kifisou 60

Glamour

GDE

Brilisoy 46

Trigeta 3

Kifisou 30

Hlia Hliou 82

KONLEOS 132

ioaninon 3 KATO

EscortsClub

AdultClub

Iris Solomou 70

ioaninon 3 OROFOS

Agyras 12

Agyras 9

Sensuality

Βριλησσού 60 ΟΡΟΦΟΣ

Μπακνανά 47

Βέργας 6 ΚΑΤΩ

Ethereal SPA

KALAMATA erotic

STUDIO 4 ΚΑΛΑΜΑΤΑ

STAR Sparti

Hot Studio Lamia

Bolos Xatziargyrh 15

Moyseos 3a BOLOS

Cherry Club Βόλος

Xalkida Erotica

Sabrina

Adriana

Nikol

Χριστιάνα IND

Samantha ind

Evelina ind

IOANNA IND

Katerina Massage

Agni Massage

Princes

Facebook,Instagram,Meta

Ξεκίνησε από pappous, Απριλίου 29, 2009, 11:23:39 ΜΜ

0 Μέλη και 1 Επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

luke cage

Προσοχή: Διαγράψτε αμέσως το τηλέφωνο σας από το facebook







Στον διαδικτυακό κόσμο, οι κίνδυνοι που ελλοχεύουν είναι πολλοί. Ένας από αυτούς είναι και η πρόσβαση στα προσωπικά δεδομένα και στους λογαριασμούς των κοινωνικών δικτύων, όπως το Facebook. Μια παράμετρος ασφαλείας που μπορεί να μην έχει σκεφτεί κάποιος για να προστατέψει τον λογαριασμό του, είναι ο αριθμός τηλεφώνου.

Ένας προγραμματιστής υπολογιστών συμβουλεύει τους χρήστες του Facebook να διαγράψουν τον αριθμό τηλεφώνου τους από το μέσο κοινωνικής δικτύωσης, γιατί μέσω αυτού είναι εύκολο για κάποιον να συνδεθεί με ένα προφίλ.

Και αυτό, σύμφωνα με τον ίδιο, γίνεται γιατί όταν κάποιος ανοίξει λογαριασμό, προαιρετικά, το Facebook επιτρέπει στους χρήστες να χρησιμοποιήσουν τον αριθμό του τηλεφώνου τους για να αποκτήσουν πρόσβαση.

Αυτό όμως μπορεί να συμβεί στην περίπτωση που κάποιος έχει ξεχάσει τον παλιό αριθμό του ακόμη συνδεδεμένο με τον λογαριασμό, σύμφωνα με δημοσίευμα της Daily Mail. Ειδικότερα, σύμφωνα με τον Τζέιμς Μαρντιντάλε:

Ο λογαριασμός σας στο Facebook είναι ένας θησαυρός και αξίζει αρκετά χρήματα. Υπάρχουν άτομα που αγοράζουν λογαριασμούς στη «μαύρη αγορά» αλλά και σε δημόσιους ιστότοπους όπως το Reddit.

Ο ίδιος επίσης ισχυρίζεται πως κατάφερε να μπει σε λογαριασμούς τρίτων προσώπων με αυτόν τον τρόπο. Επίσης, κάνει γνωστό ότι οι τηλεφωνικοί αριθμοί που καταργούνται, ανακυκλώνονται, και δίνονται σε άλλους πολίτες, που σημαίνει ότι δεν υπάρχει καλή προστασία δεδομένων.

Εάν λοιπόν έχετε βάλει τον παλιό αριθμό σας στο Facebook ως εναλλακτική λύση για τον κωδικό, καλό θα ήταν να το ξανασκεφτείτε.

Πηγή: REUTERS

luke cage

Τώρα έχει ψιλοπαρεγκωνιστεί το φατσοβιβλίο και το twiter και έγινε πολύ μόδα το instagram  :wanker: οι ξεβράκωτες το νοιώθουν πιο οικείο  :bedbang:

luke cage

Να κλείσω το προφίλ μου στο Facebook; Όλο και πιο συχνό ερώτημα από χρήστες που «γκώσανε». Η απάντηση δεν είναι τόσο απλή όσο ένα like ή unfollow.





Η 22χρονη φοιτήτρια Μαριάννα είναι φανατική χρήστρια του Instagram, αλλά έκλεισε δύο φορές τον λογαριασμό που είχε ανοίξει στο Facebook, επειδή, όπως λέει, την εκνεύριζε. Το επόμενο διάστημα θα επιδιώξει να παρακολουθεί τις τάσεις στον τομέα που σπουδάζει, την πληροφορική. Να δούμε αν έχει εναλλακτικούς δρόμους να το πετύχει δίχως να παρακολουθεί λογαριασμούς ειδικών (προσώπων ή Οργανισμών) στο Facebook, στο Twitter ή στο LinkedIn.   Κάπως διαφορετική είναι η περίπτωση μιας πανεπιστημιακού και ενός συμβούλου επί προσωπικών θεμάτων που είχαν σελίδα στο Facebook. Δραστήριοι άνθρωποι και οι δύο, χρησιμοποιούσαν αρκετά ο καθένας τη δική του σελίδα Facebook για επαγγελματικά τους θέματα και για διάδοση των απόψεών τους πάνω σε ιδεολογικά ζητήματα. Ενίοτε το χρησιμοποιούσαν, όπως πολλοί, και για προσωπική έκφραση, μια φωτογραφία, μια ατάκα από τη συζήτηση με την παρέα, ανταλλαγή σχολίων με φίλους.   Με ρώτησε ο καθένας ξεχωριστά αν είναι καλύτερα να κλείσει τη σελίδα του για να αποφύγει τη σπατάλη ενέργειας, κάποια «άκυρα» σχόλια κ.λπ.   Για φανταστείτε στο μέλλον να ζητήσει το Facebook ή το Twitter κάποιο αντίτιμο για να έχουμε πρόσβαση στις φωτογραφίες που ανεβάσαμε εκεί! Ναι, τις φωτογραφίες του παππού και της γιαγιάς και εκείνες του νεογέννητου μωρού σου, που δεν τις έχεις αποθηκεύσει κάπου αλλού. Πηγή:


Δεν υπάρχουν συνταγές για όλα αυτά και δεν είναι και της φιλοσοφίας μου να δίνω ρετσέτες ή να μοιράζω θέσφατα. Είπα και στους δύο ότι αν το θέλουν πολύ να αποδράσουν από αυτό το δημόσιο εξομολογητήριο, τότε ας κάνουν αυτό που τους λέει η καρδιά τους. Πρόσθεσα όμως ότι είναι καλό να γνωρίζουν τι χάνουν. Πάνω απ' όλα, όμως, να έχουν επίγνωση, αν μείνουν, του τι εκχωρούν και θα το βρουν μπροστά τους, όπως όλοι μας.   Τα ίδια λίγο-πολύ ισχύουν και για τα άλλα social media (Twitter, Instagram), με τη διαφορά ότι το Facebook είναι πολύ μεγαλύτερος «άσπρος ελέφαντας» (και το ίδιο «μαγαζί» με Instagram, Messenger, WhatsΑpp).   Τι χάνεις Ο επαγγελματίας (π.χ. μηχανικός, γιατρός), ο άνθρωπος που δουλεύει με ιδέες (πανεπιστημιακός, συγγραφέας, δημοσιογράφος κ.λπ.), έχει βρει στα social media ένα όχημα για να μοιράζεται θέματα της δουλειάς του, να ενημερώνει για εκδηλώσεις, να διαδίδει κάποια άρθρα που έχει γράψει.   Έχει γίνει ο ίδιος ένας μικρός εκδότης. Ακόμα όμως και αν δημοσιεύσει ένα άρθρο στα mass media, είναι πολύ χρήσιμο να το διαδώσει από το δικό του «κανάλι» στα social media, γιατί ο πιο πολύς κόσμος –περίπου οι δύο στους τρεις– δεν ενημερώνεται πλέον από sites αλλά μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα. Βεβαίως, ένα άρθρο που δημοσιεύεται σε ένα ισχυρό μέσον όπως η LiFO διαθέτει κύρος, δύναμη και ατού για πολύ μεγάλη διάδοση.   Μια απλή λύση, λοιπόν, για όποιον έχει βαρεθεί τον θόρυβο των social media, τις κατά καιρούς ομηρικές μάχες για μικρής σημασίας θέματα ή τα επιθετικά σχόλια είναι να περιορίσει την παρουσία του στα κοινωνικά δίκτυα με τρόπο που να εξυπηρετεί τα επαγγελματικά, καλλιτεχνικά και χομπίστικα ενδιαφέροντά του.   Έτσι, αποστασιοποιείται από τις τέσσερις φυλές των χρηστών του Facebook, σταματάει να είναι like machine για τις προσωπικές δημόσιες σχέσεις του. Κρατάει δηλαδή μόνο ορισμένα βασικά, περιορίζει αρκετά τον χρόνο που σπαταλούσε στην οθόνη του κινητού του, δεν έχει μονίμως την προσοχή του διασπασμένη, παίρνει ανάσα. Πάνω απ' όλα, κρατά ενέργεια και χρόνο για τα σημαντικά της ζωής του.   Λόγια και σκέψεις στον άνεμο Ορισμένοι χρήστες του Facebook γράφουν κατά καιρούς πολύ ενδιαφέρουσες αναλύσεις, αλλά τις «πετάνε» στον ανεμοστρόβιλο του «τοίχου». Κάποιοι άλλοι τους βάζουν τον κορσέ των 140 χαρακτήρων του Twitter και αφήνουν καίριες σκέψεις μετέωρες και μισοτελειωμένες.   Είναι προτιμότερο να γράφουν λιγότερα και πιο μεστά και να μην τα «κρεμάνε» μόνο στο κλειστό σύστημα του Facebook. Υπάρχουν διαθέσιμα ανοιχτά ιστολόγια, όπως το medium.com, όπου μπορούν πολύ εύκολα να κάνουν το δικό τους μπλογκ, να έχουν συγκεντρωμένες τις σκέψεις τους και μετά να τις διαδίδουν από τα social media, ώστε να τις δει εύκολα όποιος περιμένει την τοποθέτησή τους. Θα χρειαστεί να δώσουν λίγο παραπάνω προσοχή στο κείμενό τους αντί να γράφουν με μικρολάθη, θα έχουν όμως την αίσθηση ότι είναι κάτι που θα κάνει ένα μακρύτερο ταξίδι.


Τι έχεις χάσει ήδη και θα πέσει πάνω σου Το πιο σημαντικό που συμβαίνει με τη συμμετοχή στα social media δεν είναι το ότι γινόμαστε μάρτυρες καβγάδων, ναρκισσισμού και τόνων άχρηστης πληροφορίας. Αυτό που απασχολεί ελάχιστους για την ώρα και θα το βρούμε όλοι μπροστά μας είναι ότι εκχωρούμε άπειρα προσωπικά δεδομένα και δίνουμε οι ίδιοι το πράσινο φως ώστε να παραβιάζεται η ιδιωτικότητά μας (είναι δύο διαφορετικά θέματα).   Αυτή είναι η φαουστική συμφωνία μας με τα κοινωνικά δίκτυα: για να κερδίσουμε κάποιας μορφής κοινωνικότητα, διαθέτουμε πάρα πολλά προσωπικά δεδομένα, που έτσι γίνονται ιδιοκτησία άλλων. Για φανταστείτε στο μέλλον να ζητήσει το Facebook ή το Twitter κάποιο αντίτιμο για να έχουμε πρόσβαση στις φωτογραφίες που ανεβάσαμε εκεί! Ναι, τις φωτογραφίες του παππού και της γιαγιάς και εκείνες του νεογέννητου μωρού σου, που δεν τις έχεις αποθηκεύσει κάπου αλλού.



Αυτό είναι το πιο ανώδυνο. Είναι πιο κρίσιμο το ότι αυτά χρησιμοποιούνται ήδη για να σου πουλήσουν κάποια πραμάτεια. Στη Βρετανία αποκαλύφθηκε ότι διατέθηκαν οι ιατρικοί φάκελοι εκατοντάδων χιλιάδων πολιτών σε μεγάλη εταιρεία του Διαδικτύου.   Τα μεγάλα παγκόσμια παραδοσιακά media επιχειρούν να συνασπιστούν κατά των Big 4 (Facebook, Google, Apple, Amazon). «Αργοπορημένη προσπάθεια, που εκδηλώνεται αργά (too little, too late)» θα πουν κάποιοι. To κύριο επιχείρημά τους είναι ότι αποτελούν σχεδόν μονοπώλια και ότι οι κυβερνήσεις δεν έχουν σύγχρονα κριτήρια ορισμού μιας μονοπωλιακής κατάστασης. Το ότι η Google και το Facebook παρέχουν αρκετές υπηρεσίες δωρεάν δεν σημαίνει ότι δεν έχουν ισχυρά στοιχεία μονοπωλιακής θέσης.   Μόνος σου «καρφώνεσαι» Χρειάζονται περίπου 40' για να διαβάσεις αυτό εδώ το άρθρο του London Review of Books, αλλά αξίζει τον κόπο να το μελετήσεις κάποια στιγμή μέσα στη χρονιά. Θα πάρεις μια γεύση για το πώς χρησιμοποιούνται τα στοιχεία που χαρίζεις στα κοινωνικά δίκτυα, πώς οι εταιρείες των social media βρίσκουν πρόσθετα στοιχεία π.χ. για το τι αγοράζεις και τι σημαίνει αυτό.   Να κλείσεις, λοιπόν, τον λογαριασμό σου στα social media;  Να μην ξεχνάμε ότι, εκτός από το τερατώδες Facebook, υπάρχουν πιο εξειδικευμένες πλατφόρμες. Το LinkedIn για επαγγελματίες/στελέχη, το Academia.edu για πανεπιστημιακούς, το Pinterest για δημιουργικούς και δεκάδες άλλα πιο εξειδικευμένα, για όλα τα γούστα.   Σκέψου και την εναλλακτική να πάρεις κάποια άλλα μέτρα. Το ότι στην πλατεία έχει πια φασαρία και μερικούς τσαμπουκάδες δεν σημαίνει ότι πρέπει να σταματήσεις περνάς από κει, ειδικά αν εκεί βρίσκεις φίλους ή ανθρώπους της δουλειάς σου. Κάν' το με ρέγουλα. Και επίγνωση του τι συμβαίνει εκεί και των στοιχείων που δίνεις. Και μπες στην αδύναμη ακόμα ομάδα που θα προσπαθήσει να αλλάξει κάτι που έχει πάρει οργουελική ρότα. Πηγή: www.lifo.gr



prince of square


golden axe

οσοι εχουν 'παραθυρα' να φοβούνται  t1566.gif οσοι εχουμε λινουξ  m0548.gif m0815.gif

luke cage

Εγω το έκλεισα το προφιλ μου για 5 μερες να δω αν μπορω χωρις αυτο.

luke cage

O πρώτος πρόεδρος του Facebook παραδέχτηκε κάτι εξαιρετικά δυσάρεστο για το δίκτυο...
Σάλος από την παραδοχή του Sean Parker πως εν γνώσει τους οι δημιουργοί του Facebook εκμεταλλεύτηκαν τους ευάλωτους




Ο Sean Parker, πρώην χάκερ από την ηλικία των 16, υπήρξε ο ιδρυτής του αρχικά, πειρατικού σαιτ μεταφοράς αρχείων Napster ενώ το 2004 γνωρίστηκε με τον Mark Zuckerberg και ήταν αυτός που τον έπεισε για τις τεράστιες δυνατότητες του νεοσύστατου τότε «The Facebook» που επρόκειτο να φέρει επανάσταση στα Social Media και να αποτελέσει την δημοφιλέστερη πλατφόρμα επικοινωνίας στον πλανήτη μέχρι και σήμερα με πάνω από 2 δισεκατομμύρια τακτικούς χρήστες παγκοσμίως.

O Parker ανέλαβε πρώτος πρόεδρος της εταιρίας το 2004 και παρέμεινε στη θέση αυτή μόλις για ένα χρόνο αφού αναγκάστηκε να παραιτηθεί  το 2005 μετά την εμπλοκή του σε σκάνδαλο κοκαΐνης. Η περιουσία του ανέρχεται σήμερα στα 2.4 δισεκατομμύρια δολάρια.

    Εκμεταλλευτήκαμε ένα ευάλωτο, ένα τρωτό σημείο της ανθρώπινης ψυχολογίας. Ξέραμε ακριβώς τι κάναμε και δεν διστάσαμε καθόλου.

Σε συνέντευξη που έδωσε ο 38χρονος στο ειδησεογραφικό σαιτ Axios φάνηκε να κατακεραυνώνει το πανίσχυρο Facebook προκαλώντας σάλο στα Αμερικανικά μέσα. Είπε χαρακτηριστικά: «Η σκέψη πίσω από την δημιουργία του Facebook ήταν πως θα γίνει να κάνουμε τους χρήστες να περνούν όλο και περισσότερο χρόνο σε αυτό. Αυτό σήμαινε ότι έπρεπε να τους εθίζουμε συνέχεια στα likes και τα ποστ σαν ναρκωτικό, κάτι που θα τους έκανε να μένουν συνέχεια απασχολημένοι, με σκοπό να πετύχουν μέσω αυτού την κοινωνική τους επιβεβαίωση. Εκμεταλλευτήκαμε ένα ευάλωτο, ένα τρωτό σημείο της ανθρώπινης ψυχολογίας. Είναι κάτι που μόνο ένας χάκερ θα σκεφτόταν. Εγώ, ο Μάρκ και οι άλλοι ιδρυτές ξέραμε ακριβώς τι κάναμε και δεν διστάσαμε καθόλου.»

Ενώ σε άλλο σημείο της συνέντευξης αναφέρει: «Το Facebook, το Instagram και όλα τα Social Media διαταράσσουν την σχέση του ανθρώπου με την κοινωνία. Δεν τολμώ καν να σκεφτώ τι ζημιά προκαλούν στον εγκέφαλο των μικρών παιδιών.»

http://mikropragmata.lifo.gr/social-media/o-protos-proedros-tou-facebook-paradechtike-kati-eksairetika-dysaresto-gia-diktyo/

luke cage

Η δημοφιλής «κρυφή» έκδοση του Facebook




Το δημοφιλέστατο μέσο κοινωνικής δικτύωσης δημιούργησε την εφαρμογή Messenger Lite, η οποία είναι διαθέσιμη, ήδη, σε πολλές χώρες, επιτρέποντας σε όλο και περισσότερους χρήστες να χρησιμοποιήσουν την πιο λεπτή και πιο αποτελεσματική έκδοση της εφαρμογής.

Η πιο «ελαφριά» έκδοση του Messenger είναι πιο απλή και λειτουργεί, καταργώντας ως επί το πλείστον, τα περισσότερα άχρηστα μέρη της εφαρμογής, όπως το Facebook Stories και τα gifs.

Μ' αυτόν τον τρόπο, το δημοφιλές μέσο βάζει τέλος στα χαρακτηριστικά αυτά που καταναλώνουν περισσότερα δεδομένα και χώρο.

Το Facebook Messenger Lite είναι τώρα διαθέσιμο στους περισσότερους ανθρώπους με κινητό τηλέφωνο Android, αν και δεν υπάρχει ακόμη έκδοση iOS.

Στην πραγματικότητα και σύμφωνα με ειδικούς, το Facebook Messenger Lite, είναι ιδανικό για τρεις βασικούς λόγους.

Πρώτον, απαιτεί πολύ λιγότερα δεδομένα, καθιστώντας το φθηνότερο και πιο εύκολο στη χρήση όταν υπάρχουν ακριβές ή κακές συνδέσεις. Δεύτερον, ο κώδικας που τροφοδοτεί την εφαρμογή είναι πιο απλός και μικρός, ενώ το γεγονός ότι κάποιος δε θα μπορεί να λάβει αρχεία όπως φωτογραφίες ή gif, θα του εξασφαλίζει μεγαλύτερη εξοικονόμηση χώρου.

Για αυτούς τους λόγους και επειδή, αρχικά, σχεδιάστηκε ως εργαλείο για τις αναδυόμενες αγορές, έχει κατασκευαστεί για να λειτουργεί σε όσο το δυνατόν περισσότερες συσκευές.

Έτσι, ακόμη και τα παλιά και τα μη υποστηριζόμενα τηλέφωνα θα μπορούν να τρέχουν το Messenger Lite, σε αντίθεση με την πολύ πιο αποκλειστική εφαρμογή Messenger full-fat.


http://www.economy365.gr/article/55476/i-dimofilis-kryfi-ekdosi-toy-facebook

διονυσιος λορβας

Καμια έκπληξη απολύτως.

dreamcast

Όσοι έχουνε την εφαρμογή i-pages στα μηνύματα έχουν δει αν υπάρχει η επιλογή διαγραφής ;

luke cage

Τι δεν πρέπει να δημοσιεύσετε ποτέ στο Facebook



Είναι πολύ εύκολο να παρεξηγηθούν οι δημοσιεύσεις και τα σχόλια κάποιου χρήστη του Facebook, και στη συνέχεια να αντιμετωπίσει προβλήματα από τους διαδικτυακούς του... φίλους.

Tο σάιτ του Independent σταχυολόγησε τις "επικίνδυνες" δημοσιεύσεις προκειμένου να προστατευτούν όσοι δεν διστάζουν να δημοσιεύουν στο δημοφιλές social media κάθε λεπτομέρεια της ζωής τους, καθώς και όσοι σχολιάζουν απερίσκεπτα δημοσιεύσεις άλλων.

1. Βεβαιωθείτε ότι έχετε σχέση με κάποιον πριν το ανακοινώσετε στο Facebook

2. Μην αφήνετε την προσωπική σας άποψη να χαλάσει τις ευτυχισμένες στιγμές κάποιου άλλου

3. Σκεφτείτε καλύτερα πριν δημοσιεύσετε κάτι που δεν θα έπρεπε

4. Σκεφτείτε καλύτερα και όσοι σχολιάζετε τις δημοσιεύσεις άλλων

5. Μην προσπαθείτε να υποστηρίξετε κάποια άποψη, όταν δεν έχετε τις κατάλληλες γνώσεις

6 . Προσπαθήστε να μην έχετε ανόητες απορίες

7. Μην πιστεύετε οτιδήποτε βλέπετε σε κάποια φωτογραφία.

Πηγη:http://www.topontiki.gr/article/249215/ti-den-prepei-na-dimosieysete-pote-sto-facebook

μιμης κορεζης

Έτσι μπορείτε να σβήσετε οριστικά τον λογαριασμό σας στο Facebook



Tα social media και ιδίως το Facebook αποτελούν πλέον ένα αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας. Ωστόσο, ενδεχομένως κάποιοι από εμάς να έχουν κουραστεί από το συνεχή βομβαρδισμό πληροφοριών και να θέλουν να απαλλαγούν από την πανταχού παρούσα ματιά του Facebook.

Και εδώ αρχίζουν τα προβλήματα καθώς η φράση «σβήνω το λογαριασμό μου στο Facebook» κάθε άλλο παρά απλή διαδικασία είναι. Ο τρόπος για να διαγράψετε πλήρως όλα σας τα στοιχεία από το Facebook και τελικά να «βγείτε από το δίκτυο» είναι ο παρακάτω:

Δημιουργούμε αρχείο

Πριν αρχίσουμε να σβήνουμε, πηγαίνουμε στις Ρυθμίσεις και επιλέγουμε την εντολή «Download a copy of your Facebook data», προκειμένου να κρατήσουμε τα δεδομένα που έχουμε, και στη σελίδα που θα οδηγηθούμε πιέζουμε την εντολή «Start My Archive» που θα κρατήσει στον υπολογιστή μας τα δεδομένα που έχουμε ανεβάσει στο Facebook.

Αποσυνδέουμε όλες τις εφαρμογές από το Facebook

Συχνά για να συνδεθούμε σε διάφορες εφαρμογές, χρησιμοποιούμε το λογαριασμό μας στο Facebook. Αν λοιπόν θέλουμε να διαγράψουμε τον λογαριασμό μας, φροντίζουμε να αποσυνδέσουμε όλες τις εφαρμογές αυτές από το δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης.

Αποσυνδεόμαστε από ομάδες, σελίδες και διαφημίσεις

Εν ολίγοις, αν χρησιμοποιούμε το Facebook για επαγγελματικούς σκοπούς, μεταφέρουμε τα δικαιώματα administrator σε άλλους.

Διαγράφουμε ή απενεργοποιούμε το λογαριασμό

Αφού έχουμε κάνει όλα τα παραπάνω, πρέπει να αποφασίσουμε αν θα διαγράψουμε τον λογαριασμό οριστικά. Αν θέλουμε να κρατήσουμε τα μηνύματα στο Messenger, ο μόνος τρόπος είναι να τον απενεργοποιήσουμε, καθώς διαγραφή του λογαριασμού σημαίνει και διαγραφή των μηνυμάτων.

Η απενεργοποίηση γίνεται ως εξής: πηγαίνουμε στις ρυθμίσεις, πιέζουμε την εντολή «manage account» και μετά την επιλογή «Deactivate your account».

Αν πάλι θέλετε να αποχωρήσετε οριστικά από το Facebook, τότε η μόνη λύση είναι η πλήρης διαγραφή του λογαριασμού, μέσα από μια σελίδα σαν αυτή.



Tο περιοδικό Wired αναφέρει ότι η πλήρης διαγραφή του λογαριασμού σας μπορεί να διαρκέσει ακόμα και 90 (!) μέρες και αν επιχειρήσετε να ξανασυνδεθείτε, υπάρχει πιθανότητα η διαδικασία να διακοπεί.

http://www.topontiki.gr/article/250280/etsi-mporeite-na-svisete-oristika-ton-logariasmo-sas-sto-facebook

κουνα μουτα

Μέχρι στιγμής γνωστά είναι όλα αυτά.Αλλα όσο και αν φαίνεται παράξενο υπάρχουν και άνθρωποι που δεν εχουν το κωλοφατσοβιβλιο.

tripokarydos

Παράθεση από: κουνα μουτα στις Δεκεμβρίου 15, 2017, 03:59:06 ΜΜ
Μέχρι στιγμής γνωστά είναι όλα αυτά.Αλλα όσο και αν φαίνεται παράξενο υπάρχουν και άνθρωποι που δεν εχουν το κωλοφατσοβιβλιο.

Εγώ είμαι ένας από αυτούς!
Always Respect !!!

luke cage

Οι αλλαγές του Facebook που θα ισχύσουν μέσα στις επόμενες εβδομάδες



Το Facebook σχεδιάζει να επιφέρει σημαντικές αλλαγές στον τρόπο που φιλτράρεται από τους πολύπλοκους αλγόριθμούς του η παρουσίαση των ειδήσεων (news feed), δίνοντας πλέον έμφαση στις ιδιωτικές αναρτήσεις από τους φίλους και την οικογένεια του χρήστη, και υποβαθμίζοντας τις δημόσιες από τις επιχειρήσεις και τα μέσα ενημέρωσης.

Οι αλλαγές, που θα ισχύσουν μέσα στις επόμενες εβδομάδες, αναμένεται ότι θα περιορίσουν γενικότερα τη δημοφιλία των ειδήσεων, των βίντεο και των φωτογραφιών από εταιρείες και μέσα ενημέρωσης, ενώ ίσως μειώσουν και τη διασπορά των ψευδών ειδήσεων (fake news) και της παραπληροφόρησης - κάτι για το οποίο το Facebook δέχεται όλο και πιο έντονη κριτική.

Ο 33χρονος επικεφαλής του μεγαλύτερου μέσου κοινωνικής δικτύωσης Μαρκ Ζάκερμπεργκ, το οποίο έχει πάνω από δύο δισεκατομμύρια μηνιαίους χρήστες, δήλωσε ότι θα προτιμηθεί πλέον το περιεχόμενο που παράγεται από φίλους και τροφοδοτεί τις συζητήσεις ανάμεσα στο οικογενειακό και στο φιλικό περιβάλλον.

Πρακτικά, αυτό π.χ. σημαίνει ότι σύντομα οι χρήστες θα είναι πιθανότερο να δουν στο news feed κάτι προσωπικό που ανάρτησε ένας φίλος, παρά ένα "viral" βίντεο. Όπως παραδέχθηκε ο Ζάκερμπεργκ, αυτό επίσης σημαίνει ότι οι κάθε είδους εταιρείες και οργανισμοί θα δουν το δικό τους περιεχόμενο να μειώνεται σε δημοφιλία.

«Έχουμε δεχθεί αντιδράσεις από την κοινότητά μας ότι το δημόσιο περιεχόμενο -οι αναρτήσεις από εταιρείες, επώνυμες εμπορικές μάρκες και μέσα ενημέρωσης- εξοβελίζουν τις προσωπικές στιγμές μας, οι οποίες μας οδηγούν να συνδεόμαστε περισσότερο μεταξύ μας», ανέφερε ο Ζάκερμπεργκ, σύμφωνα με το BBC και το πρακτορείο Ρόιτερς.

Όπως είπε, αισθάνεται την ευθύνη να διασφαλίσει ότι το Facebook ωφελεί την ευτυχία των ανθρώπων. «Με αυτές τις αλλαγές», τόνισε «περιμένω ότι θα μειωθεί ο χρόνος που οι άνθρωποι περνάνε στο Facebook, αλλά επίσης θα γίνει πιο πολύτιμος».

Με το ξεκίνημα του 2018, ο Ζάρκεμπεργκ είχε υποσχεθεί ότι φέτος θα «διορθώσει» το Facebook και αυτό είναι το πρώτο βήμα προς αυτή την κατεύθυνση. «Η εστίασή μας δεν θα είναι πια το Facebook να σας βοηθήσει να βρείτε σχετικό με σας περιεχόμενο, αλλά να σας βοηθήσει να έχετε κοινωνικές αλληλεπιδράσεις που έχουν νόημα», έγραψε στη νέα ανάρτησή του. Έκανε επίσης γνωστό ότι θα υπάρξουν και άλλες αλλαγές μέσα στους επόμενους μήνες.

«Πρόκειται ασφαλώς για μια σημαντική αλλαγή. Θα επηρεάσει πολύ τους εκδοτικούς οργανισμούς, καθώς θα βλέπουμε πλέον πολύ λιγότερες ειδήσεις τους να ξεπηδούν στο news feed μας», δήλωσε η Λάουρα Χάζαρντ Όουεν του Εργαστηρίου Δημοσιογραφίας Νίμαν του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ. Πρόσθεσε όμως ότι δεν είναι ακόμη ξεκάθαρο σε τι είδους συζητήσεις θα δίνουν προτεραιότητα στο μέλλον οι τροποποιημένοι αλγόριθμοι του Facebook.

Στο ίδιο μήκος κύματος, ο Γκάμπριελ Καν από τη Σχολή Επικοινωνίας και Δημοσιογραφίας Άνενμπεργκ του Πανεπιστημίου της Νότιας Καλιφόρνιας δήλωσε ότι η ανακοίνωση του Ζάκερμπεργκ «αποτελεί ξεκάθαρη παραδοχή» πως το Facebook διαθέτει σημαντική δύναμη επηρεασμού της υγείας της κοινωνίας. Προειδοποίησε επίσης ότι οι αλλαγές και οι νέες προτεραιότητες μπορεί τελικά να φέρουν ακόμη μεγαλύτερη διαστρέβλωση στην ενημέρωση των χρηστών. «Πρέπει να υπάρξει δημόσιος διάλογος για τις αξίες που θα εφαρμοσθούν στο νέο αλγόριθμο του Facebook» τόνισε.

(Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ, Reuters)

http://www.kathimerini.gr/942910/article/epikairothta/kosmos/oi-allages-toy-facebook-poy-8a-isxysoyn-mesa-stis-epomenes-evdomades?platform=hootsuite

Στούντιο 12

Your Angel

GreeceVIP Escorts

Brilsou 36

KONLEOS 92A

Diamon Spa

Bourbaxi19

Κροκεών 6 Ισόγειο

ioanninon 5

Lelas karagiani 35

BODY MASSAGE

Sygroy 108

TATOIOU 71

Dreams

EscortNow

Sweet Escape

Marnis 28

KONLEOS 166A

Anna Bergas 6

Fokeas 27B

ΚΩΝ/Λεως 128

Αλκαμένους 113

XANIA Eros

Studio 3 XANIA

Studio 11

Studio VIP HRAKLEIO

EDEM ΜΑΛΙΑ ΚΡΗΤΗ

Luna Rodos

Amazones

ATHENSSEXSTUDIOS

Maria IND

ΖΩΗ(IND)

Julia IND

Λάουρα IND

Μαίρη Μασάζ

Aimilia Barak

Άννα Μαρία

FRANTZI 2