kifisou 60

Glamour

GDE

Brilisoy 46

Trigeta 3

Kifisou 30

Hlia Hliou 82

KONLEOS 132

ioaninon 3 KATO

EscortsClub

AdultClub

Iris Solomou 70

ioaninon 3 OROFOS

Agyras 12

Agyras 9

Sensuality

Βριλησσού 60 ΟΡΟΦΟΣ

Μπακνανά 47

Βέργας 6 ΚΑΤΩ

Ethereal SPA

KALAMATA erotic

STUDIO 4 ΚΑΛΑΜΑΤΑ

STAR Sparti

Hot Studio Lamia

Bolos Xatziargyrh 15

Moyseos 3a BOLOS

Cherry Club Βόλος

Xalkida Erotica

Sabrina

Adriana

Nikol

Χριστιάνα IND

Samantha ind

Evelina ind

IOANNA IND

Katerina Massage

Agni Massage

Princes

Facebook,Instagram,Meta

Ξεκίνησε από pappous, Απριλίου 29, 2009, 11:23:39 ΜΜ

0 Μέλη και 3 Επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

pontikos69

Ο Τζορτζ Σόρος επιτίθεται και απειλεί Facebook και Google: «Οι μέρες σας είναι μετρημένες»





«Απειλή» για την κοινωνία χαρακτήρισε το Facebook και τη Google ο Τζορτζ Σόρος από το βήμα του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ στο Νταβός.

«Οι μεταλλευτικές επιχειρήσεις και οι εταιρείες εξόρυξης πετρελαίου εκμεταλλεύονται το φυσικό περιβάλλον, οι εταιρείες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης εκμεταλλεύονται το κοινωνικό περιβάλλον», είπε ο δισεκατομμυριούχος επενδυτής υποστηρίζοντας ότι Facebook και Google έχουν εξελιχθεί σε «εμπόδια για την καινοτομία» κι ότι «οι μέρες τους είναι μετρημένες».

Κατά την άποψη του Σόρος «οι εταιρείες μέσων κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζουν τον τρόπο σκέψης και συμπεριφοράς των ανθρώπων, χωρίς οι ίδιοι να το αντιλαμβάνονται, πράγμα που έχει σοβαρές αρνητικές συνέπειες για τη λειτουργία της δημοκρατίας, ιδίως όσον αφορά στην ακεραιότητα των εκλογών.»

Πρόσθεσε ακόμη ότι οι εν λόγω εταιρείες εξαπατούν τους χρήστες κατευθύνοντας την προσοχή τους στους δικούς τους εμπορικούς σκοπούς και τους εθίζουν σκοπίμως στις υπηρεσίες που αυτές προσφέρου, πράγμα «ιδιαίτερα επιβλαβές για τους εφήβους».

Ενώ προειδοποίησε για το διαφαινόμενο κίνδυνο εταιρείες που έχουν συλλέξει πολλά δεδομένα στο Διαδίκτυο να συνδυάσουν τα δικά τους συστήματα συλλογής πληροφοριών με κρατικές υπηρεσίες: «Αυτό ίσως καταλήξει σ' έναν ιστό ολοκληρωτικού ελέγχου, που ούτε ο Άλντους Χάξλεϊ ή ο Τζορτζ Όργουελ δεν θα μπορούσαν να φανταστούν».

Ο Ουγγρο-Αμερικανός επιχειρηματίας προειδοποίησε ότι αυτά τα «πανίσχυρα μονοπώλια» δεν πρόκειται να αλλάξουν συμπεριφορά χωρίς επαρκή εποπτικό έλεγχο.

Στην ίδια ομιλία ο Τζορτζ Σόρος άσκησε δριμεία κριτική στον Ντόναλντ Τραμπ λέγοντας ότι με την πολιτική του έφερε τις ΗΠΑ σε τροχιά πυρηνικού πολέμου με τη Βόρεια Κορέα.

Πηγή: Ο Τζορτζ Σόρος επιτίθεται και απειλεί Facebook και Google: «Οι μέρες σας είναι μετρημένες» | iefimerida.gr

luke cage

«Κρύψτε» πριν πόση ώρα είχατε «μπει» στο facebook - «Εξαφανίστε» τα ίχνη σας με μόλις δυο βήματα



Όλοι έχουμε προσέξει φίλους μας στο chat που δίπλα από το όνομα τους λέει π.χ 15 λεπτά, 1 ώρα κ.τ.λ. Αυτή η ώρα δείχνει το πόση ώρα έχετε να μπείτε στο Facebook. Ακόμα να είστε και offline! Αυτό βέβαια ισχύει και για εσάς.

Αυτή η υπηρεσία είναι λίγο σπαστική μιας και είναι πολλές στιγμές που απλά θέλουμε να τσεκάρουμε το Facebook από το κινητό μας να δούμε άμα έχουμε κάποια νέα ειδοποίηση κ.τ.λ και όχι για να ξέρουν όλοι οι φίλοι μας πότε μπήκαμε την ακριβή στιγμή.

Αυτό ευτυχώς μπορούμε να το απενεργοποιήσουμε. Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα αναλυτικά με εικόνες για να το απενεργοποιήσετε από τον υπολογιστή σας ή από το Smartphone σας.

Υπολογιστής

Βήμα 1: Συνδεθείτε στο Facebook σας, πατήστε στο γρανάζι πάνω δεξιά και έπειτα Ρυθμίσεις λογαριασμού (Account Settings). Από εκεί πηγαίνουμε αριστερά στις Εφαρμογές (Apps)



Βήμα 2: Πατάμε πάνω στην επιλογή που λέει –> Εφαρμογές που χρησιμοποιούν οι άλλοι (Apps others use) και μετά ξετσεκάρουμε την επιλογή "Η δραστηριότητα μου σε εφαρμογές" (My app activity)




Και στο κινητό ακολουθούμε τα ίδια ακριβώς βήματα.

http://www.topontiki.gr/article/188875/krypste-prin-posi-ora-eihate-mpei-sto-facebook-exafaniste-ta-ihni-sas-me-molis-dy

sarcofago

Απο τότε που έπαψα να χρησιμοποιώ αυτή την υπερμαλακία με τα κωλολαικ τους και τα κουτσομπολιά τους το λαπτοπ μου πάει και πιο γρήγορα  :th_running:

averel dalton

Πώς θα βρείτε κάποιον στο Facebook, χωρίς το όνομά του



Ο πιο συνηθισμένος τρόπος να βρείτε κάποιον στο Facebook είναι να εισάγετε το ονοματεπώνυμό του στο πεδίο αναζήτησης. Εάν όμως έχει εγγραφεί με παραλλαγμένο ή ακόμα και διαφορετικό όνομα ή παρατσούκλι, κατά παράβαση της αρχής της υπηρεσίας «χρησιμοποιούμε μόνο το πραγματικό μας όνομα», τότε θα δυσκολευτείτε. Εάν έχετε το κινητό του προσώπου αυτού όμως, ίσως τα πράγματα γίνουν πιο εύκολα και γρήγορα. Σημειώστε, ότι μπορείτε να δοκιμάσετε την αναζήτηση και με διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Εάν δεν φτάσετε και πάλι στο επιθυμητό αποτέλεσμα, ελέγξτε εάν έχει μοιραστεί το τηλέφωνό του μαζί σας στο Gmail, όπως περιγράφουμε στο άρθρο:Πώς θα βρείτε γρήγορα έναν αριθμό τηλεφώνου μέσω Google

Αφού βρείτε τον αριθμό του κινητού, μπορείτε να κάνετε αναζήτηση με αυτό στο Facebook, εισάγοντάς το στη διεύθυνση https://www.facebook.com/settings?tab=privacy&section=findphone&view.

Εάν δεν θέλετε να σας βρίσκουν με τον αριθμό τηλεφώνου που έχετε δώσει στο Facebook -ή, στο WhatsApp, αφού πλέον το Facebook το γνωρίζει μετά την εξαγορά του- τότε θα πρέπει να μεταβείτε στις σχετικές ρυθμίσεις στη διεύθυνση  https://www.facebook.com/settings?tab=privacy και να αλλάξετε τη ρύθμιση «Όλοι» στη ερώτηση «Ποιοι μπορούν να σας βρουν με βάση τον αριθμό τηλεφώνου που δώσατε;», για όσους δεν μπορούν ήδη να δουν τον αριθμό του τηλεφώνου σας. Οι επιλογές που έχετε είναι «Όλοι», οι «Φίλοι των φίλων» και οι «Φίλοι», όχι όμως Κανείς.

Το ποιοι μπορούν να δουν ήδη τον αριθμό του τηλεφώνου σας, το ορίζετε στη διεύθυνση
https://www.facebook.com/[to_onoma_sas_sto_FB]/about?section=contact_basic δίπλα στον αριθμό σας. Όπως θα παρατηρήσετε, είναι διαφορετικό ποιοι μπορούν να δουν τον αριθμό του τηλεφώνου σας από τη σελίδα σας στο Facebook από τη δυνατότητα να σας αναζητήσουν με αυτόν. Για παράδειγμα, διαπιστώσαμε ότι η προβολή του αριθμό κινητού ήταν περιορισμένη στην «Οικογένεια» (ομάδα που δημιουργεί ο χρήστης με επιλεγμένα μέλη, ως κοινό κάποιων δημοσιεύσεων), εντούτοις η αναζήτηση με αυτόν τον αριθμό τηλεφώνου οδήγησε στη σελίδα του σωστού χρήστη.

Πηγή: tech.in.gr


luke cage

Το Facebook τους διέγραψαν οι Elon Musk, Massive Attack και Julian Assange

Eλπίζουμε να διαγράψουν το facebook και όσα ζευγάρια έχουν κοινό προφίλ

ΕΔΩ

291.gif 291.gif 291.gif 291.gif 291.gif

luke cage

Η Ελλάδα και έξι ακόμη ευρωπαϊκές χώρες κατήγγειλαν το Facebook στις αρχές προστασίας δεδομένων




Το Νορβηγικό Συμβούλιο Καταναλωτών (NCC) μόλις κατήγγειλε το Facebook στη Νορβηγική Αρχή Προστασίας Δεδομένων (DPA) για την παραβίαση της ευρωπαϊκής νομοθεσίας περί ιδιωτικότητας. Αυτή όμως η ενέργεια είναι συντονισμένη με 9 ακόμη οργανώσεις σε έξι ευρωπαϊκές χώρες, μεταξύ των οποίων και αυτή στην Ελλάδα, όπως μεταδίδει ο νορβηγικός Τύπος. Την Τετάρτη αποκαλύφθηκε ότι έως και 87 εκατομμύρια χρήστες του Facebook ενδέχεται να έχουν επηρεαστεί από το σκάνδαλο Cambridge Analytica. Ο αριθμός αυτός είναι σημαντικά υψηλότερος από την προηγούμενη εκτίμηση των 50 εκατομμυρίων πολιτών των ΗΠΑ. Το Νορβηγικό πρακτορείο ειδήσεων (NTB) επιβεβαίωσε ότι 17 Νορβηγοί κατέβασαν την εφαρμογή του διαδικτύου thisisyourdigitallife, δίνοντας στην Cambridge Analytica πρόσβαση σε προσωπικές πληροφορίες. Κατά συνέπεια, ενδέχεται να έχουν επηρεαστεί έως και 37.550 Νορβηγοί. Αυτές οι νέες πληροφορίες οδήγησαν το NCC να υποβάλει καταγγελία για το Facebook στο DPA. Εννέα οργανώσεις καταναλωτών στις Κάτω Χώρες, το Βέλγιο, την Ισπανία, την Πορτογαλία, την Ιταλία και την Ελλάδα έχουν κάνει το ίδιο όπως μεταδίδει το δημοσίευμα του nrkbeta.no. Το LIFO.gr έχει επικοινωνήσει με το ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας και τον Συνήγορο του Καταναλωτή προκειμένου να μάθει λεπτομέρειες για τις καταγγελίες. Στην επιστολή του προς την νορβηγική αρχή, το NCC γράφει μεταξύ άλλων: - Βάσει ειδησεογραφικών εκθέσεων, είναι σαφές ότι υπήρξε παραβίαση των ευρωπαϊκών κανόνων προστασίας δεδομένων. - Φαίνεται ότι το Facebook δεν έχει προστατεύσει επαρκώς τα δεδομένα των χρηστών του και δεν έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για να τροποποιήσει την κατάσταση μόλις αυτό έγινε γνωστό το 2015. Ο διευθυντής ψηφιακών υπηρεσιών στο Νορβηγικό Συμβούλιο Καταναλωτών Finn Myrstad λέει στον ιστότοπο NRKbeta ότι «χρειάζεται τώρα μια ανεξάρτητη αξιολόγηση από τις εθνικές αρχές» για το πώς το Facebook χειρίζεται τις προσωπικές πληροφορίες των Νορβηγών και άλλων Ευρωπαίων πολιτών. Ο καθορισμός του κατά πόσο οι καταναλωτές λαμβάνουν τις σωστές πληροφορίες δεν μπορεί να αφεθεί μόνο στο Facebook, λέει ο Myrstad και προσθέτει: «Είναι μια εταιρεία με ιστορικό αποφυγής συζητήσεων για τα δύσκολα ζητήματα. Αυτό θα συμβάλει στην αποστολή ενός ισχυρού μηνύματος ότι τα περιστατικά αυτού του είδους θα έχουν συνέπειες και ότι πρέπει να δοθεί πρόσβαση σε ουδέτερους φορείς όπως η DPA». Η νορβηγική καταγγελία βασίζεται σε επιστολή που απεστάλη τον Μάρτιο εξ ονόματος 43 οργανώσεων καταναλωτών σε 31 ευρωπαϊκές χώρες στην «Ομάδα του Άρθρου 29» στην ΕΕ, μια ομάδα προστασίας της ιδιωτικής ζωής. Μετά από όσα προέκυψαν τις τελευταίες ημέρες, αρκετοί οργανισμοί θεώρησαν ότι έπρεπε να επικοινωνήσουν απευθείας με τις εθνικές αρχές για να πιέσουν το Facebook Το Facebook δεν έχει σχολιάσει τις καταγγελίες. Πηγή:http://www.lifo.gr/now/digital-life/187788/i-ellada-kai-eksi-akomi-eyropaikes-xores-katiggeilan-to-facebook-stis-arxes-prostasias-dedomenon

luke cage

Πως να ελέγξετε αν «χάκαραν» τον λογαριασμό σας στο Facebook



Χιλιάδες χρήστες του Facebook αγωνιούν αν ο λογαριασμός τους εκτέθηκε στην Cambridge Analytica, μετά το σκάνδαλο που ξέσπασε και οδήγησε σε απολογία στο Κογκρέσο τον Μάρκ Ζούγκερμπεργκ.

Σε μία προσπάθεια να διευκολύνει τους χρήστες, το Facebook ξεκίνησε τη Δευτέρα να τους ενημερώνει αν βρίσκονται ανάμεσα σε εκείνους που εκτέθηκαν με προσωπικά μηνύματα. Την ίδια ώρα, «ανέβηκε» μία νέα εφαρμογή, μέσω της οποίας οι χρήστες μπορούν να αναζητήσουν τα στοιχεία που θέλουν και να διαπιστώσουν αν τα στοιχεία του λογαριασμού τους έχουν υποκλαπεί.

Τι πρέπει να κάνετε:

1ον:  Κλικ στο εικονίδιο του κέντρου βοηθείας, στη βασική μπάρα δεδομένων (στο εικονίδιο με το ερωτηματικό).

2ον: Κλικ στην επιλογή «κέντρο βοηθείας»

3ον: Στην αναζήτηση γράφετε Cambridge Analytica

4ον: Κλικ στην επιλογή «πώς θα ξέρω αν τα στοιχεία μου κοινοποιήθηκαν στην Cambridge Analytica»

Μόλις ολοκληρώσετε τη διαδικασία θα λάβετε ένα μήνυμα μέσω του οποίου θα ενημερωθείτε αν έχουν υποκλαπεί τα στοιχεία σας.

http://www.kathimerini.gr/958266/article/texnologia/diadiktyo/pws-na-eleg3ete-an-xakaran-ton-logariasmo-sas-sto-facebook?platform=hootsuite

diary of madman


luke cage

Γιατί η «αναγνώριση προσώπου» μπορεί να κοστίσει ακριβά στο Facebook;



Ένας δικαστής στο Σαν Φρανσίσκο αποφάσισε τη Δευτέρα ότι οι χρήστες του Facebook που κατοικούν στο Ιλινόις μπορούν να προβούν σε αγωγές κατά της εταιρείας σχετικά με τη χρήση λογισμικού της αναγνώρισης προσώπου (Facial Recognition). Και αν συνεχιστούν αυτές οι αγωγές, μπορεί να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια. Το Facebook θα ξεκινήσει από σήμερα να ζητά τη ρητή συγκατάθεση από τους Ευρωπαίους χρήστες του για τις ρυθμίσεις που «ωφελούν» μια πιθανή στοχευμένη διαφήμιση, για την αποθήκευση ευαίσθητων πληροφοριών και - για πρώτη φορά στην ΕΕ – την εφαρμογή της τεχνολογίας αναγνώρισης προσώπου, καθώς ο Γενικός Κανονισμός Προστασίας Δεδομένων (GDPR) πρόκειται να τεθεί σε ισχύ από τον επόμενο μήνα. Βασικά η εταιρεία υποχρεούται αλλάξει τους όρους χρήσης των υπηρεσιών της μόνο στην Ευρωπαϊκή Ένωση, αλλά όπως δήλωσε σχεδιάζει να τους θέσει σε ισχύ για όλους τους χρήστες του Facebook, ανεξάρτητα από τον τόπο κατοικίας τους. Αν μη τι άλλο, πρόκειται για μια κίνηση, η οποία επαληθεύει τις δηλώσεις του Μαρκ Ζούκερμπεργκ να εφαρμόσει το «πνεύμα» του GDPR παγκοσμίως. Ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα, όμως, που προκύπτει από τους νέους όρους χρήσης είναι η λειτουργία της αναγνώρισης προσώπου στο Facebook. Μια παραλλαγή αυτής της λειτουργίας υπήρχε στο κοινωνικό δίκτυο μέχρι το 2012. Η εταιρεία, όμως, απέσυρε το προηγούμενο χαρακτηριστικό αναγνώρισης προσώπου (το οποίο ονόμαζε «Tag Suggestions») από την ΕΕ και τον Καναδά το 2012, λόγω ανησυχιών ότι δεν ήταν συμβατό με τους νόμους περί προστασίας δεδομένων σε αυτές τις χώρες. Τώρα, όμως, η εταιρεία πιστεύει ότι μπορεί να αναπτύξει τα χαρακτηριστικά της λειτουργίας σε όλο τον κόσμο αν εξασφαλίσει την ενεργό συγκατάθεση των χρηστών, πριν χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου στις φωτογραφίες τους. Η αναγνώριση προσώπου έχει ήδη φέρει το Facebook αντιμέτωπο με μήνυση στις ΗΠΑ για χρήση χωρίς τη ρητή συγκατάθεση των χρηστών. Την προηγούμενη Δευτέρα, ένας δικαστής στο Σαν Φρανσίσκο αποφάσισε ότι οι χρήστες του Facebook στο Ιλλινόις μπορούν να προβούν σε αγωγές κατά της εταιρείας για τη χρήση του λογισμικού αναγνώρισης προσώπου. Η απόφαση αυτή είναι αποτέλεσμα των αυστηρών νόμων του Ιλινόις σχετικά με την ιδιωτικότητα. Ο νόμος περί προστασίας των βιομετρικών δεδομένων του πολιτείας, επιτρέπει στους κατοίκους του Ιλινόις να μηνύουν εταιρείες τεχνολογίας που δεν συμμορφώνονται με τον νόμο, ο οποίος απαιτεί από τις εταιρείες να έχουν τη ρητή συγκατάθεση των χρηστών πριν συλλέξουν τα δεδομένα τους. Σύμφωνα με την απόφαση του δικαστηρίου της Καλιφόρνια, το Facebook παραβιάζει αυτούς τους κανόνες μέσω του Tag Suggestions που χρησιμοποιεί την τεχνολογία Facial Recognition για να προτείνει ετικέτες στις φωτογραφίες που ανεβάζουν οι χρήστες στο δίκτυο. Στο Mashable, ένας εκπρόσωπος του Facebook υποστήριξε ότι «η εταιρεία συνεχίζει να πιστεύει ότι η υπόθεση είναι άδικη», αλλά όσο άδικη κι εάν είναι, μπορεί να φέρει το κοινωνικό δίκτυο αντιμέτωπο με πρόστιμα δισεκατομμυρίων δολαρίων, καθώς ο νόμος του Ιλινόις για τα βιομετρικά δεδομένα, λέει ότι κάθε παράβαση μπορεί να οδηγήσει σε πρόστιμα μεταξύ 1.000 και 5.000 δολαρίων, με αρκετούς κατοίκους της πολιτείας να κερδίζουν τις (πιθανές) αγωγές τους. Με τα νέα μιας πιθανής εφαρμογής της αναγνώρισης προσώπου στην Ευρώπη, η Σίλκι Κάρλο, διευθύντρια της βρετανικής οργάνωσης Big Brother Watch, δήλωσε στο BBC News: «Η ταυτοποίηση βιομετρικών στοιχείων και ο εντοπισμός τους ανάμεσα σε δισεκατομμύρια φωτογραφίες ενέχει σοβαρούς κινδύνους για την ιδιωτική ζωή των χρηστών. Το Facebook έχει τώρα καθήκον να αποδείξει ότι έχει μάθει να σέβεται τους νόμους, και όχι να δείχνει ότι μπορεί να επεκτείνει κι άλλο τις δυνατότητες της επιτήρησης». Πηγή: http://www.lifo.gr/now/digital-life/189260/giati-i-anagnorisi-prosopoy-mporei-na-kostisei-akriva-sto-facebook/1130

luke cage

Οι νέοι κανόνες του Facebook - Ποιες αναρτήσεις απαγορεύονται και τι θα αφαιρείται άμεσα




Το Facebook αποκαλύπτει 25 σελίδες κατευθυντήριων οδηγιών για το πώς θα αφαιρεί ψευδείς ειδήσεις, αναρτήσεις με βίαιο ή σκληρό περιεχόμενο και επίσης, πόσο γυμνό μπορεί να αντέξει στη ροή του. Το Facebook δεν έχει δημοσιοποιήσει ποτέ τις κατευθυντήριες γραμμές που χρησιμοποιούν οι συντονιστές του για να αποφασίσουν εάν θα αφαιρέσουν περιεχόμενο που περιέχει βία, spam, τρομοκρατική προπαγάνδα, αυτοτραυματισμό, κλοπή πνευματικής ιδιοκτησίας ή ρητορική του μίσους από το κοινωνικό δίκτυο. Η εταιρεία ήλπιζε να αποφύγει το παιχνίδι αυτών των κανόνων, αλλά η γενικότερη ανησυχία από τα συνεχή αιτήματα του κοινού για σαφήνεια και οι διαμαρτυρίες σχετικά με τις αποφάσεις του, φέρνουν σήμερα το κοινωνικό δίκτυο να δημοσιεύει 25 σελίδες λεπτομερών κριτηρίων και παραδειγμάτων για το τι επιτρέπει και τι όχι. Τον περασμένο Μάιο, ο Guardian δημοσίευσε ένα αντίγραφο οδηγιών, στο οποίο υπήρχε πλήρης περιγραφή της πολιτικής της εταιρείας για τον καθορισμό του ποιες αναρτήσεις πρέπει να αφαιρούνται από την υπηρεσία. Σχεδόν ένα χρόνο αργότερα, μετά από πολλά βάσανα και σκοτούρες, το Facebook κάνει μια περίληψη αυτών των κατευθυντήριων γραμμών και τη δίνει απλόχερα σε όλα τα μέλη της κοινότητάς του. Πρόκειται για μια κίνηση η οποία (μάλλον) αποσκοπεί στη συγκέντρωση πληροφοριών και κριτικών από τους χρήστες του δικτύου σε όλο τον κόσμο, αφού η εταιρεία εισάγει και μια νέα διαδικασία ένστασης ή προσφυγής ή αμφισβήτησης της γνώμης της, επιτρέποντας στους χρήστες να ζητήσουν επανεξέταση, εάν πιστεύουν ότι μια ανάρτησή τους έχει αφαιρεθεί άδικα. Οι οδηγίες ισχύουν για κάθε χώρα στην οποία λειτουργεί το Facebook και έχουν μεταφραστεί σε περισσότερες από 40 γλώσσες. Όπως λέει η εταιρεία, τις ανέπτυξε σε συνδυασμό με περίπου διακόσιους εμπειρογνώμονες και ομάδες υπεράσπισης που εκπροσωπούν ολόκληρο τον κόσμο. Καθώς αυτές οι κατευθυντήριες γραμμές θα εξελίσσονται - και θα εξελιχθούν, όπως δήλωσε η Μόνικα Μπίκερτ, επικεφαλής της διαχείρισης της παγκόσμιας πολιτικής του Facebook – θα ενημερώνονται ταυτόχρονα σε κάθε γλώσσα. Οι οδηγίες ισχύουν και για τις άλλες υπηρεσίες του Facebook, συμπεριλαμβανομένου του Instagram, αν και υπάρχουν βασικές διαφορές – όπως, για παράδειγμα, ότι δεν είναι χρειάζεται να χρησιμοποιήσετε το πραγματικό σας όνομα για να φτιάξετε λογαριασμό εκεί. Οι βασικές πολιτικές της εταιρείας δεν έχουν αλλάξει, δήλωσε η Μπίκερτ, αν και τώρα περιλαμβάνουν επιπλέον οδηγίες για τη λήψη αποφάσεων σχετικά με το περιεχόμενο. «Αυτό που ουσιαστικά αλλάζει είναι το επίπεδο αποσαφήνισης για το πώς εφαρμόζουμε αυτές τις πολιτικές», είπε. Σχετικά με το περιεχόμενο που παραβιάζει τους Όρους των Κοινοτικών Προτύπων του Facebook, η εταιρεία τονίζει ότι οι ομάδες που ελέγχουν το περιεχόμενο συμβουλεύονται τις εσωτερικές κατευθυντήριες οδηγίες (οι οποίες, όπως είπαμε, είναι διαθέσιμες σε περισσότερες από 40 γλώσσες) και εργάζονται για έναν καλύτερο έλεγχο 24 ώρες το το εικοσιτετράωρο. Αυτή τη στιγμή, το Facebook διαθέτει 7.500 αναθεωρητές περιεχομένου, ένα νούμερο που έχει αυξηθεί κατά 40% από το περσινό αντίστοιχο. Το Facebook σχεδιάζει επίσης να επεκτείνει τη διαδικασία προσφυγής κατά της αφαίρεσης περιεχομένου. Έχει ήδη επιτρέψει στους χρήστες να ζητήσουν την αναθεώρηση μιας απόφασης εάν το δίκτυο αποφασίσει να καταργήσει του προφίλ τους, τη σελίδα ή την ομάδα τους. Τώρα το Facebook θα ειδοποιεί τους χρήστες όταν αφαιρεί περιεχόμενο που περιέχει γυμνό ή σεξουαλική δραστηριότητα, ρητορική του μίσους ή βία και θα τους δίνει τη δυνατότητα να «απαντούν» στην κατάργηση με ένα κουμπί «Request Review» ώστε το προσωπικό του Facebook να επανεξετάσει το συμβάν μιας αφαίρεσης. Οι ενστάσεις θα ελέγχονται από το αρμόδιο προσωπικό του Facebook μέσα σε 24 ώρες και αν έχει γίνει κάποιο λάθος, το περιεχόμενο θα αποκαθίσταται ενώ εκείνος που ζήτησε την αναθεώρησή του θα ειδοποιείται. Τα νέα «Κοινοτικά Πρότυπα» ισχύουν από σήμερα, Τρίτη, για όλους τους χρήστες του Facebook. Πηγή: http://www.lifo.gr/now/digital-life/190091/oi-neoi-kanones-toy-facebook-poies-anartiseis-apagoreyontai-kai-ti-tha-afaireitai-amesa

luke cage

Συνδρομή στο Facebook; Κι όμως, αυτο το σενάριο είναι πλέον στο τραπέζι



Η Facebook Inc. διεξάγει έρευνες αγοράς τις τελευταίες εβδομάδες για να διαπιστώσει εάν η δωρεάν έκδοση του Facebook ή μια νέα συνδρομητική θα ωθήσει περισσότερους ανθρώπους να συμμετάσχουν στο κοινωνικό δίκτυο. Η εταιρεία έχει μελετήσει μια τέτοια επιλογή στο παρελθόν, αλλά πλέον, μετά τις πιέσεις των νομοθετών για ρύθμιση του κοινωνικού δικτύου, ο Διευθύνων Σύμβουλος και η Διευθύντρια της εταιρείας αναγκάστηκαν να προχωρήσουν σε περιορισμό των ζημιών που προκλήθηκαν. Όπως αναφέρει το Bloomberg, τώρα υπάρχει περισσότερη εσωτερική δυναμική αν και σχέδια για μια συνδρομητική εκδοχή του δικτύου δεν είναι σταθερά και σίγουρα δεν μπορούν να προχωρήσουν άμεσα. Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ έχει από καιρό θεωρήσει την ιδέα μιας τέτοιας εναλλακτικής λύσης - να μην αντικαταστήσει το βασικό επιχειρηματικό μοντέλο του κοινωνικού δικτύου που βασίζεται στη διαφήμιση, αλλά να προσφέρει έναν εναλλακτικό τρόπο σε όσους έχουν δυσαρεστηθεί από την μαζική επίθεση διαφημίσεων, κάτι που τους δίνει έναν καλό λόγο να φύγουν για πάντα από αυτό. Η εταιρεία δημιούργησε ουσιαστικά όλα τα έσοδα της πέρυσι (41 δισεκατομμύρια δολάρια), από στοχευμένες διαφημίσεις βασισμένες στα δεδομένα των χρηστών. Μια παλαιότερη εσωτερική έρευνα της εταιρείας είχε δείξει ότι οι χρήστες δεν θα ήταν θετικοί απέναντι σε μια επιλογή συνδρομής, θεωρώντας το Facebook άπληστο, αφού ζητάει χρήματα για κάτι που κάποτε είπε ότι θα ήταν δωρεάν, για πάντα. Ωστόσο, σύμφωνα με την έκθεση του Bloomberg, το Facebook έχει πραγματοποιήσει μια έρευνα αγοράς, για να διερευνήσει τις δυνατότητες μιας πληρωμένης έκδοσης της πλατφόρμας του. Η εταιρεία εξετάζει ένα μοντέλο που βασίζεται στη συνδρομή και θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί από άτομα που επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν το μέσο κοινωνικής δικτύωσης αλλά να μην μοιράζονται τα δεδομένα τους. Γιατί; O λόγος είναι επειδή το Facebook σκέφτεται ότι το κλίμα των καταναλωτών αλλάζει και η εταιρεία, όντως, αντιμετωπίζει κρίση δημόσιας εμπιστοσύνης. Τα νέα από τη διαρροή δεδομένων προκάλεσαν ερωτήσεις σχετικά με τις πληροφορίες που συλλέγει το Facebook για να τους προβάλει σχετικές διαφημίσεις και το μεγαλύτερο ερώτημα παραμένει ακόμα ενεργό: πώς μπορούν οι χρήστες να εμποδίσουν την παρακολούθηση που τους μεταμορφώνει σε στόχους διαφήμισης; Προς το παρόν, η πλατφόρμα μετρά περισσότερους από 2 δισεκατομμύρια χρήστες. Για την εξυπηρέτησή τους, θα μπορούσε να υπάρχει μια έκδοση που θα είναι δωρεάν και θα περιέχει διαφημίσεις, αλλά ταυτόχρονα θα μπορούσε να υπάρχει μία άλλη, σαν το Spotify ή το Apple Music, που θα τους έδινε τη χαρά της δικτύωσης χωρίς κάθε είδους διαφημιστικό θόρυβο. Η έκθεση αναφέρει επίσης ότι το Facebook έχει ήδη εξετάσει αυτό το μοντέλο στο παρελθόν, αλλά το απέρριψε για διάφορους λόγους. Ωστόσο, τα πράγματα είναι διαφορετικά στο σημερινό σενάριο. Μετά το σκάνδαλο της Cambridge Analytica, η εταιρεία βρίσκεται κάτω από μεγάλη πίεση. Εάν μια επιλογή για Facebook επι πληρωμή είναι διαθέσιμη στους χρήστες, οι πιθανότητες είναι ότι όσοι από αυτούς ενδιαφέρονται για την προστασία της ιδιωτικής ζωής τους, θα μπορούσαν να εξετάσουν το ενδεχόμενο να αφιερώσουν μία μικρή συνδρομή το μήνα αντί να εγκαταλείψουν εντελώς την πλατφόρμα. Βέβαια, μια εσωτερική έρευνα αγοράς δεν επιβεβαιώνει και ένα συνδρομητικό Facebook, τη στιγμή που θα μπορούσε απλά να έχει την ίδια μοίρα με προηγούμενα σχέδια που δεν απόδωσαν. Όμως, η εταιρεία θα συνεχίσει να συλλέγει δεδομένα από όλους όσους χρησιμοποιούν το δωρεάν δίκτυο. Γι' αυτό αξίζει, κάπου εδώ να θυμηθούμε εκείνη την απάντηση του Μαρκ Ζούκερμπεργκ ενώπιον του Κογκρέσου, η οποία κρύβει μια και τις δύο εναλλακτικές από την έκθεση του Bloomberg: «Θα υπάρχει πάντα διαθέσιμη μια δωρεάν έκδοση του Facebook». Πηγή: www.lifo.gr

kavlogatos

Παράθεση από: luke cage στις Μαΐου 08, 2018, 12:35:31 ΠΜ
Συνδρομή στο Facebook; Κι όμως, αυτο το σενάριο είναι πλέον στο τραπέζι



Η Facebook Inc. διεξάγει έρευνες αγοράς τις τελευταίες εβδομάδες για να διαπιστώσει εάν η δωρεάν έκδοση του Facebook ή μια νέα συνδρομητική θα ωθήσει περισσότερους ανθρώπους να συμμετάσχουν στο κοινωνικό δίκτυο. Η εταιρεία έχει μελετήσει μια τέτοια επιλογή στο παρελθόν, αλλά πλέον, μετά τις πιέσεις των νομοθετών για ρύθμιση του κοινωνικού δικτύου, ο Διευθύνων Σύμβουλος και η Διευθύντρια της εταιρείας αναγκάστηκαν να προχωρήσουν σε περιορισμό των ζημιών που προκλήθηκαν. Όπως αναφέρει το Bloomberg, τώρα υπάρχει περισσότερη εσωτερική δυναμική αν και σχέδια για μια συνδρομητική εκδοχή του δικτύου δεν είναι σταθερά και σίγουρα δεν μπορούν να προχωρήσουν άμεσα. Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ έχει από καιρό θεωρήσει την ιδέα μιας τέτοιας εναλλακτικής λύσης - να μην αντικαταστήσει το βασικό επιχειρηματικό μοντέλο του κοινωνικού δικτύου που βασίζεται στη διαφήμιση, αλλά να προσφέρει έναν εναλλακτικό τρόπο σε όσους έχουν δυσαρεστηθεί από την μαζική επίθεση διαφημίσεων, κάτι που τους δίνει έναν καλό λόγο να φύγουν για πάντα από αυτό. Η εταιρεία δημιούργησε ουσιαστικά όλα τα έσοδα της πέρυσι (41 δισεκατομμύρια δολάρια), από στοχευμένες διαφημίσεις βασισμένες στα δεδομένα των χρηστών. Μια παλαιότερη εσωτερική έρευνα της εταιρείας είχε δείξει ότι οι χρήστες δεν θα ήταν θετικοί απέναντι σε μια επιλογή συνδρομής, θεωρώντας το Facebook άπληστο, αφού ζητάει χρήματα για κάτι που κάποτε είπε ότι θα ήταν δωρεάν, για πάντα. Ωστόσο, σύμφωνα με την έκθεση του Bloomberg, το Facebook έχει πραγματοποιήσει μια έρευνα αγοράς, για να διερευνήσει τις δυνατότητες μιας πληρωμένης έκδοσης της πλατφόρμας του. Η εταιρεία εξετάζει ένα μοντέλο που βασίζεται στη συνδρομή και θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί από άτομα που επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν το μέσο κοινωνικής δικτύωσης αλλά να μην μοιράζονται τα δεδομένα τους. Γιατί; O λόγος είναι επειδή το Facebook σκέφτεται ότι το κλίμα των καταναλωτών αλλάζει και η εταιρεία, όντως, αντιμετωπίζει κρίση δημόσιας εμπιστοσύνης. Τα νέα από τη διαρροή δεδομένων προκάλεσαν ερωτήσεις σχετικά με τις πληροφορίες που συλλέγει το Facebook για να τους προβάλει σχετικές διαφημίσεις και το μεγαλύτερο ερώτημα παραμένει ακόμα ενεργό: πώς μπορούν οι χρήστες να εμποδίσουν την παρακολούθηση που τους μεταμορφώνει σε στόχους διαφήμισης; Προς το παρόν, η πλατφόρμα μετρά περισσότερους από 2 δισεκατομμύρια χρήστες. Για την εξυπηρέτησή τους, θα μπορούσε να υπάρχει μια έκδοση που θα είναι δωρεάν και θα περιέχει διαφημίσεις, αλλά ταυτόχρονα θα μπορούσε να υπάρχει μία άλλη, σαν το Spotify ή το Apple Music, που θα τους έδινε τη χαρά της δικτύωσης χωρίς κάθε είδους διαφημιστικό θόρυβο. Η έκθεση αναφέρει επίσης ότι το Facebook έχει ήδη εξετάσει αυτό το μοντέλο στο παρελθόν, αλλά το απέρριψε για διάφορους λόγους. Ωστόσο, τα πράγματα είναι διαφορετικά στο σημερινό σενάριο. Μετά το σκάνδαλο της Cambridge Analytica, η εταιρεία βρίσκεται κάτω από μεγάλη πίεση. Εάν μια επιλογή για Facebook επι πληρωμή είναι διαθέσιμη στους χρήστες, οι πιθανότητες είναι ότι όσοι από αυτούς ενδιαφέρονται για την προστασία της ιδιωτικής ζωής τους, θα μπορούσαν να εξετάσουν το ενδεχόμενο να αφιερώσουν μία μικρή συνδρομή το μήνα αντί να εγκαταλείψουν εντελώς την πλατφόρμα. Βέβαια, μια εσωτερική έρευνα αγοράς δεν επιβεβαιώνει και ένα συνδρομητικό Facebook, τη στιγμή που θα μπορούσε απλά να έχει την ίδια μοίρα με προηγούμενα σχέδια που δεν απόδωσαν. Όμως, η εταιρεία θα συνεχίσει να συλλέγει δεδομένα από όλους όσους χρησιμοποιούν το δωρεάν δίκτυο. Γι' αυτό αξίζει, κάπου εδώ να θυμηθούμε εκείνη την απάντηση του Μαρκ Ζούκερμπεργκ ενώπιον του Κογκρέσου, η οποία κρύβει μια και τις δύο εναλλακτικές από την έκθεση του Bloomberg: «Θα υπάρχει πάντα διαθέσιμη μια δωρεάν έκδοση του Facebook». Πηγή: www.lifo.gr
:xxx_jerking: :xxx_jerking: Άντε Γεια 

luke cage

H χώρα που θα απαγορεύσει το Facebook για έναν μήνα



«Μπλοκ» στο Facebook για ένα μήνα θα πραγματοποιήσει η Παπούα Νέα Γουινέα, στο πλαίσιο μίας κρατικής προσπάθειας να εντοπιστούν τα ψεύτικα προφίλ που υπάρχουν στο κοινωνικό δίκτυο και να αξιολογηθεί η επιρροή της ιστοσελίδας στη χώρα.

Αναφερόμενος στη σχετική πρωτοβουλία, ο υπουργός Επικοινωνιών της χώρας, Σαμ Μπασίλ, τόνισε ότι όσοι χρήστες κοινοποιούν πορνογραφικό υλικό και ψεύτικες ειδήσεις στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης θα εντοπιστούν από τις αρχές. Επιπλέον, σημείωσε ότι η χώρα ενδέχεται να δημιουργήσει το δικό της αντίστοιχο κοινωνικό δίκτυο.

H πρωτοβουλία της νησιωτικής χώρας έρχεται σε μία χρονική στιγμή που το Facebook βρίσκεται αντιμέτωπο με ένα κύμα κριτικής αναφορικά με το σκάνδαλο της υποκλοπής των προσωπικών δεδομένων εκατομμυρίων χρηστών του δικτύου από τη βρετανική εταιρεία Cambridge Analytica, καθώς και σχετικά με τη διασπορά ψευδών ειδήσεων στους κόλπους του.

Παρότι μόνο το 10% του πληθυσμού των οκτώμισι εκατομμυρίων κατοίκων της χώρας έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο, οι αρχές της Παπούας Νέας Γουινέας εμφανίζονται αποφασισμένες να βάλουν σε τάξη τις διαδικτυακές υπηρεσίες της χώρας.

Κατά τη διάρκεια του μήνα που θα βρίσκεται σε ισχύ η απαγόρευση, η κυβέρνηση σκοπεύει να αναλύσει τις διάφορες παραμέτρους της χρήσης του Facebook στη χώρα και ακολούθως να προβεί σε διώξεις εναντίον όσων έχουν παραβιάσει την ισχύουσα νομοθεσία περί ηλεκτρονικού εγκλήματος.

http://www.kathimerini.gr/966667/article/epikairothta/kosmos/h-xwra-poy-8a-apagoreysei-to-facebook-gia-enan-mhna?platform=hootsuite

tripokarydos

Ίσως το ποιό οικιοθελές ξεβράκωμά μας σχετικά με την προσωπική μας ζωή και των δεδομένων μας με τις διάφορες πληροφορίες που αναρτούμε κάθε φορά!!!

Και μετά επικαλούμαστε την 'Ιδιοτηκότητά μας"   s14020.gif
Always Respect !!!

kavlogatos

Nέο σκάνδαλο: Το Facebook επέτρεψε σε εταιρείες smartphones την πρόσβαση σε δεδομένα χρηστών


Η Facebook ανακοίνωσε χθες ότι η κινεζική Huawei περιλαμβάνεται στις κατασκευάστριες smartphones που είχαν πρόσβαση σε δεδομένα χρηστών, προκαλώντας την οργή μελών του αμερικανικού Κονγκρέσου που θεωρούν ότι η επιχείρηση αυτή αποτελεί την τεχνολογική δύναμη επίθεσης του Πεκίνου.

«Η Huawei είναι η τρίτη μεγαλύτερη κατασκευάστρια κινητών παγκοσμίως και οι συσκευές της χρησιμοποιούνται παντού στον κόσμο, κυρίως στις Ηνωμένες Πολιτείες. Η Facebook, όπως και άλλες αμερικανικές εταιρείες τεχνολογίας συνεργάστηκε μαζί της και με άλλες κινεζικές κατασκευάστριες εταιρείες για να κάνει το Facebook συμβατό με τα τηλέφωνά τους», εξηγεί σε μέιλ του ο Φρανσίσκο Βαρέλα, υπεύθυνος συνεργασίας με εταιρείες κινητών στην Facebook επιβεβαιώνοντας πληροφορίες των New York Times.

Η διαδικασία αυτή είχε στόχο να κάνει το Facebook συμβατό με τα smartphones των κινεζικών ομίλων Huawei, Lenovo, OPPO και TCL και «τελούσε εξ αρχής υπό τον έλεγχο της Facebook», πρόσθεσε.

«Δεδομένου του ενδιαφέροντος εκ μέρους του Κονγκρέσου, θα θέλαμε να διευκρινίσουμε με σαφήνεια ότι όλες οι πληροφορίες» που επιτρέπουν την συμβατότητα του Facebook με τα τηλέφωνα Huawei «ήταν αποθηκευμένες στην συσκευή και όχι στους servers της Huawei», εξήγησε ο Φρανσίσκο Βαρέλα.

Η Huawei αρνείται τους ισχυρισμούς.

Οι New York Times ανέφεραν σε κυριακάτικο δημοσίευμά τους ότι η Facebook επέτρεψε σε πολλές δεκάδες κατασκευαστές smartphones να έχουν πρόσβαση στα στοιχεία των χρηστών του Facebook χωρίς την συγκατάθεσή τους ώστε οι εταιρείες αυτές να είναι σε θέση να αναπτύξουν μία εφαρμογή Facebook για τις συσκευές τους Android ή iphone.

Η Facebook, που ιδρύθηκε το 2004, αντέδρασε εξηγώντας ότι πριν από την δημιουργία μίας στάνταρ εφαρμογής Facebook για την προσαρμογή του στα κινητά, περί τις 60 κατασκευάστριες εταιρείες , όπως οι Amazon, Apple, Blackberry, HTC, Microsoft και Samsung είχαν συνεργασθεί με την εταιρεία Facebook για να προσαρμόσουν την σύνδεση της πλατφόρμας στις συσκευές τους.

Η εταιρεία εξήγησε ακόμη ότι η πρόσβαση στα προσωπικά δεδομένα των χρηστών δεν ήταν δυνατή χωρίς την συγκατάθεσή τους, ότι δεν έχει πληροφορίες για κακή χρήση των δεδομένων αυτών από τις κατασκευαστικές εταιρείες και ότι έχει διακόψει τέτοιου είδους συμφωνίες με εταιρείες κατασκευαστών συσκευών κινητής τηλεφωνίας.

«Το γεγονός ότι η Facebook επέτρεψε σε κατασκευαστές όπως η Huawei ή η TCL να έχουν πρόσβαση στους συνδέσμους της προκαλεί εύλογη ανησυχία και επιθυμώ διακαώς να μάθω με ποιον τρόπο η Facebook διασφάλισε ότι τα στοιχεία των χρηστών δεν έφθασαν μέχρι τους κινεζικούς server», δήλωσε ο Μαρκ Γουόρνερ, αντιπρόεδρος της Επιτροπής Ενημέρωσης της Γερουσίας.

Οι αποκαλύψεις αυτές αποκτούν ακόμη μεγαλύτερο βάρος αφού συμπίπτουν με την οξεία ένταση ανάμεσα στην Ουάσινγκτον και το Πεκίνο με φόντο τις απειλές για εμπορικό πόλεμο μέσω της επιβολής τιμωρητικών δασμών.

Και δημιουργούν ακόμη ένα πρόβλημα στην Facebook μετά το σκάνδαλο της Cambridge Analytica.


http://www.topontiki.gr/article/276239/neo-skandalo-facebook-epetrepse-se-etaireies-smartphones-tin-prosvasi-se-dedomena

Στούντιο 12

Your Angel

GreeceVIP Escorts

Brilsou 36

KONLEOS 92A

Diamon Spa

Bourbaxi19

Κροκεών 6 Ισόγειο

ioanninon 5

Lelas karagiani 35

BODY MASSAGE

Sygroy 108

TATOIOU 71

Dreams

EscortNow

Sweet Escape

Marnis 28

KONLEOS 166A

Anna Bergas 6

Fokeas 27B

ΚΩΝ/Λεως 128

Αλκαμένους 113

XANIA Eros

Studio 3 XANIA

Studio 11

Studio VIP HRAKLEIO

EDEM ΜΑΛΙΑ ΚΡΗΤΗ

Luna Rodos

Amazones

ATHENSSEXSTUDIOS

Maria IND

ΖΩΗ(IND)

Julia IND

Λάουρα IND

Μαίρη Μασάζ

Aimilia Barak

Άννα Μαρία

FRANTZI 2