kifisou 60

Glamour

GDE

Brilisoy 46

Trigeta 3

Kifisou 30

Hlia Hliou 82

KONLEOS 132

ioaninon 3 KATO

EscortsClub

AdultClub

Iris Solomou 70

ioaninon 3 OROFOS

Agyras 12

Agyras 9

Sensuality

Βριλησσού 60 ΟΡΟΦΟΣ

Μπακνανά 47

Βέργας 6 ΚΑΤΩ

Ethereal SPA

KALAMATA erotic

STUDIO 4 ΚΑΛΑΜΑΤΑ

STAR Sparti

Hot Studio Lamia

Bolos Xatziargyrh 15

Moyseos 3a BOLOS

Cherry Club Βόλος

Xalkida Erotica

Sabrina

Adriana

Nikol

Χριστιάνα IND

Samantha ind

Evelina ind

IOANNA IND

Katerina Massage

Princes

Μοτοσυκλέτες - Bikers House

Ξεκίνησε από gabadoo, Νοεμβρίου 30, 2008, 09:55:07 ΜΜ

0 Μέλη και 2 Επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Altec

#840
Αναβάθμιση για το «μεγάλο» SM της Ducati



ΕΙCMA:Τελικά το 796 μάλλον θετικά λειτούργησε για το Hypermotard 1100, αφού η Ducati αναγνωρίζοντας τον εσωτερικό ανταγωνισμό που δημιουργήθηκε, παρουσίασε όχι ένα, αλλά δύο ανανεωμένα σε μεγάλο βαθμό 1100, που διαχωρίζουν πλήρως τη θέση τους από το «μικρό» μοντέλο της οικογενείας.  
 
 
 
 
Ελαφρύτερα, ισχυρότερα και σίγουρα πολύ πιο sport, είναι τα νέα Hypermotard της Ducati, που παρουσιάστηκαν στην EICMA. Το Evo αποτελεί τον αντικαταστάτη του περσινού 1100 και θεωρείτε το «βασικό» (λέμε τώρα) μοντέλο, ενώ το Evo SP, προβάλει ένα πιο executive χαρακτήρα με αναβαθμίσεις σε φρένα και αναρτήσεις, καθώς και περισσότερο εξοπλισμό.

Ο στόχος της Ducati για τα Hypermotard 1100 του 2010 ήταν το «αδυνάτισμα» και με τα 5 κιλά μείον που ανακοινώνονται (172 από 177) , μάλλον επετεύχθη στο 100%! Η διαδικασία είχε ως εξής, πρώτα απ όλα επανασχεδιάστηκε το πλαίσιο και εκτός από ελαφρύτερο, έγινε και πιο στιβαρό. Παρ΄ όλο που εξοικονομήθηκε ένας σεβαστός αριθμός γραμμαρίων από εκεί, τον τίτλο του πιο «fit» στοιχείου στα νέα Hypermotard κερδίζει ο κινητήρας!

Πολλά από τα τμήματα του νέου Desmodue Evoluzione L-twin, έχουν κατασκευαστεί με τη μέθοδο Vacural που χρησιμοποιείται στους αγωνιστικούς κινητήρες του WSBK, εξασφαλίζοντας χαμηλό βάρος, χωρίς «εκπτώσεις» στην αντοχή. Επιπρόσθετα το καπάκι του alternator είναι από μαγνήσιο, ενώ στην άκρη του στρόφαλου το βολάν προέρχεται από το μοντέλο 848 πλέον. Σύμφωνα με τη Ducati, τα περισσότερα από τα 5 αυτά κιλά που εξοικονομήθηκαν, προέρχονται από το αδυνάτισμα του κινητήρα.

Εκτός όμως από ελαφρύτερος, ο νέος κινητήρας είναι και ισχυρότερος κατά 5 ίππους, σε σχέση με τον προκάτοχο του (95 από 90 ίππους). Για να το πετύχει αυτό, η Ducati επανασχεδίασε τις κεφαλές του αερόψυκτου desmo που πλέον λιπαίνονται και ψύχονται καλύτερα, ενώ η εισαγωγή και ο θάλαμος καύσης έχουν νέο σχήμα, για καλύτερη ροή και αποτελεσματικότερη καύση. Η συμπίεση έχει αυξηθεί και προκειμένου να βελτιωθεί και η «αναπνοή» του κινητήρα, έχει τοποθετηθεί ένα νέο φιλτροκούτι.

Σε ότι αφορά στα υπόλοιπα στοιχεία τώρα, αξίζει να σημειωθεί η νέα πιο άνετη και εργονομική σέλα, καθώς και το πλατύτερο τιμόνι για καλύτερο έλεγχο της μοτοσικλέτας.

Οι διαφορές μεταξύ των δύο εκδόσεων αφορούν στα περιφερειακά και στον εξοπλισμό και αναλύονται στο παρακάτω πίνακα:

Hypermotard 1100 Evo

Ανάρτηση Ε: USD Marzocchi διαμέτρου 50χλστ., πλήρως ρυθμιζόμενο
Ανάρτηση Π: Αμορτισέρ Sachs, πλήρως ρυθμιζόμενο
Τροχοί: 17 ιντσών από ελαφρύ κράμα αλουμινίου
Φρένα Ε: Δυο δίσκοι διαμέτρου 305χλστ., τετραπίστονες, ακτινικές δαγκάνες της brembo
Φρένα Π: Μονός δίσκος διαμέτρου 245χλστ.
Ελαστικά: Pirelli Diablo Rosso

Hypermotard 1100 Evo SP

Ανάρτηση Ε: USD Marzocchi διαμέτρου 50χλστ., πλήρως ρυθμιζόμενο, με μεγαλύτερη διαδρομή από του Evo
Ανάρτηση Π: Αμορτισέρ Ohlins, πλήρως ρυθμιζόμενο
Τροχοί: 17 ιντσών από τη Marchesini
Φρένα Ε: Δυο δίσκοι διαμέτρου 305χλστ., τετραπίστονες monobloc ακτινικές δαγκάνες της brembo
Φρένα Π: Μονός δίσκος διαμέτρου 245χλστ.
Ελαστικά: Pirelli Diablo Supercorsa SP
Επίσης, το Hypermotard Evo SP θα φέρει στο standard εξοπλισμό του το σύστημα DDA (Ducati Data Anlyser), καθώς και επένδυση teflon στο κάτω μέρος των μαρσπιέ για καλύτερο...γλίστρημα στις (συχνές) επαφές με την άσφαλτο κατά τη διάρκεια του στριψίματος.  


πηγη mototriti.gr
Άνθρωπο που έχει πολεμήσει με τον εαυτό του να τον φοβάσαι ...

Altec

#841
CB 1100R στη παραγωγή;




To όνομα Hirofumi Fukanaga δεν πρέπει να σας λέει και πολλά. Πρόκειται για ένα από τους αρχιμηχανικούς της Honda, υπεύθυνο μεταξύ άλλων και για την εξέλιξη του αερόψυκτου CB 1100. Η μοτοσικλέτα που έχει γοητεύσει όμως τον Fukanaga είναι το CB 1100R και όπως ισχυρίζεται, θα «παλέψει» για να το βάλει στη παραγωγή.  
 
 
 
Η ανακοίνωση της παραγωγής του CB 1100, ήταν σίγουρα ένα ευχάριστο νέο για όσους νοσταλγούν τις «παλιές καλές εποχές». Η μοτοσικλέτα αναπαράγει το αρχέτυπο των naked ιαπωνικών μοτοσικλετών συνδυάζοντας το με σύγχρονη τεχνολογία, με αποτέλεσμα ένα μοντέλο με ισχυρό χαρακτήρα που ξεχωρίζει από τις ορδές των απρόσωπων και «εφήμερων» μοτοσικλετών του σήμερα.

Πολλοί ωστόσο θα ήθελαν να δουν στη παραγωγή και το έτερο concept που παρουσιάστηκε το 2006 μαζί με το CB 1100, αυτό που έφερε και το γράμμα «R» στη κατάληξη του ονόματος του. Το CB 1100R χρησιμοποιεί τον ίδιο αερόψυκτο τετρακύλινδρο κινητήρα και το πλαίσιο του «απλού» CB, ωστόσο αναβαθμίζεται σημαντικά σε αναρτήσεις και φρένα, ενώ παράλληλα η προσθήκη του half fairing και η συνολική σχεδίαση του δημιουργεί μια νέα κλάση, αυτή των «ρετρό-racing».

Αν το CB 1100 προκάλεσε «ζημιά» με τη παρουσίαση του, το R «κατέστρεψε» πολύ περισσότερο κόσμο, που έχασε τον ύπνο του κοιτώντας τις φωτογραφίες του. Δυστυχώς η Honda, δια στόματος υψηλόβαθμων στελεχών της, είχε αποκλείσει κάθε πιθανότητα παραγωγής του CB 1100R...η μήπως όχι;

Ένας από τους πολλούς «τρελαμένους» με την εν λόγω μοτοσικλέτα, είναι και ο άνθρωπος που τη δημιούργησε, ο Hirofumi Fukanaga! Σε πρόσφατη συνέντευξη του στην MCN, δήλωσε τα εξής:

Δεν μπορούμε να πούμε «όχι» στη προοπτική παραγωγής αυτής της μοτοσικλέτας! Δεν είναι απλώς άλλο ένα concept, δεν θα μπορούσε ποτέ να είναι κάτι τέτοιο! Η ευρωπαϊκή αγορά έχει σαφώς θέση για τέτοιου είδους μοτοσικλέτες, πολύ πιθανόν στο μέλλόν τα naked και ρετρό μοντέλα να εκτοπίσουν άλλες κατηγορίες από τους πίνακες των πωλήσεων, όπως τα supersport. Έχω δουλέψει πάνω σε πολλές μοτοσικλέτες στο παρελθόν αλλά η συγκεκριμένη έχει κάτι το ξεχωριστό. Αν είχα μία στη κατοχή μου θα ήμουν πανευτυχής μόνο και μόνο γυαλίζοντας την σε καθημερινή βάση!

...τη «δάγκωσε τη λαμαρίνα» ο κος Fukanaga! Τον καταλαβαίνουμε απόλυτα, επικροτούμε και επαυξάνουμε! Στη παραγωγή το CB 1100R τώρα!

 
πηγη Μοtotriti.gr
Άνθρωπο που έχει πολεμήσει με τον εαυτό του να τον φοβάσαι ...

Biker

#842




 !*to  !*to  !*to

Μόδα είναι και γυρίζει ...

Retromaniacs όλων των σχεδιαστηρίων . . . ενωθείτε !


Το διαδίκτυο βλάπτει σοβαρά όταν δεν σκέφτεσαι .

Altec

#843
[youtube:3udkf6l2]Zlax5L8BVGc[/youtube:3udkf6l2]
Άνθρωπο που έχει πολεμήσει με τον εαυτό του να τον φοβάσαι ...

Biker

#844
Παράθεση από: "Altec"[youtube:1uqp2f76]Zlax5L8BVGc[/youtube:1uqp2f76]

Απίστευτο !
Μπράβο Αλτέκιε , προφητάνακτα της δίτροχης καύλας !


Το διαδίκτυο βλάπτει σοβαρά όταν δεν σκέφτεσαι .

Padron

#845
grp  grp  grp  grp

 7240  7240  7240  7240  7240

Altec

#846
Νέο Honda RS 750


Το νέο RS 750, ακροβατεί στα όρια μεταξύ custom και roadster και χαρακτηρίζεται από τη Honda ως all-rounder. Mε σαφείς σχεδιαστικές επιρροές από τη custom κατηγορία, αλλά χωρίς να είναι ακραίο σε γεωμετρία και...νίκελ, προσφέρεται για χαλαρές βόλτες αλλά και γενική χρήση.
Απλότητα και ουσία. Αυτές οι δύο έννοιες φαίνεται ότι αποτέλεσαν τους άξονες γύρω από τους οποίους κινήθηκαν οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές που δημιούργησαν το RS 750. O κινητήρας του είναι ένας υγρόψυκτος V2 με χωρητικότητας 745 κ.εκ. και απόδοση 42 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και 6,3 Kg-m στις 3.250 σ.α.λ. Για την τροφοδοσία έχει επιλέγει ψεκασμός PGM-FI και η τελική μετάδοση γίνεται με αλυσίδα. Σε ότι αφορά στις αναρτήσεις, αποτελούνται από πιρούνι διαμέτρου 41 χλστ. μπροστά και από διπλά αμορτισέρ πίσω, ενώ στα φρένα συναντάμε μονό δίσκο διαμέτρου 296 χλστ. μπροστά και δίσκο διαμέτρου 180 χλστ. πίσω. Μπορεί τα τεχνικά χαρακτηριστικά να μην ενθουσιάζουν, αλλά το RS δεν φτιάχτηκε ούτε για να βάζει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά ούτε και γα να χρησιμοποιείται ως μέσο επίδειξης σε trendy στέκια. Είναι μια απλή μοτοσικλέτα για όσους αρέσκονται σε χαλαρές μετακινήσεις και βόλτες και το μόνο που περιμένουμε για να ολοκληρωθεί το «πακέτο» είναι μια αντιστοίχως χαλαρή τιμή.




Βy Vito
Πηγή: mototriti.gr
Άνθρωπο που έχει πολεμήσει με τον εαυτό του να τον φοβάσαι ...

Biker

#847
Στέρεψαν από ιδέες ;;;
 #@!sw
...πιό GSXR '08 δεν γίνεται ... αν είναι δυνατόν ...



Το διαδίκτυο βλάπτει σοβαρά όταν δεν σκέφτεσαι .

Padron

#848

Padron

#849

Altec

#850
Honda CB 1300S με C-ABS


Για το 2010, η «ντυμένη» με bikini fairing έκδοση του CB 1300 αποκτά C-ABS, τοποθετώντας το πήχη στο τομέα ασφάλεια, ακόμη πιο ψηλά. Πέραν αυτού, δεν υπάρχουν άλλες προσθήκες ή αλλαγές στο μοντέλο του 2010, που εξακολουθεί να αποτελεί τη «σημαία» της Honda στην συγκεκριμένη κατηγορία.

Τα χρώματα της μοτοσικλέτας για το 2010 είναι το μαύρο (Graphite Black) και η κλασσική διχρωμία κόκκινου / λευκού που περιγράφεται από τη Honda ως Pearl Sunbeam White / Candy Arcadian Red. Από τη στιγμή που δεν υπάρχου διαφοροποιήσεις στα τεχνικά χαρακτηριστικά, αναμένονται 113 ίπποι και 11,8 χιλιόγραμμα ροπής από το χωρητικότητας 1.300 κ.εκ, τετρακύλινδρο σε σειρά μηχανικό σύνολο. Πλαίσιο, αναρτήσεις και περιφερειακά παραμένουν επίσης ως έχουν.


by Vito
Πηγή: www.mototriti.gr
Άνθρωπο που έχει πολεμήσει με τον εαυτό του να τον φοβάσαι ...

Altec

#851
Ο 4βαλβιδος boxer γιορτάζει τα 15α γενέθλια του

Η BMW γιορτάζει τα 15 χρόνια του 4-βάλβιδου boxer και τις 500.000 μονάδες GS που έχουν κατασκευαστεί με αυτό το κινητήρα, με μία νέα, επετειακή έκδοση του γνωστού μοντέλου, το οποίο ξεχωρίζει εκτός των άλλων και από το Alpine (λευκό) χρώμα του.
Μια μοτοσικλέτα στην οποία στηρίχθηκε εμπορικά, αλλά και συμβολικά, η «μεγάλη» αλλαγή της βαυαρικής εταιρείας, είναι εν πολλοίς το R 1200 GS. Μια μοτοσικλέτα που κλήθηκε να συνδέσει το παρελθόν με το μέλλον, τη μηχανολογική παράδοση και τις εμμονές, αν θέλετε, των ανθρώπων της BMW με τη νέα, επιθετική στρατηγική τους, την οποία σήμερα τα νούμερα (και βέβαια η αποδοχή του κόσμου) επιβραβεύουν. Ο boxer χλευάστηκε όσο λίγα μοτέρ από νεόκοπους και μη μοτοσικλετιστικούς «γκουρού της καφετέριας», το ίδιο και το ιδιόμορφο σε εμφάνιση νέο GS.  

Αλλά αυτά μόνο στην αρχή, γιατί σταδιακά η εν λόγω μοτοσικλέτα κέρδισε -τουλάχιστον- το σεβασμό όσων τελικά είδαν ότι αποτελεί μία από τις καλύτερες σύγχρονες on-off. Βέβαια ο χαρακτηρισμός on-off, δίνει λανθασμένη εικόνα σε κάποιον που δεν την έχει οδηγήσει. Πρόκειται για μια πολυτάλαντη μοτοσικλέτα, εξαιρετική στο ταξίδι, γρήγορη στον ανοιχτό δρόμο, σβέλτη στις στροφές, με τεχνολογικές -έστω έξτρα- λύσεις ιδιαίτερα προηγμένες, που μπορείς να την οδηγείς είτε φοράς κοστούμι είτε σου αρέσει να λασπώνεις τις μπότες σου. Οι διαφορές του «επετειακού» με το «απλό» GS είναι:

· ακτινωτές ζάντες
· δίχρωμη σέλα γκρι/μαύρο
· κάλυμμα εμπρόσθιου φέρινγκ
· σπόιλερ ψυγείου λαδιού από το R1200GS Adventure
· προστατευτικά κυλίνδρων από αλουμίνιο
· φιμέ ανεμοθώρακα

Το κόστος αυτού του «πακέτου» είναι 386 ευρώ. Το λευκό χρώμα στο οποίο αναφερθήκαμε στη εισαγωγή, συνδυάζεται με τη διχρωμία γκρι-μαύρου στη σέλα. Μάλιστα, η τελευταία ρυθμίζεται σε διαφορετικά από τις βασικές εκδόσεις του GS ύψη, δηλαδή στα 870 και 890 χλστ., έναντι των 850 και 870 χλστ.

Η R 1200 GS «15 years 4-valve GS», όπως είναι η πλήρης ονομασία της, είναι ήδη διαθέσιμη στο δίκτυο αντιπροσώπων της BMW στην Ελλάδα και φυσικά, μπορεί να εξοπλιστεί με όλες τις διαθέσιμες επιλογές της σειράς των GS, οι οποίες, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνουν: πλαϊνές βαλίτσες, ABS, ASC (η δίτροχη εκδοχή του αντι-spin), ESA II (ηλεκτρονική ρύθμιση των αναρτήσεων), σύστημα παρακολούθησης της πίεσης των ελαστικών, θερμαινόμενα grip, υπολογιστή ταξιδιού και φλας με LED λυχνίες.
by Vito
Πηγή: www.mototriti.gr
Άνθρωπο που έχει πολεμήσει με τον εαυτό του να τον φοβάσαι ...

Biker

#852
Παράθεση από: "Altec"Ο 4βαλβιδος boxer γιορτάζει τα 15α γενέθλια του

Η BMW γιορτάζει τα 15 χρόνια του 4-βάλβιδου boxer και τις 500.000 μονάδες GS που έχουν κατασκευαστεί με αυτό το κινητήρα, με μία νέα, επετειακή έκδοση του γνωστού μοντέλου, το οποίο ξεχωρίζει εκτός των άλλων και από το Alpine (λευκό) χρώμα του.
Μια μοτοσικλέτα στην οποία στηρίχθηκε εμπορικά, αλλά και συμβολικά, η «μεγάλη» αλλαγή της βαυαρικής εταιρείας, είναι εν πολλοίς το R 1200 GS. Μια μοτοσικλέτα που κλήθηκε να συνδέσει το παρελθόν με το μέλλον, τη μηχανολογική παράδοση και τις εμμονές, αν θέλετε, των ανθρώπων της BMW με τη νέα, επιθετική στρατηγική τους, την οποία σήμερα τα νούμερα (και βέβαια η αποδοχή του κόσμου) επιβραβεύουν. Ο boxer χλευάστηκε όσο λίγα μοτέρ από νεόκοπους και μη μοτοσικλετιστικούς «γκουρού της καφετέριας», το ίδιο και το ιδιόμορφο σε εμφάνιση νέο GS.  

Αλλά αυτά μόνο στην αρχή, γιατί σταδιακά η εν λόγω μοτοσικλέτα κέρδισε -τουλάχιστον- το σεβασμό όσων τελικά είδαν ότι αποτελεί μία από τις καλύτερες σύγχρονες on-off. Βέβαια ο χαρακτηρισμός on-off, δίνει λανθασμένη εικόνα σε κάποιον που δεν την έχει οδηγήσει. Πρόκειται για μια πολυτάλαντη μοτοσικλέτα, εξαιρετική στο ταξίδι, γρήγορη στον ανοιχτό δρόμο, σβέλτη στις στροφές, με τεχνολογικές -έστω έξτρα- λύσεις ιδιαίτερα προηγμένες, που μπορείς να την οδηγείς είτε φοράς κοστούμι είτε σου αρέσει να λασπώνεις τις μπότες σου. Οι διαφορές του «επετειακού» με το «απλό» GS είναι:

· ακτινωτές ζάντες
· δίχρωμη σέλα γκρι/μαύρο
· κάλυμμα εμπρόσθιου φέρινγκ
· σπόιλερ ψυγείου λαδιού από το R1200GS Adventure
· προστατευτικά κυλίνδρων από αλουμίνιο
· φιμέ ανεμοθώρακα

Το κόστος αυτού του «πακέτου» είναι 386 ευρώ. Το λευκό χρώμα στο οποίο αναφερθήκαμε στη εισαγωγή, συνδυάζεται με τη διχρωμία γκρι-μαύρου στη σέλα. Μάλιστα, η τελευταία ρυθμίζεται σε διαφορετικά από τις βασικές εκδόσεις του GS ύψη, δηλαδή στα 870 και 890 χλστ., έναντι των 850 και 870 χλστ.

Η R 1200 GS «15 years 4-valve GS», όπως είναι η πλήρης ονομασία της, είναι ήδη διαθέσιμη στο δίκτυο αντιπροσώπων της BMW στην Ελλάδα και φυσικά, μπορεί να εξοπλιστεί με όλες τις διαθέσιμες επιλογές της σειράς των GS, οι οποίες, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνουν: πλαϊνές βαλίτσες, ABS, ASC (η δίτροχη εκδοχή του αντι-spin), ESA II (ηλεκτρονική ρύθμιση των αναρτήσεων), σύστημα παρακολούθησης της πίεσης των ελαστικών, θερμαινόμενα grip, υπολογιστή ταξιδιού και φλας με LED λυχνίες.
by Vito
Πηγή: http://www.mototriti.gr

Αυτοί οι τύποι του Μοτοκυριακητουθωμά , ή πίνουν κάτι καλό , ή παίρνουν κάτι καλό , ή τα παίρνουν γενικώς ( στην κράνα , στην μάπα , στην τσέπη ... και γω δεν ξέρω που ) .

Μεγάλε , εκεί που δίνει ρέστα είναι το σημείο που αναφέρει πως :
Ο boxer χλευάστηκε όσο λίγα μοτέρ από νεόκοπους και μη μοτοσικλετιστικούς «γκουρού της καφετέριας» ... οι οποίοι δεν αναγνώρισαν τις αρετές του , τον όγκο του , την αρχιτε(υ)κτονική , την ευστροφία του , την δύναμη του και την ΑΠΟΛΥΤΗ αξιοπιστία του , θα συμπλήρωνα !
Το ότι μύριοι όσοι εκ του συνόλου του μικροκόσμου των B.M.W.δάκηδων είναι τεράστιοι παπάρες , ξερόλες , << ψαγμένοι >> και άλλα τρελλά και απίθανα , είναι τοις πάσι γνωστόν ! Το να προσπαθούν να μας πείσουν και γιά το τεχνολογικό διαμάντι του 4-valves
contraposti , τους κατατάσσει ακαριαία στο άλλο τεράστιο σύνολο ...

 ... των γραφικών !
 #@je


Το διαδίκτυο βλάπτει σοβαρά όταν δεν σκέφτεσαι .

nick025

#853
Χαιρετω τους καβαλαρηδες !

Biker

#854
Πού'σαι συ ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε ;;;;

 @@bg  @@bg  @@bg  @@bg  @@bg  @@bg  @@bg

Άρχοντα και Πρώτε Ιερέα πάντων των χώρων του αισθησιασμού και πασών των λειτουργών του ;;;


Το διαδίκτυο βλάπτει σοβαρά όταν δεν σκέφτεσαι .

Στούντιο 12

Your Angel

GreeceVIP Escorts

Brilsou 36

KONLEOS 92A

Diamon Spa

Bourbaxi19

Κροκεών 6 Ισόγειο

ioanninon 5

Lelas karagiani 35

BODY MASSAGE

Sygroy 108

TATOIOU 71

Dreams

EscortNow

Sweet Escape

Marnis 28

KONLEOS 166A

Anna Bergas 6

Fokeas 27B

ΚΩΝ/Λεως 128

Αλκαμένους 113

XANIA Eros

Studio 3 XANIA

Studio 11

Studio VIP HRAKLEIO

EDEM ΜΑΛΙΑ ΚΡΗΤΗ

Luna Rodos

Amazones

Maria IND

ΖΩΗ(IND)

Julia IND

Λάουρα IND

Μαίρη Μασάζ

Aimilia Barak

Άννα Μαρία

FRANTZI 2