kifisou 60

Glamour

GDE

Brilisoy 46

Trigeta 3

Kifisou 30

Hlia Hliou 82

KONLEOS 132

XOMATIANOY 11

ioaninon 3 KATO

EscortsClub

AdultClub

Athens Escorts

Candygrirls CRETE

Iris Solomou 70

Kalirois 36

ioaninon 3 OROFOS

Agyras 12

Agyras 9

Sensuality

Βριλησσού 60 ΟΡΟΦΟΣ

Κασσάνδρας 3

Μπακνανά 47

Βέργας 6 ΚΑΤΩ

Αλκαμένους 113

Κασσάνδρας 6

Αθηνών 413

KALAMATA erotic

STUDIO 4 ΚΑΛΑΜΑΤΑ

STAR Sparti

Hot Studio Lamia

Bolos Xatziargyrh 15

Moyseos 3a BOLOS

Cherry Club Βόλος

Xalkida Erotica

ΚΑΤΕΡΙΝΗ paradise

Sabrina

Adriana

Nikol

Άννα Μαρία

Μαίρη Μασάζ

Princes

Μοτοσυκλέτες - Bikers House

Ξεκίνησε από gabadoo, Νοεμβρίου 30, 2008, 09:55:07 ΜΜ

0 Μέλη και 11 Επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

seek and destroy

Επικίνδυνα όρια
Γράφτηκε από τον Βασίλης Καραχάλιος
MOTO 479


Έχουν νόημα τα όρια ταχύτητας; Πετυχαίνουν το σκοπό τους; Και ποιος ακριβώς είναι αυτός; Πολλοί ίσως θεωρήσουν απαράδεκτη ακόμα και την συζήτηση σχετικά με την χρησιμότητα ύπαρξης των ορίων ταχύτητας. Αυτοί, ας σκεφτούν πρώτα αν έχουν παρανομήσει στο συγκεκριμένο θέμα, τόσο εντός όσο και εκτός πόλης, και μετά ας αναρωτηθούν μαζί μας.

Γίνεται μια τεράστια προσπάθεια εδώ και δεκαετίες να μας πείσουν πως τα όρια ταχύτητας είναι μια κρίσιμη παράμετρος της κίνησης στους δρόμους, και πως χωρίς αυτά, θα επικρατούσε άμεσα η αναρχία και το χάος, βάζοντας σε κίνδυνο τις ζωές όλων μας. Είναι έτσι όμως; Αυτή η υπόθεση στηρίζεται σε μια άλλη υπόθεση: Θεωρεί, υπογείως μεν πλην σαφώς, πως οι περισσότεροι από μας που χρησιμοποιούμε τους δρόμους είμαστε παράλογοι, αυτοκαταστροφικοί κι επικίνδυνοι, αφού χωρίς το χαλινάρι του ορίου θα ξεχυνόμασταν τελικιασμένοι παρακαλώντας να μας πάρει ο χάρος. Έτσι είμαστε; Αν όχι, γιατί δεχόμαστε να μας χαρακτηρίζουν έτσι;

Η πλειοψηφία των οδηγών κινείται με την ταχύτητα που θεωρεί λογική και ασφαλή για τις συνθήκες. Τα αναγραφόμενα όρια που ορίζουν ταχύτητες χαμηλότερες ή ψηλότερες από αυτές που υπαγορεύουν ο δρόμος και οι συνθήκες κυκλοφορίας, κατά κανόνα αγνοούνται. Δημιουργούνται έτσι, στρατιές παρανόμων, που δεν έχουν κάνει τίποτα περισσότερο από το να χρησιμοποιήσουν την λογική τους έτσι ώστε να κινηθούν με ασφάλεια. Ένα όριο ταχύτητας είναι ρεαλιστικό όταν η πλειοψηφία το τηρεί εθελοντικά, θεωρώντας το σωστό για τις συγκεκριμένες συνθήκες. Ένα επιχείρημα είναι πως τα όρια θεσπίζονται για ιδανικές συνθήκες (καιρικές, κυκλοφοριακού φόρτου, κατάστασης του δρόμου), χωρίς όμως κανείς να έχει ορίσει ποιες είναι αυτές.
Τι νόημα έχει ένα όριο 120 km/h σε μια χιονισμένη εθνική οδό;
Τι νόημα έχει το ίδιο όριο σε μια άδεια, στεγνή εθνική οδό;
Ιδανικά, τα όρια θα έπρεπε να είναι μεταβλητά, αλλά αυτό είναι κάτι που έτσι κι αλλιώς το κάνουν μόνοι τους οι οδηγοί. Αν το ψάξει κανείς, ανακαλύπτει πως η επιβολή των ορίων ταχύτητας βασίζεται σε απόψεις που ποτέ δεν έχουν τεκμηριωθεί. Η πρώτη από αυτή είναι ο μπαμπούλας της επικράτησης του χάους, πολύ βολική για χειραγώγηση φιλήσυχων πολιτών, πολύ σαθρή όμως για να είναι λογική. Δεν είμαι έτσι, δεν είμαστε έτσι, δεν δέχομαι να νομοθετεί κάποιος με την βεβαιότητα πως είμαι επικίνδυνος για μένα και για τους γύρω μου.

Μια άλλη άποψη-αιτιολόγηση είναι πως τα όρια ταχύτητας υπαγορεύουν και τις ταχύτητες κίνησης των οχημάτων. Κοιτάξτε γύρω σας, δεν χρειάζεται και καμιά πολύχρονη μελέτη για να το διαπιστώσετε, και θα δείτε πως αυτό δεν συμβαίνει πουθενά. Κάποιοι "ειδικοί" σκέφτηκαν κάποτε πως αν τα οχήματα κινούνται όλα με την ίδια ταχύτητα, θα ήταν "ασφαλές". Μόνο που αυτό είναι κάτι που μπορεί να συμβεί μόνο στη θεωρία, και ποτέ στην πράξη. Στην πραγματικότητα, τόσο η ταχύτητα όσο και η πορεία των οχημάτων μεταβάλλεται συνεχώς, δημιουργώντας ένα εξαιρετικά πολύπλοκο φαινόμενο που δεν κατανοείται με υποθέσεις και αναπόδεικτες παραδοχές. Θεωρούν επίσης, οι ίδιοι "ειδικοί", πως αν αλλάξει το όριο ταχύτητας σε μια περιοχή, θα αλλάξει και η ταχύτητα κίνησης των οχημάτων. Αυτή είναι μια παραδοχή που έχει καταρριφθεί κατ' επανάληψη, αλλά ο μύθος επιμένει. "Η ταχύτητα σκοτώνει!" κράζουν με κάθε ευκαιρία όσοι είναι επιφορτισμένοι με την δική μας, υποτίθεται, ασφάλεια, άσχετα αν κάτι τέτοιο δεν έχει αποδειχτεί ποτέ και πουθενά! Κάπου όμως πρέπει να ρίξουμε το φταίξιμο...

Έχετε οδηγήσει στις γερμανικές autobahn; Εκεί, στα κομμάτια τους όπου ακόμα δεν υπάρχουν όρια ταχύτητας, συνυπάρχουν νταλίκες που πάνε με 80 και Maclaren F1 που πάνε με 340, χωρίς πρόβλημα. Και μην ακούσω το επιχείρημα πως αυτοί είναι Γερμανοί και ξέρουν να οδηγούν, γιατί θα πηδηχτώ απ' το παράθυρο της Maclaren. Mεγάλο μέρος της κυκλοφορίας στις autobahn προέρχεται από γειτονικές χώρες, ή ακόμα κι από πιο μακρινές, για όσους έχουν δει τα χιλιάδες αυτοκίνητα με Τούρκους ή Έλληνες ή Μαροκινούς που πάνε για διακοπές στις χώρες τους. Παρά τις διαφορές στην κουλτούρα και την εκπαίδευση των οδηγών, καταφέρνουν και να κινούνται ταχύτατα και να επιβιώνουν, υπακούοντας σε ελάχιστους πολύ απλούς κανόνες: Προσπερνάμε από αριστερά, αφήνουμε ελεύθερη την αριστερή λωρίδα και... κοιτάμε τι γίνεται μπροστά μας. Και το σύστημα δουλεύει, γιατί είναι λογικό και γιατί όλοι δέχονται να το εφαρμόσουν, ακριβώς γιατί το βρίσκουν λογικό. Σκεφτείτε επίσης πως τα θανατηφόρα ατυχήματα είναι λιγότερα εκεί, απ' ότι στους υπερ- και άκαμπτα αστυνομευμένους επαρχιακούς αυτοκινητόδρομους στις ΗΠΑ.

Μην το βασανίζουμε: Τα όρια ταχύτητας ουδέποτε καθόρισαν τις ταχύτητες κίνησης των οχημάτων, κι ούτε θα το κάνουν ποτέ. Η πλειοψηφία παρανομεί, αλλά και παραμένει ασφαλής (θαύμα, θαύμα!). Έγινε στις ΗΠΑ μια ομοσπονδιακή μελέτη για να καταγράψει τις αντιδράσεις των οδηγών στις μεταβολές των ορίων. Σε μια περίοδο πέντε ετών, οι ερευνητές πρώτα κατέγραψαν τις ταχύτητες κίνησης των οχημάτων σε 227 διαφορετικές τοποθεσίες. Μετά, αύξησαν τα όρια ταχύτητας σε κάποιες, και τα μείωσαν σε άλλες. Αποτέλεσμα; Οι ταχύτητες των οχημάτων δεν άλλαξαν. Για μια ακόμα φορά, όσοι κινούνταν στο δρόμο συνέχισαν να κινούνται με τις ταχύτητες που οι ίδιοι επέλεξαν κι ένιωθαν ασφαλείς, όπως κάνουμε όλοι. Η ίδια μελέτη κατέγραψε και τη σχέση των ατυχημάτων με τα όρια, και την όποια μεταβολή τους. Τι άλλαξε σε σχέση με πριν; Τα ατυχήματα μειώθηκαν όπου τα όρια αυξήθηκαν. Μια πιθανή εξήγηση είναι πως η ροή της κυκλοφορίας έγινε ομαλότερη.
Είναι ασφαλέστεροι όσοι κινούνται πιο αργά από την μέση ταχύτητα της κυκλοφορίας; ΟΧΙ, αυτοί είναι οι πιο επιρρεπείς για εμπλοκή σε ατύχημα. Οι πιο ασφαλείς είναι όσοι κινούνται λίγο πιο γρήγορα από το μέσο όρο, και ειδικά για τους μοτοσυκλετιστές, ισχύει ακόμα και το αρκετά πιο γρήγορα, έτσι ώστε να μην παγιδεύονται μέσα σε στοίχους αυτοκινήτων, αλλά να ταξιδεύουν σε όσο το δυνατόν πιο καθαρό δρόμο, μειώνοντας το ρίσκο από τις ενέργειες των άλλων οδηγών. Τουλάχιστον εγώ έτσι αισθάνομαι ασφαλής.

Οι συγκοινωνιολόγοι έχουν βρει τον μπούσουλα του 85% για να καθορίζουν τα όρια ταχύτητας: Καταγράφουν τις ταχύτητες κίνησης των οχημάτων στο συγκεκριμένο κομμάτι δρόμου, βρίσκουν ως ποια ταχύτητα κινείται το 85% των οχημάτων, κι αυτό γίνεται το όριο. Αν το εφάρμοζαν βέβαια αυτό στις δικές μας εθνικές οδούς, το όριο θα ήταν κάπου 140-150 χιλιόμετρα. Παρατηρείται και το εξής εκπληκτικό: Όπου τα όρια ταχύτητας είναι ρεαλιστικά, μειώνονται κατά πολύ οι "εξάρσεις" υπερβολικής ταχύτητας! Αντίθετα, αυτό που κάνει ο κρατικός μηχανισμός είναι να γεμίζει τον τόπο με ταμπέλες ορίων ταχύτητας χωρίς καμία λογική, κάνοντας αδύνατη την τήρησή τους. Σε πολλά σημεία, οι πινακίδες με γελοία όρια δεν είναι τοποθετημένες εκεί κατά λάθος, αλλά επίτηδες, με την λογική του "εδώ σίγουρα θα τρέχουν, ας βάλουμε ένα όριο που κανείς δεν θα τηρεί, για να μπορούμε να κόβουμε κλήσεις". Tυπικά, αυτό συμβαίνει ακριβώς σε δρόμους ευθείς, με ορατότητα, όπου θα ήταν λογικό και φυσικό και ασφαλές να τρέξει κάποιος περισσότερο απ' ότι σε άλλα κομμάτια του δρόμου. Κι εκεί ακριβώς είναι που σου λέει ο νόμος, πήγαινε σιγά! Εδώ ερχόμαστε και στο βαθύτερο νόημα της επιβολής των ορίων ταχύτητας: Να πηγαίνουν όλοι με την ίδια ταχύτητα, έτσι ώστε να είναι εύκολο να διακρίνουμε τους παραβάτες. Στην αντίθετη περίπτωση, οι επιφορτισμένοι με την αστυνόμευση θα έπρεπε να χρησιμοποιούν την κρίση τους, συνεχώς, ώστε να μπορούν να αποφασίζουν ποιος είναι επικίνδυνος και ποιος όχι, ανεξάρτητα από την ταχύτητά του. Έτσι όπως και θα έπρεπε.
Σε όλη αυτή την υπόθεση, αποσιωπείται επιμελώς το γεγονός πως η πλειοψηφία των ατυχημάτων συμβαίνει σε χαμηλές ταχύτητες, και πως από καμία μελέτη στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ δεν προκύπτει πως "η ταχύτητα σκοτώνει". Αντίθετα, γίνεται σαφές πως το μεγαλύτερο κίνδυνο ατυχήματος διατρέχουν οι πιο αργοί οδηγοί.
Παρ' όλα αυτά, το μεγαλύτερο βάρος στην αστυνόμευση δίνεται στις υπερβάσεις των ορίων ταχύτητας. Υποψιάζομαι πως ακριβώς επειδή η πλειοψηφία λογικά δεν τηρεί τα όρια ταχύτητας, κι αυτό το γνωρίζουν, γι' αυτό και επιμένουν σε αυτά: "Είμαστε ασφαλείς", θα σκέφτονται, "αφού αποκλείεται οι περισσότεροι να μην παρανομήσουν με τα όρια που βάζουμε, εμείς μια ζωή θα επιμένουμε πως αυτό φταίει, κι αυτό είναι το σημαντικό". Μόνο που δεν είναι. To γεγονός πως οι περισσότεροι παρανομούν απλά αποδεικνύει πως τα όρια δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα, τίποτα άλλο. Φανταστείτε τώρα αυτή την ουτοπία: Να κινούμασταν όλοι λέει με την ίδια ταχύτητα, ακριβώς σύμφωνα με τα όρια. Θα βλέπατε τότε ό,τι πιο επικίνδυνο έχετε δει στους δρόμους: Αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες θα φρέναραν ξαφνικά από τα 120 στα 80 ή ακόμα και στα 40, σε ανύποπτο χρόνο και σε σημεία που δεν υπάρχει καμία ανάγκη για κάτι τέτοιο. Φανταστείτε τώρα να πηγαίνετε για ώρα με την ίδια ακριβώς ταχύτητα που πάνε και οι διπλανοί σας στο δρόμο... Με πήρε ο ύπνος κι έγειρα στου καραβιού την πλώρη.
Εδώ είναι και το μυστικό της ασφάλειας που απολαμβάνουν όσοι κινούνται με ταχύτητες που το 85-90% των οδηγών δεν ξεπερνά: Είναι ξύπνιοι, δεν κοιμούνται, είναι αφοσιωμένοι στην οδήγηση, έχουν την προσοχή τους τεταμένη και τα μάτια τους δεκατέσσερα. Αυτό είναι αδύνατον να το κάνεις αν πας με 100 Αθήνα - Θεσσαλονίκη (άσε που σε πάρα πολλά σημεία θα είσαι και παράνομος). Έτσι, ασφαλέστεροι είναι όσοι κινούνται στο ρεαλιστικό όριο που καθορίζει η κίνηση των οδηγών στις συγκεκριμένες συνθήκες, στο συγκεκριμένο δρόμο. Όχι αυτοί που είναι οι πιο γρήγοροι, αλλά οι λίγο πριν, που κινούνται ταχύτερα από το 85% των άλλων οδηγών. Αυτό, ο νόμος επιλέγει να το αγνοεί, και τιμωρεί τους πιο ασφαλείς οδηγούς.
Κάθε μέτρο, κάθε διαδρομής που κάνουμε, έχει το δικό του όριο ταχύτητας. Κι εμείς, με τις ικανότητες και την εμπειρία μας, καλούμαστε να το βρούμε και να το τηρήσουμε ευλαβικά για να είμαστε ασφαλείς. Αυτό το όριο όμως μην περιμένετε να το βρείτε γραμμένο στις πινακίδες.

Biker

#1891
O Kαραχάλιος

είναι το ίδιο καβαλοκαλαμημένος με τον Διατσαρχίδη  , αλλά λιγότερο μαλάκας ...

Παραθέτω όσα συμφωνάω :

Είναι ασφαλέστεροι όσοι κινούνται πιο αργά από την μέση ταχύτητα της κυκλοφορίας; ΟΧΙ, αυτοί είναι οι πιο επιρρεπείς για εμπλοκή σε ατύχημα. Οι πιο ασφαλείς είναι όσοι κινούνται λίγο πιο γρήγορα από το μέσο όρο, και ειδικά για τους μοτοσυκλετιστές, ισχύει ακόμα και το αρκετά πιο γρήγορα, έτσι ώστε να μην παγιδεύονται μέσα σε στοίχους αυτοκινήτων, αλλά να ταξιδεύουν σε όσο το δυνατόν πιο καθαρό δρόμο, μειώνοντας το ρίσκο από τις ενέργειες των άλλων οδηγών. Τουλάχιστον εγώ έτσι αισθάνομαι ασφαλής.

Έχετε οδηγήσει στις γερμανικές autobahn; Εκεί, στα κομμάτια τους όπου ακόμα δεν υπάρχουν όρια ταχύτητας, συνυπάρχουν νταλίκες που πάνε με 80 και Maclaren F1 που πάνε με 340, χωρίς πρόβλημα. Και μην ακούσω το επιχείρημα πως αυτοί είναι Γερμανοί και ξέρουν να οδηγούν, γιατί θα πηδηχτώ απ' το παράθυρο της Maclaren. Mεγάλο μέρος της κυκλοφορίας στις autobahn προέρχεται από γειτονικές χώρες, ή ακόμα κι από πιο μακρινές, για όσους έχουν δει τα χιλιάδες αυτοκίνητα με Τούρκους ή Έλληνες ή Μαροκινούς που πάνε για διακοπές στις χώρες τους. Παρά τις διαφορές στην κουλτούρα και την εκπαίδευση των οδηγών, καταφέρνουν και να κινούνται ταχύτατα και να επιβιώνουν, υπακούοντας σε ελάχιστους πολύ απλούς κανόνες: Προσπερνάμε από αριστερά, αφήνουμε ελεύθερη την αριστερή λωρίδα και... κοιτάμε τι γίνεται μπροστά μας. Και το σύστημα δουλεύει, γιατί είναι λογικό και γιατί όλοι δέχονται να το εφαρμόσουν, ακριβώς γιατί το βρίσκουν λογικό. Σκεφτείτε επίσης πως τα θανατηφόρα ατυχήματα είναι λιγότερα εκεί, απ' ότι στους υπερ- και άκαμπτα αστυνομευμένους επαρχιακούς αυτοκινητόδρομους στις ΗΠΑ.

Εδώ ερχόμαστε και στο βαθύτερο νόημα της επιβολής των ορίων ταχύτητας: Να πηγαίνουν όλοι με την ίδια ταχύτητα, έτσι ώστε να είναι εύκολο να διακρίνουμε τους παραβάτες. Στην αντίθετη περίπτωση, οι επιφορτισμένοι με την αστυνόμευση θα έπρεπε να χρησιμοποιούν την κρίση τους, συνεχώς, ώστε να μπορούν να αποφασίζουν ποιος είναι επικίνδυνος και ποιος όχι, ανεξάρτητα από την ταχύτητά του. Έτσι όπως και θα έπρεπε.


Παρ' όλα αυτά, το μεγαλύτερο βάρος στην αστυνόμευση δίνεται στις υπερβάσεις των ορίων ταχύτητας. Υποψιάζομαι πως ακριβώς επειδή η πλειοψηφία λογικά δεν τηρεί τα όρια ταχύτητας, κι αυτό το γνωρίζουν, γι' αυτό και επιμένουν σε αυτά: "Είμαστε ασφαλείς", θα σκέφτονται, "αφού αποκλείεται οι περισσότεροι να μην παρανομήσουν με τα όρια που βάζουμε, εμείς μια ζωή θα επιμένουμε πως αυτό φταίει, κι αυτό είναι το σημαντικό". Μόνο που δεν είναι.


Το άρθρο είναι σταχυολόγηση από έρευνες του Παντείου . Την επιμέλεια την είχε ο Βασίλης Ρόγκας !

:hi:




Το διαδίκτυο βλάπτει σοβαρά όταν δεν σκέφτεσαι .

Biker



Το διαδίκτυο βλάπτει σοβαρά όταν δεν σκέφτεσαι .

Biker



:o :o :o

Ε , ρε και νά'ταν αληθινό ! ! !


Το διαδίκτυο βλάπτει σοβαρά όταν δεν σκέφτεσαι .

jockerx

 :8205: :8205: :8205: :8205: :8205: :8205:


Biker

Παράθεση από: jockerx στις Ιουνίου 12, 2011, 10:05:54 ΜΜ
:8205: :8205: :8205: :8205: :8205: :8205:


μπα
θα τα βγάλει πέρα πολύ πιό δύσκολα , απ'ό,τι μιά ...




Το διαδίκτυο βλάπτει σοβαρά όταν δεν σκέφτεσαι .

john_fystikis

Το νέο υπερ-όπλο (Ninja) της Kawasaki!
(Αν υπάρχει κατάλληλο θρεντ ας μπει εκεί)

The 2015 Kawasaki Ninja H2R - Official Video Introduction
Σαν πετύχει η μαλακία, τύφλα να 'χει το γαμήσι!

Biker



Το διαδίκτυο βλάπτει σοβαρά όταν δεν σκέφτεσαι .

Biker



Το διαδίκτυο βλάπτει σοβαρά όταν δεν σκέφτεσαι .

Εὐλογητὸς

τις προαλες πηρα βολτα ενα Ρ1 1000 αρι μοντελο του 2002 ενος φιλου... απο κεντρο μεχρι βουλιαγμενης... στην ανοδο πηγα κυριλε στην επιστροφη χτυπησα ενα 220+ Και με τριτη στο κιβωτιο! η αδρεναλινη ατελειωτη κ οταν γυρισα πισω εστριψα ενα μπαφο να συνελθω και ειχα να πιω 6 μηνες :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: ΠΟΥΤΑΝΕΣ ΜΙΧΑΝΕΣ  :headbaning3: :headbaning3: :headbaning3: :headbaning3: :headbaning3: :headbaning3: :headbaning3: :headbaning3: :headbaning3: :headbaning3: :headbaning3: :headbaning3: :headbaning3: :headbaning3: :headbaning3: :headbaning3: :headbaning3:

YAMAHA R1 2002.AVI

Εὐλογητὸς

Παράθεση από: makis85 στις Οκτωβρίου 22, 2014, 10:23:23 ΠΜ
είσαι RESPECT ρε θηρίο και πάλι κυριλέ ήσουν, μόνο 220 στην Βουλιαγμένης??χαλαρά πήγαινες....!! :respect18: :respect18: ;D

Υ.Γ δες λίγο το facebook σου, κάτι έχω στείλει ;)

Μυστι μου θα το πηγαινα πιο ταπα αλλα χεστηκα ποσο γρηγορα τα επιασε για ποτε απο τα 100 ανεβηκε 220 ουτε που καταλαβαα!.. το εργαλειο παντως ηθελε  να δωσει πολυ γκαζι κ τα 220 τα εχει  για κολατσιο..κ μιλαμε για Ρ1 ,12 ετιας φαντασου τα καινουρια! αν ειχα φραγκα θα το χτυπαγα γτ το πουλαει ,ισως παρω κανα τι ντι εμ 900αρι αν βρω με 2.000 ευρο :wanker:  το πα στο βαραντερο και μ λεει η πρωτη βολτα μας θα ειναι ΣΥΓΓΡΟΥ για τραβελο επιδιξη τον μιχανωκινητων μας :headbaning3: :headbaning3: :headbaning3: :headbaning3: :headbaning3: :headbaning3: :headbaning3:

Εὐλογητὸς

#1901
Παράθεση από: makis85 στις Οκτωβρίου 22, 2014, 01:29:07 ΜΜ
θα υπάρξουν πολλαπλοί οργασμοί στα κορίτσια της Συγγρού αν κατεβείτε οι 2 σας με τα μηχανοκίνητα :free-sexy-smileys-947:

Να ακουσεις κροςντρεσερ σισσυ να περιγραφει βολτα με βαραντερο και να νε συνοδιγος στη μιχανη και να του χαιδευει τους κοιλιακους οσο ο αλλος στροφαρει στις 15.000 στροφες να προσκυνισεις  :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18:

Varadero

Παράθεση από: Εὐλογητὸς στις Οκτωβρίου 21, 2014, 10:40:26 ΜΜ
τις προαλες πηρα βολτα ενα Ρ1 1000 αρι μοντελο του 2002 ενος φιλου... απο κεντρο μεχρι βουλιαγμενης... στην ανοδο πηγα κυριλε στην επιστροφη χτυπησα ενα 220+ Και με τριτη στο κιβωτιο! η αδρεναλινη ατελειωτη κ οταν γυρισα πισω εστριψα ενα μπαφο να συνελθω και ειχα να πιω 6 μηνες :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: ΠΟΥΤΑΝΕΣ ΜΙΧΑΝΕΣ  :headbaning3: :headbaning3: :headbaning3: :headbaning3: :headbaning3: :headbaning3: :headbaning3: :headbaning3: :headbaning3: :headbaning3: :headbaning3: :headbaning3: :headbaning3: :headbaning3: :headbaning3: :headbaning3: :headbaning3:

YAMAHA R1 2002.AVI

Παράθεση από: Εὐλογητὸς στις Οκτωβρίου 22, 2014, 02:38:01 ΜΜ
Να ακουσεις κροςντρεσερ σισσυ να περιγραφει βολτα με βαραντερο και να νε συνοδιγος στη μιχανη και να του χαιδευει τους κοιλιακους οσο ο αλλος στροφαρει στις 15.000 στροφες να προσκυνισεις  :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18: :respect18:

τελικά θα την πάρεις την R1 που μου έλεγες τις προάλλες??θα κάνουμε από κοινού τσάρκα στον αμαρτωλό παράδρομο,να μας δουν οι καρνάβαλοι και τα κορίτσια πάνω στα εργαλεία μας και να πάθουν κοκομπλόκο?? :84: καλά ρε το Σισσάκι είναι παλιά αμαρτία και έχουμε περάσει ζάχαρη τα 2 μας,αλλά πάντα θέλω και κάτι πιο ανώμαλο,κάτι πιο σάπιο,κάτι τελειωμένο...όπως αυτά που γράφεις στην υπογραφή σου :free-sexy-smileys-947:
Honda XL 1000 V

ΧΧ1100

καλησπερα και εγω μηχανοβιος με blackbird παλιο κλασικο και διαχρονικο σκυλη εχω κανει με αυτη την μηχανη πανω απο 100.000χλμ και ακομα παει καλα
:)

Biker

Παράθεση από: ΧΧ1100 στις Οκτωβρίου 23, 2014, 09:10:20 ΜΜ
καλησπερα και εγω μηχανοβιος με blackbird παλιο κλασικο και διαχρονικο σκυλη εχω κανει με αυτη την μηχανη πανω απο 100.000χλμ και ακομα παει καλα
:)

:hi: :hi: :hi:



Το διαδίκτυο βλάπτει σοβαρά όταν δεν σκέφτεσαι .

Στούντιο 12

Your Angel

GreeceVIP Escorts

Brilsou 36

KONLEOS 92A

Diamon Spa

Bourbaxi19

Κροκεών 6 Ισόγειο

ioanninon 5

Lelas karagiani 35

Body & Touch

BODY MASSAGE

Sygroy 108

TATOIOU 71

Dreams

Athens Call Girls

Greekgirls-escorts.com

Sweet Escape

Marnis 28

Rose Massage

Kassandras 4B isogeio

KONLEOS 166A

Anna Bergas 6

Fokeas 27B

Πατησίων 131

Φυλής 71Β

Κατεχάκη 5

Κροκεών 6 ΟΡΟΦΟΣ

Κασσάνδρας 8Γ-3

XANIA Eros

Studio 3 XANIA

Studio 11

Studio VIP HRAKLEIO

EDEM ΜΑΛΙΑ ΚΡΗΤΗ

Luna Rodos

Amazones

ATHENSSEXSTUDIOS

Maria IND

IOANNA IND

Aimilia Barak

MEDUSA

FRANTZI 2