kifisou 60

Glamour

GDE

Brilisoy 46

Trigeta 3

Kifisou 30

Hlia Hliou 82

KONLEOS 132

ioaninon 3 KATO

EscortsClub

AdultClub

Iris Solomou 70

ioaninon 3 OROFOS

Agyras 12

Agyras 9

Sensuality

Βριλησσού 60 ΟΡΟΦΟΣ

Μπακνανά 47

Βέργας 6 ΚΑΤΩ

Ethereal SPA

KALAMATA erotic

STUDIO 4 ΚΑΛΑΜΑΤΑ

STAR Sparti

Hot Studio Lamia

Bolos Xatziargyrh 15

Moyseos 3a BOLOS

Cherry Club Βόλος

Xalkida Erotica

Sabrina

Adriana

Nikol

Χριστιάνα IND

Samantha ind

Evelina ind

IOANNA IND

Katerina Massage

Agni Massage

Princes

Facebook,Instagram,Meta

Ξεκίνησε από pappous, Απριλίου 29, 2009, 11:23:39 ΜΜ

0 Μέλη και 3 Επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

luke cage

Facebook: Η έρευνα που «πάγωσε» τον Ζάκερμπεργκ



Το Facebook δεν βρίσκεται στα καλύτερά του τους τελευταίους μήνες: το σκάνδαλο της Cambridge Analytica, οι αποκαλύψεις για τις μεθόδους πίεσης προς τους χρήστες, ώστε να δίνουν όλο και περισσότερα προσωπικά τους στοιχεία και οι καταθέσεις του Μαρκ Ζάκερμπεργκ στο Κογκρέσο δεν βοηθούν την εικόνα της πιο δημοφιλούς πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης.

Ωστόσο, το πιο ανησυχητικό στοιχείο για το Facebook έρχεται από μια πρόσφατη έρευνα του ιδρύματος Pew, η οποία κατέγραψε μια τάση που μπορεί να θεωρηθεί σχεδόν καταστροφική: παρότι το 95% των ερωτηθέντων εφήβων που συμμετείχαν σε αυτή δήλωσε ότι έχει smartphone και το 45% δήλωσε ότι είναι online σχεδόν διαρκώς, τα πράγματα για το Facebook είναι δυσοίωνα.

Συγκεκριμένα, οι έφηβοι 13-17 ετών δηλώνουν ότι γυρίζουν την πλάτη στο Facebook για άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το Snapchat, το Youtube ή το Instagram. Μάλιστα, οι έφηβοι που προέρχονται από οικογένειες με υψηλά εισοδήματα χρησιμοποιούν το Facebook σημαντικά λιγότερο από αυτούς που προέρχονται από χαμηλά εισοδήματα.

Η τάση αυτή είναι πραγματικά ανησυχητική, καθώς η λογική του Facebook δεν είναι μόνο η κοινωνική δικτύωση, αλλά η ενημέρωση, η ψυχαγωγία, ακόμα και πιο «επαγγελματικές» χρήσεις, όπως η ανταλλαγή μηνυμάτων με υλικό ή έγγραφα. Όσο οι μικρότερες ηλικίες του γυρίζουν την πλάτη, τόσο πιο απίθανο είναι να το χρησιμοποιήσουν στο μέλλον και έτσι το Facebook χάνει και χρήστες και διάρκεια χρήσης.

Ακόμα χειρότερα, η έρευνα αποκάλυψε ότι οι έφηβοι δεν θεωρούν πλέον το Facebook «cool», που σημαίνει ότι δύσκολα θα ενδιαφερθούν και στο μέλλον για αυτό.

http://www.topontiki.gr/article/281264/facebook-i-ereyna-poy-pagose-ton-zakermpergk#.W0UExUKurcg.facebook

sailormoon

Μαζική διαγραφή λογαριασμών από το Facebook



Η Facebook Inc ανακοίνωσε ότι διέγραψε δεκάδες ψεύτικα προφίλ χρηστών στην κοινωνική του πλατφόρμα, αφότου εντόπισε μια συντονισμένη εκστρατεία πολιτικής επιρροής ενόψει των αμερικανικών εκλογών του Νοεμβρίου του 2016

Ένας ρωσικός προπαγανδιστικός βραχίονας επιχείρησε να αναμιχθεί στις αμερικανικές προεδρικές εκλογές του 2016, αναρτώντας και αγοράζοντας χώρο διαφημίσεων στο facebook, σύμφωνα με την εταιρεία και αμερικανικές υπηρεσίες πληροφοριών. Η Μόσχα αρνείται κάθε ανάμιξη.

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι διέγραψε 32 σελίδες και λογαριασμούς από το facebook και το Instagram, ως μέρος της προσπάθειάς της να καταπολεμήσει την ξένη ανάμιξη στις αμερικανικές εκλογές, απόπειρες που βουλευτές χαρακτηρίζουν επικίνδυνες για τη δημοκρατία.

«Αυτού του είδους η συμπεριφορά δεν είναι αποδεκτή στο facebook επειδή δεν θέλουμε άτομα ή οργανισμούς να δημιουργούν δίκτυα λογαριασμών για να παραπλανούν άλλους για το ποιοι είναι ή για το τι κάνουν», ανέφερε η εταιρεία στο ιστολόγιό της.

«Βρισκόμαστε ακόμη στα πολύ πρώτα στάδια της έρευνάς μας και δεν έχουμε όλα τα δεδομένα – όπως ποιοι ενδέχεται να βρίσκονται πίσω από αυτό», υπογραμμίζεται.

Περισσότεροι από 290.000 χρήστες ακολουθούσαν τουλάχιστον μια σελίδα και λογαριασμούς από αυτές τις σελίδες και περίπου 11.000 δολάρια ξοδεύτηκαν σε περίπου 150 διαφημίσεις, τόνισε η εταιρεία. Οι λογαριασμοί δημιούργησαν περίπου 30 εκδηλώσεις από τον Μάιο του 2017.

Οι σελίδες με τους περισσότερους ακόλουθους έφεραν τίτλους όπως "Aztlan Warriors," "Black Elevation," "Mindful Being," and "Resisters."

Το Facebook ανέφερε σε αμερικανούς βουλευτές αυτή την εβδομάδα ότι εντόπισε την εκστρατεία ως μέρος των ερευνών της για την ανάμιξη στις εκλογές σύμφωνα με τους New York Times που δημοσίευσαν πρώτες τη διαγραφή των λογαριασμών.

Η εταιρεία πρωτύτερα είχε τονίσει ότι 126 εκατομμύρια Αμερικάνοι ίσως να εκτέθηκαν σε πολιτικό περιεχόμενο, υποστηριζόμενο από τη Ρωσία, στο facebook σε διάρκεια δύο ετών και ότι 16 εκατομμύρια ενδέχεται να εκτέθηκαν σε ρωσική πληροφόρηση στο Instagram.

«Είναι πολύ μια πολύ καλή είδηση επειδή δείχνει ότι το facebook το λαμβάνει αυτό πολύ σοβαρά, οπότε πρέπει να επαινεθούν για αυτό που έκαναν σήμερα», δήλωσε στο Fox News η Aμερικανίδα υπουργός Εσωτερικής Ασφάλειας Κίρστεν Νίλσεν, σχολιάζοντας τα ευρήματα της εταιρείας.

«Επίσης δείχνει ότι η απειλή είναι πραγματική και οι Αμερικάνοι πρέπει να το γνωρίζουν», είπε σημειώνοντας: «οι Ρώσοι και άλλα κράτη απολύτως επιχειρούν να μας χειραγωγήσουν».

http://www.topontiki.gr/article/284218/maziki-diagrafi-logariasmon-apo-facebook

TAZ 1982

Έπεσε το Facebook



Τεχνικό πρόβλημα παρουσιάστηκε στην ιστοσελίδα της δημοφιλούς πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης για μερικά λεπτά, το απόγευμα της Παρασκευής.

«Λυπούμαστε, κάτι πήγε στραβά. Εργαζόμαστε για την αποκατάστασή του το συντομότερο δυνατόν», έγραφε σε μήνυμά του το Facebook.

http://www.topontiki.gr/article/284558/epese-facebook

palisade


διονυσιος λορβας

Περιμένω την μέρα που θα πέσει αυτο το ιντερνετικο έκτρωμα

kastoras

Μου αρέσει που κάνουν 'μποικοτάζ' στο facebook συμετέχοντας οι περισσότεροι στο instagram
Ενω το ίδιο αφεντικό τα έχει και τα δυό  m0105.gif
Οι πουτάνες, τα ποτά και τα ξενύχτια κλείσαν τα καλύτερα τα σπίτια.

大日本帝國

Θρίλερ Το Facebook από κρίση σε χειρότερη κρίση Κι όμως έχει τη δύναμη να αντιμετωπίζει τις επιθέσεις με μισές αλήθειες και με κόλπα δανεισμένα από τους πολιτικούς




Αν θέλεις να διαβάσεις κάτι πιο δυνατό από ένα πολιτικό θρίλερ, ακολούθησε την ιστορία που ξεκίνησαν πριν λίγες μέρες οι New York Times, γύρω από τις μεθόδους που χρησιμοποιεί το Facebook για να καλύψει τις κρίσεις που ξεσπάνε η μια πίσω από την άλλη. Οι ανατροπές και οι κινήσεις είναι πιο συναρπαστικές ακόμα και από όσα διαδραματίζονται στο HouseofCards. Με λίγα λόγια το Facebook θεώρησε ότι έχει η δύναμη να 'κουκουλώσει' και όχι να λύσει το σκάνδαλο που ξεκίνησε τον προηγούμενο Μάρτιο. Τότε αποκαλύφθηκε ότι η εταιρεία Cambridge Analytica είχε χρησιμοποιήσει προσωπικά δεδομένα δεκάδων χιλιάδων χρηστών για να κάνει δουλειά στην προεκλογική εκστρατεία του Τραμπ. Το θέμα αυτό, καθώς και η εμπλοκή Ρώσων στις αμερικανικές εκλογές, είναι οι δύο βασικοί πονοκέφαλοι του Facebook που το έχουν φέρει στο στόχαστρο των αμερικανικών media και (κάποιων) πολιτικών. Γι' αυτά λογοδότησε πριν λίγο καιρό ο ιδρυτής του Mark Zuckerberg στο αμερικάνικο Κογκρέσο, χωρίς να δώσει πειστικές απαντήσεις. Η αντίδραση του Facebook ήταν και είναι να 'παίξει άμυνα'. Αντί για ξεκάθαρες δεσμεύσεις ως προς το πώς θα λύσει το πρόβλημα, προτιμά να ακολουθήσει τις πιο σκληρές πρακτικές της πολιτικής προπαγάνδας: προσέλαβε τον λομπίστα ενός γερουσιαστή και μια εταιρεία που είχε εμπειρία στην δυσφήμιση αντιπάλων, η οποία δούλευε κυρίως για ρεπουμπλικάνους πολιτικούς. Το Facebook νοιώθει ακόμα παντοδύναμο και θα παραμείνει για πολύ πανίσχυρο. Δεν υπάρχουν διαδικασίες, θεσμικό πλαίσιο για να σπάσει σύντομα το τεράστιο μονοπώλιο που έχει δημιουργήσει. Επιπλέον έχει επενδύσει σημαντικά σε lobbying και έχει στενές σχέσεις με πολιτικούς και των δύο αμερικανικών κομμάτων. Από τις πρώτες κινήσεις αυτών των «συμβούλων» ήταν η δυσφήμιση όσων έκαναν κριτική στο Facebook. Προχώρησαν όμως ακόμα πιο μακριά: έβαλαν σε εφαρμογή πλάνο υπονόμευσης των εταιρειών Google, Apple μέσω δημοσιευμάτων (όπου δεν φαινόταν το Facebook). Οι επιθέσεις στην Google είχαν στόχο να δείξουν ότι θέματα με τα προσωπικά δεδομένα έχουν και άλλες εταιρείες. Η επίθεση κατά της Apple είχε ως αφορμή το ότι ο επικεφαλής της έκανε δημόσιες δηλώσεις εναντίον των πρακτικών του Facebook. Ανάμεσα στα άλλα ο Zuckerberg έδωσε εντολή στους εργαζόμενους του Facebook να πάρουν κινητά Android, αντί για iPhone που είχαν οι περισσότεροι. Καλοστημένη ίντριγκα δεν έχει γούστο χωρίς κάποιο 'άρωμα' από Σόρος. Οι 'σύμβουλοι' του Facebook επιχείρησαν να ρίξουν σκιές σε μια δυναμική Οργάνωση κατά των πρακτικών του, βγάζοντας δημοσιεύματα ότι τις αντιδράσεις τις χρηματοδοτεί ο Σόρος. Κάπου εκεί ξέφυγε η κατάσταση: οι επιθέσεις κατά του Σόρος έγιναν viral, καθώς αναπαράχθηκαν από ακροδεξιά sites με αντι-σημιτικά αντανακλαστικά, κάτι που δεν μπορούσε να περάσει απαρατήρητο. Τα στοιχεία που έχουν δημοσιευτεί στα media, δείχνουν εμπλοκή ορισμένων σημαντικών πολιτικών των ΗΠΑ (ανάμεσά τους αρκετοί Δημοκρατικοί). Έριξαν το βάρος τους υπέρ του Facebook, ενώ είχαν στενές σχέσεις μαζί του (ενός η κόρη δουλεύει στο Facebook και έχει λάβει το μεγαλύτερο ποσόν που έχει πάρει αμερικανός πολιτικός από τους εργαζόμενους του Facebook). Το θρίλερ τώρα μόλις ξεκίνησε. Το Facebook νοιώθει ακόμα παντοδύναμο και θα παραμείνει για πολύ πανίσχυρο. Δεν υπάρχουν διαδικασίες, θεσμικό πλαίσιο για να σπάσει σύντομα το τεράστιο μονοπώλιο που έχει δημιουργήσει. Επιπλέον έχει επενδύσει σημαντικά σε lobbying και έχει στενές σχέσεις με πολιτικούς και των δύο αμερικανικών κομμάτων. Παρότι μπορεί να ισχυριστεί ότι του κάνουν πόλεμο τα παραδοσιακά media και η Ευρωπαϊκή Ένωση (γιατί είναι αμερικανική εταιρεία), η κριτική που του ασκείται είναι σκληρή: με τον τρόπο που λειτουργεί το Facebook σήμερα, αποτελεί κίνδυνο για τη δημοκρατία και την ιδιωτικότητα των πολιτών. Πάρε ποπ-κορν, γιατί το στόρυ θα έχει αρκετές ακόμα στροφές.H δύναμη του Facebook δεν είναι μόνο η μονοπωλιακή του θέση ή οι στενές σχέσεις με πολιτικούς. Μεγάλο όπλο του είναι η απροθυμία πολλών χρηστών του να παραδεχτούν ότι το εργαλείο που τους έδωσε τόσο μεγάλη δύναμη έκφρασης και επικοινωνίας, δεν είναι τσάμπα: το πληρώνουν με την πρόσβαση στα προσωπικά τους δεδομένα απ' όπου το Facebook βγάζει τεράστια κέρδη. Πηγή: www.lifo.gr

luke cage

New York Times: Το Facebook «πούλησε» μηνύματα και δεδομένα χρηστών σε Microsoft, Amazon, Netflix και Spotify



Πρόσβαση σε μεγάλο όγκο δεδομένων των χρηστών του, μεταξύ των οποίων και σε μηνύματα, έδωσε το 2017 το Facebook σε εταιρίες - κολοσσούς όπως η Microsoft, η Amazon, το Netflix και το Spotify, όπως αποκαλύπτει ρεπορτάζ της New York Times.

Πρόκειται για νέο μεγάλο σκάνδαλο υποκλοπών στοιχείων από χρήστες, μετά την αποκάλυψη του σκανδάλου της  Cambridge Analytica, πριν από μερικούς μήνες.

Αυτή τη φορά,  σύμφωνα με ρεπορτάζ των New York Times, το Facebook φέρεται να επέτρεψε στη μηχανή αναζήτησης της Microsoft να βλέπει τα ονόματα σχεδόν όλων των φίλων των χρηστών του Facebook χωρίς τη συγκατάθεσή τους.

Παράλληλα, επέτρεψε στις δικτυακές πλατφόρμες ψυχαγωγίας  Netflix και Spotify να διαβάζουν τα προσωπικά μηνύματα των χρηστών, ενώ άφησε την Amazon να αποκτήσει ονόματα χρηστών και πληροφορίες επικοινωνίας μέσω των φίλων τους.

Τέλος, επέτρεψε στη Yahoo να διαβάζει τις αναρτήσεις φίλων χρηστών.

Η απάντηση

Από την πλευρά της, η Facebook Inc ανακοίνωσε σήμερα ότι δεν έδωσε σε ορισμένες εταιρείες πρόσβαση σε δεδομένα χρηστών του χωρίς την έγκρισή τους.

Το Facebook διευκρίνισε ότι αυτό που έκανε ήταν να βοηθάει τους χρήστες να έχουν πρόσβαση στους λογαριασμούς τους στο Facebook ή σε συγκεκριμένες λειτουργίες σε συσκευές και πλατφόρμες που έχουν φτιάξει άλλες εταιρείες, όπως οι Apple, Amazon, Blackberry και Yahoo, που είναι γνωστές ως διασυνδεδεμένοι εταίροι.

Η εταιρεία σημείωσε ότι αυτοί οι εταίροι είχαν πρόσβαση σε μηνύματα, αλλά οι χρήστες «θα έπρεπε πρώτα να έχουν ξεκάθαρα συνδεθεί (sign in) στο Facebook»  προτού χρησιμοποιήσουν μια λειτουργία ανταλλαγής μηνυμάτων ενός εταίρου.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του μέσου κοινωνικής δικτύωσης, το Facebook  τερμάτισε σχεδόν όλες αυτές τις συνεργασίες τους τελευταίους μήνες, εκτός από αυτήν με την Apple και την Amazon.

Πηγές: New York Times, ΑΠΕ - ΜΠΕ

http://www.kathimerini.gr/1000870/article/epikairothta/kosmos/new-york-times-to-facebook-poylhse-mhnymata-kai-dedomena-xrhstwn-se-microsoft-amazon-netflix-kai-spotify?platform=hootsuite

luke cage

15 χρόνια Facebook: Εκεί που πάνε οι φιλίες για να μην πεθάνουν φυσιολογικά Παρακολουθώντας τα χρονολόγια στην πλατφόρμα μας να στοιχειώνονται από «κατάλοιπες φιλίες» και «αδύναμους δεσμούς»



Το κοινωνικό δίκτυο έγινε 15 χρονών αυτή τη Δευτέρα – χρονικό διάστημα που περιέργως μας φαίνεται συγχρόνως πολύ μεγάλο και πολύ μικρό – και ένα από τα πιο εμφανή στοιχεία της επιρροής του στην κοινωνική ζωή των ανθρώπων την τελευταία μιάμιση δεκαετία είναι το εξής: Το Facebook είναι ο τόπος που πάνε οι φιλίες για να μην πεθάνουν φυσιολογικά, παραμένοντας σ΄ ένα καθαρτήριο μεταξύ ζωής και θανάτου. Μπορεί συνεπώς εκτός των άλλων να χρεωθεί στην πλατφόρμα το ότι δημιούργησε μια νέα κατηγορία σχέσης που δεν θα μπορούσε να υπάρξει στο μεγαλύτερο μέρος της ανθρώπινης ιστορίας – αυτό που θα αποκαλούσαμε κατάλοιπη φιλία. Πρόκειται για τη φιλία εκείνη, εντός ή εκτός εισαγωγικών, την οποία έχεις εξελικτικά ξεπεράσει, που κανονικά θα είχε σβηστεί εντελώς από τη ζωή σου, εξαιτίας όμως του Facebook, εξακολουθεί να υπάρχει και να θυμίζει, αμυδρά ή σποραδικά έστω, την παρουσία της ακόμα κι αν δεν υπάρχει μεταξύ σας καμία ή σχεδόν καμία αλληλεπίδραση, καμία επικοινωνία, καμία «σύνδεση», που είναι και ο τοτεμικός, θρησκευτικός σχεδόν όρος που έχει επικαλεστεί συχνά ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ για ο δημιούργημά του. Είναι λογικό να συμπεράνουμε ότι οι χρήστες με παλαιότερους λογαριασμούς στο Facebook είναι πιθανότερο να έχουν πιο πολλές τέτοιες κατάλοιπες φιλίες, ή «αδύναμους δεσμούς» όπως ερευνητές τις αποκαλούν συχνά, στα βάθη του χρονολόγιου τους - απλούστατα γιατί είχαν περισσότερο χρόνο για να κάνουν «φιλίες» που σταδιακά ξεθώριασαν και συχνά είχαν να κάνουν με παλαιούς συμμαθητές με τους οποίους επανασυνδέθηκαν στην πλατφόρμα για να αποξενωθούν και πάλι λόγω Αλλά και όσοι μπήκαν πιο πρόσφατα στην πλατφόρμα ενδεχομένως έχουν εμπειρία του φαινομένου, ειδικά όσοι ξεκίνησαν προσωπικό λογαριασμό με νοσταλγικές καταρχήν προθέσεις. Όπως η κοινωνιολόγος στο Πανεπιστήμιο της Βόρειας Καρολίνας, Ρεμπέκα Άνταμς που άνοιξε προσωπικό λογαριασμό στο Facebook για πρώτη φορά τον περασμένο χρόνο, ρυθμίζοντάς τον έτσι ώστε να βρει χαμένες συνδέσεις με παλιούς γνωστούς. «Χρησιμοποίησα ως εικόνα προφίλ μια φωτογραφία μου από το γυμνάσιο», λέει. «Ξέρω αυτούς που με αναγνωρίζουν όπως είμαι τώρα, με ενδιέφερε όμως κυρίως να ξαναβρώ αυτούς που με ήξεραν όταν ήμουν νέα». Ασχέτως της πορείας πάντως που θα ακολουθήσει μια τέτοια επανασύνδεση, ακόμα και οι «φίλοι» με τους οποίους ποτέ δεν υπήρξε ή χάθηκε στην πορεία κάθε αλληλεπίδραση, μπορούν να ανακληθούν κάποια στιγμή από την αφάνεια όταν υπάρξει ανάγκη. Σύμφωνα με την Nicole Ellison, ερευνήτρια online επικοινωνίας και κοινωνικών δικτύων στο Πανεπιστήμιο του Μίτσιγκαν, όταν οι άνθρωποι ζητούν τη βοήθεια του δικτύου φίλων τους στο Facebook, κατά κανόνα υπάρχει ανταπόκριση, είτε ζητάνε πληροφορίες, είτε συναισθηματική υποστήριξη, είτε κάποια προσωπική χάρη, όπως να δανειστούν ένα βιβλίο ή να μοιραστούν με κάποιον μια κούρσα μέχρι το αεροδρόμιο. Και, όπως σημειώνει, πολλές φορές την βοήθεια προσφέρει τελικά όχι κάποιος στενός φίλος αλλά κάποιος από τους αδύναμους δεσμούς. Αυτές όμως είναι εξαιρετικές περιπτώσεις. Οι πιο πολλές από αυτές τις «συνδέσεις» που απλά υπάρχουν στη λίστα με τους φίλους της προσωπικής μας σελίδας, δεν θα είχαν επιβιώσει εκτός Facebook. «Οι φιλίες προσδιορίζονται σε μεγάλο βαθμό από το περιβάλλον τους και το Facebook είναι αυτόνομο περιβάλλον», λέει ο Μάικλ Χάρις, συγγραφέας του βιβλίου "The End of Absence: Reclaiming What We've Lost in a World of Constant Connection" (Το τέλος της απουσίας: Διεκδικώντας αυτό που χάσαμε σε έναν κόσμο διαρκούς σύνδεσης): «Είναι σαν δοχείο εργαστηρίου στο οποίο ό,τι έχει την πιθανότητα να αναπτυχθεί, θα αναπτυχθεί με τη μορφή κάποιου είδους κοινωνικής επαφής. Οι πιο πολλές τέτοιες 'φιλίες' όμως δεν θα είχαν καμία τύχη εκτός ίντερνετ». Αυτή είναι τελικά μια από τις «φαουστικές» συμφωνίες που έχουμε κάνει με το Facebook. Μπορούμε να ζητήσουμε (και να λάβουμε) συμβουλή και βοήθεια από όλους γνωρίζουμε σε ζητήματα μεγάλα και μικρά, με αντάλλαγμα όμως να παρακολουθούμε να επιπλέουν στο χρονολόγιο μας τα κουφάρια συνδέσεων που έσβησαν ή δεν αναπτύχθηκαν ποτέ. Με στοιχεία από το άρθρο "Facebook: Where Friendships Go to Never Quite Die" της Julie Beck που δημοσιεύτηκε ατο The Atlantic Πηγή: www.lifo.gr

sailormoon

Κινεζικός «δράκος» απειλεί το Facebook




Ο Ζούκερμπεργκ απαντά με ενοποίηση των Instagram, WhatsApp και Messenger

Τα προσωπικά δεδομένα θα παραμείνουν απροστάτευτα / Στα σκαριά ένα νέο κρυπτοσυνάλλαγμα



Εάν επισκεφθήκατε την Κίνα τα τελευταία χρόνια, ίσως έχετε ανακαλύψει πόσο δύσκολο είναι να τα βγάλετε πέρα χωρίς το WeChat, μια εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα γενικής χρήσης.

Οι άνθρωποι στην Κίνα χρησιμοποιούν το WeChat για τα πάντα:

● την αποστολή μηνυμάτων στην οικογένεια,

● την ανάγνωση ειδήσεων και άρθρων,

● για να παραγγείλουν φαγητό,

● για να πληρώσουν σε αυτόματους πωλητές

● και για να πληρώσουν για ταξί.

Το WeChat σας επιτρέπει να καταθέτετε χρήματα στην τράπεζά σας, να αναζητάτε ένα βιβλίο σε βιβλιοθήκη, να κλείνετε ιατρικό ραντεβού, να πραγματοποιείτε επιχειρηματικές συνομιλίες και να αλληλεπιδράτε με την κυβέρνηση. Στην Κίνα το WeChat είναι το λειτουργικό σύστημα μιας ζωής για περίπου 1,1 δισεκατομμύρια ανθρώπους.

Για τον διευθύνοντα σύμβουλο του Facebook Μαρκ Ζούκερμπεργκ το WeChat είναι η μεγαλύτερη πρόκληση και το πρότυπο για το μέλλον της εταιρείας του. Ο Ζούκερμπεργκ επιθυμεί εδώ και καιρό το Facebook να είναι το λειτουργικό σύστημα της ζωής μας – τουλάχιστον για εκείνους που ζουν εκτός της Κίνας.

Το WeChat είναι αυτό που το Facebook ακόμη... δεν έχει γίνει. Εάν κινηθεί πέρα από την Κίνα και τη διασπορά της, είναι επίσης η μεγαλύτερη απειλή για την παγκόσμια κυριαρχία του Facebook.



Η ενοποίηση

Σε ανακοίνωσή του την Τετάρτη 6 Μαρτίου ο Ζούκερμπεργκ υποσχέθηκε να ενοποιήσει τις υπηρεσίες ανταλλαγής μηνυμάτων των τριών πλατφορμών του, του Instagram (1 δισεκατομμύριο χρήστες), του WhatsApp (1,5 δισεκατομμύρια χρήστες) και του Messenger (1,3 δισεκατομμύρια χρήστες).

Θα επεκτείνει την ισχυρή κρυπτογράφηση που διακρίνει το WhatsApp από πολλές άλλες υπηρεσίες στις άλλες δύο πλατφόρμες και θα επιτρέψει στο περιεχόμενο να μετακινείται εύκολα ανάμεσά τους.

Το Facebook ελπίζει να προσελκύσει όσους χρησιμοποιούν ανταγωνιστικές υπηρεσίες όπως το Telegram, το Signal, το Skype, το Hangouts της Google, το IMessage της Apple ή το κλασικό SMS στις διάφορες υπηρεσίες ανταλλαγής μηνυμάτων του Facebook. Η σύμπτυξη όλων αυτών των εφαρμογών, μαζί με τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τις παλιομοδίτικες τηλεφωνικές κλήσεις, θα αποτελούσε ένα σημαντικό βήμα για να γίνει το Facebook το λειτουργικό σύστημα της ζωής μας.

Επί της ουσίας αυτή η ανακοίνωση σημαίνει ότι το WhatsApp δεν θα αλλάξει κατά τον τρόπο που πολλοί φοβούνται, δηλαδή δεν θα εγκαταλείψει την κρυπτογράφηση για την ασφάλεια των προσωπικών τους δεδομένων και των συνομιλιών. Αντ' αυτού, το Messenger θα γίνει περισσότερο όπως το WhatsApp. Αυτό θα ήταν το πρώτο βήμα προς την ενοποίηση αυτών των υπηρεσιών για να μοιάζουν περισσότερο και να ανταγωνίζονται το WeChat.



Τίποτε δεν αλλάζει

Παρ' όλη τη διαφημιστική εκστρατεία, ο Ζούκερμπεργκ δεν είπε τίποτα για αλλαγή του Facebook. Το Facebook, με 2,3 δισεκατομμύρια χρήστες, θα συνεχίσει να παρακολουθεί ό,τι κάνετε, θα επιβλέπει αυτά που διαβάζετε και παρακολουθείτε, ενώ θα περιλαμβάνει διαφημίσεις που στοχεύουν σε εσάς με βάση το μαζικό σύστημα παρακολούθησης που έχει δημιουργήσει την τελευταία δεκαετία.

Θα εξακολουθήσει να διανέμει εικόνες κουταβιών και μωρών μαζί με μηνύματα μίσους και θεωρίες συνωμοσίας.

Η τελευταία αυτή ανακοίνωση του Ζούκερμπεργκ τραβάει την προσοχή των δημοσιογράφων μακριά από το ότι το Facebook συνεχίζει να εκμεταλλεύεται τους χρήστες του.

Σε σχέση με την ασφάλεια σύνδεσης των χρηστών του, το Facebook ενθαρρύνει – δηλαδή... προτρέπει – τους χρήστες να επιλέγουν την αποστολή μηνύματος στο κινητό τους τηλέφωνο για να επιβεβαιώσουν ότι είναι αυτοί που τους ανήκει ο λογαριασμός πριν συνδεθούν. Αλλά δεν προστατεύει τον αριθμό του κινητού τους από αδιάκριτα μάτια ή διαφημιστές.

Χρησιμοποιώντας έναν αριθμό τηλεφώνου, ο καθένας μπορεί να αναζητήσει ένα προφίλ στο Facebook και δεν υπάρχει τρόπος για τους χρήστες να το αποτρέψουν αυτό. Δεδομένου ότι η ταυτότητα στο WhatsApp είναι συγκεκριμένη για τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου, είναι πιθανόν οι αριθμοί των κινητών μας τηλεφώνων, που θεωρούνται προσωπικά δεδομένα, να μένουν παντελώς απροστάτευτοι στο μέλλον.

Άλλωστε προσφάτως αποκαλύφθηκε ότι τουλάχιστον έντεκα δημοφιλείς εφαρμογές υγείας μοιράζονταν εξαιρετικά ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα με το Facebook μέσω κινητών τηλεφώνων.



Το σχέδιο

Ωστόσο το Facebook έχει ένα άλλο σχέδιο για να γίνει απαραίτητο στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων σε όλο τον κόσμο. Σχεδιάζει να δημιουργήσει ένα νέο κρυπτοσυνάλλαγμα για τους χρήστες του.

Οι χρήστες του WhatsApp θα μπορούν σύντομα να χρησιμοποιήσουν το ψηφιακό νόμισμα για να παραγγείλουν online φαγητό ή να αγοράσουν εισιτήρια τρένων. Φανταστείτε τι θα συμβεί εάν οι 1,5 δισεκατομμύρια χρήστες του WhatsApp αρχίζουν να στέλνουν χρήματα σε συγγενείς σε άλλες χώρες χρησιμοποιώντας το νόμισμα του Facebook και να κάνουν πληρωμές που εγκρίνει το Facebook.

Αυτό θα εδραιώσει ακόμη περισσότερο την παγκόσμια δύναμη του Facebook. Μπορεί να χρειαστούν χρόνια μέχρι η Ευρωπαϊκή Ένωση ή η κυβέρνηση των Ηνωμένων Πολιτειών να συγκεντρώσουν το νομικό υπόβαθρο και την πολιτική βούληση να διαλύσουν το Facebook.

http://www.topontiki.gr/article/314219/kinezikos-drakos-apeilei-facebook

zalismenos

Όλα τα ψώνια εχουν την κωλοσελίδα αυτή

μυτογκας

Το facebook είναι ίσως η μοναδική διαδικτυακή πλατφόρμα που έχει καννιβαλίσει τα προσωπικά μας δεδομένα.

luke cage

Έπεσε σήμερα το φατσοβιβλίο  m0530.gif του ευχόμαστε τα καλύτερα  t08171.gif

Πάντα τέτοια  guy-pooping.gif

pertinax


glifomounio

Παράθεση από: luke cage στις Απριλίου 14, 2019, 07:38:40 ΜΜ
Έπεσε σήμερα το φατσοβιβλίο  m0530.gif του ευχόμαστε τα καλύτερα  t08171.gif

Πάντα τέτοια  guy-pooping.gif
s14116.gif s14116.gif s14116.gif s14116.gif s14116.gif s14116.gif

Στούντιο 12

Your Angel

GreeceVIP Escorts

Brilsou 36

KONLEOS 92A

Diamon Spa

Bourbaxi19

Κροκεών 6 Ισόγειο

ioanninon 5

Lelas karagiani 35

BODY MASSAGE

Sygroy 108

TATOIOU 71

Dreams

EscortNow

Sweet Escape

Marnis 28

KONLEOS 166A

Anna Bergas 6

Fokeas 27B

ΚΩΝ/Λεως 128

Αλκαμένους 113

XANIA Eros

Studio 3 XANIA

Studio 11

Studio VIP HRAKLEIO

EDEM ΜΑΛΙΑ ΚΡΗΤΗ

Luna Rodos

Amazones

ATHENSSEXSTUDIOS

Maria IND

ΖΩΗ(IND)

Julia IND

Λάουρα IND

Μαίρη Μασάζ

Aimilia Barak

Άννα Μαρία

FRANTZI 2