενο  ;D ;D ;D  και δεν είναι λέξη που αναφέρεται.
Ιδιότροπο ρούχο το παντελόνι. Πολλοί το φορούν, λίγοι το τιμούν.

Κι αν είναι ο λάκκος σου πολύ βαθύς, χρέος με τα χέρια σου να σηκωθείς.

DON GIOVANNI

#16942
Παράθεση από: osie.0909 στις Οκτωβρίου 14, 2014, 12:55:54 ΜΜ
:hi:
Συμφωνώ.
Και ελπίζω να ξέρει τι σημαίνει. Δεν είναι μέλος του συγκροτήματος Χαΐνηδες. ;)

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Στην ουσία είναι ο αντίστοιχος "κλέφτης" της ηπειρωτικής Ελλάδας κατά την τουρκοκρατία. Την ονομασία την έδωσαν οι ίδιοι οι Τούρκοι από το  χαΐν που σημαίνει τον αχάριστο.
Τώρα γιατί  δεν εκτιμήθηκε η κουλτούρα των Τούρκων είναι ένα άλλο θέμα. ;D

Χαΐνηδες

Από τους πρώτους κιόλας χρόνους της τουρκικής εισβολής στην Κρήτη πολλοί νέοι κατέφυγαν στα βουνά, από όπου κινούσαν και προσέβαλλαν τους Τούρκους με νυκτερινές καταδρομές. Οι Τούρκοι τους ονόμαζαν χαΐνηδες (από την αραβική λέξη χαΐν, πού σημαίνει τον επίβουλο, τον προδότη, τον αχάριστο, κ.τ.ό.). Ό αριθμός των χαΐνηδων πληθύνθηκε μετά την άλωση του Χάνδακα και την οριστική υποταγή της Κρήτης. Ήταν κάτι ανάλογο με τους κλέφτες της άλλης Ελλάδας, μολονότι το φαινόμενο δεν πήρε ποτέ αυτή την έκταση στην Κρήτη. Οι περισσότεροι χαΐνηδες στην Κρήτη είχαν λόγους προσωπικούς. Ήταν οι εκδικητές φοβερών οικογενειακών αδικημάτων, πού οι Τούρκοι είχαν διαπράξει εις βάρος μελών της οικογένειας τους. Μετά την άλωση του Χάνδακα οι χαΐνηδες κατέφυγαν στα τρία απόρθητα φρούρια, της Γραμπούσας, της Σούδας και της Σπιναλόγκας και μετά την άλωση και των φρουρίων αυτών (1715) βρήκαν καταφύγιο στα βουνά και στα μοναστήρια. Ή ζωή τους ήταν μια συνεχής και άγρια διαμαρτυρία. Ακόμη και ιερείς αναφέρονται μεταξύ τους. Σε έγγραφο της 1 Σεπτεμβρίου 1672 αναφέρεται ότι ό παπά - Τζανής, τέως κετχουντάς του Καστελλίου Μεραμπέλλου, έγινε χαΐνης και κατέφυγε στη Σπιναλόγκα.

Η λαϊκή μούσα της Κρήτης διέσωσε μερικά τραγούδια πού αναφέρονται στη ζωή των χαΐνηδων.

Οι τουρκικές αρχές προσπάθησαν με πολλούς τρόπους να περιστείλουν τη δράση αυτών των επικίνδυνων ακούργων», όπως τους ονόμαζαν. Είναι πολύ χαρακτηριστικό και ενδιαφέρον ότι επιχείρησαν να εφαρμόσουν και στην Κρήτη το θεσμό των αρματολών. Ήδη το 1686 οι κάτοικοι πολλών επαρχιών, με ταυτόσημες αιτήσεις τους, ζητούσαν από τον πασά του Χάνδακα να διοριστούν ένοπλοι χριστιανοί φρουροί στα χωριά. Πράγματι, φαίνεται να ίσχυσε για μερικά χρόνια ό θεσμός αυτός των αρματολών, γιατί σε αχρονολόγητο τουρκικό έγγραφο (πιθανώς του 1689) υπάρχει ολόκληρος κατάλογος με τα ονόματα των αρματολών της Σητείας.

Οι Τούρκοι ωστόσο δεν είχαν εμπιστοσύνη στους χριστιανούς ενόπλους και προτίμησαν να οργανώσουν καταδιωκτικά αποσπάσματα ( cete ) από φανατικούς μουσουλμάνους. Παραλλήλως έθεσαν σε εφαρμογή σχέδιο γενικού εκφοβισμού και καθιστούσαν τους κατοίκους των επαρχιών αλληλλεγγύως υπεύθυνους με τους ομόθρησκους χαΐνηδες. Το 1689 οι τουρκικές αρχές εξανάγκασαν τους χριστιανούς κατοίκους των ανατολι­κών επαρχιών (Πεδιάδας, Λασιθίου, Μεραμπέλλου, Ιεράπετρας και Σητείας) να υπογράψουν ταυτόσημες δηλώσεις, με τις όποιες αναλάμβα­ναν όλες τις ευθύνες για τη δράση ή την απόκρυψη των χαΐνηδων. Ιδού το χαρακτηριστικό απόσπασμα της δήλωσης: «... ομοφώνως κατέθεσαν (οι Χριστιανοί), ότι συμφώνως προς τα εν τω φερμανίω εντελλόμενα, καθίστανται αλληλεγγύως υπεύθυνοι, δηλώσαντες τα έξης: Εάν από σήμερον και εις το έξης οι άθρησκοι χαΐνηδες αιχμαλωτίσωσι μουσουλμάνον τινά εν τη επαρχία μας ή προξενήσωσι ζημίαν τινά εις την περιονσίαν του, ας εισπραχθή ή ζημία αυτή από ημάς. Μετά δε την εξαγοράν δι' ιδίων μας χρημάτων των αιχμαλωτιζομένων μουσουλμάνων ας τιμωρώμεθα και ημείς οι ίδιοι».

Οι συλλαμβανόμενοι χαΐνηδες υφίσταντο τρομερά βασανιστήρια και θανατώνονταν με τρόπο αληθινά φρικιαστικό στο τσιγκέλι, πού είδε και σχεδίασε με φρίκη ό Γάλλος Tournefort. Κάτω από τις συνθήκες αυτές ή δράση των χαΐνηδων ήταν καταδικασμένη. Ιδιαίτερα μετά την άλωση των θαλάσσιων φρουρίων της Σούδας και της Σπιναλόγκας (1715) δεν υπήρχε πια ελπίδα για τους πρώτους αυτούς εκφραστές της Κρητικής αντίστασης. Για πολλές δεκαετίες ή τουρκική δεσποτεία στο νησί ήταν αδιατάρακτη. Αναβίωση της Κρητικής αντίστασης παρουσιάζεται μετά την επανάσταση του Δασκαλογιάννη, κατά την εποχή του φοβερού γενιτσαρισμού. Τότε έδρασαν οι Κρητικοί εκδικητές, ως «αντίπαλον δέος» στις αυθαιρεσίες και στις ωμότητες των αγάδων. Τολμηροί και φιλελεύθεροι νέοι, πού είχαν προσωπικούς λόγους εκδίκησης, πήραν τα όπλα και ανέβηκαν στα βουνά. «Περιφερόμενοι οι αρματολοί ασύλληπτοι», γράφει ό Στ. Ξανθουδίδης, «ετιμώρουν τους θρασυτέρους και ωμότερους των τυράννων αυτών, και ούτω τα όργανα αυτά της Νεμέσεως συνεκράτουν δια του φόβου της τιμωρίας και εμετρίαζαν την σκληρότητα των βασανιστών». Ηρωικές μορφές εκδικητών αναδείχθηκαν κατά τη σκληρή εκείνη εποχή (1790-1820) σε ολόκληρη την Κρήτη: οι Χάληδες και οι Γιανναρήδες στα Χανιά, οι Δεληγιαννάκηδες και οι Κουτσούρηδες στα Σφακιά, ό Σήφακας στον Αποκόρωνα, οι Τσουδεροί στο Ρέθυμνο, ό Γιάννης Παλμέτης στο Μυλοπόταμο, οι Άνωγειανοι Σταύρος Ξετρύπης, Σταυρούλης Νιώτης, Βασίλης Σμπώκος και αμέτρητοι άλλοι. Στήν Ανατολική Κρήτη διακρίθηκε ό Δημήτρης Λόγιος ή Βαρούχας, από τον "Αγιο Θωμά Μονοφατσίου, «ό κυρίως υψώσας τον κλεφτισμόν εν Κρήτη». Επιχειρώντας να σκοτώσει το φοβερό γενίτσαρο Αγριολίδη στή Μεσαρά τραυματίστηκε θανάσιμα το 1811. Στην πεδιάδα της Μεσαράς έδρασαν επίσης ό Ίωάσαφ Ξωπατέρας Μαρκάκης, οι αδελφοί Λεράτοι, ό Μιχ. Μαλικούτης, ό Γεώργ. Ρωμανός, ό Πετρογιάννης, ό Νικ. Τσακίρης, ό Μιχαήλ Κόρακας και πολλοί άλλοι. Τους αρματολούς της Μεσαράς εξόπλιζαν κυρίως οι Σφακιανοί, πού αντάλλασσαν όπλα και πυρομαχικά με σιτηρά. Στο Μαλεβίζι διακρίθηκε ό Μιχάλης Βλάχος, στην ανατολική Πεδιάδα ό Γιώργης Βέργας, και στό οροπέδιο του Λασιθίου ό Μανόλης Καζάνης. Ή λαϊκή μούσα της Κρήτης διέσωσε πολλά τραγούδια και τοπικές αφηγήσεις για την ηρωική δράση και τα κατορθώματα των εκδικητών αυτών.

Πηγή : http://frontoffice-147.dev.edu.uoc.gr/history/xainides.html

Καί  τιμής  ένεκεν γάρ   ;) . :

www.youtube.com/watch?v=SOWGOr3RTWg
ΧΑΪΝΗΔΕΣ-"Ο ΧΑΪΝΗΣ" - YouTube


"Το ευχαριστώ  είναι  πρόστυχη πληρωμή , όταν δύο άνθρωποι ζούνε ό ένας με την ανάσα του άλλου , δέν  χωράει ή πληρωμή ! " Νίκος Καββαδίας

DON GIOVANNI

Παράθεση από: osie.0909 στις Οκτωβρίου 14, 2014, 12:55:54 ΜΜ

Τώρα γιατί  δεν εκτιμήθηκε η κουλτούρα των Τούρκων είναι ένα άλλο θέμα. ;D

Τώρα  πλάκα  με  κάνεις   :o :o :o :o :o :o ??
"Το ευχαριστώ  είναι  πρόστυχη πληρωμή , όταν δύο άνθρωποι ζούνε ό ένας με την ανάσα του άλλου , δέν  χωράει ή πληρωμή ! " Νίκος Καββαδίας

osie.0909

Παράθεση από: Κλητήρ! στις Οκτωβρίου 14, 2014, 01:42:39 ΜΜ
... και δεν με ξετρελλαίνουν οι Χαΐνηδες ...

Στην Υγειά Μας - Χαΐνηδες


Ιδιαίτερα αν τραγουδούν ριζίτικα (τραγούδια ενός πολύ συγκεκριμένου τόπου  ;D ;D ;D και όχι ολάκερης της Κρήτης). Δεν υπάρχει στο dna τους ο λόγος που κάποτε τα τραγουδούσαν και ούτε η σημασία τους.
Δεν κάνεις ρε αδελφέ  ...ποιότητα με τα ριζίτικα, ούτε εντυπωσιάζεις. Ούτε και είναι για παρέα, όπως το κάνουν.
Έχουν όμως, για μένα, σε δικά τους τραγούδια ωραία μουσική.
Αυτά.
Ιδιότροπο ρούχο το παντελόνι. Πολλοί το φορούν, λίγοι το τιμούν.

Κι αν είναι ο λάκκος σου πολύ βαθύς, χρέος με τα χέρια σου να σηκωθείς.

osie.0909

Παράθεση από: DON GIOVANNI στις Οκτωβρίου 14, 2014, 01:49:37 ΜΜ
Χαΐνηδες

Από τους πρώτους κιόλας χρόνους της τουρκικής εισβολής στην Κρήτη πολλοί νέοι κατέφυγαν στα βουνά, από όπου κινούσαν και προσέβαλλαν τους Τούρκους με νυκτερινές καταδρομές. Οι Τούρκοι τους ονόμαζαν χαΐνηδες (από την αραβική λέξη χαΐν, πού σημαίνει τον επίβουλο, τον προδότη, τον αχάριστο, κ.τ.ό.). Ό αριθμός των χαΐνηδων πληθύνθηκε μετά την άλωση του Χάνδακα και την οριστική υποταγή της Κρήτης. Ήταν κάτι ανάλογο με τους κλέφτες της άλλης Ελλάδας, μολονότι το φαινόμενο δεν πήρε ποτέ αυτή την έκταση στην Κρήτη. Οι περισσότεροι χαΐνηδες στην Κρήτη είχαν λόγους προσωπικούς. Ήταν οι εκδικητές φοβερών οικογενειακών αδικημάτων, πού οι Τούρκοι είχαν διαπράξει εις βάρος μελών της οικογένειας τους. Μετά την άλωση του Χάνδακα οι χαΐνηδες κατέφυγαν στα τρία απόρθητα φρούρια, της Γραμπούσας, της Σούδας και της Σπιναλόγκας και μετά την άλωση και των φρουρίων αυτών (1715) βρήκαν καταφύγιο στα βουνά και στα μοναστήρια. Ή ζωή τους ήταν μια συνεχής και άγρια διαμαρτυρία. Ακόμη και ιερείς αναφέρονται μεταξύ τους. Σε έγγραφο της 1 Σεπτεμβρίου 1672 αναφέρεται ότι ό παπά - Τζανής, τέως κετχουντάς του Καστελλίου Μεραμπέλλου, έγινε χαΐνης και κατέφυγε στη Σπιναλόγκα.



Η λαϊκή μούσα της Κρήτης διέσωσε μερικά τραγούδια πού αναφέρονται στη ζωή των χαΐνηδων.

Οι τουρκικές αρχές προσπάθησαν με πολλούς τρόπους να περιστείλουν τη δράση αυτών των επικίνδυνων ακούργων», όπως τους ονόμαζαν. Είναι πολύ χαρακτηριστικό και ενδιαφέρον ότι επιχείρησαν να εφαρμόσουν και στην Κρήτη το θεσμό των αρματολών. Ήδη το 1686 οι κάτοικοι πολλών επαρχιών, με ταυτόσημες αιτήσεις τους, ζητούσαν από τον πασά του Χάνδακα να διοριστούν ένοπλοι χριστιανοί φρουροί στα χωριά. Πράγματι, φαίνεται να ίσχυσε για μερικά χρόνια ό θεσμός αυτός των αρματολών, γιατί σε αχρονολόγητο τουρκικό έγγραφο (πιθανώς του 1689) υπάρχει ολόκληρος κατάλογος με τα ονόματα των αρματολών της Σητείας.

Οι Τούρκοι ωστόσο δεν είχαν εμπιστοσύνη στους χριστιανούς ενόπλους και προτίμησαν να οργανώσουν καταδιωκτικά αποσπάσματα ( cete ) από φανατικούς μουσουλμάνους. Παραλλήλως έθεσαν σε εφαρμογή σχέδιο γενικού εκφοβισμού και καθιστούσαν τους κατοίκους των επαρχιών αλληλλεγγύως υπεύθυνους με τους ομόθρησκους χαΐνηδες. Το 1689 οι τουρκικές αρχές εξανάγκασαν τους χριστιανούς κατοίκους των ανατολι­κών επαρχιών (Πεδιάδας, Λασιθίου, Μεραμπέλλου, Ιεράπετρας και Σητείας) να υπογράψουν ταυτόσημες δηλώσεις, με τις όποιες αναλάμβα­ναν όλες τις ευθύνες για τη δράση ή την απόκρυψη των χαΐνηδων. Ιδού το χαρακτηριστικό απόσπασμα της δήλωσης: «... ομοφώνως κατέθεσαν (οι Χριστιανοί), ότι συμφώνως προς τα εν τω φερμανίω εντελλόμενα, καθίστανται αλληλεγγύως υπεύθυνοι, δηλώσαντες τα έξης: Εάν από σήμερον και εις το έξης οι άθρησκοι χαΐνηδες αιχμαλωτίσωσι μουσουλμάνον τινά εν τη επαρχία μας ή προξενήσωσι ζημίαν τινά εις την περιονσίαν του, ας εισπραχθή ή ζημία αυτή από ημάς. Μετά δε την εξαγοράν δι' ιδίων μας χρημάτων των αιχμαλωτιζομένων μουσουλμάνων ας τιμωρώμεθα και ημείς οι ίδιοι».



Οι συλλαμβανόμενοι χαΐνηδες υφίσταντο τρομερά βασανιστήρια και θανατώνονταν με τρόπο αληθινά φρικιαστικό στο τσιγκέλι, πού είδε και σχεδίασε με φρίκη ό Γάλλος Tournefort. Κάτω από τις συνθήκες αυτές ή δράση των χαΐνηδων ήταν καταδικασμένη. Ιδιαίτερα μετά την άλωση των θαλάσσιων φρουρίων της Σούδας και της Σπιναλόγκας (1715) δεν υπήρχε πια ελπίδα για τους πρώτους αυτούς εκφραστές της Κρητικής αντίστασης. Για πολλές δεκαετίες ή τουρκική δεσποτεία στο νησί ήταν αδιατάρακτη. Αναβίωση της Κρητικής αντίστασης παρουσιάζεται μετά την επανάσταση του Δασκαλογιάννη, κατά την εποχή του φοβερού γενιτσαρισμού. Τότε έδρασαν οι Κρητικοί εκδικητές, ως «αντίπαλον δέος» στις αυθαιρεσίες και στις ωμότητες των αγάδων. Τολμηροί και φιλελεύθεροι νέοι, πού είχαν προσωπικούς λόγους εκδίκησης, πήραν τα όπλα και ανέβηκαν στα βουνά. «Περιφερόμενοι οι αρματολοί ασύλληπτοι», γράφει ό Στ. Ξανθουδίδης, «ετιμώρουν τους θρασυτέρους και ωμότερους των τυράννων αυτών, και ούτω τα όργανα αυτά της Νεμέσεως συνεκράτουν δια του φόβου της τιμωρίας και εμετρίαζαν την σκληρότητα των βασανιστών». Ηρωικές μορφές εκδικητών αναδείχθηκαν κατά τη σκληρή εκείνη εποχή (1790-1820) σε ολόκληρη την Κρήτη: οι Χάληδες και οι Γιανναρήδες στα Χανιά, οι Δεληγιαννάκηδες και οι Κουτσούρηδες στα Σφακιά, ό Σήφακας στον Αποκόρωνα, οι Τσουδεροί στο Ρέθυμνο, ό Γιάννης Παλμέτης στο Μυλοπόταμο, οι Άνωγειανοι Σταύρος Ξετρύπης, Σταυρούλης Νιώτης, Βασίλης Σμπώκος και αμέτρητοι άλλοι. Στήν Ανατολική Κρήτη διακρίθηκε ό Δημήτρης Λόγιος ή Βαρούχας, από τον "Αγιο Θωμά Μονοφατσίου, «ό κυρίως υψώσας τον κλεφτισμόν εν Κρήτη». Επιχειρώντας να σκοτώσει το φοβερό γενίτσαρο Αγριολίδη στή Μεσαρά τραυματίστηκε θανάσιμα το 1811. Στην πεδιάδα της Μεσαράς έδρασαν επίσης ό Ίωάσαφ Ξωπατέρας Μαρκάκης, οι αδελφοί Λεράτοι, ό Μιχ. Μαλικούτης, ό Γεώργ. Ρωμανός, ό Πετρογιάννης, ό Νικ. Τσακίρης, ό Μιχαήλ Κόρακας και πολλοί άλλοι. Τους αρματολούς της Μεσαράς εξόπλιζαν κυρίως οι Σφακιανοί, πού αντάλλασσαν όπλα και πυρομαχικά με σιτηρά. Στο Μαλεβίζι διακρίθηκε ό Μιχάλης Βλάχος, στην ανατολική Πεδιάδα ό Γιώργης Βέργας, και στό οροπέδιο του Λασιθίου ό Μανόλης Καζάνης. Ή λαϊκή μούσα της Κρήτης διέσωσε πολλά τραγούδια και τοπικές αφηγήσεις για την ηρωική δράση και τα κατορθώματα των εκδικητών αυτών.

Πηγή : http://frontoffice-147.dev.edu.uoc.gr/history/xainides.html

Καί  τιμής  ένεκεν γάρ   ;) . :

www.youtube.com/watch?v=SOWGOr3RTWg
ΧΑΪΝΗΔΕΣ-"Ο ΧΑΪΝΗΣ" - YouTube



Να αναγνωρίσωμεν -δεν το διάβασα, είναι πολύ για τώρα  ;D - πως Χαΐνηδες υπήρξαν στους 2 ανατολικούς νομούς της Κρήτης.  :respect18:
Ιδιότροπο ρούχο το παντελόνι. Πολλοί το φορούν, λίγοι το τιμούν.

Κι αν είναι ο λάκκος σου πολύ βαθύς, χρέος με τα χέρια σου να σηκωθείς.

osie.0909

Παράθεση από: DON GIOVANNI στις Οκτωβρίου 14, 2014, 01:51:01 ΜΜ
Τώρα  πλάκα  με  κάνεις   :o :o :o :o :o :o ??


Σαφώς πλάκα κάνω.
Κουλτούρα με την έννοια του πολιτισμού, πως να εκτιμηθεί αφού δεν υπήρξε; :santasmile1:
Ιδιότροπο ρούχο το παντελόνι. Πολλοί το φορούν, λίγοι το τιμούν.

Κι αν είναι ο λάκκος σου πολύ βαθύς, χρέος με τα χέρια σου να σηκωθείς.

DON GIOVANNI

Καί  κάτι  σχετικό  πάλι με  την  Κρήτη . :

Ντοκιμαντέρ για τους Ξυλούρηδες στην αυστραλιανή τηλεόραση
  :headbaning3: :headbaning3: !!

Η δημόσια τηλεόραση της Αυστραλίας ABC θα μεταδώσει, την Τρίτη (στις 10 το βράδυ), ένα ντοκιμαντέρ με τίτλο Sounds Like Home που στηρίζεται στην ταινία "Μια Οικογενειακή Υπόθεση" (A Family Affair) και εστιάζεται στη μουσική παράδοση τριών γενεών της οικογένειας Ξυλούρη, την οποία κρατούν ζωντανή, ο Ψαραντώνης, ο γιος του Γιώργος Ξυλούρης ή ευρύτερα γνωστός ως Ψαρογιώργης και τα παιδιά του Νίκος, Αντώνης και Απολλωνία.

Η ταινία (διάρκειας 85 λεπτών) θα προβληθεί στους κινηματογράφους το 2015 και είναι δημιούργημα της Αγγελικής Αριστομενοπούλου.

Η οικογένεια Ξυλούρη έχει πολλούς στενούς δεσμούς με την Αυστραλία.Η κάμερα κατέγραψε και μία από τις πλέον μοναδικές στιγμές της οικογένειας όταν και οι τρεις γενιές των Ξυλούρηδων ανέβηκαν επί σκηνής για μία σειρά παραστάσεων στο πλαίσιο των Φεστιβάλ Golden Plains, Womadelaide, Sydney και Castlemaine.

Νίκος Ξυλούρης - Ήτανε μια φορά - YouTube
www.youtube.com/watch?v=p-3Xz4Ri-GA

Ο ΔΙΑΣ - ΨΑΡΑΝΤΩΝΗΣ (ΕΠΙΚΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ) - YouTube
www.youtube.com/watch?v=QJNoCtcc1bk



"Το ευχαριστώ  είναι  πρόστυχη πληρωμή , όταν δύο άνθρωποι ζούνε ό ένας με την ανάσα του άλλου , δέν  χωράει ή πληρωμή ! " Νίκος Καββαδίας

DON GIOVANNI

Παράθεση από: osie.0909 στις Οκτωβρίου 14, 2014, 01:56:23 ΜΜ

Σαφώς πλάκα κάνω.
Κουλτούρα με την έννοια του πολιτισμού, πως να εκτιμηθεί αφού δεν υπήρξε; :santasmile1:

Δεν  είναι  κουλτούρα , το....οθωμανικόν  δίκαιον  ?  το  ατζέμ  πιλάφ  ? τα  σουτζουκάκια  ?  τα  γιαπράκια  ? θα  πηδηχτώ  απ' το  παράθυρο  :bounce-glasses: :bounce-glasses: :bounce-glasses: :bounce-glasses: :bounce-glasses: :bounce-glasses: !!!!

ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΕΒΕΝΤΗΣ ΘΑ ΠΗΔΗΧΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ :p
www.youtube.com/watch?v=iApSRR9frCk
"Το ευχαριστώ  είναι  πρόστυχη πληρωμή , όταν δύο άνθρωποι ζούνε ό ένας με την ανάσα του άλλου , δέν  χωράει ή πληρωμή ! " Νίκος Καββαδίας

Kлитыров

Παράθεση από: osie.0909 στις Οκτωβρίου 14, 2014, 01:56:23 ΜΜ

Σαφώς πλάκα κάνω.
Κουλτούρα με την έννοια του πολιτισμού, πως να εκτιμηθεί αφού δεν υπήρξε; :santasmile1:

Υπό αυτή την έννοια , εκτιμήθηκε δεόντως .
και Μπατσοκ έχουμε και ΝουΔούλα έχουμε και μπαξίσι έχουμε και νταλαβέρι έχουμε και ρουφιανιά έχουμε και να ψοφήσει η κατσίκα αἴξ του γείτονα έχουμε και σφάξε με πασά'μ ν'αγιάσω έχουμε ...

ε ... νισάφι πιά .  :santasmile1: :santasmile1: :santasmile1:

Τί άλλο να ζητήξουμε ; :free-indifferent-smileys-746: :free-indifferent-smileys-746: :free-indifferent-smileys-746:
Μην πιστεύεις πούστη λόγια και πουτάνα .................................................. γενικώς !!! Ο Biker είναι κλώνος μου

Στούντιο 12

Your Angel

GreeceVIP Escorts

Brilsou 36

KONLEOS 92A

Diamon Spa

Bourbaxi19

Κροκεών 6 Ισόγειο

ioanninon 5

Lelas karagiani 35

BODY MASSAGE

Sygroy 108

TATOIOU 71

Dreams

Greekgirls-escorts.com

Sweet Escape

Marnis 28

KONLEOS 166A

Anna Bergas 6

Fokeas 27B

ΚΩΝ/Λεως 128

XANIA Eros

Studio 3 XANIA

Studio 11

Studio VIP HRAKLEIO

EDEM ΜΑΛΙΑ ΚΡΗΤΗ

Luna Rodos

Amazones

Maria IND

ΖΩΗ(IND)

Julia IND

Λάουρα IND

Μαίρη Μασάζ

Aimilia Barak

Agni Massage

Άννα Μαρία

FRANTZI 2