kifisou 60

Glamour

GDE

Brilisoy 46

Trigeta 3

Kifisou 30

Hlia Hliou 82

KONLEOS 132

XOMATIANOY 11

ioaninon 3 KATO

EscortsClub

AdultClub

Athens Escorts

Iris Solomou 70

Kalirois 36

ioaninon 3 OROFOS

Agyras 12

Agyras 9

Sensuality

Βριλησσού 60 ΟΡΟΦΟΣ

Κασσάνδρας 3

Μπακνανά 47

Βέργας 6 ΚΑΤΩ

Αλκαμένους 113

Κασσάνδρας 6

Αθηνών 413

KALAMATA erotic

STUDIO 4 ΚΑΛΑΜΑΤΑ

STAR Sparti

Hot Studio Lamia

Bolos Xatziargyrh 15

Moyseos 3a BOLOS

Cherry Club Βόλος

Xalkida Erotica

ΚΑΤΕΡΙΝΗ paradise

Sabrina

Adriana

Nikol

Άννα Μαρία

Μαίρη Μασάζ

Princes

Κλασσική μουσική !

Ξεκίνησε από InTheFlesh, Δεκεμβρίου 02, 2008, 12:06:33 ΠΜ

0 Μέλη και 14 Επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Biker

#15
http://www.youtube.com/v/vQVeaIHWWck" width="425" height="350">http://www.youtube.com/v/vQVeaIHWWck" />vQVeaIHWWck.


Το διαδίκτυο βλάπτει σοβαρά όταν δεν σκέφτεσαι .

vothros

#16
Παράθεση από: "Biker vol.137"http://www.youtube.com/v/vQVeaIHWWck" width="425" height="350">http://www.youtube.com/v/vQVeaIHWWck" />vQVeaIHWWck.
σε κοβο για ζιγο ομοσ
ιμε ιδιοσ ο ριτσαρτ μπιρ

OXIA

#17
J.S. Bach - Violin Concerto in A minor (1st mvt.)
http://www.youtube.com/v/wbHVIwSMJrw" width="425" height="350">http://www.youtube.com/v/wbHVIwSMJrw" />wbHVIwSMJrw
J'en ai marre de faire semblant que je suis forte

aris63

#18
L. van Beethoven - Appassionata 2nd movement, απλα εκπληκτικη!!!

http://www.youtube.com/v/XnUFainkuEY&feature=channel" width="425" height="350">http://www.youtube.com/v/XnUFainkuEY&feature=channel" />XnUFainkuEY&feature=channel

aris63

#19
http://www.youtube.com/v/RR7eUSFsn28&feature=related" width="425" height="350">http://www.youtube.com/v/RR7eUSFsn28&feature=related" />RR7eUSFsn28&feature=related


και'γω βρηκα αυτο Biker

Biker

#20
Οι Επτάμισι Ευλογημένες Οκτάβες του Πιάνου
 

ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Ο Θεός της Μουσικής, ο Απόλλωνας, υπήρξε πολύ γενναιόδωρος όταν προίκιζε ένα από τα καλύτερά του παιδιά, το μοντέρνο πιάνο. Του έδωσε καθαρό, μεταλλικό, σχετικά σταθερό αλλά πολύ ενδιαφέρον ηχόχρωμα, καθώς και επτάμισι ευλογημένες οκτάβες. Του έδωσε επίσης και τρία πεντάλ - το πεντάλ ""διαρκείας"" (πατώντας το σηκώνεται η τσόχα-αποσβέστης και οι νότες ηχούν συνέχεια μέχρι να το αφήσουμε), το πεντάλ ""una corda"" (συνήθως κάνει τους ήχους ασθενέστερους και πιο απαλούς) καθώς και το πεντάλ ""ισοκράτη"" (δρα σαν επιλεκτικό πεντάλ διαρκείας αλλά - προσοχή! - το έχουν ελάχιστα μοντέλα πιάνων), με τα οποία δεν θα ασχοληθούμε άλλο εδώ. Σε αυτό το εδάφιο θα ασχοληθούμε μόνον με τις οκτάβες του πιάνου και την καλλιτεχνική τους χρήση διαμέσου αιώνων και συνθετών.

ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Φυσικά θα πρέπει να θυμηθούμε ότι το μοντέρνο πιάνο έχει 88 πλήκτρα, 52 άσπρα και 36 μαύρα πλήκτρα. Η χαμηλότερη νότα του πιάνου είναι το πολύ χαμηλό λα (περίπου 27,5 Hertz) και η ψηλότερη νότα το πάρα πολύ ψηλό ντο (περίπου 4.096 Hertz). Λόγω του ότι η πρώτη οκτάβα ξεκινά από το λα-πολύ χαμηλό και συνεχίζει με το λα δίεση και το σι φυσικό, άρα η οκτάβα είναι ελλειπής, θεωρούμε αυτή σαν ""μισή"" οκτάβα. Οι υπόλοιπες φυσικά οκτάβες ξεκινάν από το ντο και καταλήγουν στο σι φυσικό (η τελευταία έχει και το ντο της επόμενης οκτάβας στα 4.096 Hertz). Τέλος, απλά να θυμίσουμε ότι οι χαμηλότερες νότες που βρίσκονται κάτω από την έκταση του πιάνου θεωρούνται ""κρότοι"" (κάτω από τα 27,5 Hertz), καθώς και οι ψηλότερες νότες που βρίσκονται πάνω από την έκταση του πιάνου (πάνω από τα 4.096 Hertz) θεωρούνται ""σφυρίγματα"". Ετσι, οδηγούμαστε στο εύκολο συμπέρασμα ότι όλες οι νότες που συνιστούν μουσική εκτέλεση υπάρχουν πάντα και στο πιάνο (γλυτώνοντας έτσι από πολλές ασπιρίνες αυτούς που κάνουν μεταγραφή ορχηστρικών κομματιών για αυτό το όργανο!).

ΨΥΧ-ΑΝΑΛΥΣΗ

Η ζωή της κάθε νότας του πιάνου χωρίζεται σε δύο καταστάσεις : είτε ακούγεται, είτε όχι. Η ""ένταση"" της ζωής της υπάρχει φυσικά μόνον όταν ακούγεται και ισοδυναμεί με το πόσο δυνατά την αντιλαμβάνεται το αυτί μας. Ασφαλώς κάθε νότα έχει τον δικό της χαρακτήρα τη δεδομένη χρονική στιγμή που παίζουμε ανάλογα με τέτοιες τεχνικές λεπτομέρειες όπως το μοντέλο πιάνου, την παλαιότητά του, τις ρυθμίσεις εργοστασίου του, το ποσοστό ""μικρο-ξεκουρντίσματος"" που έχει δημιουργηθεί από το προηγούμενο παίξιμο μας, τις τρέχουσες καιρικές συνθήκες κλπ. και οι οποίες επηρεάζουν τελικά αρκετά το ηχόχρωμα. Σε ιδανικές συνθήκες, το πιάνο είναι φρεσκο-κουρντισμένο, σε καλή κατάσταση και - βασικό - σε σωστό σημείο στο δωμάτιο ή τον χώρο συναυλιών. Ας δούμε λοιπόν τι εντύπωση μας κάνουν οι επτάμισι οκτάβες του πιάνου κάτω από αυτό το πρίσμα :

ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΕΣ ΟΚΤΑΒΕΣ

Πρώτη (μισή) οκτάβα : το απόλυτο, βαθύ χάος - η οκτάβα αυτή έχει μόνον 3 νότες (θυμόσαστε ";)", οι οποίες είναι απύθμενα χαμηλού τόνου - μοιάζουν σαν βαθιά ""μουγκρίσματα"" ή απειλητικές ""σεισμικές δονήσεις"". Δύσκολα φαίνεται ο ακριβής τόνος τους, επειδή η διαφορά μεταξύ τους σε μονάδες Hertz είναι πολύ μικρή (όσο πηγαίνουμε σε ψηλότερες οκτάβες η διαφορά σε Hertz αυξάνεται εκθετικά). Από μουσική άποψη μπορούν να χρησιμοποιηθούν όμορφα σαν ""εφέ εκφοβισμού"", με τον απειλητικό τους τόνο, ή σαν παράλληλες οκτάβες μαζί με την ίδια νότα μία οκτάβα παραπάνω για πιο ""δυνατό"" αποτέλεσμα. Εάν παιχτούν πολύ δυνατά, ""ξεχάστε"" τη μελωδία - θα την σκεπάσουν σίγουρα λόγω ηχητικού όγκου ! Η χρήση τους θέλει προσοχή και διακριτικότητα. Μοιάζουν λίγο με ειδικό εφέ. Δεύτερη οκτάβα : φως, περισσότερο φως ! - η οκτάβα αυτή επίσης αποτελείται από πολύ βαριές νότες που ηχούν ""δύσκολα"" και χρειάζονται προσεκτική αντιμετώπιση. Πάλι, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε κάποιες νότες σαν ""ειδικό εφέ"", αλλά και σαν ενίσχυση στην οκτάβα για την γραμμή του μπάσου (βλέπε και τρίτη οκτάβα). Ισχύουν επίσης οι παρατηρήσεις για μεγάλο ηχητικό όγκο και δύναμη έντασης. Αυτή η οκτάβα συνεργάζεται αρμονικά κυρίως με την επόμενη ... Τρίτη οκτάβα : γραμμή μπάσου, χαμηλές πτήσεις - η οκτάβα αυτή είναι η έκταση του ανθρώπινου μπάσου (οι μισοί άνδρες μεταξύ μας έχουν έκταση φωνής μπάσου). Εδώ η κατάσταση είναι λίγο καλύτερη και πιο ""μουσική"", το ειδικό εφέ αντικαθίστανται σιγά-σιγά με βαθιές μουσικές νότες που παίζουν το ρόλο του μπάσου από αρμονική άποψη. Ο ηχητικός όγκος παραμένει μεγάλος αλλά ""τιθασεύεται"" πλέον πιο εύκολα. Από άποψη τεχνικής της σύνθεσης πρόκειται για μία κρίσιμη οκτάβα (μαζί με την επόμενή της). Τέταρτη οκτάβα : γραμμή τενόρου, είμαστε ακόμη χαμηλά - η οκτάβα αυτή είναι, πάλι, η έκταση του ανθρώπινου τενόρου (οι άλλοι μισοί άνδρες που είχαμε αφήσει πριν!). Εδώ δεν υπάρχει ο ηχητικός όγκος αλλά ούτε φυσικά το φαινόμενο κρότου χαμηλότερων οκτάβων. Είναι σχετικά χαμηλές νότες αλλά όχι ιδιαίτερα πολύ - μπορούν άνετα να παίξουν ρόλο αρμονικού ""σοβά"" σε μία ακολουθία, είτε ρόλο ""ψηλού ευκαιριακού μπάσου"" (στην αρμονία ο μπάσος είναι πάντα η χαμηλότερη φωνή της ανθρώπινης χορωδίας). Μπορεί ακόμα να γίνουν και φορέας μελωδίας εν είδει ""ειδικού εφέ"" - η συνήθης μελωδία γενικά πραγματώνεται σε υψηλότερες οκτάβες. Πέμπτη οκτάβα : γραμμή σοπράνο, εδώ μελωδία - (σημείωση - θεωρούμε τη γραμμή άλτο να ξεκινάει στην τέταρτη οκτάβα και να συνεχίζεται μέχρι ένα σημείο της γραμμής σοπράνο) - η οκτάβα αυτή είναι η ψηλή γυναικεία φωνή. Παραδοσιακά, αυτή και η επόμενη οκτάβα παίζουν τον ρόλο του φορέα της μελωδικής γραμμής, είτε σε χορωδία, είτε σε πιανιστική σύνθεση. Οι νότες πια είναι ψηλές και αρκετά διαπεραστικές, αν και χωρίς τη χρονική διάρκεια και τον όγκο των πιο χαμηλών οκτάβων. Εδώ αρχίζουν να εμφανίζονται, πια, καθαρά, οι πιανιστικές ""γιρλάντες"" και τα στολίδια των πασίγνωστων πιανιστικών συνθέσεων. Εκτη οκτάβα : η χαρά του σόλο πιάνο, εδώ είμαστε! - τριγύρω από αυτήν τη μουσική οκτάβα γίνεται όλο το ... μελωδικό πανηγύρι σε μία μουσική σύνθεση. Εδώ ο κλασικός συνθέτης πιανιστικών κομματιών θα δείξει το ταλέντο του και θα εντυπωσιάσει-ευχαριστήσει τους ακροατές. Οι νότες πια είναι ιδιαίτερα ευδιάκριτες ακόμα και σε πολύ γρήγορους χρόνους, οι αρμονικές καμπές και τα ""σπασμένα"" συγχορδιακά σχήματα είναι σημαντικά ευκολονόητα, ο ήχος είναι αρκετά ""καμπανιστός"" και ακούγεται έντονα και ευχάριστα στην αίθουσα που βρίσκεται το πιάνο. Λιγότερο συχνά, η μελωδία θα ""μετακομίσει"" σε χαμηλότερες ή ψηλότερες οκτάβες και εδώ θα έχουμε ρόλο ταπεινής αρμονικής ενίσχυσης. Εβδομη οκτάβα : πολύ ψηλά - άρχισα να ζαλίζομαι! - Ναι μεν, κομμάτια μελωδικής γραμμής δίνονται που και που σε αυτή την οκτάβα, όμως, ο ήχος πλέον έχει αρχίσει να γίνεται κάπως κουραστικός και σχετικά διαπεραστικός. Ετσι, δεν πρέπει να χρησιμοποιείται υπερβολικά, αλλά μάλλον σαν ""καπρίτσιο"" της μελωδίας που θα ... ξεφύγει από κάποια χαμηλότερη οκτάβα. Δυνατότητες για παράλληλη ενίσχυση της μελωδίας υπάρχουν πολλές, αλλά χρειάζεται λογική αυτοσυγκράτηση(ς). Ο ηχητικός όγκος, εδώ, είναι μικρός αλλά η διαπεραστικότητα αρκετά μεγάλη. Ογδοη οκτάβα : ακούμε τα ""σφυράκια"" εδώ! - Πράγματι, οι νότες είναι ιδιαίτερα διαπεραστικές, ""στριγγλές"", αλλά και ηχητικά αδύναμες! Αυτό συμβαίνει επειδή έχει φτάσει στο όριο του οργάνου η δυσκολία του σφυριού να χτυπήσει τη χορδή και ο ήχος πια είναι ιδιαίτερα αδύναμος. Εδώ υπάρχει μόνον χρήση σαν ""ειδικό εφέ"" μελωδίας και σπανιότερα διπλασιασμός της μελωδίας στην οκτάβα.

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

Φυσικά, οι παραπάνω χρήσεις που αναφέρονται αφορούν ""κλασικό"" γράψιμο για πιάνο και μόνον - δηλαδή χρήση ""παραδοσιακής"" αρμονίας. Τα παραπάνω μουσικο-τεχνικά σχόλια θα μπορούσαν π.χ. να περιγράψουν τη μουσική του Σοπέν ή του Λιστ. Στον εικοστό αιώνα όμως, που η αρμονία αρχικά επεκτάθηκε μέχρι εσχάτων και μετά οι τεχνοτροπίες έγιναν εντελώς ατονικές, οι νότες και οι εκτάσεις μπορούν να υποκύψουν σε διάφορες ιμπρεσσιονιστικές ή εξπρεσσιονιστικές ... ορέξεις (!) και να χρησιμοποιηθούν με εντελώς διαφορετικό (και συχνά όμορφο αλλά και πρωτότυπο) τρόπο. Μία άλλη παρατήρηση έχει να κάνει με τη ""γραμμικότητα"" που χαρακτηρίζει τα ηχητικά φαινόμενα του πιάνου όσο προχωράμε από την πρώτη οκτάβα προς την όγδοη ή, και ανάποδα : Η πρώτη-πρώτη νότα, το πολύ χαμηλό λα, έχει υπερβολικά χαρακτηριστικά, όμως, όσο προχωράμε σε νότες ψηλότερές από αυτό, τα χαρακτηριστικά αυτά ""αμβύνονται"" και στη θέση τους περνούν βαθμιαία τα χαρακτηριστικά του μεσαίου τμήματος του πιάνου. Τελικά, όσο πλησιάζουμε προς την ψηλότερη νότα του πιάνου - το πάρα πολύ υψηλό ντο - το φαινόμενο των ""καμπανιστών"" νοτών που ξεκινάει στο δεξί μέρος του πιάνου βρίσκεται στο αποκορύφωμά του και η μουσικότητα του μεσαίου τμήματος σιγά-σιγά χάνεται. Εδώ ταιριάζει τέλεια η όμορφη ρήση ""η φύση απεχθάνεται τις ασυνέχειες"" που μας έλεγαν συχνά-πυκνά οι διάφοροι δάσκαλοί μας της ""φυσικής""!

ΚΑΙ Ο ... ΕΠΙΛΟΓΟΣ

Στην περίπτωση της κατασκευής του πιάνου, λοιπόν, ο άνθρωπος μεγαλούργησε και η φύση του ανταπέδωσε την προσπάθεια ""στα ίσια"", προικίζοντας το πιάνο με καταπληκτικές μουσικές και ψυχολογικές ιδιότητες, ένα απειροελάχιστο μέρος των οποίων μόλις τώρα θίξαμε ! Ζήτω το πιάνο και η μουσική για πιάνο λοιπόν !


ΑΝ ( λέμε τώρα ) δεν τό'χετε προσέξει . . .
θα ήθελα να σας ενημερώσω πως έμαθα να κάνω Copy-paste ...  "@@bg" "@@bg" "@@bg"


Το διαδίκτυο βλάπτει σοβαρά όταν δεν σκέφτεσαι .

Biker

#21
http://www.youtube.com/v/6QO21JCa7NA" width="425" height="350">http://www.youtube.com/v/6QO21JCa7NA" />6QO21JCa7NA

. . . μουσικές του δημοτικού μου . . .  "$#ug" "$#ug" "$#ug"

http://www.youtube.com/v/6QO21JCa7NA" width="425" height="350">http://www.youtube.com/v/6QO21JCa7NA" />QL4JDMbJyG0


Το διαδίκτυο βλάπτει σοβαρά όταν δεν σκέφτεσαι .

OXIA

#22
Biker αυτό ήταν ένα κομμάτι που αγαπούσα πολύ στα νιάτα μου
http://www.youtube.com/v/3X9LvC9WkkQ" width="425" height="350">http://www.youtube.com/v/3X9LvC9WkkQ" />3X9LvC9WkkQ
J'en ai marre de faire semblant que je suis forte

OXIA

#23
Παράθεση από: "Biker vol.137"Λίγα λόγια για το Βιολί...


...Οι κατώτεροι μουσικοί ε;  "::)"
Χμ...
Πολύ ένδιαφέρον άρθρο.
Παραπάνω έχω και λίγο από Vivaldi που οι 4 εποχές είναι ένα έργο που ΠΟΤΕ δε βαριέμαι.
Και γενικά το βιολί ποτέ δεν το βαριέμαι.
Άκου κατώτεροι μουσικοί!!!
J'en ai marre de faire semblant que je suis forte

Biker

#24
Παράθεση από: "OXIA"Biker αυτό ήταν ένα κομμάτι που αγαπούσα πολύ στα νιάτα μου
http://www.youtube.com/v/3X9LvC9WkkQ" width="425" height="350">http://www.youtube.com/v/3X9LvC9WkkQ" />3X9LvC9WkkQ

...πως είχε κολλήσει στο μυαλό της γιαγιάς μου , ότι το κομμάτι λέγεται alla Turca ? ? ?   "#@!sw" "#@!sw" "#@!sw"

http://www.youtube.com/v/3X9LvC9WkkQ" width="425" height="350">http://www.youtube.com/v/3X9LvC9WkkQ" />P5-QpRBCuPE


Το διαδίκτυο βλάπτει σοβαρά όταν δεν σκέφτεσαι .

Biker

#25
http://www.youtube.com/v/r0VUXLsBSjo" width="425" height="350">http://www.youtube.com/v/r0VUXLsBSjo" />r0VUXLsBSjo


http://www.youtube.com/v/r0VUXLsBSjo" width="425" height="350">http://www.youtube.com/v/r0VUXLsBSjo" />1AzBTrqOTYs


... είναι οι καλύτερες εκτελέσεις που βρήκα . . .

Πολύ θλίψη ρε παιδάκι μου ...

...αλλά τι να περιμένει κάποιος από ένα ποτάμι που πηγάζει από τα Μαύρα δάση και χύνεται στην Μαύρη θάλασσα ? ? ?


Το διαδίκτυο βλάπτει σοβαρά όταν δεν σκέφτεσαι .

Biker

#26
http://www.youtube.com/v/LQTTFUtMSvQ" width="425" height="350">http://www.youtube.com/v/LQTTFUtMSvQ" />LQTTFUtMSvQ

Ludwig van Beethoven (English IPA: /?l?dv?g vζn ?be?to?v?n/; German pronunciation: [?lu?tv?η fan ?be?tho?f?n] Ludwig van Beethoven.ogg German pronunciation (helpΒ·info), 16 December 1770[1] β€" 26 March 1827) was a German composer and pianist. He was a crucial figure in the transitional period between the Classical and Romantic eras in Western classical music, and remains one of the most acclaimed and influential composers of all time.

Born in Bonn, then in the Electorate of Cologne in western Germany, he moved to Vienna in his early twenties and settled there, studying with Joseph Haydn and quickly gaining a reputation as a virtuoso pianist. Beethoven's hearing gradually deteriorated beginning in his twenties, yet he continued to compose, and to conduct and perform, even after he was completely deaf.


Το διαδίκτυο βλάπτει σοβαρά όταν δεν σκέφτεσαι .

aris63

#27
http://www.youtube.com/v/lbxxjmD4DrQ" width="425" height="350">http://www.youtube.com/v/lbxxjmD4DrQ" />lbxxjmD4DrQ

antegeia

#28
http://www.youtube.com/v/3cWSsGTwaZE&feature=related" width="425" height="350">http://www.youtube.com/v/3cWSsGTwaZE&feature=related" />3cWSsGTwaZE&feature=related

Μία είναι η επιστήμη της μουσικής..πολλά συγχαρητήρια σε αυτόν που ξεκίνησε το thread..

aris63

#29
http://www.youtube.com/v/aDP5rOTpZBg&feature=related" width="425" height="350">http://www.youtube.com/v/aDP5rOTpZBg&feature=related" />aDP5rOTpZBg&feature=related

Στούντιο 12

Your Angel

GreeceVIP Escorts

Brilsou 36

KONLEOS 92A

Diamon Spa

Bourbaxi19

Κροκεών 6 Ισόγειο

ioanninon 5

Lelas karagiani 35

Body & Touch

BODY MASSAGE

Sygroy 108

TATOIOU 71

Dreams

Athens Call Girls

Greekgirls-escorts.com

Sweet Escape

Marnis 28

Rose Massage

Kassandras 4B isogeio

KONLEOS 166A

Anna Bergas 6

Fokeas 27B

Πατησίων 131

Φυλής 71Β

Κατεχάκη 5

Κροκεών 6 ΟΡΟΦΟΣ

Κασσάνδρας 8Γ-3

XANIA Eros

Studio 3 XANIA

Studio 11

Studio VIP HRAKLEIO

EDEM ΜΑΛΙΑ ΚΡΗΤΗ

Luna Rodos

Amazones

Maria IND

IOANNA IND

Aimilia Barak

MEDUSA

FRANTZI 2