kifisou 60

Glamour

GDE

Brilisoy 46

Trigeta 3

Kifisou 30

Hlia Hliou 82

KONLEOS 132

ioaninon 3 KATO

EscortsClub

AdultClub

Iris Solomou 70

ioaninon 3 OROFOS

Agyras 12

Agyras 9

Sensuality

Βριλησσού 60 ΟΡΟΦΟΣ

Μπακνανά 47

Βέργας 6 ΚΑΤΩ

Ethereal SPA

KALAMATA erotic

STUDIO 4 ΚΑΛΑΜΑΤΑ

STAR Sparti

Hot Studio Lamia

Bolos Xatziargyrh 15

Moyseos 3a BOLOS

Cherry Club Βόλος

Xalkida Erotica

Sabrina

Adriana

Nikol

Χριστιάνα IND

Samantha ind

Evelina ind

IOANNA IND

Katerina Massage

Princes

Μοτοσυκλέτες - Bikers House

Ξεκίνησε από gabadoo, Νοεμβρίου 30, 2008, 09:55:07 ΜΜ

valtomesa και 8 Επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Padron

#885
Η πρώτη μου μοτοσυκλέτα!!!!!!!!!!!!!
ΑΧ ΕΠΟΧΕΣ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ.........

COBRA

#886
;)
ΑΥΤΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΠΟΤΕ!!!!

COBRA

#887
::)
ΑΥΤΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΠΟΤΕ!!!!

Padron

#888
Tό πουλάω..........

COBRA

#889
Παμε για συμβολαια....................... !*to  !*to  !*to
ΑΥΤΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΠΟΤΕ!!!!

Padron

#890
Παράθεση από: "COBRA"Παμε για συμβολαια....................... !*to  !*to  !*to

Πότε θέλης ??????

Biker

#891
Να σε δώκω το δικό μου ;;;




Το διαδίκτυο βλάπτει σοβαρά όταν δεν σκέφτεσαι .

Altec

#892
Νέος easy-rider για το 2010

Έκανε την εμφάνισή του το νέο VT1300CX της Honda και έκλεψε καρδιές. Με εντελώς custom look και επιδόσεις, αλλά με χαρακτήρα και ποιότητα κατασκευής Honda, είναι ένα ορόσημο για την εταιρεία. Το κύριο στοιχείο τουVT είναι ότι συνδυάζει όλα τα υπέρ των custom μοτοσικλετών σε προσιτή τιμή.
Το μεγάλο 1300CX με την προκλητική του όψη, τον ήχο που σε απογειώνει και την υπέροχη αίσθηση κατά την οδήγησή του, κατατάσσεται εύκολα στην κατηγορία των custom. Ασφαλώς, όμως, οι ανήσυχοι Iάπωνες δεν θα μπορούσαν να συμβιβαστούν με μόνο αυτά τα χαρακτηριστικά σε ένα δίκυκλο. Το δημιούργημα πρέπει να είναι πρακτικό, να έχει ποιότητα κατασκευής και να είναι αξιόπιστο, όπως κάθε μοτοσικλέτα της μεγάλης φίρμας. Έτσι και έγινε! Άφησαν τους σχεδιαστές και μηχανικούς στη Honda να φτάσουν σε «ακρότητες» και ορίστε τα αποτελέσματα. Από το απαράμιλλο πάθος των υπευθύνων δημιουργίας αυτού του μοντέλου, η μοτοσικλέτα δεν είναι αποτέλεσμα μιας συνταγής που ακολουθήθηκε με ακρίβεια. Είναι, όμως, μια καλοφτιαγμένη μηχανή η οποία ενσωματώνει όλα τα χαρακτηριστικά της κατηγορίας της, με λεπτή ισορροπία. Για να επιτευχθεί το συγκεκριμένο εγχείρημα, υπήρξε εκτενής συνεργασία μεταξύ της ομάδας styling στις Η.Π.Α. (H.R.A.-Honda Research Americas) και των μηχανικών της Honda Ιαπωνίας. Έτσι, μπορούμε ,πλέον, να έχουμε μια μοτοσικλέτα που να μπορούμε να οδηγούμε και να απολαμβάνουμε χωρίς το κόστος, και τους περιορισμούς που συνεπάγονται με τα chopper.


Το επίκεντρο του VT1300CX, όπως σε όλα τα cruiser και custom, είναι η εμφάνιση. Για αυτό το λόγο χρησιμοποιήθηκε μακρύς σκελετός, ψηλό τιμόνι, μακρόστενο ρεζερβουάρ και χαμηλή σέλα. Στόχος ήταν η οπτική ισορροπία του μπροστινού μέρους με το πίσω. Εξίσου μεγάλη εντύπωση δημιουργούν και οι πολύπλευρες ακτινωτές ζάντες κράματος αλουμινίου, που σε συνδυασμό με τις «καθαρές» γραμμές του, τονίζουν τη βασική-λακωνική φιλοσοφία των custom. Η προσοχή στη λεπτομέρεια φαίνεται από τον χρωμιομένο προβολέα που τονίζει το μπροστινό υπερκεκλιμένο πιρούνι, το φανάρι LED το οποίο με τη σειρά του τονίζει το πίσω φτερό, και από τις ομαλές γραμμές του για μεγαλύτερη έμφαση στο ψαλίδι και τον άξονα μετάδοσης.
Η «καρδιά» αυτού του εντυπωσιακού ταξιδευτή είναι ένας δικύλινδρος υγρόψυκτος κινητήρας των 1.312κ.εκ. σε διάταξη V-52ο. Αποδίδει περίπου 60 ίππους στις 4.250σ.α.λ. και 10,5kgm ροπής στις 2.250σ.α.λ.. Ο νέος ηλεκτρονικός ψεκασμός γίνεται από σώμα 38χλστ. και τροφοδοτείται από ρεζερβουάρ 12,8lt. Μπορεί να είναι μικρό το ρεζερβουάρ, αλλά, βάση δοκιμών της Honda, η εταιρεία εγγυάται κατανάλωση μόνο 1lt για 20,3km! Με τις επανασχεδιασμένες διπλές εξατμίσεις και το νέο εκκεντροφόρο, παράγεται ένας άκρως ικανοποιητικός συνδυασμός επιδόσεων και ήχου.
Το πλαίσιό του VT1300CX είναι κατασκευασμένο από ατσάλινες ράβδους και είναι λιτό και συμβάλει στην αρμονία της διάταξης των μερών της μοτοσικλέτας. Με μεταξόνιο στα 1.805χλστ., ίχνος στα 90χλστ. και ύψος σέλας στα.678χλστ., είναι ένα γνήσιο custom. Το βάρος του είναι 303kg, οπότε και χρησιμοποιείται τηλεσκοπικό πιρούνι 45χλστ με 130χλστ. διαδρομή εμπρός και μονό αμορτισέρ με ρύθμιση της ανάρτησης και προφόρτισης και διαδρομή 95χλστ.. Παρά την όψη hard-tail, η μοτοσικλέτα φέρει αλουμινένιο ψαλίδι για μείωση του βάρους και καλύτερη συμπεριφορά. Για να σταματήσει, το μεγάλο μοντέλο διαθέτει διπίστονη δαγκάνα, εμπρός, πάνω σε δίσκο διαμέτρου 336χλστ. και πίσω μονοπίστονη σε δίσκο 296χλστ.. Στην περίπτωση, βέβαια, της έκδοσης με C-ABS, αποκτά τριπίστονη δαγκάνα εμπρός και διπίστονη πίσω. Το εξελιγμένο σύστημα φρένων έχει σχεδιαστεί για να χωρά στο αφαιρετικό design του μοντέλου.
Το VT1300CX παράγεται σε δύο χρωματισμούς, μαύρο Graphite και μεταλλικό Wave μπλε. Το μαύρο τονίζει τον εκκεντρικό του σχεδιασμό, ενώ το μπλε τον πανέμορφο δικύλινδρο V κινητήρα του.
Το μοντέλο αυτό δημιουργήθηκε σαν βάση για προσωπικές αλλαγές από μελλοντικούς ιδιοκτήτες και επίδοξους custom δημιουργούς. Ήταν αναμενόμενο, λοιπόν, η Honda να παρέχει ευρεία γκάμα αυθεντικών προϊόντων για το μοντέλο. Αυτά περιλαμβάνουν σωληνωτή πλάτη συνοδηγού, μικρή ζελατίνα και φτερά, με πινελιές χρωμίου σε όλα.

By Vito
Πηγή: www.mototriti.gr
Άνθρωπο που έχει πολεμήσει με τον εαυτό του να τον φοβάσαι ...

Altec

#893
Toyota Concept Bike



Ένα μοναδικό κομμάτι δημιούργησε η αμερικάνικη εταιρεία Joe Gibbs Racing Motocross για την Toyota. Στην έκθεση SEMA στο Las Vegas, πρωτοπαρουσιάστηκε το concept bike που επιδεικνύει το πόσο μακριά μπορεί να φτάσει η βελτίωση μιας MX μοτοσικλέτας με τα σωστά υλικά και τους σωστούς μηχανικούς.
Η βασική πλατφόρμα ενός Yamaha YZ450F, απέκτησε ειδικά ελαφρωμένο και γυαλισμένο πλαίσιο, πλαστικά από ανθρακόνημα, καθώς και ανακατασκευασμένο ρεζερβουάρ. Για να μειωθεί ακόμα παραπέρα το βάρος της, έγινε χρήση τιτανίου και άλλων «εξωτικών» μετάλλων. Για μεγαλύτερη συγκέντρωση μαζών, ο κινητήρας απέκτησε διαφορετική μορφολογία, αντιστρέφοντας τη θέση εισαγωγής και εξάτμισης. Η μετατροπή έγινε από την Xceldyne, η οποία χρησιμοποίησε και ένα σύστημα εισαγωγής αέρα προωθούμενο από ανεμιστήρα, μαζί με τον ψεκασμό.
Οι προφυλακτήρες είναι της Cycra Racing, τα μέρη από ανθρακόνημα από την Lightspeed Performance Products, ενώ η N-Style δημιούργησε τα γραφικά. Μπιέλα, πιστόνι και ελατήρια είναι προσφορά της Carillo, τα φίλτρα αέρος και λαδιού της Filtron και τα εργοστασιακά ψυγεία αντικαταστάθηκαν από αυτοσχέδιο σύστημα ψύξης. Η εξάτμιση είναι από την FMF, τα φρένα με τα σωληνάκια τους είναι από την Brown & Miller Racing Solutions και το καπάκι συμπλέκτη, μαζί με τα περιεχόμενά του, είναι της Hinson Clutch Components.


Το ψαλίδι είναι ειδική κατασκευή φέροντας το λογότυπο της Toyota τορνιρισμένο επάνω του. Τα συστήματα συμπλέκτη και εμπρός φρένου είναι της ARC Levers και της Motion Pro Cables, ενώ τα λεβιέ των ταχυτήτων και του πίσω φρένου τα έφτιαξε η Hammerhead Designs. Οι δίσκοι είναι μοναδικά κομμάτια με το λογότυπο της Toyota χαραγμένο πάνω τους, οι ζάντες παρέχονται από τη Spinergy Wheels με τεχνολογία Fiber Spoke (ανθρακονημάτινες ακτίνες) και τα γρανάζια και το τιμόνι είναι της Renthal.
Για να ολοκληρωθεί το αριστούργημα, ενσωματώθηκε ένα σύστημα συλλογής δεδομένων, από την Pi Research, το οποίο παρέχει πληροφορίες για τη λειτουργία των αναρτήσεων και κινητήρα.




 
   Θέμα δημοσίευσης:  Re: Bikers Club  
 
Νέος easy-rider για το 2010

Έκανε την εμφάνισή του το νέο VT1300CX της Honda και έκλεψε καρδιές. Με εντελώς custom look και επιδόσεις, αλλά με χαρακτήρα και ποιότητα κατασκευής Honda, είναι ένα ορόσημο για την εταιρεία. Το κύριο στοιχείο τουVT είναι ότι συνδυάζει όλα τα υπέρ των custom μοτοσικλετών σε προσιτή τιμή.
Το μεγάλο 1300CX με την προκλητική του όψη, τον ήχο που σε απογειώνει και την υπέροχη αίσθηση κατά την οδήγησή του, κατατάσσεται εύκολα στην κατηγορία των custom. Ασφαλώς, όμως, οι ανήσυχοι Iάπωνες δεν θα μπορούσαν να συμβιβαστούν με μόνο αυτά τα χαρακτηριστικά σε ένα δίκυκλο. Το δημιούργημα πρέπει να είναι πρακτικό, να έχει ποιότητα κατασκευής και να είναι αξιόπιστο, όπως κάθε μοτοσικλέτα της μεγάλης φίρμας. Έτσι και έγινε! Άφησαν τους σχεδιαστές και μηχανικούς στη Honda να φτάσουν σε «ακρότητες» και ορίστε τα αποτελέσματα. Από το απαράμιλλο πάθος των υπευθύνων δημιουργίας αυτού του μοντέλου, η μοτοσικλέτα δεν είναι αποτέλεσμα μιας συνταγής που ακολουθήθηκε με ακρίβεια. Είναι, όμως, μια καλοφτιαγμένη μηχανή η οποία ενσωματώνει όλα τα χαρακτηριστικά της κατηγορίας της, με λεπτή ισορροπία. Για να επιτευχθεί το συγκεκριμένο εγχείρημα, υπήρξε εκτενής συνεργασία μεταξύ της ομάδας styling στις Η.Π.Α. (H.R.A.-Honda Research Americas) και των μηχανικών της Honda Ιαπωνίας. Έτσι, μπορούμε ,πλέον, να έχουμε μια μοτοσικλέτα που να μπορούμε να οδηγούμε και να απολαμβάνουμε χωρίς το κόστος, και τους περιορισμούς που συνεπάγονται με τα chopper.


Το επίκεντρο του VT1300CX, όπως σε όλα τα cruiser και custom, είναι η εμφάνιση. Για αυτό το λόγο χρησιμοποιήθηκε μακρύς σκελετός, ψηλό τιμόνι, μακρόστενο ρεζερβουάρ και χαμηλή σέλα. Στόχος ήταν η οπτική ισορροπία του μπροστινού μέρους με το πίσω. Εξίσου μεγάλη εντύπωση δημιουργούν και οι πολύπλευρες ακτινωτές ζάντες κράματος αλουμινίου, που σε συνδυασμό με τις «καθαρές» γραμμές του, τονίζουν τη βασική-λακωνική φιλοσοφία των custom. Η προσοχή στη λεπτομέρεια φαίνεται από τον χρωμιομένο προβολέα που τονίζει το μπροστινό υπερκεκλιμένο πιρούνι, το φανάρι LED το οποίο με τη σειρά του τονίζει το πίσω φτερό, και από τις ομαλές γραμμές του για μεγαλύτερη έμφαση στο ψαλίδι και τον άξονα μετάδοσης.
Η «καρδιά» αυτού του εντυπωσιακού ταξιδευτή είναι ένας δικύλινδρος υγρόψυκτος κινητήρας των 1.312κ.εκ. σε διάταξη V-52ο. Αποδίδει περίπου 60 ίππους στις 4.250σ.α.λ. και 10,5kgm ροπής στις 2.250σ.α.λ.. Ο νέος ηλεκτρονικός ψεκασμός γίνεται από σώμα 38χλστ. και τροφοδοτείται από ρεζερβουάρ 12,8lt. Μπορεί να είναι μικρό το ρεζερβουάρ, αλλά, βάση δοκιμών της Honda, η εταιρεία εγγυάται κατανάλωση μόνο 1lt για 20,3km! Με τις επανασχεδιασμένες διπλές εξατμίσεις και το νέο εκκεντροφόρο, παράγεται ένας άκρως ικανοποιητικός συνδυασμός επιδόσεων και ήχου.
Το πλαίσιό του VT1300CX είναι κατασκευασμένο από ατσάλινες ράβδους και είναι λιτό και συμβάλει στην αρμονία της διάταξης των μερών της μοτοσικλέτας. Με μεταξόνιο στα 1.805χλστ., ίχνος στα 90χλστ. και ύψος σέλας στα.678χλστ., είναι ένα γνήσιο custom. Το βάρος του είναι 303kg, οπότε και χρησιμοποιείται τηλεσκοπικό πιρούνι 45χλστ με 130χλστ. διαδρομή εμπρός και μονό αμορτισέρ με ρύθμιση της ανάρτησης και προφόρτισης και διαδρομή 95χλστ.. Παρά την όψη hard-tail, η μοτοσικλέτα φέρει αλουμινένιο ψαλίδι για μείωση του βάρους και καλύτερη συμπεριφορά. Για να σταματήσει, το μεγάλο μοντέλο διαθέτει διπίστονη δαγκάνα, εμπρός, πάνω σε δίσκο διαμέτρου 336χλστ. και πίσω μονοπίστονη σε δίσκο 296χλστ.. Στην περίπτωση, βέβαια, της έκδοσης με C-ABS, αποκτά τριπίστονη δαγκάνα εμπρός και διπίστονη πίσω. Το εξελιγμένο σύστημα φρένων έχει σχεδιαστεί για να χωρά στο αφαιρετικό design του μοντέλου.
Το VT1300CX παράγεται σε δύο χρωματισμούς, μαύρο Graphite και μεταλλικό Wave μπλε. Το μαύρο τονίζει τον εκκεντρικό του σχεδιασμό, ενώ το μπλε τον πανέμορφο δικύλινδρο V κινητήρα του.
Το μοντέλο αυτό δημιουργήθηκε σαν βάση για προσωπικές αλλαγές από μελλοντικούς ιδιοκτήτες και επίδοξους custom δημιουργούς. Ήταν αναμενόμενο, λοιπόν, η Honda να παρέχει ευρεία γκάμα αυθεντικών προϊόντων για το μοντέλο. Αυτά περιλαμβάνουν σωληνωτή πλάτη συνοδηγού, μικρή ζελατίνα και φτερά, με πινελιές χρωμίου σε όλα.

By Vito
Πηγή: www.mototriti.gr
Άνθρωπο που έχει πολεμήσει με τον εαυτό του να τον φοβάσαι ...

Padron

#894
biker ..... for you !!!!!!!!!!!!!!!!

Πέρα από το δρόμο  που περνάν τα φορτηγά
περιμένει ένα τραίνο με το φάρο αναμμένο
και σφυρίζει ένα τραγούδι από παλιά.

Είχε ξεκινήσει όταν πρόλαβα να δώ
πώς στο πρώτο το βαγόνι είχε  ακόμα το τιμόνι
μα δεν είδα πουθενά τον οδηγό.

Πάνω στο τραίνο φάντασμα
μέσα  στη νύχτα θα χαθώ
μέσα στην έρημο σέ  ένα πάρτυ μαγικό
πάνω από το γκρεμό τού  ουρανού
θα περνώ
τραίνο φάντασμα με σβησμένο αριθμό.

Μεσα  στη γαλαρία πού είναι όλα σκοτεινά
ξετυλίγεται ταινία η δικιά σου ιστορία
που ποτέ δε θα παιχτεί στο σινεμά.

Το τραίνο στέλνει σήματα σινιάλα του καπνού
κι απαντούν οι Ινδιάνοι ότι όπου νά  ναι φτάνει
στο λιβάδι του Μεγάλου Μανιτού.

Τά σέβη μου άγαπητε.........

Πάνω στο τραίνο φάντασμα
μέσα  στη νύχτα θα χαθώ
μέσα  στην έρημο σέ ένα πάρτυ μαγικό
πάνω από  το γκρεμό τού ουρανού
θα περνώ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Padron

#895
Μπέικον...............................

lordos gamiston

#896





 %@fu  %@fu  %@fu  %@fu  %@fu  kissass  kissass  kissass  kissass  spermy1  spermy1  spermy1  spermy1  spermy1

Padron

#897



Altec

#898
Άνθρωπο που έχει πολεμήσει με τον εαυτό του να τον φοβάσαι ...

Altec

#899
Φωσφορίζοντα κράνη από την Arai


Στην Ιταλία εμφανίστηκε ακόμη μια καινοτομία για το μοτοσικλετιστικό κόσμο. Αυτή αφορά στον τομέα της ασφάλειας με στόχο την αύξηση της ενεργητικής ασφάλειας των δικυκλιστών. Ο λόγος περί ενός ξεχωριστού κράνους, το οποίο «λάμπει» στο σκοτάδι.
Ένα τέτοιο κράνος είναι το όνειρο όλων των μοτοσικλετιστών που συνεχίζουν να κυκλοφορούν ακόμα και όταν το σκοτάδι αντικαταστήσει το φως της μέρας. Συνήθως, χρησιμοποιούνταν συνδυασμοί ανακλαστικών αυτοκόλλητων και προϊόντα φθορισμού, αλλά ποτέ πριν δεν είχε σχεδιαστεί κράνος το οποίο στο σκοτάδι απελευθερώνει το φως που έχει απορροφήσει.
Η Arai σε συνεργασία με την Lucedentro srl και τον διάσημο Aldo Drudi, δημιούργησε τα Viper GT και Jet SZ-F, με σχεδιασμό «ζέβρα». Το νέο κράνος είναι κομψό και διακριτικό την ημέρα και ευδιάκριτο τη νύχτα, αυξάνοντας την ασφάλεια μετακίνησης του μοτοσικλετιστή.

Η Lucedentro srl ασχολείται με εφαρμογές σε photoluminescence, ορυκτών τα οποία απορροφούν το φως, φυσικό ή τεχνητό και το διαχέει υπό άλλο χρωματισμό στο σκοτάδι. Το παραγόμενο φως δεν μπορεί να συγκριθεί σε ένταση με ηλεκτρικά συστήματα, αλλά η παραδοσιακή εκπομπή φωτός, ενώ όσο περνάει η νύχτα η έντασή του σταδιακά μειώνεται. Είναι σαφές ότι μια τέτοια τεχνολογία, όταν εφαρμόζεται σε ένα κράνος, αυξάνει σημαντικά τις δυνατότητες για την ενεργητική ασφάλεια, βελτιώνοντας δραστικά την ορατότητα των μοτοσικλετιστών τη νύχτα ή κακή ορατότητα γενικά.

Τα νέα Arai Zebra είναι διαθέσιμα σε περιορισμένη έκδοση των 50 τεμαχίων και μόνο μετά από αίτηση (σε 30 ημέρες από την παραλαβή) σε ορισμένα επιλεγμένα σημεία πώλησης. Τα διαθέσιμα μεγέθη κυμαίνονται από XS σε XXL και οι τιμές απόκτησής τους στην Ιταλία, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, είναι 610 ευρώ για την έκδοση Zebra SZ-F και 749 ευρώ για το Viper GT Zebra.



by Vito



by Vito
Πηγή: www.mototriti.gr
Άνθρωπο που έχει πολεμήσει με τον εαυτό του να τον φοβάσαι ...

Στούντιο 12

Your Angel

GreeceVIP Escorts

Brilsou 36

KONLEOS 92A

Diamon Spa

Bourbaxi19

Κροκεών 6 Ισόγειο

ioanninon 5

Lelas karagiani 35

BODY MASSAGE

Sygroy 108

TATOIOU 71

Dreams

EscortNow

Sweet Escape

Marnis 28

KONLEOS 166A

Anna Bergas 6

Fokeas 27B

ΚΩΝ/Λεως 128

Αλκαμένους 113

XANIA Eros

Studio 3 XANIA

Studio 11

Studio VIP HRAKLEIO

EDEM ΜΑΛΙΑ ΚΡΗΤΗ

Luna Rodos

Amazones

Maria IND

ΖΩΗ(IND)

Julia IND

Λάουρα IND

Μαίρη Μασάζ

Aimilia Barak

Άννα Μαρία

FRANTZI 2