kifisou 60

Glamour

GDE

Brilisoy 46

Trigeta 3

Kifisou 30

Hlia Hliou 82

KONLEOS 132

ioaninon 3 KATO

EscortsClub

AdultClub

Iris Solomou 70

ioaninon 3 OROFOS

Agyras 12

Agyras 9

Sensuality

Βριλησσού 60 ΟΡΟΦΟΣ

Μπακνανά 47

Βέργας 6 ΚΑΤΩ

Ethereal SPA

KALAMATA erotic

STUDIO 4 ΚΑΛΑΜΑΤΑ

STAR Sparti

Hot Studio Lamia

Bolos Xatziargyrh 15

Moyseos 3a BOLOS

Cherry Club Βόλος

Xalkida Erotica

Sabrina

Adriana

Nikol

Χριστιάνα IND

Samantha ind

Evelina ind

IOANNA IND

Katerina Massage

Agni Massage

Princes

Facebook,Instagram,Meta

Ξεκίνησε από pappous, Απριλίου 29, 2009, 11:23:39 ΜΜ

0 Μέλη και 2 Επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

pontikos69

Εδώ ρε μύστες μπαίνεις σε ένα άσχετο blog και ζητάει ότι μπορείς να κάνεις περιήγηση μέσο σύνδεσης facebook  :xxx_jerking:
Η οτι δεν χρειάζεται να κάνεις εγγραφη γιατί μπορεί να συνδεθείς πάλι μέσο facebook  :xxx_jerking: :xxx_jerking: :xxx_jerking: :xxx_jerking:
θέλει όντως πάρα πολύ μεγάλη προσοχή με όλα αυτά τα αρπακτικά

διονυσιος λορβας

Ερωτηση:
Facebook και instagram ειναι το ιδιο ;

sailormoon


διονυσιος λορβας

To messenger ειναι του ιδίου ομίλου ;

pontikos69

Ταξίδεψε 5 χρόνια για να γνωρίσει τους 626 φίλους της στο Facebook (Photos)




«Πόσοι από τους φίλους μου στο Facebook είναι πραγματικά φίλοι μου;». Αυτή είναι μια απορία που συχνά-πυκνά διερωτάται ένας μέσος χρήστης του Facebook.

Η καλλιτέχνης Τάνια Χολάντερ αποφάσισε να δώσει απάντηση σε αυτό το ερώτημα και επισκέφθηκε όλους τους 626 φίλους της από το μέσο κοινωνικής δικτύωσης.




Η ιδέα της ήρθε μετά από συνομιλία με κάποιους από της φίλους της την Πρωτοχρονιά του 2010. Η Τάνια ζει στο Μέιν των ΗΠΑ και αναρωτήθηκε ποια ήταν η σχέση της με όλους τους «φίλους» της στο Facebook. Ήταν οι φιλίες αυτές που δημιουργήθηκαν στο διαδίκτυο τόσο πραγματικές όσο και στην πραγματική ζωή ή κάποιοι από αυτούς ήταν στην πραγματικότητα μόνο γνωστοί; «Είμαι πραγματικά φίλη με όλους αυτούς τους ανθρώπους;», σκέφτηκε και αποφάσισε να λάβει δράση.




Το σχέδιο που σκαρφίστηκε ήταν απλό: Θα επισκεπτόταν τους 626 «φίλους» της απ' όλο τον κόσμο, θα τους γνώριζε από κοντά και θα τους φωτογράφιζε για να ετοιμάσει ένα project. Το ταξίδι διήρκησε πέντε χρόνια.




Επισκέφθηκε τέσσερις ηπείρους, 12 χώρες, 43 πολιτείες των ΗΠΑ και την υποδέχτηκαν σε πάνω από 400 σπίτια.

Ωστόσο, το σημαντικότερο είναι ότι βρήκε την απάντηση που έψαχνε: «Ένα πράγμα είναι σίγουρο: Δεν υπάρχει διαφορά ανάμεσα στις φιλίες στο διαδίκτυο και στις πραγματικές φιλίες. Τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης είναι απλώς ένας διαφορετικός τρόπος επικοινωνίας».


πηγη:http://www.topontiki.gr/article/225562/taxidepse-5-hronia-gia-na-gnorisei-toys-626-filoys-tis-sto-facebook-photos

vazelos13

Ναι και πρεπει να εχεις προφιλ φατσοβιβλιου για να το εχεις.

διονυσιος λορβας

Κρίμα που δεν είναι ανεξάρτη εφαρμογή  :'(

sarcofago

Η καλύτερη εφαρμογή ίσως παραμένει το viber που είναι πολύ ελαφρύτερο απο το skype και κάνεις πέρα απο chat  και αποστολή φωτογραφιών και βιντεοκλήσεις.
Το facebook είναι τόσο κοινότυπο που έχουν πάεθ παροξυσμό οι περισσότεροι απο αυτό και ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω το γιατί.
Το twitter είναι εντελώς μα εντελώς για τον πούτσο ενώ το instagramm αφορά κυρίως ανέβασμα αλλά και ρετουσάρισμα φωτογραφιών.

dreamcast

Οσοι εχουμε επαγγελματικες εδρες δυστυχως χρειάζεται το ακατανόμαστο.

διονυσιος λορβας

Παλι το εχουν αλλαξει το facebook γιατι οι νεες ειδοποιησεις μου βγαινουν απο αριστερα.

oral wild

εγώ έχω και να πω την αλήθεια μου αρέσει το φατσοβιβλίο γιατί είμαι και με πολλές τρανς φίλος  :headbaning3:

luke cage

Ρε παιδιά εγώ πάλι με το facebook χαζεύω όλα τα ψώνια και τις πουτάνες  :wanker: γιατί να το κλείσουν εξάλλου ; αυτοπροβολή δεν θέλουν;  :84:

paul winston

Στο messenger μπορεις να κανεις φίλους και χωρίς να τους εχεις στο φατσοβιβλιο.

luke cage

Έρευνα χωρίζει σε κατηγορίες τους χρήστες του facebook ανάλογα με τη δραστηριότητά τους. Ματάκηδες και αυτοδιαφημιζόμενοι






Περίπου 1,3 δισεκατομμύρια άτομα συνδέονται καθημερινά στο Facebook.
Κατά μέσο όρο ο κάθε χρήστης περιηγείται για 35 λεπτά.
Δεν έχουν όμως όλοι οι χρήστες τα ίδια κίνητρα, ούτε τους ίδιους λόγους που αφιερώνουν τον χρόνο τους στο Facebook.
Αμερικανική μελέτη, που δημοσιεύτηκε στο διεθνές περιοδικό «εικονικών κοινοτήτων και κοινωνικών δικτύων» διαπίστωσε ότι υπάρχουν τέσσερις μεγάλες κατηγορίες χρηστών.
Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου Brigham Young της Γιούτα, ζήτησαν από χιλιάδες χρήστες του Facebook να εξηγήσουν γιατί το χρησιμοποιούν και τι θέλουν να πετύχουν.
Με βάση τις απαντήσεις τους, προέκυψαν οι εξής τέσσερις μεγάλες κατηγορίες:
οι «κατασκευαστές» σχέσεων, οι «προπαγανδιστές», οι αυτοδιαφημιζόμενοι και οι «ματάκηδες».
Οι αυτοδιαφημιζόμενοι είναι εκείνοι που βρίσκονται συνέχεια online, αναρτούν φωτογραφίες, βίντεο ή κάνουν check in, ενημερώνοντας τους διαδικτυακούς τους φίλους για κάθε τους βήμα.
Σύμφωνα με τους ερευνητές, κίνητρο τους είναι να προσελκύσουν την προσοχή. Χρησιμοποιούν το Facebook «για να παρουσιάσουν μια εικόνα του εαυτού τους, είτε αυτή ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα είτε όχι», τονίζει ο Δρ. Ρόμπινσον.
Οι «ματάκηδες» αισθάνονται την κοινωνική υποχρέωση να βρίσκονται στο Facebook, αλλά ο βασικός στόχος τους είναι να «κατασκοπεύουν» τι κάνουν οι άλλοι χρήστες και πώς ζουν.
Σπάνια δημοσιοποιούν προσωπικές πληροφορίες για τους ίδιους, αλλά μπαίνουν στα προφίλ των άλλων και θέλουν να μαθαίνουν τα πάντα για εκείνους.

Οι «κατασκευαστές» σχέσεων ανταποκρίνονται στις δημοσιεύσεις άλλων ανθρώπων και χρησιμοποιούν το Facebook για να ενισχύσουν τις πραγματικές τους σχέσεις.
«Το χρησιμοποιούν ως επέκταση της πραγματικής τους ζωής, με τους φίλους τους και την  οικογένεια τους», εξηγεί ο επικεφαλής της μελέτης Τομ Ρόμπινσον.
Οι "προπαγανδιστές" ωστόσο, κάνουν διάκριση μεταξύ του πραγματικού και του εικονικού κόσμου.
Δεν μοιράζονται φωτογραφίες ή πληροφορίες για τον εαυτό τους.
Αντί αυτού, θέλουν να ενημερώνουν τους πάντες για το τι πραγματικά συμβαίνει, αναρτώντας ειδήσεις, γεγονότα και σχολιάζοντας την επικαιρότητα.



Σύμφωνα με την έρευνα, ωστόσο, οι ορισμοί δεν είναι πάντοτε σαφείς.
Πολλοί χρήστες φέρουν διάφορα χαρακτηριστικά, γεγονός που τους εντάσσει σε περισσότερες από μία κατηγορίες.
Αλλά είναι κάποιο που υπερτερεί και με βάση αυτό είναι δυνατό να καταταχθούν σε μία από τις τέσσερις μεγάλες κατηγορίες.
Ωστόσο η έρευνα δεν αποκαλύπτει σε ποια κατηγορία ανήκουν οι περισσότεροι χρήστες.


Πηγη:   http://www.valueforlife.gr/free-time/erevna-xorizei-se-4-katigories-tous-xristes-tou-facebook-analoga-me-ti-drastiriotita-tous-matakides-kai-aftodiafimizomenoi/

μιμης κορεζης

και οι τέσσερις κατηγορίες είναι εντελώς για κλάματα  :'( :'( :'( :'( :'(

Στούντιο 12

Your Angel

GreeceVIP Escorts

Brilsou 36

KONLEOS 92A

Diamon Spa

Bourbaxi19

Κροκεών 6 Ισόγειο

ioanninon 5

Lelas karagiani 35

BODY MASSAGE

Sygroy 108

TATOIOU 71

Dreams

EscortNow

Sweet Escape

Marnis 28

KONLEOS 166A

Anna Bergas 6

Fokeas 27B

ΚΩΝ/Λεως 128

Αλκαμένους 113

XANIA Eros

Studio 3 XANIA

Studio 11

Studio VIP HRAKLEIO

EDEM ΜΑΛΙΑ ΚΡΗΤΗ

Luna Rodos

Amazones

ATHENSSEXSTUDIOS

Maria IND

ΖΩΗ(IND)

Julia IND

Λάουρα IND

Μαίρη Μασάζ

Aimilia Barak

Άννα Μαρία

FRANTZI 2